جیگر مادر و بابا

تو فقط بخند

1391/8/15 14:55
نویسنده :
602 بازدید
اشتراک گذاری

دستانت را به دستانم بده،

با نگاه زیبایت مرا محو لبخندت کن،

تا باز سرشار از تو شوم و

بتوانم دستان و چشمانم را دروازه انتقال زیبایی ها کنم.

فقط برای تو، از تو می نویسم....

باز هم بخند!

 

 

زیر نوشت: این روزها خطاب می شوم "بانوی من"! و جواب درخواستم را با کلمه "اطاعت" می شنوم! و دیروز ظهر پشت میز اتو نشسته است و می گوید مثه دونگ یی!

شفاف سازی زیر نوشت: اینم از اثرات سریال "افسانه دونگ یی" که به تازگی تموم شده... دوسش داشتم. بانوی محکم و باهوشی بود و لایق عشق امپراطور! (امپراطور یا امپراتور سوال)

بازم از اینا: دارم فکر می کنم این پی نوشت ها هم عالمی دارن برا خودشونا...نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (24)

مامان ماهان
15 آبان 91 14:58
چه عکس قشنگی.
زیرنوشت:ما کلا با سریال بیگانه ایم دریغ از یک قسمت.اصلا هیچوقت حوصله هیچ سریالی را نداشتیم.


ممنونم دوستم
ما کلا از دیدن سریال بیزاریم ولی دونگ یی را دوست داشتیم
مامان تسنیم سادات
15 آبان 91 15:18
نمی دونم چقدر همه جا حرف این سریالست ....
اگه این تسنیم ما گذاشت یک ثانیه غیر از پویا جایی رو ببینیم ....
کلا عقب موندیم از همه چی....


الهییییییییییی
تموم شد دیگه. مامانی از فکرش بیا بیرون
نه عقب نموندی. چیزی نبوده که از دست بدی.
شبا دیگه پویا تعطیله تو خونه ی ما!!!
مامان پریسا
15 آبان 91 16:09
من هم دیشب داشتم فکر میکردم چند روزه به خونه ی مامان کوثر جون سر نزدم.امروز برم دید و باز دید. اومدم نت دیدم شما پیش دستی کردی


ممنونم که به یادمون بودی عزیزم
خوش آمدی
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
15 آبان 91 16:31



مرسییییییییییییییییییی
مامان زهرا
15 آبان 91 16:50
عکس زیبا و متن زیباتری بود


متشکرمممممممممم
مامان نیایش
15 آبان 91 18:07
جووووووونم گلم چه عکس نازی ما شا الله همیشه لبات خندون گل ناز


ممنونم دوست خوبم
محبوبه مامان الینا
15 آبان 91 18:43
کاش میتونستن از اسطوره های خودمون که بسیار محکمتر باهوشتر و لایق تر بودن از عشق برامون سریال بسازن...افسوس که بنا به مصلحت آقایان باید به افسانه های کره ایها بسنده کنیم...چاره چیست؟ ما هم از دیدن این سریال لذت میبردیم


انتقاد جالبی بود
خب دیگه ما هم برا سرگرمی و رفع بیکاری میدیدیم
مامان امیر علی
15 آبان 91 18:50
من تا حالا ندیدم این سریال را اما زمان ما هم اوشین بود کاش دخترای امروی اوشین را بیشتر می دیدن تا کمی مادر بودن و همسر بودن را یاد بگیرن نه اینکه تا گفتن بالای چشم ... زود برن خونه مامان و کلی دعوا راه بندازن


تموم شد این سریال
من که اصلا هیچ خاطره ای از اوشین ندارم.
اتفاقا دونگ یی یه مادر نمونه و بسیار فداکار هم بود!
مامان یاشار
15 آبان 91 19:17
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییی عجب عکسی خیلی خیلی قشنگه خانومی از قول من یه عالمه ببوسش. و چه خوش به حالته که بانوی من خطاب میشی و اطاعت میشنوی


ممنون از نگاه قشنگت عزیزمممممممممم
مرسیییییییی
تک خاله کوثر جووووووووووني
15 آبان 91 23:21

اين عکس رو که ديدم واسه يه لحظه فکر کردم بيخبري رفتيد آتليه.... خلاصه شانس آوووورديد ديگه

خوشمل شده ....


