جیگر مادر و بابا

تو آدم نیستی!

1391/9/12 8:57
نویسنده :
430 بازدید
اشتراک گذاری

به نظر من خوندن یه مجموعه کتاب همراه با جلسه ی پرسش و پاسخی از جنس کودکانه و مادرانه خیلی سخت تر از دفاعیه پایان نامه کارشناسی ارشده! نگران

همین دیشب. به مدت یک ساعت.

 

 

خمیره بازی می کنیم و میگه آدمک بساز. می سازم. میگه کوثر بساز. میگم این آدمک، کوثره. میگه نه این کوثر نیست، این آدمه. میگم خب تو هم آدمی، منم آدمم.

میگه نه تو آدم نیستی تعجب ، تو مادری! بغل

 

 

زندگی کن و لبخند بزن

به خاطر آن هایی که با لبخندت  زندگی می کنند،

از نفست آرام می گیرند،

به امیدت زنده هستند و با یادت خاطره می سازند.

نمی دانم در زندگیت بهترین چگونه معنا می شود؟!

من همان بهترین را برایت آرزومندم.

 

ترانه "بازم بارون" از مازیار فلاحی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

شبنم
12 آذر 91 9:08
سلام
خوب راست میگه دیگه شما فرشته ای
کلوب بهونه ها رو دوباره فعال کردم بهم سر بزنی خوشحال میشم من اوجا تنهام تنهای تنها


سلام عزیزم
مرسیییییییییی
وای چه خووووووووب. چشم میام
شبنم
12 آذر 91 9:09
سلام اون پست خصوصی هم حتماً مخاطب خاصی داره دیگه !!
سوال نکنین لطفاً!!!!
اینم از طرف زیبا جان خودم!!!!!!!



ماشالله به دوست فهیم خودم
نسرین مامان سپهر و صدف
12 آذر 91 9:30
خوب راست میگه دوست گلم.مادرا آدم نیستن فرشته ان (البته منهای خودم!)


ممنونم
شکست نفسی میفرمایید؟
ما هممون فرشته ایم
تبریک
12 آذر 91 9:43
خیلی شیرینه این عروسکتون ماشالله
کلی خندیدیم.



ممنون از لطفتون
خداروشکر که خندیدین
مامان نیایش
12 آذر 91 9:58
وای عزیز دلم رو نیگا چه قدر ملوس شده میگم مامانی کوثر جونم تو می دونی چه قدر این دو تا ورووجک با هم تفاهم دارن به خدا عین همین سوال و جوابا رو هم با نیایش داریم خیلی جالبه کلی خنده ام گرفت همینه میگه نه تو ادم نیستی تو مامانی


اینم برای نیایش جون خودم و شیرین زبونیاش
مامان تسنیم سادات
12 آذر 91 9:58
من میمرم برای آی کیو ی این فسقلی هااااا.....
آدم می خواد قورتشون بده ....


مامان نیایش
12 آذر 91 9:59
راستی من این مجموعه رو براش از نمایشگاه کتاب گرفتم ولی هنوز بازش نکردم باید جالب باشه نه؟


اتفاقا ما هم از نمایشگاه کتاب گرفتیم
بازش کن که الان وقتشه
نقاشی هاش و داستان هاش جالبه
مامان نیایش
12 آذر 91 10:01
عاشــــــــــــــــــــــــــــق این اهنگم ممنونم


خواهش میکنم عزیزم
منم خیلی دوسش دارم. از صبح چندین بار بهش گوش کردم
فهیمه مامان سینا
12 آذر 91 10:19
اوه چه همه کتاب (البته این از قول سینا بود ها)
ای جان امان از دست شیرین زبونیها ی بچه ها...منم دیشب داشتم یواشکی به بابای سینا میگفتم از دست این مدل غذا خوردنش کچل شدم...سینا نمیدونم از کجا شنیدو گفت تچل نه شما فمیه خانومی


فدای قند عسل شیریییییییییییین
تچل!
محبوبه مامان الینا
12 آذر 91 12:52
وااااااااااااااای دلم ضعف رفت عزیزم
راس میگه بچمون تو آدم نیستی تو مادری از جنس لطیف فرشته ها


ممنونم مهربون مامانی
تبریک
12 آذر 91 13:30
سلام
ظهر شما بخیر
توضیحات، بسیار عالی و کامل بود.ممنونم که وقت گذاشتین.
من اون بنده خدا رو در حد اینکه اینجا میان ونظرات فراوانی میذارن که میشناختم، اما با توضیحاتتون دیگه بیشتر میشناسمشون، به وبلاگشون هم سر میزنم امیدوارم وبلاگ پر باری داشته باشن که البته و 100 البته مطمئنم که به پای وبلاگ کوثر خانم نمی رسه...ممنون که آدرسشونو دادین
آهنگ وبلاگتون رو بارها و بارها از صبح گوش دادم الانم دارم گوش میدم، خیلی قشنگ و آرام بخش هس.ممنون
و بالاخره تشکر بابت همه چیز و



سلام
وقت شما هم بخیر. ممنون از حضورتون
خواهش میکنم و متشکر از لطفتون
وبلاگ خوبی دارن. قرار پنجشنبه هاشون عالیههههههه
خداروشکر که اسپیکرتون خاموش نبود
و متشکر از این همه تشویق
مرسی که برای شبکه گسترده هم وقت گذاشتید.
تــــــــک خـــاله کــوثر جــونـــی
12 آذر 91 13:53
یه پســــــــــــت کووووووووتاه ... اما شیــــــــــــــــــرین ...

