جیگر مادر و بابا

خدا: از قلب کوچک تو تا من یک راه مستقیم است!

1392/3/10 18:58
نویسنده :
825 بازدید
اشتراک گذاری

خدا تنهاست

و من در خلوت تنهایی ام با یاد او، از عشق لبریزم؛

شب تنهایی ام، روز است با نامش؛

دلم مثل کبوتر می پرد هر لحظه در دامش؛

خدا تنهاست

و من در خلوت تنهایی ام سرشارم از یادش، از نامش؛

جهان زیباست در چشمم، جهان زیباست با نامش، آغاز و فرجامش؛

خدایا!

بهترین من؛

تو را می خواهم ...

 

 

این جمعه را از آن جمعه که کم می کنم، چیزی کم نمی شود

فقط انتظار بیشتر می شود ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان تارا
10 خرداد 92 20:23
آرامش چیست؟نگاه به گذشته وشکرخدا,نگاه به آینده واعتمادبه خدا,نگاه به اطراف وجستجوی خدا,لحظه هایتان سرشارازآرامش وبوی خدا.
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
10 خرداد 92 21:27
ماشاالله لاحول ولا قوة الا بالله العلی العظیم ___$$$$$$(¯`v´¯)$$(¯`v´¯) _____$$$(¯`(●)´¯)$(¯`(●)´¯) _______$$$(_.^._)$$(_.^._) ______$___$$$(¯`v´¯) _____$$____$(¯`(●)´¯) _____$$$____$(_.^._)$ _____$$$$___$$$$__$___$ _____$$$$$___$$__ $____$$ _____$$$$$$__$$__$_____$$$ ______$$$$$$_$$_$_____$$$$ _______$$$$$_$$ $___$$$$$$ ________$$$$_$$ $_$$$$$$$ _________$$$$ $$_$$$$$$ __________$$$$$ $$$$$ ___________$$$$$$$$ ____________$$$$$ ___$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
10 خرداد 92 21:40
سلام به به چه مامان آنلاینی شب جمعتون بخیر کوثر جون خوبه از طرف من ببوسش
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
10 خرداد 92 21:41
چه زود زود نظراتم تایید میشه ممنونــــــــــــــــــــــــــم
مامان نرگس
10 خرداد 92 22:31
آفرین چه قشنگ می نویسی. چه با احساس.
مامان طه
11 خرداد 92 7:33
چقد قشنگ ما بروزیما
mamanebaran
11 خرداد 92 9:44
شک نکن؛ درست در لحظه ی آخر؛ در اوج توکل و در نهایت تاریکی؛ نوری نمایان می شود؛ معجزه ای رخ می دهد؛ خدا از راه می رسد ...!! براستی یاالله گفتن چه زیباست . این کلمه چقدر دلنشین وزیبا وباقداست است .الله الله الله
مامان تسنیم سادات
11 خرداد 92 12:27
به به ... چه پست جمعه ای قشنگی ... لحظاتتون سرشار از یاد خدا ... البته یه کم هم یاد باشی خوبه ... یه گلبول ...
مامان علی خوشتیپ
11 خرداد 92 14:06
خیلی زیبا بود
راضیه (جهرم)
12 خرداد 92 18:17
جای بسی تامل است!
مامان نیایش
15 خرداد 92 16:10
عالی بود