نه خواهرم ما کی بدون اجازه شما آب خوردیم؟!
چی شد نگفتی خوشگلیش به تک خاله رفته؟!
مریم مامان عسل
16 آبان 91 4:44
امپراتور در پارسی نوشت درسته مامانی.
جونم چه عکش نازی!
خخخخخخخخخخخ
نمیدونم چرا به این سریال دونگ یی خنده ام میگرفت! بیشتر به اون امپراتوره چون خیلی بی اقتدار و زیادی مهربون بود.
البته من گذرا میدیدمش.


مرسی عزیزم
معلومه که فقط عشقولانه هاشو میدیدی
وگرنه امپراتوره تصمیماتش اصلا عوض نمیشد!
mamanebaran
16 آبان 91 10:00
عزيزم قربون اون ژست قشنگت عشقمممممممممم ، ماماني عاشقه زير نوشتا و پي نوشتاتم


ممنونم از نگاه قشنگت!
چه خوب که شما هم دوست داری
آزاده
16 آبان 91 10:25
بووووووووووووووس واسه بانوی من و دختر گلش


ما هم
مامان امیرحسین
16 آبان 91 11:37
عزیزم خیلی ماه شدی خوشگل خانومی.
امیرحسین من هم چند وقتیه منو بانوی من بانو چان صدا می کنه. تعجب من اینجاست که هیچ وقت نمی نشست کامل ببینه ولی همه چی رو یاد گرفته بود.
کوثر عزیزم خیلی دوستت دارم.بوس بوس


ممنون از لطف و حضورت مامانی
خب بچه ها گوششون میشنوه اگه با دقت هم نشینن و ببینن
مامان امیرعلی
16 آبان 91 12:16
دونگ یی خیلی طرف دار داشت.ولی من حتی یه بارم ندیدمش.



چه باحال!
عمه اریسا کوشمولو
16 آبان 91 13:05
فدای دخمل نازمون با عروسکش بشم بوووووس
اره والله این دونگی چی بود که رو همه تاثیر گذاشته
خواهرم معلمه بچه های کلاسش بهش میگن اطاعت بانوی من


خدانکنه عزیزمممممممممم
جالب بود! سرگرم کننده بود!افسانه بود خب!
چه باحاااااااااااال
ستاره زندگی
16 آبان 91 17:34
قابل توجه تک خاله:
که بانوی کوثر خانم ،ی پا عکاس هست


مرسیییییییییییییییییییییی
مهسا
16 آبان 91 22:23
عکس خیلی نازی بود میبوسمت عزیز خاله


ممنون از نگاه نازتون
تک خاله کوثر جووووووووووني
16 آبان 91 23:22
اصلا دونگ يي چي هست؟! خوردنيه؟!!!!



نه
پوشیدنیه
شما راحت باش
چون تموم شده دیگه
مامان علي خوشتيپ
18 آبان 91 8:33
الهي قربون اون خندت بشم...ماشاالله روز به روز نازتر ميشه
الهي هميشه لبخند روي لبات باشه


ممنون از نگاهتون
مامان علي خوشتيپ
18 آبان 91 8:34
من اصلا از فيلماي كره اي خوشم نمياد.نمي دونم بانوي من كدومه؟...
امپراتور درست تره


خب من همشو دوست ندارم
این یکی خوب بود
همه ی خانمای قصر بانو بودن و همدیگه رو صدا میکردن بانوی من
مرسی عزیزم
مریم (مامان آرینا)
22 آبان 91 8:49
امیدوارم همیشه خنده روی لبانت باشه عزیز دلم
این عکس چه حس خوبی به آدم میده


یاسمین مامان سورنا
22 آبان 91 15:32
منم سریالای کره ای و فرهنگ کره ای رو دوست دارم البته دیگه همه میدونن
اما من سریالا رو فقط با صدای خودشون دوست دارم و اصلا دوبله ها رو نگاه نمی کنم و دیگه اینقدر سریال دیدم که بدون زیر نویس هم می فهمم چی میگن
الان دیگه دارم همزمان با خود کره سریالا رو آنلاین می بینم
اینا هم اثرات بیکاری و توی لامرد زندگی کردنه دیگه
حداقل یه زبونه دیگه هم یاد گرفتم بد نیست
راستی بانوی من از آهنگ وبلاگت خییییلی خوشم اومد



چه مامانیه باحالیییییییییییییییی
آفرین به خانم آنلاین
خوشحالم که خوشت اومده.
مهرانه مامان مهرسا
22 آبان 91 20:36
سلام به مامان و دختر ناز كه خيلي تو اين عكس نازه



سلام دوستم. خوش آمدین