جیگر مادر و بابا

روح

1392/2/2 8:10
نویسنده :
1,827 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز داشتم فکر می کردم پست هایی که امسال گذاشتم کوثرش خیلی کمه!

بنابراین این پست پر از کوثره :

 

دو شب پیش، قبل از خواب، داشتم برای دخترم قرآن می خوندم و اونم مثله همیشه با دقت گوش می کرد. سوره قدر رو که خوندم....(فضیلت خواندن سوره قدر)


بِسمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

إِنَّا أَنزَلْنَهُ فى لَيْلَةِ الْقَدْرِ(1) وَ مَا أَدْرَاك مَا لَيْلَةُ الْقَدْرِ(2) لَيْلَةُ الْقَدْرِ خَيرٌ مِّنْ أَلْفِ شهْرٍ(3) تَنزَّلُ الْمَلَئكَةُ وَ الرُّوحُ فِيهَا بِإِذْنِ رَبهِم مِّن كلّ‏ِ أَمْرٍ(4) سلَمٌ هِىَ حَتى مَطلَع الْفَجْرِ(5)


گفت: مادرجون وقتی قرآن می خونی اگه بگی "روح"، من شب خواب بد می بینماااااا 

خنده ام گرفته بود ولی گفتم: نه عزیزم هر کس قبل از خواب قرآن بخونه دیگه خواب بد نمی بینه.


دیشب که باز داشتم براش قرآن می خوندم قبل از اینکه برسم به آیه ی چهارم سوره قدر، یهو دستاشو برا چند ثانیه گذاشت روی گوشش... هم خنده ام گرفته بود و هم تو دلم گفتم ای دخترک ناقلا که می دونم سوره قدر رو هم کم و بیش حفظ شدی ولی نمی خوای رو کنی! و به ناچار تصمیم گرفتم فعلا شبا قبل از خواب برات سوره قدر رو نخونم.


"همیشه موقع خواب، من یا بابایی، برای یکی یه دونمون چند سوره کوتاه از قرآن رو می خونیم  + آیه الکرسی و دعای سلامتی آقا امام زمان (عج) + سه صلوات، همراه با نوازش و بوسه (وای که چقدر هم خوشمزه و خوشبو میشه قبل از خواب خوشمزه). با همین کار دخترکم سوره های کوثر و توحید و حمد و دعای سلامتی آقا امام زمان (عج) و... رو حفظ شده. بغل"


دو شب هم هست که میگه: مادر قصه ی کوثر هم بگو بعد برو بخواب! قصه کوثر یعنی مرور آنچه که قراره فردا اتفاق بیوفته. از خوردن و بازی کردن و شیرین زبونیا تا....


بفرمایید ادامه مطلب لطفا قلب

 

به گفته ی یه روانشناس، دخترا دو جا هست که خیلی ناز می شن:

1- وقتی که خوابن ماچ، 2- وقتی که ازدواج می کنن و میرن و جای خالیشونو می بینی.ماچ

تا گزینه دوم که خیلی راه داریم اما وقتی این ناز گل خانم می خوابه و می خوام خونه رو مرتب کنم که وقتی بیدار شد باز به هم بریزتش نگران، آثار بازی هاشو که می بینم هی دلم می خواد برم تو خواب ببوسمش. اما اکثر اوقات به همون نگاه اکتفا می کنم. قلب

 

 

امروز صبح وقتی رفتم سراغ دراور اینا رو دیدم:

کاغذهایی که دیشب خودش چیده و می گفت شکل موشک شده.

کوچیکه، هدیه ای برا منه و بزرگه، هدیه ای برا بابایی.بغل

 

 

 

و بعدش که خواستم بشینم پای یارانه، نه ببشخید رایانه  اینا رو دیدم:

از این چیدمان ها همیشه در همه جای خونه ما پیدا می شه!

 

 

 

و تو خونه ی ما باید برای همه چیز یه توضیح منطقی وجود داشته باشه! برای هر حرفی کلامی نوایی نگاهی آهی اشکی لبخندی، برای هر صدایی هر نوری هر بویی هر کاری هر چیزی که قابل درک و دریافت باشه. وگرنه دخترک، خودمون رو تبدیل به منطق می کنه!

 

 

پارک جدیدمون!

