جیگر مادر و بابا

کوثر جون در نمایشگاه کتاب

1392/2/18 9:04
نویسنده :
429 بازدید
اشتراک گذاری

نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

با 25 دوره برگزاری یکی از معتبرترین نمایشگاه های بین المللی در سراسر جهان است.

حضور سالانه بیش از 2500 هزار ناشر داخلی و 1700 ناشر خارجی

و بازدید بیش از 5 میلیون نفر از این نمایشگاه،

اعتبار فوق العاده ای به آن بخشیده است.

 

 

دختر گلم رو بردم نمایشگاه کتاب

 

 

و براش یه عالمه کتابای جورواجور خریدم

Reading a Book

 

عکس های حاشیه نمایشگاه کتاب در ادامه مطلب 

 

 غرفه نقاشی

 

 

نازگلم و نقاشی با مداد رنگی

Painter

 

 

وای من قربونه اون نقاشی کشیدنت که روز به روز حرفه ای تر میشه

 

 

اجرای نمایش عروسکی و

دخترک بادکنک به دستم، که محو نمایش شده

 

 

دختر آروم و دوست داشتنیم با عروسک موفرفری جدیدش

که تو نمایشگاه خیلی دختر خوبی بود


 

 

عروسک تبلیغاتی بستنی پاندا

که نازگلم پیام بازرگانیش رو از شبکه پویا خیلی دوست داره

Yah

 

 

یه دخمل پروانه ای ناز

که به درخواست و اصرار و انتخاب خودش پروانه ی صورتی شده


 

 

شب که برگشتیم خونه با وجود خستگی زیاد

باز ازم خواست که چند تا از کتاباشو براش بخونم


 

 

 و در آخر خریدای خودم از خود راضی

 

 

 

نکات ایمنی: 

1- قبل از رفتن به نمایشگاه کتاب حتما اینجا،سایت نمایشگاه کتاب رو ببینید و سالن و غرفه و محل دقیق کتابا و انتشارات مورد نظرتون رو پیدا کنید. چون وسعت نمایشگاه و حجم کتابا واقعا زیاد و گیج کننده است.

2- کتابای کوثر جون رو با توجه به تجربه و سابقه ی قبلی، فقط از انتشارات افق و انتشارات قدیانی گرفتم.

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

ღ تـــــــــــک خاله کوثر جونی ღ
18 اردیبهشت 92 10:31


چقدر عکس ها واسم آشناست.


نکنه تو هم با ما بودی؟

آره؟
مامان تسنیم سادات
18 اردیبهشت 92 10:35
به به .... سلام علیکم ..
بابا چقدر این کوثر خانم فعال بوده ...
تسنیم که نه نقاشی کشید و نه نمایش دید و ....!!!!
فقط هی گفت بریم بریم ...
قسمت بازی فکریا نرفتید ..؟
تسنیم فقط اونجا سرحال بود ...
هههههه ... چه عکسی انداخته با پاندا . خیلی قشنگه




به به سلام به روی ماهتوووووووووووون

خب دیگه بچه ها هر کدوم یه مدلی هستن

کوثر هم قبلا بدقلقی هاش بیشتر بود

بازی فکری؟ نهههههههههههههه

60 تا عکس گرفتم تا این یکی با خرس پاندا خوب شد
مامان تسنیم سادات
18 اردیبهشت 92 10:38
می دونی از 8/5 صبح دارم مام ببینم آپ کردین یا نه ...


خودم میدانـــــــــــــم

مامان تسنیم سادات
18 اردیبهشت 92 10:42
صورت پروانه ایشوووووو چه خوشگل شدی کوثر جونی ...

من که هر کاری کردم تسنیم نرفت که نرفت ...


ممنون عزیزممممممممممم

ما هم پارسال هر چی بهش اصرار میکردیم نمیرفت

ولی امسال هزار بار گفت منو ببرید روی صورتم نقاشی بکشن
علامه كوچولو
18 اردیبهشت 92 10:56
سلاااااااااااااااااااام
به به! عنوان پست كه خيلي جذابه بريم ببينيم توش چه خبره!!

