جیگر مادر و بابا

جایزه!

1391/9/11 10:02
نویسنده :
452 بازدید
اشتراک گذاری

امام حسين علیه السلام که خود قرآن ناطق است براي تعليم قرآن به فرزندش علي اکبر علیه السلام، معلم استخدام نمود. وقتي معلم سوره ی حمد را به علي اکبر علیه السلام تعليم داد و علي اکبر علیه السلام آن را براي پدرش تلاوت نمود، سالار شهيدان آنقدر خوشحال شد که دستور داد دهان معلم را پراز جواهر کردند و ده ها دست لباس گرانقيمت به معلم داد. چند نفر از اصحاب اعتراض کردند که :اين جوايز و دستمزد در مقابل کار کوچک معلم زياد است! امام فرمود اين ماديات از بين مي رود ولي کاري که معلم کرده معنوي است و باقي مي ماند. (ره توشه عتبات عاليات؛ جمعي از نويسندگان)

 

حفظ قرآن با صدای استاد پرهیزگار:

(برای مشاهده کمی صبور باشید تا فیلم به طور کامل لود شود)

 

مزایای قلم قرآنی در مورد کوثر جون:

1- انس گرفتن با کتاب قرآن

2- آموختن شیوه صحیح خواندن آیات

3- تکرار کردن به میزان مورد علاقه

4- کنجکاوی برای شنیدن بقیه سوره ها

5- درک تفاوت سوره ها از نظر کوتاه یا طولانی بودن

 

نماز رو کمی با صدای بلندتر می خونم و کوثر جون با من همراه میشه.

و بعد از نماز و قرآن خوانی جایزه می گیره!

 

 

کم کم دلم از این و از آن سیر می شود

با چشم مهربان تو تسخیر می شود

این خواب ها که همسفر هر شب من است

یک روز مو به مو همه تعبیر می شود

فرصت گذشت، وقت زیادی نمانده است

تعجیل کن عزیز دلم دیر می شود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (36)

گلاویژ
11 آذر 91 10:28
از این که کد رو بهم دادین ممنونم

راستش من هم از این طور مقایسه ها خوشم نمیاد
خواستم ببینم دوستان چی میگن تا بتونم جواب این سوال خانواده شوهرم رو بدم

اینبار نزدیک بود برای اولین بار توی این 5سال با خواهر شوهرم سر این مساله صدام بالا بره !

ممنونم از جواب کاملت !


خواهش میکنم مامانی
به نظر من اینجور بحث ها از سر بی اطلاعی و یا تعصبات زیاده از حده
شما هم اینجور مواقع سکوت کن.
گلاویژ
11 آذر 91 10:29
خیلی مامان خوبی هستی که اینقدر به فکر کوثر جونی!

دوستت دارم !


ممنون از لطفتون دوست من
مامان تسنیم سادات
11 آذر 91 10:32
سلاااام .... به کوثر عزیزم و مامانی مهربونش که اینقدر وقت می ذاره براش ...
چقدر کار خوبی می کنید تسنیم هم از نماز خوندن من و باباش سوره حمد رو یاد گرفت ....!!!!
یه دفعه که اومد کنار من وایساد نماز بخونه دیدم داره سوره حمد رو می خونه ....
به کل حواسم پرت شد توی نماز آخه خیلی با مزه سوره حمد رو می خونه با تلفظ عربی ....!!!!!!


سلام عزیزم
ممنون از لطفت
دقیقا مثه کوثر من. سوره ی حمد و کما بیش بلده!
برای تسنیم خانم خوشگل
گلاویژ
11 آذر 91 10:47
نتونستم بذارمش توی وبلاگ میگه امکان درج اسکریپت وجود ندارد


شاید بتونی بذاریش تو همون پست
در قسمت کد HTML
مرسی از لطفت
باران
11 آذر 91 11:15
سلام
آفرین به این سلیقه
موضوع بحث حرف نداره، با بیان ماجرای قرآن آموزی حضرت علی اکبر که من تا بحال نشنیده بودم و برام خیلی جذاب بود، اهمیت این مطلب رو به خوبی شرح دادین، فیلم هم که عالی هس..ماشالله هزار ماشالله
کاش یه سوره دیگه هم میخوند تا ما میدونستیم که آخر سوره توحید و اول سوره بعدی رو با چشم هم تشخیص میده یا نه
خیر ببینید


