جیگر مادر و بابا

عرض حاجت کرده ام آنجا که...

1391/9/13 7:29
نویسنده :
359 بازدید
اشتراک گذاری

خانه های آن کسانی می خورد در، بیشتر

که به سائل می دهند از هر چه بهتر، بیشتر

عرض حاجت می کنم آن جا که صاحب خانه اش

پاسخ «یک» می دهد با «ده برابر» بیشتر ...

 

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا علیه السلام

 

 

سلام آقا جانم!

دیشب خواب حرم زیبای شما را دیدم

هم زیبا بود، هم دوست داشتنی و هم غمگین!

باز دلتنگ مهربانی تان شدم...گریه

حاجتم را به در خانه شما آورده ام....

می شود باز بطلبید ما را؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

آزاده
13 آذر 91 8:58
مامان کوثر دوست دارم هوارتا........... اول صبح کلی سرحال اومدم با این پست قشنگت
بوووووووووووووووس


منم دوستت دارم مهربوننننننننننننننننم
خداروشکر که دوست داشتی
کم پیدا شدی مامانی؟
گل پسراتو ببوس
مامان مانی
13 آذر 91 9:46
سلام ..... انشاء ا... که می طلبد .... التماس دعا .....
شاد باشید و تندرست ...


سلام
ممنون از لطف و حضورتون
انشالله
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
13 آذر 91 10:21
خدا حاجت روا تون کنه
التماس دعا


ممنونم عزیزم
چشم. شما هم مارو دعا کنید
مامان یاشار
13 آذر 91 10:27
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآیییییییییییییییییییییی خوش به حالت چه خواب خوبی. کاش آقا بطلبتمون . کاش اذن ورود بده. کاش. یهو اشکم در اومد منم خیلی وقته که میخوام برم. یعنی کی یه دل سیر گریه تو حریم آقا نصیب میشه؟


عزیزممممممممممممممم
من فدای اون دل پاک و مهربونت
انشالله نصیبت بشه مامانی
تبریک
13 آذر 91 14:23
سلام
به به...خدا رو شکر که این چنین خوابهایی رو میبینین...خوش بحالتون.ایشالله که بزودی سعادت زیارت آقا امام رضا نصیبتون بشه.بیان این مطلب برای ماها هم خیلی خوبه و دلمون هوایی اون حرم شریف شد.خیر ببینید



سلام. ممنون از حضورتون...
و متشکر از لطف و دعای خوبتون.
انشالله نصیب همه ی مشتاقین از جمله شما نیز بشه.
ممنونم
مامان تسنیم سادات
13 آذر 91 14:32
هزار ماشاا.. چقدر سحرخیزینااااا.....
دیگه نمیخوابین ...؟؟؟؟
امیدوارم حاجت روا بشین مامانی مهربون ...
با سه تا پست جدید ...!!!! بروزم گل بانو


خب معمولا شبا زود میخوابیم و صبح ها ترجیح میدم نخوابم
و تا کوثر خانم خوابه بیام اینجا!
نه، تا شب دیگه نمیخوابم
به به به
چه عجـــــــــــــــــــــــب!
چشم حتما میام دوست گلم
مامان ابوالفضل
13 آذر 91 15:21
سلام عزیزم، ابوالفضلم در مسابقه ی نی نیه فشن شرکت کرده
کد رای گیریش0045 هستش، راستش اصلا دلم نمیخواست درگیر اینطور رای گیری بشم ولی گفتم خب یه بارش اشکال نداره
هر وبلاگ می تونه دو تا رای بده
خوشحال میشم به پسریه من رای بدین
با لینک وبلاگ زیر در قسمت ارسال نظر
http://ninimod.niniweblog.com/post24.php


سلام مهربون مامانی
شرمنده! به دو تا نی نیه دیگه رای دادم
عمه اریسا کوشمولو
13 آذر 91 15:32
وای منم دوشب پیش خواب زیارتشو دیدم الان میگم میخواد اشکام بریزه
من که نزدیک مشهدم...انشالله اگه بطلبه این هفته میرم زیارت و حتمااااااااااااااااا نائبو زیاره هستم اگه لایق باشم دعام کنید که برم که دلم پرپرشه



