جیگر مادر و بابا

بخواب آرام...می خواهم بیشتر ببینمت!

1391/8/15 15:16
نویسنده :
407 بازدید
اشتراک گذاری

 برای خواب معصومانه ی عشق، کمک کن بستری از گل بسازم .....قلب

 

 

اون بیرون غول سبز هست!

من می خوام پیش تو باشم،

تو اتاق.

در اتاق رو هم بستم!

غذا نمی خوام دیگه، ببرش.

دمپاییمو نبری قایم کنیا!

وقتی بیدار شدم بازم بپوشمش. باشه نازگلم؟!

ببین پیش بند رو گذاشتم برای خرگوشی.

مادر! خوابم میاد

بالشت و پتو آوردم اینجا ....

سکوت

 

و این سکوت یعنی دخترم الان  اینجوری خوابیده خواب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (31)

مامان پریسا
15 آبان 91 16:07
ای خداقربونت برم کوثر عزیزم.

پس شما هم مقدمات خوابت اینطوری هستش


وای خدانکنه مامانییییییییی

مامان تارا
15 آبان 91 16:15
عزیزکم چه ناز خوابیده
مامانی مگه کوثری شستش رو میمکه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو عکس که اینطوری نشون میده


ممنون از نگاهت
آره موقع خوابیدن گاهی وقتا می مکه
داره ترک میکنه. جای نگرانی نیس
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
15 آبان 91 16:31
سلام گلم ممنون که جویای احوال بودی ایشالله قسمت شما بشه گلم اعیاد مبارک دو ماچ ابدار واسه کوثر ومامان مهربون وگلششششششششششششششششششش


سلام عزیزم. خواهش میکنم
خوش به سعادتشون
مرسی از حضورتون
مامان امیرحسین ومحیا
15 آبان 91 16:41
وای قربونش برم چه معصومانه خوابه.
ممنون مامانی مهربون میای دیدن ما.
من که سرم شلوغه.


وای خدانکنه عزیزممممممممم
خواهش میکنم دوست خوبم
مرسی از حضورتون
مامان امیرحسین ومحیا
15 آبان 91 16:44
الهی بخورمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتاینم تقدیم مامانی مهربون


منم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان زهرا
15 آبان 91 16:49
دختر من هم مثل کوثر تا بیاد بخوابه کلی خرده فرمایشات داره
جالبه اینه که وقتی بیدار میشه هیچ کدوم را یادش نرفته


ببوسید اون زهراخانم دوست داشتنی رو
مامان تسنیم سادات
15 آبان 91 17:08
چقدر در خواب ناز ترررررر .....
میشن این فرشته ها ....
از عجایب این روزها ... تسنیم من هم امروز خوابید و من از فرصت استفاده کردم عکسای تولدش رو گذاشتم تو وبلاگ ...


ممنون مهربون مامانییییییی
به به به حتما میاااااااااااام
مامان نصفه نیمه
15 آبان 91 17:09
عسیس منه این... عجب دستورات خفنی می ده این دخمل... بچلونش از طرفم... وان حمومش چقد خوشگله.. یه گاز هم از لپش بگیر... البته آروم.. واااای .... بوسش کن...


ممنونم از حضور و نظرات خوشگلتووووووووووون مامانی
مامانی
15 آبان 91 17:40
ای جان چه معصومانه خوابیده

کوثرم عاشق سکوته واسه خواب؟

عین من


ممنونم عزیزم

همیشه هم در سکوت نمیخوابه

تو شلوغی هم اگه خسته باشه خوب میخوابه
مامان نیایش
15 آبان 91 18:10
برای خواب معصومانه ی عشق کمک کن بستری از گل بسازم .......

