جیگر مادر و بابا

جشن تولد سه سالگی

1391/7/29 8:29
نویسنده :
3,544 بازدید
اشتراک گذاری

 تو را از چشمه های مهتاب نوشیده ام و از بوته های گل سرخ چیده ام تا

نفس های من باشی برای همه روزهای زندگی ام

چشمان نازت ماه را به لبخند مهمانی می کند و به پرتوهای خورشید طعنه می زند.

 من تو را فراتر از عشق دوست دارم. من تو را می پرستم.

وقتی در آغوشت می گیرم، می بویمت، می بوسمت.

حیات در من مثل نسیم خنک بهاری جریان می یابد...

وقتی دستان کوچکت را در دستان ناتوانم می گیرم

حس می کنم تمام کهکشان ها و آسمان مال من است!

وقتی تو را دارم، نگاهت مال من است

دیگر از این دنیا چه بخواهم؟ تو تمام دارایی های دنیای منی!

تو آن خیال روشنی هستی که آرزوهای مرا می کاود

و من روشن تر از همیشه می گویم دوستت دارم

 


 

 سه سالگی دخترم رو

در سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) با حضرت فاطمه (س) جشن گرفتیم.

یه جشن پاییزی و دوست داشتنی برای

نازگلی که حسابی خانم شده و این روزا با چه عشقی صداش می کنم:

دخترک سه ساله!

 

تولدت مبارک عشق پاییزی من

 


بقیه عکس ها به روایت کوثر خانم در ادامه مطلب

 واااااااااای همه جا رو برای من تسنین (تزئین) کردین؟

چقد خوشگل هم هست!

تولد تولد تولدت مبارک.

 

 

 

پس مهمونا کی میان؟

دوست دارم با عسل جون و محمد معین بازی کنم

اونا هم بیان با هم شعر تولد بخونیم و دست بزنیم

جیغ نمی کشیما! چون بابایی دعوا میکنه. فقط شادی می کنیمniniweblog.com

 

 

من با محمد معین دوستم

فقط با هم بازی می کنیم.niniweblog.com دعوا نه!

چون محمد معین که بره من تنها میشم.

 

 

با عسل جون هم دوستم

سه تامون همش شادی کردیم

    

بازی کردیم. شعر تولد خوندیم. دست زدیم

 

 

عسل جون! ببین کیک من چقد خوشگله

روش همش برگ و بادکنکای رنگی داره!


 

 

علی جون هم دوسش دارم

تازه برام یه کادو تولد خریده!


 

 

واااااااای چه کیکی هم هست 

دوست دارم زود ببرمش

آخ، من که هنوز شمع فوت نکردم!

 

 

مادر جون! سه تا شمع گذاشتی؟

دلم می خواد فوت کنم

بابایی آهنگ تولد هم بذار. دوست دارم.


 

 

آخ جوووووووووون دارم کیک می برم.

قوشپا (بشقاب) بده می خوام برای خودم بردارم!

 

 

من کیک تولد خیلی دوست دارم

ممنون بابایی که برای من کیک خوشمزه خریدی.


 

 

 

این کادوهای تولد همش برای منه؟

دوست دارم بازش کنم ببینم توش چیه؟

اول کادو خاله جون باز می کنم

 

 

مرسی خاله جون که برای من ماژیک و

عروسک انگشتی (آبزیان) خریدی.

 

 

این توپ بزرگ هم عمویی برام خریده با دو تا کتاب عالی! ممنونم

عسل جون شلوار و جوراب خریده! ممنونم

علی جون یه عروسک که خودش از گرجستان خریده برام آورده! ممنونم

بقیه هم پول دادن! ممنونم

      

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (65)

mamanebaran
29 مهر 91 9:16
واي خاله اي غش كردم براي عكساي خوشگلت كه مثل خانوما نشستي عسل من ، ايشالله 120 سالي شي گل دخترم ، ماماني دستت درد نكنه اميدوارم كوثر عزيزم اول زير سايه مرتضي علي و بعد پدر و مادر عزيزش بزرگ شه هزار تا براي كوثر عزيزم


ممنون از لطف و نگاهتون و دعای خوشگل
منم هزار تا* برای شما مهربون مامانی
مامان تسنیم سادات
29 مهر 91 9:29
سلام کوثر جونم....
تولدت خیلی قشنگ بود. مبارکت باشه...
خودتم خیلی نازشدی عسلم...