ووووووووووووووي چي همه كتااااااااابخوش بحالت كوثرجوووون
منم نمايشگاه ميخام

خدااااااااااي من چه پروانه نازي
اين دخمل خانوم شوما هم واقعا جيگره ماشاء الله


سلام سلام

ممنون که تشریف آوردی

چند برابر همینایی که دیدید تو کمدش داره

دخترم کتاب خونه اساسیییییییییییییی

متشکر از لطفتون
آزاده
18 اردیبهشت 92 11:25
ماشالا به این گل دخترم.
دلم براتون تنگ شده بود. این چند روز همش درگیر بودم

کتابای خوشگلشو ببین. مبارکت باشه عزیز خاله

مادر جون تو هم هی دل من بسوزون که دختر ندارم


ممنون از حضورت عزیزممممممممممم

الهیییییییییییییییی. وقتی از خواهرم شنیدم خیلی ناراحت شدم

عزیزدلم قدر گل پسراتو بدون
خواهر فرناز
18 اردیبهشت 92 14:17
سلاممممم

من این قدر منتظر مطلب نمایشگاه بودم که نگو

خیلی زیبا بود عکساتون

مبارکتون باشه کتاب هاتون هم مال شما وهم مال کوثر جون

ممنون از راهنمایتون انتشارات قدیانی وافق حتما بهش سر میزنم

ایشالا به امید خدا فردا اونجام

راستی چرا ننوشتین از خستگی تو راه برگشت خوابش برد؟

خوب دیگه ماهم دوست تک خاله ایم


سلام سلام

از نظراتت معلوم بود خیلی منتظری

متشکر از نگاه زیبا و تبریکت

انشالله به سلامتی

منم دوست دارم بیام تا ببینم چی پیش میاد

بله میدونم که تازه برنامه اومدنتون اکی شده
مامان نیایش
18 اردیبهشت 92 14:55
واااااااااااااای خوش به حالت چه همه کتاب داییییییییییییییییییی
فکر کنم 50 60 تا کتاب خیییدی که
بابا تو دیگه کی هستی
چه خوشگل شدی پروانه کوچولو ی ناززززززززززززز
نقاشی کشیدنت رو قربون گلم
وای به قول نیایش کلوپ پاندا!!!
عروسک مو فرفریشو مثل خودتهنه البته تو خیلی خوشگل تریییییییییییی جیگر
چراغ خواب ماه و ستاره ایت هم خوشگله نیای شهم داشت خراب شد


سلام سلاااااام

وای من قربونه حرف زدن نیایش جونممممممممممم

عزیزدلم جای شما واقعا خالی بود
مریم (مامان آرینا)
18 اردیبهشت 92 16:13
چه جالب منم آرینا رو بردم نمایشگاه ولی هنوز درکی از کتاب و...نداره،ولی خیییلی خوبه که بچه ها آشنا بشن با این محیطها


عزیزمممممممممممممم

آرینا کوشمولووووووووووو

آفرین به تو مامانی
عمو عماد
18 اردیبهشت 92 17:39
برای من چی خریدید؟


هیچی. مگه شما کتاب هم میخونید؟!
ستاره زندگی
18 اردیبهشت 92 20:38
دست مامانی درد نکنه،کتابهات هم مبارک باشه عزیزم
پروانه خوشگلی شده


ممنون از لطف و نگاهت
مامان تسنيم سادات
18 اردیبهشت 92 23:46
صبح كه اومدم كتاباى خودتون بود ....؟؟
خيلى چيزاى خوبى گرفتين ...


نچ. نبود. بعدا اومد
مرسییییییییییییییی
مامان نرگس
19 اردیبهشت 92 0:14
سلام
وای خوش به حالتون. شما که تهرانید استفاده کنید ما هم....
البته خواهرم تهرانه امروز رفته بوده نمایشگاه یه سری کتاب و سی دی هایی هم برای نرگسم خریده ولی دوست داشتم خودم می تونستم برم تا بیشتر وقت بذارم .
آخه خواهرم طفلک کلی برنامه ریزی کرده بود تا تونسته 2ساعت وقت بذاره بره نمایشگاه.


