جیگر مادر و بابا

گل سر

1392/2/15 8:20
نویسنده :
421 بازدید
اشتراک گذاری

هیچ کودکی نگران وعده بعدی غذایش نیست

زیرا به مهربانی مادرش ایمان دارد؛

ای کاش من هم مثل او به خدایم ایمان داشتم ...

(آیت الله بهجت...ره..)

 

 

جای گل تو گلدونه

فرقی نمی کنه طبیعی باشه و یا گل سر!

 

 

دونات سیب یه عصرانه فوری و بهاری

طرز تهیه اینجا

 

 

 آجی ها هر وقت همو می بینن

 

 

 

 

 نمی دانم چرا بین این همه آدم، پیله کردم به تو؟!

شاید فقط با تو پروانه می شوم ...!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

شبنم مامان سید محمد
15 اردیبهشت 92 7:55
سلام
چرا اینقدر کسل
خواهر عزیزم نگرانت شدم


سلام
خوبم دوست مهربونم
محبوبه مامان الینا
15 اردیبهشت 92 8:14
سلام چیزی شده دوست جون؟چرا رمزدار؟


سلام گلم
همه چیز عالی و متعالی
مامان تسنيم سادات
15 اردیبهشت 92 9:19
به به ....! چقدر قشنگ پستت رو شروع كردى .... كيف كرديم....
عسل خانم هستند درسته ....؟
چه همبازى نازى داره كوثر طلاى من
تا گفتى پست صحر گاهى اووووووومدما .....
ممنونم ازت
اون دوناتا رو خودت درست كردى ....؟
قيافه اش كه خيلى خوشمزه است



به به سلام صبح بخیر مامانی
ممنون از حضور و نگاه خوشگلت
آره دقیقا
بله دونات ها کار خودمه
برو درستش کن خیلی راحته
محبوبه مامان الینا
15 اردیبهشت 92 9:32
میگم دوست جون من توهم زدم یا پ.ن حذف شدخدا رو شکر انرژی مثبت گرفتی؟نکن اینکارو ما رو نگران نکن مامان کوثر


نه گلم حذفش کردم

اندوه مومن در دلش و شادی در رخش
علامه كوچولو
15 اردیبهشت 92 9:54
سلاااااااااااااااااااااام
ما نیز بسیار بسیار به خودمان می بالیم از اشناييتون[یک فقره زی زی گو لو]
نگاه مهربونتون به دست نوشتهاي اين وب ناقص بنده لطافت شما رو ثابت میکنه بانو
در ضمن شما قبلترها لينك شده بودين


سلام سلام
ممنون از محبت شما

قبلا لینک شده بودیــــــــــــــــــم؟
علامه كوچولو
15 اردیبهشت 92 9:56
الاااااااااااااااااهي اين اجيها رو ببين
نااااااااااااااازي
ما هم دلمون آجي خواست
به به!!!!!!!دوناتا چقده خوشمزه ان رنگ رخساره و سر درون و......



ممنون از نگاه و نظرتون دوست گلم



آره طعم خوبی داره
حتما خوشتون میاد
محبوبه مامان الینا
15 اردیبهشت 92 10:01
ما اینیم دیگه نیگه میداریم کامنتهارو یهوووووووو رو میکنیم
خصوصی


نیگه میدارین تا دل ما رو خون کنین
مرسییییییییی
عمو عماد
15 اردیبهشت 92 10:36
مام دونات می خوایم


تشریف بیارید تا براتون بدرستم
شبنم مامان سید محمد
15 اردیبهشت 92 11:39
بازم سلام
خانوم خانما صبح تا حالا چندین بار اومد ببینم جواب دادی یانه !
همین خوبی خوبه
مواظب خودت و کوثر جونی باش حسابی
بهت سر میزنم می دونی که
کوثر جون رو ببوس


سلام به روی ماهت مهربونم
متشکر از لطف و محبتت عزیزمممممممم
ممنون که سر میزنی و جویای احوالمون هستی
زهرا(✿◠‿◠)
15 اردیبهشت 92 12:01
به به آلوورا...
استفاده می کنی ازش؟؟؟


وااااای چه دوناتی....
مشعوفم کردی...... راحته انگاری ...نه؟
درستش می کنم...
مرسی


نه خواهر
کاش میشد استفاده کنی

حتما بدرستش خیلی راحت و سریعه
ستایش مهربون
15 اردیبهشت 92 13:34
نمی دانم چرا بین این همه آدم، پیله کردم به تو؟!
شاید فقط با تو پروانه می شوم ...!
چه احساسی و پر محتـــــوا دونات سیب به نظر میرسه خوشمزه باشه میرم عصری درست می کنم ممنون خواهر گلم پر نشاط و زنده باشی


ممنون از حضور خوشگلتون
آره حتما بدرستش
برای بچه ها خوبه
مامان تسنيم سادات
15 اردیبهشت 92 16:47
مى بينم كه گفتگوى دو خواهر گل كرده ....