چه قدر خواب شما فرشته ها معصومانه است
خوابت آروم گل ناز


وای عزیزممممممم چه جمله ی زیبایی نوشتییییییییی
ممنونم مهربوووووووون
مامان نیایش
15 آبان 91 18:13
ناز گلم تو که مثه نیایشی غذا نمیخوری که راستی مامانی داره شستش رو میمکه ؟
مثل عمه مینوی نیایش مامان جون نیایش میگه هم شستش رو میمکید هم به یه دونه پتوش وابسته شده بود و گاهی به جای شستش میکرد تو دهنش وقتی می خواسته ترک کنه
ولی یه بار که ازش پتو رو گرفتن تب کرده بوده بچه !!!!!!
نازی گلم سالم باشی همیشه و شاد


قبلا شیر و بیسکوییت خورده بود!
وگرنه معمولا غذا میخوره.
آره به این پتوش وابسته است و گاهی هم شستشو میمکه!
محبوبه مامان الینا
15 آبان 91 18:40
اون بیرون غول سبز هست؟ چرا سبز؟؟؟ چه باحاله خلاق و متفکر مث مامان جونش


اینم از اثرات "قصه های سندباد" هس
ممنون از لطفتون عزیزم
مامان امیر علی
15 آبان 91 18:48
ای جانم خیلی عکس قشنگی بود دلم براش کلی تنگ شد ایشاله دوباره ببینمتون و دختر گلم برام شیرین زبونی کنه خوشحالم که خوشحالید موفق باشیدددددددد داستان قصه هم جالب بوداااااا


ممنونم از لطفتون مهربونم
انشالله باز هم همدیگه رو ببینیم و اینبار سعادت دیدن امیرعلی باهوش رو داشته باشیم
مرسییییییییی
مامان یاشار
15 آبان 91 19:15
خوب بخوابی عروسک شیرین زبون


مریم (مامان آرینا)
16 آبان 91 0:34
ای جووووووووووووووووووووووونم


ممنونممممممممممممممممممممممم
مریم مامان عسل
16 آبان 91 4:42
ای جونم!
آخه شیرینم، طوطی خوشگلم شما بخوابی مامان دلش واسه این همه شیرین زبونی تنگ میشه!
آروم بخواب فرشته کوچولو!


mamanebaran
16 آبان 91 9:58
قربونه خودتو ، عروسكتو ، پيشبندتو و دمپايييتو ................... خلاصه همه و همه ، عاشقه حرف زدنتم عسيييييييييييييييييييسم


خدانکنه مهربونممممممممممممممم
ممنون از لطف و حضور و نگاهت
آزاده
16 آبان 91 10:29
نااااااااااااازی. چه خوشگل خوابیده دخترکم.

یه سوال: خاله باران رو نمیبینم. دلم برا نظراش تنگ شده
امضاء: فضول محله


ممنون از نگاهت مهربونم

من فدای فضول محله بشممممممممممممم

خاله باران این روزا یه کم سرش شلوغه ولی بزودی میاد
کوثر ابجی کیمیا
16 آبان 91 11:48
سلام خاله جون ، مرسی کحه بهم سر زدین..........وااااااای کوثر چقد تو این عکس جدیده نازه همینیکه تو درباره وبلاگ گذاشتین

خوابشم خومشله......بخورمت

خاله ، کوثر چه زود سه سالش شد ؟ اینجا نوشته سه سال و 23 روزو 3 ساعت و 24 دیقه و 58 ثانیه سن داره !!!!! آیا درست میباشد or نه؟


سلام دخمل خوب دلم تنگ شده بووووووووووووود!
از این ورا؟؟؟ خبر میدادین گاوی گوسفندی مرغی جوجه ای چیزی؟!!!
عزیزدلم خیلی وقته اون عکس رو عوض کردم
شما سه ماه وب تشریف نداشتین، سن دخترک منو چرا زیر سوال میبرین؟؟؟ آری درست دیدین!
مامان محمد و ساقی
16 آبان 91 12:22
سلام عزیزم
ممنون که تشریف آوردید
چه جالب.من دوست دارم دوستایی داشته باشم که دخترای گلشون همسن ساقی باشند.
ممنون