سلام مامانی جون
مرسی از تبریک و لطفتون
مامان زهرا
29 مهر 91 9:52
تولد تولد تولدت مبارک عزیزم
صد وبیست ساله شی
چه جشن تولد خوبی چه عکس های نازی
کادوهات هم مبارکت باشه

موزیک تولدت هم عالی است



ممنونم از تبریک
متشکر از لطفتون مامانی
مامی امیرحسین(فاطمه)
29 مهر 91 10:02
وای کوثری من چقدر خوشگل شدی.چه لباس نازی.چه تزئینات خوشگلی...چه کیک خوشگلی...چه تولد قشنگی...خوش بحالت!چه کادوهایی!میدی منم با توپت بازی کنم؟
دست مامان و بابا درد نکنه خیلی زحمت کشیدن


ممنون از لطف و نگاهتون
مامان النا
29 مهر 91 10:15
تولدت مبارک عزیزم انشاا...120ساله بشی گلم چقدرنانازشدی قربونت بشم


ممنونم مهربون مامانی
ستاره زمینی
29 مهر 91 10:34
عزیزم جشن تولدت خیلی عالی بوده . کادوهای قشنگی هم گرفتی مبارک باشه عروسکم.

لباستم خیلی نازه بهت میاد گلکم.
انشالا تولد 120 سالگیت فرشته کوچکم.


ممنونم مهربون مامانیییییییییییییییییی
ستاره زمینی
29 مهر 91 10:37



;-:
مام پارسا
29 مهر 91 11:59
واااااااااااااااااااااااااای به به چه تولد خوشملی واسه دخملی خوشمل گرفتید ..... دست مامان و بابا درد نکنه ....
کادوهات هم مبارکت باشه خاله جونم
ایشالله 120 ساله بشی ملوسک


وااااااااااای ممنون از حضورتون
متشکر از این تبریک عالی
مامانی
29 مهر 91 12:15
ماشالا هزار ماشالا به کوثر جون چه خوشگل تر شدی عزیزدلممممممممممم

لباست خیلی بهت میاد خاله

تولدت مبارک ایشالا صد ساله نه هزار ساله بشییییییییییییییییییی

کادوهاشم مبارکککککککککک

دوستون دارمممممممممم


سلام عزیزممممممممممممممم

ممنون از تبریک خوشششششششششششششگلت
ستاره زندگی
29 مهر 91 12:32
امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید
گویی بساط عیش مداوم به من رسید
نور ستاره ای در شب تولدت
انگار که فرشته ای از ازل رسید
فرشته ی من تولدت مبارک


وای مرسیییییییییییییییی از شعر خوشگل
مامان امیرحسین
29 مهر 91 12:35
چه لباسی چقده ناز شدی عروسک.تولدت مبارک .چه کادوهای قشنگی ...مامان بابا دستتون درد نکنه.خیلی زحمت کشیدید.کوثر جونم خیلی دوستت دارم.


ممنون از نگاه و تبریکتون
ستاره زندگی
29 مهر 91 12:36
چه کیک خوشگلی
چه کادوهای خوبی کتاب،ماژیک وعروسک و....دست همگی درد نکنه
ایشاله خدا کوثری برای بابایی ومامانی نگه داره.


ممنون از تبریک و دعا و نگاه خوبتون

ستاره زندگی
29 مهر 91 12:38
کوثر خاله،تومویی ات خیلی خوشگله
لباست هم خوش سلیقه ای مامانت میرسونه


ممنون از نگاه زیباتون
اون تل خوشگل که به موهام زدم هدیه تک خاله است
لباسمم هدیه مامان جون از کیش هس
مریم مامان عسل
29 مهر 91 13:20
سلام خاله جونمممممممممم.
قرربونت بشم عزیزم. تفلد سه سالگیت مبالک!
ان شالله که صد و سی و سه ساله بشی!!!!!
چه جشن تولد خوشگلی هم هستتتتت!
دست همگی مخصوصا مامان و بابا درد نکنه که این روز به یادماندنی رو برات درست کردن.
مامانی خدا حفظت کنه. ببین چقدر کوثری رو خوشحال کردین. حالا حتما هر روز کیک و جشن تولد میخواد.
خخخخخخخخخخخ


سلام سلام به مامانی کم پیدا
ممنون از تبریکت عزیزم
133 ساله
هر روز کیک میخواد(چون هنوز تو فریزر داریم) ولی چون همه ی تزئینات (به غیر از بادکنک ها)رو باز کردم، خودش میگه تولد دیگه تموم شد!
مامان محمد سپهر
29 مهر 91 13:56
سلام چه تولد قشنگي گرفتي با برگهاي زرد و نارنجي پائيزي.
وچه لباس خوشگلي تن دختر پائيز ما كرديانشاء‌الله جشن عروسيش.
كارخوبي كردي در سالروز ازدواج حضرت زهرا(س) اين تولد را گرفتي.
بازم مي گم مباركه مباركه .