داریم به هم نقشه میکشیم که کمتر بیایم نت
خواهر فرناز
15 اردیبهشت 92 17:28
سلام حال شما خوبین؟

ای جانم خوش حال شدم پست صبحگاهی گذاشتین ببخشید دیگه دانشگاه بودیم عصر گاه خواندیمش

وای عزیزم چه گل خوشگلی مخصوصا گلای کوثر خانوم چه نازه

دوناتا هم که هیچی دهنم آب افتاد الان که غش کنم

خواهرای گل را ببین چه نازند
میشه بپرسم اون نینی کیه؟


سلام عزیزم

ممنون که تشریف آوردید

دونات ها قابل شوما رو نداره

اون نی نی زهرا خانم دختر عمه ی کوثر جونه و همچنین خواهر رضاعی
محبوبه مامان الینا
15 اردیبهشت 92 19:35
خصوصی بااااااااااااااااااااانو


مامان فتانه
15 اردیبهشت 92 22:49
ای جانم چه با محبت این ناناز


ممنونم عزیزم
مامان سيد محمد سپهر
16 اردیبهشت 92 8:44
عزيز دلم هميشه خوشي هاتو ببينم..با آهنگ وبت انرژي گرفتم.....آخه ديروز روز خسته كننده اي براي من و تاج سر بود....مراقب گل دختري كوثر جون باش


ممنونم عزیزم
خوشحالم که دوست داشتین
خداقوت به شما و گل پسری
ღ تـــــــــــک خاله کوثر جونی ღ
16 اردیبهشت 92 10:07
آهنگ وبلاگــــــــــمو شنیدی؟!!!


نهههههههههههههه

اومدمممممممممممممممممممم
مامان نیایش
16 اردیبهشت 92 10:45
سلام مامانی خوبید
چه بامزه بود اون گل سر های تو گلدون قربون کوثر خوش ذوقم برم من
دونات ها رو هم باید حتما امتحان کنم به نظر خوشمزه میاد
شاد باشید همیشه


سلام عزیزم
ممنون از نگاهت
آره حتما تست کن خوشتون میاد
mamanebaran
16 اردیبهشت 92 11:00
ای جانممممممم به این متن خوشگل و زیبا

خیلی خیلی به دلم نشست

فدای کوثر نازنینم که گل سراشو گذاشته تو گلدون

خب دخمرمون حق داره گل جاش تو گلدونه

قربونت برم که انقدر با احساس همدیگرو بغل کردین

عاشقتمممممممممممممممممممممم نانای من




ممنون از حضور و نگاه قشنگت عزیزممممممممممم

مرسی از محبتت

مامان تسنيم سادات
16 اردیبهشت 92 17:15

كوثر جونم اين گلها رو هم بزار توى گلدون ...


مرسیییییییییییییییییییییییییی
مامان ماهان
16 اردیبهشت 92 18:54
سلام خانمی.ممنونم بابت تبریک و لطفتون.منم با تاخیر خیلی زیاد روز مادر رو بهتون تبریک میگم.
عکس اول رو که دیدم اصلا نفهمیدم گلهای کنار آلوئه ورا طبیعی نیستن.ترکیب جالبی بود گل سر و آلوئه ورا.


سلام عزیزم
خواهش میکنم
ممنون از تبریک و حضورتون
مرسی
خواهر فرناز
16 اردیبهشت 92 19:42
سلام
خبرا زود میپیچه!
از دست تک خاله شیطون
خیلی دلم میخواست شما را هم میدیم
ای کاش میشد شما هم می اومدین با هم میرفتیم


سلام
ببخشیدا. ما هم خواهریم هم جاری
از همه چیز هم با اطلاعیم
سعادت باشه خدمت میرسیم
محبوبه مامان الینا
16 اردیبهشت 92 21:27
میگم دوست جونی عجب سایت باحالی داریندیده بودمش تا حالا موفق باشی خانوم گل فعاااااااااااااال


ممنون که به اونجا سر زدی
چشمات باحال میبینه

نظر هم گذاشتی؟!
مامان تسنيم سادات
17 اردیبهشت 92 10:14
يعنى شما فقط به خواهرتون سر مى زنيد ولا غير ....؟؟؟؟


آزاده
17 اردیبهشت 92 11:23



فدای تو دوست خوبم

خیلی این چند روزه جات خالی بود مهربونم

براتون آرزوی سلامتی و شادی دارم
خواهر فرناز
17 اردیبهشت 92 15:00
منتظر عکس کتاب های جدید کوثر جون هستیم



ممنون
فهیمه مامان سینا
17 اردیبهشت 92 16:22
چه آجی های خوشمزه ایییییییییییییی


عه عه عه اشتباه شد
عجب دونات سیبای خوشمزه ای حتما درستش میکنم




ممنون از لطف و نگاهت
مریم (مامان آرینا)
18 اردیبهشت 92 16:09
سلام خوبین ؟مردم از خنده گل سراشو تو گلدون گذاشته


ستاره زندگی
18 اردیبهشت 92 20:32
خونه جدید ما تراس ندارهولی حیاط مجتمع خیلی زیباستپر از گل
دونات ها ظاهرش که خیلی خوشمزه هست، در اولین فرصت درست میکنم
قربون 2خواهر
جمعه(20) اسباب کشی میکنیم


انشالله به سلامتییییییییییی
مبارک باشه
ممنون عزیزم
مامان میعاد
18 اردیبهشت 92 20:59
عزیزم چقدر نوشته های این پستت به دلم نشست...
حتمن باید این عصرونه رو امتحان کنم
خوشحالم که کوثری هم یه دوست خوب پیدا کرده


ممنون از نگاهت مامانی
حتما بدرست
مرسییییییییییییییی. دوست جون دخترم دختر عمه ش هس
مامان محمد و ساقی
21 اردیبهشت 92 15:17
شرمنده
من این پست رو ندیده بودم
من واقعا" فکر کردم اون گل هستن تو گلدونچه باحال
وای دلم دونات سیب خواست


دشمنتون شرمنده مامانیه عزیز
ممنون که وقت گذاشتید
حتما بدرستید. خوشمزه است
مامان مهدیس و ملیسا
21 اردیبهشت 92 16:40
سلام عزیزم وااااااااااای چقدر خندیدم بابت اون گلسر وای عزیزم اون دونات رو دیدم گشنم شد در اخر اون کیه کوثر جون بغلش کرده


سلام دوست من
خوشحالم که شاد شدید
آره خوشمزه است
دختر عمه ی کوثر جون