سلام
ممنون از لطفتون
خوشحالم که از داستان استفاده کردید
اول و آخر هر سوره رو به تفکیک عنوانشون تشخیص میده. یعنی میدونه که قلم رو کجا بکشه تا یه سوره از اول تا به آخر پخش بشه.(البته قلم حساس به شماره آیه و شماره صفحه و ...هم هست)
متشکر از تشویقتون.
موفق باشید.
باران
11 آذر 91 11:36
یه سوال
تا اونجایی که یادم هس، قرار بود پست ثابت روز شمار محرم تا پایان این ماه به راه باشه
اینطور نیس؟؟؟
شایدم من اشتب میکنم
آخه میخواسم یه سر بزنم و دوباره بخونمشون...
ببخشیدا دیفالتم واقعا" دیزلی نیس اما اگه میشه لینک بدین بریم ببینیم
ممنونم.خیر ببینید



خب اون پست ثابته روز شمار دهه اول محرم بود که به پایان رسید!
ولی چشم میذارم. لینکش رو شما در پست روز عاشورا و... میتونید ببینید.
ممنون از توجه تون
البته یه راه دیگه هم هس. شبکه گسترده رو باز کنید و در قسمت جستجو (منوی سمت راست) عبارت "دهه اول محرم" رو سرچ کنید و پایین همون صفحه عنوانش ظاهر میشه و میتونید روش کلیک کنید و دوباره مطالعه اش کنید.(البته فک نکنم وقت و حوصله این کارو داشته باشید. چون اگه داشتید ما تا حالا نظر کلی تونو در مورد اونجا شنیده بودیم!)
زهرا (✿◠‿◠)
11 آذر 91 12:14
ما که اینقـــــــــــــــــــــــــــــد صبر کردیم که لود بشه................................ ولی نشد!

یعنیا......اگه این صبرمو گذاشته بودم پای حلیم تا حالا جا افتاده و نوش جون میکردیم!!!!

بعدشم که .....
قربون دخمل نانازی بشم که توو اون عکسش حالت بچگیای من و داره!
مامانم شبیه همون لباس و واسم دوخته بود با دامنی شبیه اون!!!!!
مث اینکه مهری ها با هم تفاهم دارن!!!

شاید یه روزی عکسای بچگیامو گذاشتم!!!!!
الله اعلم!


چی بگم مامانی. نمیدونم
شاید بهتر باشه بعدا تست کنید!
وای چه تفاهم بامزه ایییییییییییی
آخ جون منتظر میمونیم از همون انتظار حلیمی ها
شبنم
11 آذر 91 13:35
سلام باریکلا به مامانی و کوثر خانومی گل
وبلاگ دیگه تعطیله دارم حذفش می کنم (شوهری ازش خبر نداره هنوز می دونم دوست نداره برای همین دارم آفلاین می نویسم البته خیلی کم)
نی نی سایت میام نمی دونم شما کجایی؟
دنبال کلاس زبانم برا محمد
کاش وقت آزاد تری داشتم خیلی دوست دارم روی آموزشش کار کنم ولی چه کنم از این همه امکانات کم اطرافم


سلام عزیزم
ممنون از لطفت
ای بابا
چه بد!
همسری ما هم یه مدت ناراحت بود و ناراضی
به دلشون تا اونجایی راه اومدیم که
دیگه خودشون پیشنهاد پست گذاشتن میدن
انشالله موفق و شاد و سلامت باشین
نی نی سایت هم هنوز میام
بیشتر میام پست "دل بندگی و بندگی دل"
سید ما رو ببوس و بازم بیا پیشمون
باران
11 آذر 91 13:46
ممنونم از تایید و اینکه زحمت میکشید و لینک رو میذارید، راستش من سعی خودمو کردم که توی شبکه گسترده اون مطالب رو پیدا کنم اما نشد، لذا فک کردم که بهترین راه اینه که از شما کمک بگیرم