یعنی همون پارک نزدیک خونه جدیدمون! نیشخند

 


 

به قول بهــــــــــار جون خوش ذوقم، جاموندنیا:

1- مادر، روسری ات را بردار تا ببینم بر شبِ موهایت چند زمستان برف نشسته است تا من به بهار رسیده ام... (مامان جونم دلم تنگ شد برات!)

2- خانمای عزیز پیشاپیش روزتون مبارک. شما رو که نمی دونم ولی من دارم برای خالی کردن جیب همسری نقشه می کشم! 

3- الان تفالی زدم به حافظ شیرین سخن:


آن سیه چرده که شیرینی عالم با اوست
چشم می گون لب خندان دل خرم با اوست

گر چه شیرین دهنان پادشهانند ولی
او سلیمان زمان است که خاتم با اوست

روی خوب است و کمال هنر و دامن پاک
لاجرم همت پاکان دو عالم با اوست

خال شیرین که بدان عارض گندم گونست
سِرّ آن دانه که شد رهزن آدم با اوست

دلبرم عزم سفر کرد خدا را، یاران
چه کنم با دل مجروح که مرهم با اوست

با که این نکته توان گفت که آن سنگین دل
کشت ما را و دم عیسی مریم با اوست

حافظ از معتقدان است گرامی دارش
زآن که بخشایش بس روح مکرّم با اوست

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (54)

محبوبه مامان الینا
2 اردیبهشت 92 9:09
سلاااااااااام

قبل از هر چیز این شکلک جدیدت منو کشته در واقع همون شکلک قبلیه مورد پسند خودمونه اما مو درآورده

آخخخخخخخخخ این چیدمان کوثر جونیه منطقیه موشک هدیه بده رو عشق است

خوب شد یادم انداختی دوست جونراستی روزمون کی بود؟


سلام سلام عزیزم
ممنون از لطف و نگاه خوشگلت
شکلک قابلی نداره
چهارشنبه آینده، 11 اردیبهشت

ستایش مهربون ❀ ستایش خوش زبون
2 اردیبهشت 92 10:17
سلام بر دوست جونی جدید
واقعا این مطلبتون پر شد از کـــــــو ثر چه بهتر
آفرین بر کوثر جون که این همه سوره حفظ کرده و خوشبحال پدر و مادری که همچین دختری نمونه دارن
پیشاپیش روز زن و تولد حضرت زهرا رو به شما دوست عزیز تبریک میگم و همچنین به کوثر جون که همنام خانوم فاطمه زهراست

سلام عزیزم
ممنون از حضور قشنگت
شما خیلی لطف دارید
تشکر از بابت تبریک
مامان تسنیم سادات
2 اردیبهشت 92 10:21
به به پستهای صبحگاهی .... ساعت 8 صبحی ....
منو و تسنیم هم 8:5 دقیقه بیدار شدیم البته این جوری بودم من ...



خوابالوها
مامان تسنیم سادات
2 اردیبهشت 92 10:27
وااااااای .... کوثر بلا .... روحی که توی قرآنه که ترس نداره ...
تسنیم هم حفظه ...
پارک جدید مبارک ....
11 روز مونده که تا روز مادر ..... از الان داری نقشه می کشی ....؟؟؟ ...آفرین ....

اینم برای کوثر خانمی برای حفظ سوره هاش ....




آفرین به تسنیم خوشگلم
ممنون از لطفت جیگر
خب دیگه باید حسابی خالیش کنیم
مامان طه
2 اردیبهشت 92 10:55



مامان نرگس
2 اردیبهشت 92 11:56

وای خدای من چه دختری ماشالا منم خیلی دلم میخواد دخترم قرآن رو خوب یاد بگیره و حفظ کنه.
چی از این بالاتر که بچه حافظ قرآن بشه
خدا شما و دختر گلتونو حفظ کنه


ممنونم عزیزمممممممممم
شما لطف دارید
مامان طه
2 اردیبهشت 92 14:15
قربون سلیقت برم خاله

ایشالا زیر سایه قران باشی گلم

مامانی بروزم


ممنونم دوست گلم

بهــــــــار
2 اردیبهشت 92 14:29
من احیانا یه نظر برا شوما پر از بوسه و اینا نذاشتم؟؟


نههههههههههههههه

نیومدههههههههههههه
خواهر فرناز
2 اردیبهشت 92 14:38
خیلی خوشگل بود
دست مامانی درد نکنه
آفرین به کوثرجون که این همه دعا بلده



ممنون دوست گلممممممممممممممم
بهــــــــار
2 اردیبهشت 92 14:41
نکنه اشتباهی فرستادم یا خدا

گفتم یه عالمه ماچ و بوس و بغل و اینا

تازه تف تفی هم بود همش


نگران نباش جیگر

خب دوباره تف تفیم کن!