سلام سلام
بله واقعا نعمت بزرگیه
و از سراسر کشور بازدید کننده داره
باز چه عالی که خاله جون برای نرگس جون وقت گذاشتن
مامان نرگس
19 اردیبهشت 92 0:15
ماشالا به این دختر زرنگ و باهوش



ممنووووووووووووووووووون
فهیمه مامان سینا
19 اردیبهشت 92 2:25
عجب خریدایی
چه پروانه خوشگلیییی
اوه چه پاندای بزرگی
اگه سینا بود مطمینم دوروبرش نمیرفت


ممنون عزیزممممممممممممم
کوثر هم اول نمیرفت ولی بعد براش عادی شد
ستاره زمینی
19 اردیبهشت 92 10:23
سلام سلام کوثر جونم ماشالله دختر ناز چه فعال مبارک باشه کتابهای جالب خریدی


سلام سلام به مامانی
ممنون از لطف و محبت و حضورت
زهرا(✿◠‿◠)
19 اردیبهشت 92 21:34
وای چه پروانه صورتیه خوشگلیییییییی..........


زهرا(✿◠‿◠)
19 اردیبهشت 92 21:36
چقد خووووووب...
خیلی وخته واسه محمد صادق کتاب نخریدم!
دلم تنوع کتاب می خواد....
کاشکی اینورام ازین نمایشگاههای خوب بود!!!!!!


ای وااااااااااای
آره خب دیدن کتابای متنوع خیلی خوبه
اما انتشارات افق و قدیانی واقعا عالی هستند و از بزرگترین غرفه ها در نمایشگاه بودن
شما میتونید کتابهاشو از هر جایی بخرید
مامان محمد و ساقی
19 اردیبهشت 92 22:20
سلام به کوثر گلی و مامان گلش
به به نمایشگاه.خیلی دلم میخواست برم که نشد
چه کتابهایی خریدی کوثر جون
چه پروانه ی خوشگلی
ایشالله استفاده ی مفید ببرین از کتابهای پرمحتواتون مامانی مخصوصا" صحیفه سجادیه.خیلی دوسش دارم


سلام به مامانی عزیز
ممنون از لطفتون
آخیییییییی. کاش میشد یه سر بزنید
انشالله..
محيا كوچولو
20 اردیبهشت 92 10:22
سلام پروانه كوچولوي كتابخون
خوبيد كوثر جوني و خاله؟
خوشبحالتون كه نزديك نمايشگاهيد و ميتونيد هميشه بريد اونجا


سلام سلام

ممنون خانم خوشگل

تهرانیم ولی زیاد هم به نمایشگاه نزدیک نیستیم!
مامان یلدا و سروش
20 اردیبهشت 92 12:04
سلام خانومی من به بنا به دلایلی مجبور شدم جابجایی مجازی داشته باشم. خوشحال میشم اون خونه هم با من باشید و ما رو بلینکید


سلام دوست من
چشم خدمت میرسیم در اسرع وقت
مامان طه
20 اردیبهشت 92 14:22
به به چه کتابایی

منم میخوام خوووووووو

مامانی بیا بروزما


ممنون عزیزم
اومدممممممممممم
مامان فاطمه
20 اردیبهشت 92 17:38
سلام عزیزم خوش به حالتون رفتید نمایشگاه.
کوثر جون وااااااااااااااااای چقدر کتاب ، خاله جون از کتابات خوب مراقبت کن.



سلام دوست جونم

ممنون از لطفتون

چشمممممممممممممممممممممممم
مامان فاطمه
20 اردیبهشت 92 17:40
کوثر جون صورتت که نقاشی کردی خیل خوشگل شده.
نقاشیت هم قشنگه ولی توضیح ندادی چی کشیدی.