مرسی


خواهش میکنم.لینک رو گذاشتم.
راهشو هم که بهتون یاد دادم.
خوشحال میشم کمک کنم.موفق باشید
باران
11 آذر 91 13:46
ببخشید ولی من دیروز متوجه هیچ سوالی نشدم!!!!
یه جایی بنویسید خصوصی ببینیم(البته اگه لازمه)


پیامی که در جواب آخرین پیام شما دادم و اجازه خواستم سوالی بپرسم و...

دیگر مهم نیست چون اشتیاق و کنجکاوی مان برای دانستن پاسخ، همان دیروز به ملکوت اعلا پیوست، چه رسد به پرسیدن دوباره سوال!
حس خصوصی پرسیدنش هم دیگر نیست.
خوشتان باشد
مامان ياشار
11 آذر 91 14:51
الهي خاله قربونت بره. هزار ماشالا جايزه و تشويق هم داره واقعاً. دست ماماني مهربون درد نكنه كه اينقدر ظريف به تربيت گل دخترت توجه ميكنه


خدانکنه مامانی.
ممنون از لطف و نگاهتون
باران
11 آذر 91 15:17
بازم ممنون از بابت تایید و توضیحات واضح
مخیله نه چندان مبسوطمان دیگر به جایی قد می ندهد، هر چه در باب آنچه فرموده اید بیشتر می اندیشیم، بیشتر در گل نسیان فرو همی رویم و لذا رخصت پرسش سوال از جانبتان را به هیچ وجه بخاطر نمی آوریم...بارالها حافظه ما نیز همچون اشتیاق خداوندگار نیکوکردار این کتابت گاه در علم به پاسخ پرسششان، چندیست به اعلی ملکوتت پیوسته، خدایشان رحمت کناد.
و شما هم خوشتان باد ...


خواهش میکنم...
امیدوارم دیگه از این موارد پیش نیاد که بخواید حافظه تون رو به ملکوت اعلا پیوند بدید!
باران
11 آذر 91 15:23
سوال

آیا اون ماه گرفتگی که قبلاً اشاره کردید، اتفاق افتاد یا نه؟ چه ساعتی بود، من هرچی دقت کردم ندیدم، اگه اتفاق افتاده نماز آیات رو باید بخونیم؟؟
( یکی نیس بگه بابا نیشتو ببند)


معلومه که اتفاق افتاد! عنوان مطلبش که هنوز در لیست "تازه ترین مطالب شبکه گسترده" هس.
ببخشید اینو دیگه نمیشه اینجا لینک داد. برید پیداش کنید. (چه خبیث شدم باز)
فقط یه راهنمایی: منو سمت راست شبکه گسترده و مطلب "ماه در دام نیم سایه"
باز هم خوشتان باشد که اعلام فرمودند از لحاظ فقهی نماز آیات ندارد.
اون عبارت آخر هم در شان بازدید کننده اینجا نیست! (تهدید نوشت )
فهیمه مامان سینا
11 آذر 91 15:42
اولا سلام
ثانیا برای من که لود نشد
ثالثا اجازه میدید لینکتون کنم
خوشحال میشم خبرشو بدید


سلام دوست من
ای بابا!
نمیدونم مشکل از کجاست.
مرسی از حضورتون
چشم خدمت میرسیم
باران
11 آذر 91 16:01

شکه شدم
به آدرس رفتم و یه نظر کوچولو هم گذاشتم
خیلی عالیه
کم کم قطع میشم
ببخشید
ممنون



واقعا خیلی جالب و بامزه هستین شما!!!
مامان زینب
11 آذر 91 16:13
افریننننننننننن خیلی خیلی عالی بود
جالبه من دیده بودم ازین خودکارا برا یاد گرفتن زبان! ولی برا قرآن ندیده بودم



ممنون از نگاهتون
خوشحالم که براتون مفید بود
تــــــــک خـــاله کــوثر جــونـــی
11 آذر 91 21:42
WOoOooOOoOooOW !

عزییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییزم ...

خانومــــــــــــــــــــــــــــــــــی شدی واسه خودت ...

خوشـــــــــــــــــــم اومد ...
هم تیریپ مذهبی ، هم تریپ دامـــــــــــن کوتاه...

دمت گرم خــــــاله ...


میسی خاله جوووووووووووووووووووون
مامان تارا
11 آذر 91 23:22
آفرین بر دخترگلم کوثر جون و صد آفرین به مامانی با حوصله اش ایشالا خداوند همیشه پشتیبانتون باشه عزیزان
روشت خیللللللللللللللی خوبه خوشم اومد عزیزم

**********************
بروزیم


ممنون از لطف و دعای خوبتون

چشمممممممممممممم
مامان پریسا
11 آذر 91 23:29
هر چی منتظر موندم فیلم اجرا نشد
به هر حال افرین به کوثر جون.


ببخشید دیگه
نمیدونم اشکال از کجاست؟
ممنونم عزیزم
محيا كوچولو
12 آذر 91 1:14
آخي چه خوشگل خوندي كوثر عسليقلم قرآني ات هم خيلي جالب بود، كجا دارن اينو؟


متشکرم دوست خوشگلم
ما از نمایشگاه قرآن خریدیم
ولی یه سرچ بکنید حتما پیدا میشه.
باران
12 آذر 91 8:05
... سلام
من فکر کردم که خود شما اون آدرس رو ثبت کردید. تشویق هم بخاطر همین بود...اگه میدونستم اونجا نظر نمیذاشتم...شما توی این امورات متخصص محض هستید، نظر خاصی دارید در این مورد؟؟؟؟!!!



تازه الان فهمیدین چی شده؟؟؟!!!
پست میذارم
عدد روز تولدتون چنده؟ سه بار تکرارش!
مامان نیایش
12 آذر 91 10:07
چه قدر جالب قلم قرآنی نمیدونستم چیزی ازش آفرین به دخمل گلم خیلی قشنگ میخونی خییلیدر پناه قرآن باشی


خوشحالم که براتون مفید بوده
ممنونم
مامان نیایش
12 آذر 91 10:13
مامانی گل کوثر جونم اگه یه وقت خدای نکرده سوء تفاهم پیش نیاد در مورد اون چیزی که اول پست نوشتی سوال برام پیش اومده یکی اینکه منبعش رو هم میدونی یکی دیگه این که تا جایی که به ماها یاد دادن که زندگی امامامون زندگی خیلی ساده ای بوده به دوراز لباس گرانقیمت و جواهر ات حالا به نظرت منظورشون چی بوده از اینکه گفتن همچین پاداشی برای معلم در نظر گرفتن امام حسین شاید فقط میخواستن اهمیت آموزش قرآن رو نشون بدن دیگه به این قسمتش توجه نکردن


خب اصل همون اهمیت قرآن خوندنه.
این مطلب رو از سایت نسیم ظهور برداشتم
اما چشم منبعش رو هم حتما پیدا میکنم
فهیمه مامان سینا
12 آذر 91 10:14
الان تازه تونستم فیلمو ببینم ...آفرین به کوثر جونو مامان فعالش...


خداروشکر
ممنونم مامانی
مامی امیرحسین(فاطمه)
12 آذر 91 15:04
به به خوش بحال کوثر جون که جایزه میگیره و قرآن میخونه.منم دلم لک زده واسه امیرحسین یه کار جدید بکنم.آخه پس کی بزرگ میشه؟امروز رفتم نمایشگاه کتاب همه چی هست ولی نه برای کوچولوهای یه ساله!


عزیزممممممممممممممم
از الان هم میتونی همه کار براش انجام بدی
شاید واکنش مورد توجه شما رو نشون نده ولی کاملا میفهمه
مامی امیرحسین(فاطمه)
12 آذر 91 15:11
کار از صبور بودن گذشت دیگه!هرچی صبر کردیم فیلم باز نشد که نشد که نشد...