منتظرم زود باش

بهــــــــار
2 اردیبهشت 92 15:25
این یکی اومد؟


کدوم یکی؟!
بهــــــــار
2 اردیبهشت 92 15:37
ای خدا یعنی چی که نظرام نمیاد؟؟




واقعااااااااااااااا ؟؟؟؟؟؟؟

باید به مدیریت نی نی وبلاگ بگم
بهــــــــار
2 اردیبهشت 92 15:39
شاید چون تف توش داره نمیاد


خب خواهر لباتو اول خشک کن

موقع بوس فرستادن هم دقت کن
بهــــــــار
2 اردیبهشت 92 15:53
خواهر خو بوس مزش به تفاشه

ا


ای بابا

اصن بوس نخواسیم

خشکه حساب کن بریم
متین مامی ایلیا
2 اردیبهشت 92 15:57
مثل همیشه عاااااااااااااااااااااااااااااااالی کلی کیف کردم
عاشق این کارای کوثر جونیم دیگه
وای چقدر زود روزمون اومدااااااااااااااااااااا اصلا یادم نبود ، واقعا چه حالی میده خالی کردن جیب اقای همسر


ممنون از حضور قشنگت عزیزممممممممممممم

آره بازم روزمون شده. فقط هم خودمون خودمون رو تحویل میگیریم
عمه و اریسا کوشمولو
2 اردیبهشت 92 16:20
خیلی این دخملی خوشگل و بامزه حرف میزنه ماشا لله اون موشکاشم که هیچی نمیتونم بگم
مرتب کردن خونه رو هم که خیلی بامزه بود عزیزم
منم خیلی به حافظ علاقه دارم


ممنون از حضور و نظرات خوشگلت عزیزممممممممممممم

محبوبه مامان الینا
2 اردیبهشت 92 18:07
راستی من هم هر شب قبل از خواب واسه الینا قران میخونم و تا الان سوره های فلق،کوثر،حمد و توحید رو بلده اما جدیدا وقتی میخوام بخونم میگه نه مامانی نخوووووون نمیخوام دلزده بشه واسه همین فعلا آروم واسه خودم میخونم و میفهمم که حواسش هست


آفرین به مامانیه فعاااااااااااال و دخمل باهوششششششششش



بچه ها وقتی میگن نه، یعنی باید حداقل چند روز صبر کرد و باز امتحان کرد

مامان تارا
2 اردیبهشت 92 19:41
ای جانم فدای این دختر باهوش و باذوق و سلیقه
خو مامانی نخون دیگه دخملی میترسه
هرسوره ای که دوست داره براش بخون




اتفاقا دیشب یه کارایی کردیم که دیگه روح براش ترسناک نباشه

سوره ی قدر رو هم خوندم و خندید
مامان تارا
2 اردیبهشت 92 19:46
آخ جوووووووووووووووون روز به این بزرگی اینقد نزدیک شده و ما بیخبرانیم

من میدیدم این همسری در بحر عمیق تفکر فرو میرفت نگو داشته فکرمیکرده چطوری این بلای آسمانی از سرش خواهد گذشت ؟




بلای بزرگ آسمانی؟ خیلی هم دلشون بخواد
مامان میعاد
3 اردیبهشت 92 0:29
آخی عزیزم برای این دختر کدبانو و خوش ذوقم


زهرا(✿◠‿◠)
3 اردیبهشت 92 7:58
چه کار خوبی...
منم هر شب واسه محمد صادقم قبل از خواب همین کارارو می کنم!
اونم با همین روش زیبا و بدون هیچ آموزشِ اونجوری ای یی(!!!) 4 تا سوره رو به زبون نصفه نیمه ی خودش می خونه!
طفلک می دونم حفظه ولی زبونش کامل نشده ...

ببوس کوثر خوشگل قران خون مو


آفرین به محمد صادق جون

و آفرین به مامان گلش

ممنون عزیزم
زهرا(✿◠‿◠)
3 اردیبهشت 92 8:04
اشاعه ی معلومات روانشناسان گرامی من و کشته(!!!)
چه بامزه!