عجـــــــــــــــــــــــــــــــــیجم ... باااااااااااااااااااهــوشه خالــه!


به به به
تک خاله جوووووووووووووون
مرسییییییییییییی
تــــــــک خـــاله کــوثر جــونـــی
12 آذر 91 14:07
به به ... میبینم که آنلایــــــــــــــنی


ها
هستیم فعلا
زهرا (✿◠‿◠)
12 آذر 91 15:12
خیلی آهنگت قشنگه عزیزم...
هی گوشش دادم....
راستیا دیشب رفتیم بیرون بالاخره!
پوشکش کردم! ولی بهش می گفتم: مامان جیش نکنیا!
بریم خونه!
باورم نمیشد! اومدم خونه و بردمش توالت!
فقط یه قطره پوشکش کثیف شده بود!!!!!!
دیروز بیرون رفتنی به یادت بودم!


خوشحالم که دوست داشتی
خب به سلامتیییییییییییییییییی
ممنونم دوستم
ستاره زندگی
12 آذر 91 15:39
حرف راست از بچه بشنو


mamanebaran
12 آذر 91 16:10
فداي اين كوثر جونم با تمام اين كاراش ، كه دلم رفت براي حرف زدنش


ممنونم عزیزمممممممممممممممممم
گلاویژ
12 آذر 91 16:23
ان شاالله همه مادرهایی که به خاطر شادی ما ازشادیهاشون دست کشیدن سلامت باشن همیشه !

--------
ای کوثر خانوم بلا !


ان شالله
متشکر از دعای خوبت
زهرا (✿◠‿◠)
12 آذر 91 16:53
سلام عزیزم...
محمد صادقم توو روند از پوشک گرفتنش خیلی کمکم کرد!
واسه جایزه ش توو یه مسابقه شرکتش دادم!
دوس داشتی توو جایزه ش شریک باشی خوشحال میشم!
0027 شمارشه!
اینم لینکشه:
http://ninimod.niniweblog.com/post20.php



به به به
چه مامانیه مهربونییییییییییییییی
زهرا (✿◠‿◠)
12 آذر 91 16:54
ممنون عزیزم بابت رای!
محمد صادقم به داشتن خاله ی مهربونی مث شما افتخار میکنه!


خواهش میکنم عزیزم
مامان تارا
12 آذر 91 19:41
باعرض سلام
میشه خواهش کنم به این آدرس برین و به تارا رای بدین ؟ممنونم
http://ninimod.niniweblog.com/post20.php
تاچهارشنبه مهلت داره


سلام عزیزمممممم
چشممممممممممم
مامان علي خوشتيپ
12 آذر 91 20:56
وااااااااااااي من عاشششششششق اين آهنگم...اول گوشش دادم بعد مطالبتونو خوندم



خوشحالم
راستی برنده شدن گل پسرتون مبارک
مامان علي خوشتيپ
12 آذر 91 20:57
الهي قربونش بشم.چقدر توي اين عكس ناز و معصومه
كوثري باهوشه ديگه...بچه باهوش اين چيزا رو هم داره


ممنون از لطف و نگاهتون
مامان امیرحسین ومحیا
12 آذر 91 22:50
قربونت برم گلم.


خدانکنه عزیزم
ممنون از لطفت
آزاده
13 آذر 91 9:15
کوثر جونم راست میگه دیگه ....مامانی تو یه فرشته ای

آهنگم بسیار بسیار زیباست


ممنونم عزیزمممممممممممممممممم
خوشحالم که دوست داشتی
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
13 آذر 91 10:21
این نگاه معصوم فقط یک چیز را نشون می ده
مادر فرشته اش را خیلی دوست داره



متشکرم مهربون
مامان یاشار
13 آذر 91 10:24
بازم مثل همیشه خیلی خاص و دلپذیر بود. من این ترانه رو و اکثر ترانه های مازیار فلاحی رو خیلی دوست دارم و حسابی هم چسبید. جیگر شعور گل دخملی رو که مادر رو از آدمها سوا کرده. شیر حلاله شیر حلاله هزار ماشالا


ممنون عزیزم
خوشحالم که دوست داشتی
مرسی از لطفت
مامان یاشار
13 آذر 91 10:25
راستی یادم رفت بپرسم شما کدوم شهر هستین خانومی؟


ما تهرانیم عزیزم
عمه اریسا کوشمولو
13 آذر 91 15:35
وااای خیلی قشنگ بود قربونه این دخمل خوش زبون بشم
بعد ازاینکه تو پست امام رضا اشکمو دراوردید پست بعدی بخاطر حرف کوثر جونم خندوندین منو عزیزدلمی


ممنون از لطفت عزیزدلم
من فدای این اشک و لبخندها
مامان پریسا
13 آذر 91 16:35
خب یه ادم یه ادمه و یه مامان یه فرشته


ممنونممممممممم
مامان روژینا
14 آذر 91 2:26
وای که من قربون این تخلیلات بشم آخه از کجا این حرفارو میارین شما بچه هاااااااااااااا


مریم مامان عسل
14 آذر 91 2:52
راست میگه بچه
تو آدم نیستی تو فرشته ای مادر!


ممنونم مهربونم
ستاره زمینی
16 آذر 91 8:11
عزیزم چرا نظراتم تو این چند پست نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نظرت فقط تو این یکی پست نیس
مامان امیر علی
18 آذر 91 15:35