آخییییییییییییییی
ببخشید مامانی من بی تقصیرم
ستاره زندگی
12 آذر 91 15:45
آفرین به ابتکار مامانی،
کوثرخانم چه با ناز میخونه

ستاره میگه قلک من هم همین شکلی

این برای مامانی
=>


ممنونم مهربونم
وای ببوس اون خانم خوشگل رو
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییی
mamanebaran
12 آذر 91 16:23
كوثر جونم عزيزم قربونه اون صداي قشنگت كه كلي دلم ضعف رفت ديگه براي كوثر جون و مامانش بزن اون دست قشنگه رو


مرسیـــــــــــــــــــــــــــی
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
13 آذر 91 10:20
سلام
آفرین به کوثر جون و همینطور مادر مهربونش
امیدوارم همیشه زیر سایه قران باشید
منم خیلی دلم می خواد دخترم قران را حفظ کنه ..همیشه دنبال سی دی و کتاب بودم ولی اینجا پیدا نمیشه .. می تونم از تون خواهش کنم بهم بگید این قلم چیه و از کجا تهیه میشه کرد؟ کتاب یا سی دی مناسب هم سراغ دارید؟؟؟
ممنون میشم تو وبلاگ خودمون جواب بدید


سلام مامانی مهربون
متشکر از لطفتون
چشم میام توضیح میدم عزیزم
عمه اریسا کوشمولو
13 آذر 91 15:37
افریییین به این دخمل خوشگلم ماشالله دوستووون دارییییم
عزیزم نمیدونم چرا وبلاگتون واسم سخت باز میشه


ممنونم دوست من
شاید مشکل از نت باشه
برا من که سریع باز میشه دوستم
یاسمین مامان سورنا
13 آذر 91 15:40
سلام دوستم
ایشالا همیشه آرامش داشته باشی عزیزم
خب دخملم میگه مادری چون مادرا فرشته اند دیگه
کلللللللللی کوثر باهوشمو ببوس مادریه مهربون


سلام عزیزممم. رسدن بخیر
ممنون از مهربونیات و لطفت
میام الان
مامان علي خوشتيپ
13 آذر 91 19:58
5 باره دارم ميام براي اين پستتون نظر بذارم نميشه
همين الان مهمون اومد...دوباره ميام


ممنون از محبتتون عزیزم
مامی امیرحسین(فاطمه)
14 آذر 91 9:22
فکر میکردم فقط همسر بنده به دنیای مجازی بدبینهوپس شما م بعلهههههههههه
البته دیگه دیده چاره ای نداره!ما هم که چراغ خاموش اونقدر حرکت کردیم که دیگه بهمون اعتماد کرده. فقط نی نی سایت،مامی سایت،نی نی وبلاگ،چک میل!


پس شما هم بعلههههههههههههه؟؟!!
ما هم تقریبا مثه شما
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
14 آذر 91 16:48
سلام خانمی
مشتاقانه منتظرم اطلاعاتی در مورد سوالتم برام بنویسید در وبلاگ دخترم

یاد اوری از نظر قبلی ام
«می تونم از تون خواهش کنم بهم بگید این قلم چیه و از کجا تهیه میشه کرد؟ کتاب یا سی دی مناسب هم سراغ دارید؟؟؟
ممنون میشم تو وبلاگ خودمون جواب بدید»

مرسی خانمی


سلام عزیزم
واقعا شرمنده!
الان میام و توضیح میدم
مامان امیر علی
18 آذر 91 15:35
ماشاله فدات بشم من دخمل نازم ما را هم دعاااااااااا کن همیشه خاله جونم


متشکرم دوستم
عمه کوثرجون
8 دی 91 20:45
عزیزم ،قشنگم با مامان جون عکسهای زیبات را دیدیم .در پناه خدای مهربان همیشه سلامت وشاد باشید.


مرسی عمه جووووووووووون
شما هم شاد و سلامت باشید
عسل جونو ببوسید