واااااااااااااااای!چه موشکی!خدااااااااااااااا

بازم ببوس خوش سلیقه ی من و



ممنون از حضور خوشگلتتتتتتتتتتت
مامان تسنيم سادات
3 اردیبهشت 92 9:38
پس پست صبحگاهى امروز كجاست ....
نمى بينمش ..... نه پستى .... نه كوثرى .... نه مامان كوثرى ....!



ااااااااوووووااااااااااا

نمیشه که هر روز هر روز پست گذاشت که

چشمممممممممممم پست هم میذاریم
مامي كيانا
3 اردیبهشت 92 9:40
اون نكته دومي هستم باهاش


محبوبه مامان الینا
3 اردیبهشت 92 9:57
سلام صبحت بخیر عزیزم
آره هم شاغلم هم دانشجو
چطور مگه؟


سلام به روی ماهت
به چشمون سیاهت
وااااااااااییییییییییییی خیلییییی سخته
ولی برات آرزوی موفقیت میکنم
آزاده
3 اردیبهشت 92 10:08
بسی خوشحال گشتم از دیدن پستی پر از کوثر جونم.
نمیدونم اشکال از کوجاست که یا نمیتونم نظر بذارم یا وقتی میرفستم تو نمیبینیش

چقدر خوبه که وقت خواب قران میخونین ولی مبین گوش نمیکنه


راستی آهنگتم خیلی خشنگه


ممنون از نگاه خوشگلت عزیزمممممممممممم
ای بابا نمیدونم عزیزم! دیروز هم یکی از بچه ها همینو میگفت
ممنون عزیزم. خب شما یه وقت دیگه رو امتحان کن. زمان هایی که دوست داره براش چیزی بخونی
کوثر هم اون اوایل دوست نداشت براش بخونیم ولی الان خیلی مشتاقه
آزاده
3 اردیبهشت 92 10:30
چه آنلاین

دوستم التماس دعا دارم حسابی. دلم گرفته خیلی. همش وب تو و خواهری رو باز میکنم تا با اهنگاش شاد شم


آخیییییییییییی عزیزدلمممممممممم

خدانکنه دلگیر باشی؟؟؟

چرا عزیزم

چشم دعا میکنم برات مهربون خودم

حالا یه کم بخند
مامان نیایش
3 اردیبهشت 92 10:35
سلام عزیزم میبینم که باز شکلک مورد علاقه ات عوض شده هاااااااا یا نه فقط مودار شده
عزززززززیزززززززززم چه کوثر نازی دارم من
ببین چه شیرین زبون و زرنگه
اون دست تو گوشاش کردنش منو کشته
خیلی قشنگ بود
از یه پست پر از کوثر کیفور شدیم بسی
روزتون هم پیشاپیش مبارک مامان جاموندنیای زیبایی هم بود مخصوصا اون شماره ی یک اش




فقط مودرآورده که تنوع باشه

ممنون از حضور و نظر خوشگلت



خودمم دوسش دارم
مامان نیایش
3 اردیبهشت 92 10:36
راستی اون قصه ی کوثری هم خیلی خوب بود و جالب یادم باشه منم امتحانش کنم


امتحانش کن خوبه

نیایش جون یاد میگیره از شب قبل در مورد برنامه های فرداش فکر کنه
ღ تـــــــــــک خاله کوثر جونی ღ
3 اردیبهشت 92 10:36
بیا وبلاگم، رو صفحه وبلاگم، کلیک راست کن، انگار که مثلا می خوای مطلبی رو کپی کنی...

ببین چه پیامی بهت میده؟!

البته اگه با مرورگر Mozilla Firefox هستی ها


بهـــــــــــار
3 اردیبهشت 92 14:28
یعنی باز نظر من نیومد؟


چرا نظر خوصوصیتون اومده

جواب هم دادم تو ببلاگت
مامان تسنيم سادات
3 اردیبهشت 92 16:49



چیه؟؟؟؟
شبنم
3 اردیبهشت 92 23:26
سلام
مامان کوثر جون، شما خیلی زیبا می نویسید و من یکی که از خوندن این پست تون خیلی لذت بردم.
اونجایی که گفتید وقتی که خوابه، اثار بازی هاش رو همه جا می بینید و اون موشک کوچولوها رو پیدا می کنید که شب قبلش واسه شما و بابایی بریده شده، خیلی دلنشین بود
یا از این جمله خیلی خندیدم:که برای هر چیزی و هر کسی و بویی و صدایی، باید منطق وجود داشته باشه، وگرنه دخترکوچولو خودمون رو به منطق تبدیل می کنه.
این پست کوثرش زیاد بود، اما عکس های کوثری اش کم بودا..
عکس هم واسمون بذارید..