سلام مامانی
متشکر از لطف و حضورتون
برای ساقی جونم
عمه اریسا کوشمولو
16 آبان 91 13:03
شیرین خانومی دیگه انقد خوشم میاد یه مامانو میبینم انقد با حوصلست دلم میخواد یه مامان با حوصله باشم ولی فک نکنم بشم


ممنونم عزیزمممممممممممم
حالا چجوری کشفیدی با حوصله ام
شاد و سلامت باشی
ستاره زندگی
16 آبان 91 17:19
عکسی که حاوی حرفهای زیادی هست

کوثر و پتو ،دمپایی وکوثر، وبشقاب خوشگل وکوثر وغذا وعروسک وتشت و..........

آفرین به دختر خوب ومامان باحوصله


ممنون از نگاه دقیق و خوبت
مامان سيد محمد سپهر
17 آبان 91 10:21
عزيزم كوثري فقط غول را مي گه
سيد ما كه غير از غول صحبت از زلزله ، روح ، عذرائيل و شيطان مي كنه


بچه ها به دنبال واژه هایی هستن که ما با شنیدنشون چشمامون گرد میشه و یا عکس العمل خاصی نشون میدیم.
ستاره زمینی
17 آبان 91 11:56

گلم چه ناز ومعصومانه خوابیدی خوابهای شیرین ببینی عروسکم .


ممنونممممممممممممممممممممممممممم
بابای دوقلوها
17 آبان 91 16:55
چه خواب نازییییییییی
دمپایی
بشقاب
نی نیشم کنار خودش خوابونده
شیطون بلا


سلام
ممنون از حضور و توجه تون
مامان علي خوشتيپ
18 آبان 91 8:30
آييييييي عاشق آهنگاي گ و گ و ش ممممممم
چقدر ناز خوابيده...عليه ما با اينكه پسره يه 4-5تا عروسك داره كنارش ميذاره وميخوابه...خاله باران اسماشونو ميدونه


مگه آهنگ وبگلامون از ترانه های گوگوشه؟
چه پسر باحالی
مامان علي خوشتيپ
18 آبان 91 8:53
آهنگ الان وبمونم يكي از آهنگاي خوشگل گوگوشه


شنیدم دوستم
ولی من با گوگوش موگوش رابطه ای ندارم
(کلا با ترانه هایی که خانما میخونند)
مامی امیرحسین(فاطمه)
18 آبان 91 10:37
الهی قربونش برم...خوابت آروم گل نازم...هروقت اینجوری شیرین زبونی میکنی و عکسای معصومانه میگیری...آرزوی داشتن یه دختر ناز مثل تو دوباره شعله میکشه ته دلم...


ممنون از لطفت عزیزمممممممممممممم
هنوز فرصت داری دیر نشده که
مامان علي خوشتيپ
18 آبان 91 12:37
همه نظراتمو بعدش بايد توضيح بدم
منظورم شعر براي خواب معصومانه عشقه
ميدونم رابطه نداريد
ولي دروغ چرا من از اين يكي خوشم مياد...البته گفتم آهنگاش و انتخاب شعرش


مرسی مامانی. لطف میکنی
آهاااااااااان
کاملا افتاد دیگه
مامان ماهان
23 آبان 91 23:47
الهی.بی صدا میرم خوابت به هم نریزه.
فقط یواشکی یه سوال از مامانی:کوثر جون کارتون شرک زیاد میبینه؟


ممنونم عزیزم
نهههههههههههه
تا حالا ندیده !
دخملی
24 آبان 91 3:33
ای جونم...چه با ذوق و ظریف نوشتید.....
سلام خاله جان دلمون براتون تنگ شده بود ممنون به کلبه ما سر زده بودید.....
هزار هزار ماشاا...


سلام عزیزم
ممنون از لطفتون
*