ممنون از نگاه خوشگلتون

خورشید و حوض آب و آدم و آبپاش کشیده
مامان تارا
20 اردیبهشت 92 18:45
وااااااااااااااااااو کی میخونه این همه کتابو ؟؟

چه عروسک بامزه ای به دیوار اتاق آویزونه




در طول یکسال میشه همشو خوند

عروسک موفرفریش هست که از نمایشگاه خریدم براش
مامان تارا
20 اردیبهشت 92 18:48
چقدر نقاشیش خوشگل شده
مخصوصا اون صورت رو خیلی خوب کشیدی آفرین عزیزم

کتابهات مبارکت باشه خوشگلم


ممنون از لطفتون عزیزم
خواهر فرناز
20 اردیبهشت 92 23:44
سلام خوبین
انتشارات قدیانی را باتک خاله خریدیم واومدیم
خیلی خوب بود وجاتون حسابی خالی بود
خیلی تک خاله را خسته کردم بنده خدا به روش نیاورد
مهمونی خوش گذشت؟
همیشه به گردش باشین
ما هنوز خسته راهیم
من همه کتابا رابهش ندادم حدود 5- 6 تا بهش دادم
شبتون خوش


سلام سلام
به به به
شما خوبین؟ خوش گذشت؟
ممنون از لطفتون
خریدها مبارک باشه
منم همه ی کتابا رو بهش ندادم فقط چند تاشو
محبوبه مامان الینا
21 اردیبهشت 92 8:35
جونم دخمل خوشگل پروانه ای صورتی



مامان مهدیس و ملیسا
21 اردیبهشت 92 16:37
واااااااااااااای عزیزم خوش به حالت گلم من با وجود ملیسا امسال وقت نکردم برم ولی خوشحالم که کوثر جون کتابای مورد علاقش رو گرفته


ممنونم عزیزمممممممممممممممممم
mamanebaran
22 اردیبهشت 92 9:09
به به چه نمایشگاه پر باری
البته با وجود کو ثر عزیزم
پروانه خوشگلممممممممممم
به به چه کتابای خوشگلی
مبارکت باشه عزیزممممم
امیدوارم مطالب خیلی خیلی خوبی رو یاد بگیری , البته کوثر با هوش و مهربونی که من می شناسممممممهمه اینا رو خودش بلده


ممنون از حضور و محبتت مامانی پر احساس من
امیدوارم بتونیم از کتابا بهره ببریم
ما هم یه عالمههههههههههه مااااااااااااچ
مامان علی خوشتیپ
22 اردیبهشت 92 15:22
خوش به حالت پروانه خوشگل...من هیچوقت نشده نمایشگاه کتاب بیامهرچند اینجا نمایشگاه با تخفیف بالاتر میذارن ولی تنوعش به خصوص تو قسمت کودکان کمه
یه هفته پیش نمایشگاه بازیهای فکری گذاشتن تنها چیزی که خریدم یه جفت کفش بود و یه بازی زورکی که دلمون خوش باشه
مبارکت باشه کتابات


آخیییییییییی

هر چی امکاناته برای این پایتخت نشین هاست

امیدوارم همه ی کشور از این امکانات بهره مند بشن

کفش و بازی فکری مبارک
مامي كيانا
24 اردیبهشت 92 10:40
اي واي من تازه متوجه ارتباط شما با مامان فسقلي آينده شدم عكسهاي كوثرجونو تو وبلاگ خاله جونش ديدم چه كتابهاي خوبي مباركه
یاس
26 اردیبهشت 92 3:38
مامانی یکم به منم کتاب معرفی کن


عزیزممممممممممم

مناسب سن پارسا؟ یا خودت؟

باید بدونید اول از چجور کتابایی خوشتون میاد!

کوثر قبلا و الان شعرهای ناصر کشاورز رو دوست داره و مدتی هم هست به رنگ آمیزی علاقه پیدا کرده
نیلوفر مامان آوا
29 اردیبهشت 92 11:38
خوبه که دخملی رو از همین الان با کتاب مانوس می کنی. ایشالله همیشه موفق باشید


متشکر از حضور و لطفتون