سلام عزیزدلم

ممنون از لطف و نگاهت دوست خوبم

مرسی که سر میزنی و میخونی و دوست داری

یه عالمه بوس برا تو

چشممممممممممممممممممممم
مامان امیرحسین ومحیا
3 اردیبهشت 92 23:28
به به به دخملی
چقد این دخملا نازودوستداشتنی هستند.
پیشاپیش روزتان مبارک.



ممنونم مامانییییییییییییی
سوری مامان زهره
4 اردیبهشت 92 1:51
آفرین به کوثر جون که این همه قرآن بلده!


ممنونم
مامان سيد محمد سپهر
4 اردیبهشت 92 12:02
واي دوباره وووووووووووووووووووووووووووووواي
ده بار بيشتر اومدم تا بيام پيشت سرعت اينترنت سازمان فچله!
خداراشكر كه سوره ها را حفظ كرده..به خاطر سرعت كم اينترنت نتونستم برم ادامه مطلب!و كمي از احوالات خودمون
بعله بلاخره نوشتم سفرنامه كربلارا.......دوست داشتم زودتر از اين برات بذارمش...اما نمي شد ...اين ور سال بدوبدوهام انگاري بيشتر شده...شايدم قسمت بود امروز مصادف با وفات مادر خوبي ها برات به يادگار بزارم.....


سلام عزیزم

ممنون از حضورت با اعمال شاقه

لطف کردی مامانی

به به چه عالییییییییییییییییییی. چشم میام مهربون
شبنم
4 اردیبهشت 92 13:34
ای واااااااااااای..یعنی شما تا حالا رمز ثابت نوشته های من رو نداشتید مامان کوثر جونی؟
من فکر می کردم قبلا دادم بهتون..باید ببخشید.
الان خصوصی واستون می ذارمش.


ممنون عزیزم
مامان فتانه
4 اردیبهشت 92 14:13
افرین به این دخملی خوب و باهوش و افرین به مامانی که هرشب برای دخملی قران میخونه ما هم هرشب ایت الکرسی میخونیم


متشکر از لطفتون

آفرین به شما
مامان نیروانا
4 اردیبهشت 92 15:09
سلام عزیزم، خیلی وقت بود نخونده بودمت. الان اومدم صفایی به روحم دادم!
کلی لذت بردم از خوندن و دیدنتون. منزل نو مبارک!
همه ی روزا و شباتون مبارک. خیلی دوسِتون دارم


سلام دوست خوبم
ممنون از حضور و لطفت
ما هم دوستتون داریم
مامان امیرحسین و کوثر جونی
4 اردیبهشت 92 17:18
سلام.ممنون از تبریکتون خانومم.کوثر جونی من به آرزوم رسیدم حالا دیگه من هم یه کوثر دارم که دلم می خواد مثل شما شیرین زبون باشه خاله.من همیشه قصه کوثر دلم می خواست.مامانش براش همش قصه مهربان کوثر بگو.راستی مادرخانومی روزت پیشاپیش مبارک.


سلاااام عزیزمممممممممممم

خیلی خیلی براتون خوشحالم

انشالله قدمش خیر باشه و پر از شادی و سلامتی

کوثر جون رو ببوسید

ممنون از حضور و تبریکتون
مامان تارا
4 اردیبهشت 92 18:40
گفتی یه پست پراز کوثر ؟ گفتم حتما پراز عکسهاشه ولی ... همه اش یه دونه بود که
**********************
این سایت یکی از فامیلامونه اگه مایلی لینکش کن مرسی
http://www.neekaa.ir/


خب دیگه شما نسبت به پستای قبلترش مقایسه کن

پر از کوثر یعنی از کوثر نوشتم

چشمممممممممم
گلاویژ
5 اردیبهشت 92 9:34
خب!

دوستی که فراموشت کنه وبهت سر نزنه نباید از دستش ناراحت بشی !

چون شاید اون هم مثل تو گرفتار بوده !

همه پستهات رو خوندم

خواستم ازت دلگیر بشم ولی نشد !

تو دوست خوب منی!