عزیزمممممممممممممم
خوش به سعادتتون که نزدیک هستید
وای ممنونم دوست خوبممممممممممممممممممممممم
مامان پریسا
13 آذر 91 16:35
ایشالله قسمت بشه


گلاویژ
13 آذر 91 17:53
دوست دارم شب باشه
برم صحن انقلاب...
برم اون ته ته ته بشینم .....
رو به روی گنبد امام رئوف...
زل بزنم به مناره های طلایی و پنجره فولادش.....
بگم یا امام رضا ع و بعد یه آه از ته دلم بکشم ......
تا صبح همون جا بشینم بعد نماز صبح رو توی همون صحن قامت ببندم و قنوتم رو به آسمون باشه
نمازم رو که خوندم برم کفشداری کفشهام رو بدم به اون آقا مهربونها !
بعد برم اروم آروم سمت طبقه پایین ....دارالحجه !
برسم به ضریح و از ته دلم یه
***السلام علیک یا شمس الشموس ***
بگم !
آخ که دلم تنگه آقا !


عزیزمممممممممممم
چه عالی نوشتی
استفاده کردم خانمی

انشالله نصیبت بشه اینچنین زیارتی
سمانه مامان پارسا جون
13 آذر 91 18:03
ایشاا... به زودی زود قسمتت بشه خانومی
کوثر جونو ببوس


ممنونم عزیزممممممممممممم
مامان علي خوشتيپ
13 آذر 91 19:56
چه خواب خوبي...ايشاالله خيره
ايشاالله بطلبه به زودي.التماس دعا


ممنون از لطف و دعای خوبتون
مامان طاها
14 آذر 91 1:10
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤



چشمممممممممممممم عزیزمممممممممممممم
مریم مامان عسل
14 آذر 91 2:51
آمیییین


شبنم
14 آذر 91 7:46
سلام
یا امام رضا(ع)
منم چند سالیه طلبیده نشدم


سلام عزیزمممممممممم
انشالله قسمتت بشه
مامان النا
14 آذر 91 8:17
نایب الزیاره هستم عزیزم

انشاا...به زودی بطلبتون


ممنونم دوست خوبم
مامی امیرحسین(فاطمه)
14 آذر 91 9:17
آخ که گفتی...
یعنی میشه یه بار دیگه مجاور اون گنبد طلایی بشم؟یعنی خیلی سخته ها که عمری مجاور باشی و حالا چند ماه یه بار مثل زائر آه حسرت بکشی...


انشالله که میشه
آره خب. شما بیشتر حسرت به دل دارید
خاله باران
14 آذر 91 9:40
http://www.yasgroup.ir/wp-content/uploads/2012/09/imam-reza-www.yasgroup.ir-15.jpg


ممنونم عزیزمممممممممممممم
عالی بوووووووود
فهیمه مامان سینا
14 آذر 91 9:51
انشاالله امام رضا بطلبتت و بیایی ما هم ببینیمت


ممنونم
وااااااااای چه عالی که شما مجاورید
مامان کورش
14 آذر 91 12:17
سلام عزیزم امیدوارم هر چی دل پاکت میخواد براورده بشه


سلام مهربونم
ممنونم دوستم
تــــــــک خـــاله کــوثر جــونـــی
14 آذر 91 21:44
سلام

خـــــــــــوبی؟

ای بابا ... خب چرا ننوشتی شـــــــــرح خوابتو ... ؟

دوستت دارم جیجــــــــــــــل


سلام عزیزم

منم دوستت دارم
ستاره زمینی
15 آذر 91 10:10
السلام علیک یا ضامن اهو انشالله میطلبه .


ممنون از سلام زیبایی که دادی
مامان امیر علی
18 آذر 91 15:34
محتاجیم به دعاااااااااااااااااااا


چشممممممم