فدای تو مهربون مامانی

عزیزدلم خیلی وقته که دیگه از لیست به تک تک دوستان سر نمیزنم

یعنی فرصتش نیست

ممنون که اومدی

بوسسسسسسسسس
مامان تسنیم سادات
5 اردیبهشت 92 11:35

و باز پنجشنبه و جمعه از راه می رسد ......


و مادر کوثر باید بیشتر از قبل خدمت رسانی کند

به همسر و دخملی

و امور خانه هم چندین برابر

و آه ... آخر دیگر وقتی برای وبلاگ نمیماند...

خوب ادامه دادم؟
محيا كوچولو
6 اردیبهشت 92 10:48
سلام خاله جوني خوبين؟ اين پستتون خيلي خوب بود و پر از روح بود


سلام عزیزمممممممممم

این روح یا اون روح!؟
سمانه مامان پارسا جون
6 اردیبهشت 92 17:16
سلام عزیزم خوبید؟
کوثر جون خوبه دلم واستون تنگ شده بود


سلام عزیزم

ممنون از محبتت و همچنین
مامان تسنيم سادات
7 اردیبهشت 92 15:00
جمله آخر رو بايد اول مى گفتى بعد ادامه مى دادى
براى من كه تعطيل و غير تعطيل نداره
صبح تميز مى كنى ، شب كثيفه
شب تميز مى كنى ، صبح كثيفه !!!
ووووووووووووى ... از دست اينا ....!!!!!


ووووووووووووى ... از دست اينا ....!!!!!



تسنیم بیا اینجا ببینم چطور مامانیت رو اینجوری کردی

نه عزیزدلم آخر هفته که همسری خونه هست من یک دقیقه هم مال خودم نیستم همش بدو اینور اونو اجابت کن و بدو اونور اینو اجابت کن

از نظافت که دیگه نگو. ما دیشب مهمون داشتیم هنوز نشده ظرفاشو بشورم. خواهرم در جریانه

ببین نظر تو چقدر محترم و واجب بوده
یاس
8 اردیبهشت 92 2:21
سلام عزیزم.سال نو مبارک مادر مهربون.دیر اومدم میدونم و سزاوار حرف شنیدن.
عجب فیلسوفانه حرف زدمااا.
یادم رفت بگم که اینجوری وارد شدم
مثل همیشه خیلی باحال نوشته بودی و کلی حال کردیم از خوندن مطالبت.
ببخش که دیر به دیر میام ولی همیشه به یادتونم.
کوثر ناز و شیرین منو ببوس مامان گل.


سلام عزیزدل
خیلی خوش اومدی. ممنون
متشکر از لطف و محبتت دوست گلم
مامان تسنیم سادات
8 اردیبهشت 92 10:35
ببین اون شکل آیکون کلافه و نگران رو چه جوری گذاشتی ....؟؟؟؟
به منم بگو دیگه ...
منظورم برای جواب دادنه هااااااا


خب دیگه یه جوری گذاشتم دیگه

خیلی دوست داری بدونی؟

نمیـــــــــــگم! (مادر کوثر لوس)

فدات بشم عزیزم وقتی میخواستم جواب بدم از روی نظر خودت کپی کردم گذاشتم!
مامان تسنيم سادات
8 اردیبهشت 92 14:45
ميشه .....!!؟؟ نميشه هاااااا ....بزار امتحان كنم
مررررررسى عزيزٍ گُلِ نازِ دوست داشتنىِ مهربونِ


پس شد!
خواهششششششششششششششششش
ستاره زندگی
8 اردیبهشت 92 16:42
عزیزمی کوثر خانم باهوش



ممنون مامانی

فهیمه مامان سینا
8 اردیبهشت 92 18:02
روزمون پیشاپیش مبارک.....
موشکها خیلی عالی بودن آفرین به دخملیه زبر و زرنگ


ممنون
مرسی عزیزمممممممممممممممم
مامان تربچه
8 اردیبهشت 92 20:16
وااااااااای عزیزم
ایشالا صاحب قرآن حافظش باشه


مامان محمد و ساقی
9 اردیبهشت 92 23:19
آخی کوثر جون ترسیدی خاله جون؟
خوب مامانش این سوره روزها براش بخون
این چیدمانت منو کشته


مامان محمد و ساقی
9 اردیبهشت 92 23:20
خوب حالا نقشه چی کشیدی برای خالی کردن جیب همسری؟


یه نخشه خوووووووووب