سلام دوستم
ممنون از حسن نظر و نگاه قشنگت
مامان علی خوشتیپ
29 مهر 91 14:06
هدیه هات مبارک عزیزم
چه تولد پائیزی قشنگی .دست مامان و بابا درد نکنه


ممنونم عزیزم
متشکر از حضورتون و نگاه قشنگتون
مامان محمد سپهر
29 مهر 91 14:21
عزيزم ما هم به روزيم


چشممممممممممممممممممم
مامان زهرا نازنازی
29 مهر 91 14:35
تولدت مبارک عزیزم

الهی 120 ساله بشی

دست مامان و بابای مهربونت درد نکنه . عالی بود

هدیه هات هم مبارکت باشه عروسک خانوم


متشکرم مهربون مامانی

مامان زهرا نازنازی
29 مهر 91 14:36









مرسیییییییییییییییییییییی
مامان زهرا نازنازی
29 مهر 91 14:37









واقعا ممنونم

مامان امیر علی
29 مهر 91 15:00
به به دستتون درد نکنه عالی بود دخمل گلم ایشاله عروس بشی عروسی خوشبخت


ممنونم عزیزمممممممممممم
مامان ماهان عشـ❤ــق
29 مهر 91 15:19
سلام کوثر جونم....
تولدت خیلی قشنگ بود. مبارکت باشه...
خودتم خیلی نازشدی عسلم...دست مامان و بابای مهربونت درد نکنه .


سلام مامانی
ممنونم از تبریک و لطفتون
آیداوآیلار
29 مهر 91 15:21
وای عسل.تولدت مبارک.صدساله شی خاله.


مامان تارا
29 مهر 91 15:59
وااااااااااای عزیز خاله چقده ماه شدی درست عین فرشته ها/ عاشق لباس خوشگلت شدم / دستت مامان جون و بابایی درد نکنه خیللللللللللی زحمت کشیدن ایشالا صد سال زیر سایه شون به خوبی و خوشی زندگی کنی دختر گلم بووووووووووووووووووس


ممنونم از حضور گرمتون عزیزم
تولد نازگل شما هم مبارک
بوسسسسسسسسسسسسسسسس
بابای ملیسا
29 مهر 91 16:47
سلام . تولد کوچولوتون مبارک باشه . انشاله همیشه شاد و خرم و سر زنده باشه این فرشته ناز و مهربون . از طرف ملیسا روی ماهش رو ببوسید


سلام
ممنون از لطفتون
شما هم ملیسای ناز ما رو ببوسید.
مامان کورش
29 مهر 91 17:12
کوثر جون تولدت مبارک وای چه تولد خوشملی دست مامان وبابا درد نکن چقدر کادو تولد گرفتی خوش به حالت


ممنونم مهربون مامانییییییییییییییییی
خاله باران
29 مهر 91 18:06
سلام دوستم...
مبارکت باششششششششششششه.ان شالله همیشه به شادی و جشن دور هم باشید... چقدر خوشحالم...خوب کاری کردی...


سلام عزیزم
ممنونم از لطفت
خوشحالم که خوشحالی. بوسسسسسسسسسس
مامان تربچه
29 مهر 91 18:06
واااااااااااااای چه دخمل نااااااااااازی داریم ماااااااا
ایشالا زیر سایه ی حضرت علی و حضرت زهرا



ممنونیم عزیزممممممممم
انشالله تربچه شما هم بزودی بیاد. الهی آمین
خاله باران
29 مهر 91 18:07
ان شالله سالیان سال زیر سایه خداوند و مرتضی علی و بابا مامان خوب زندگی خوبی داشته باشی..جوجه خاله دوستت دارمممممممممممممممممممم.


ما هم دوستت داریمممممممممممم
مرسییییییییییی از دعاهای خوبت
خاله باران
29 مهر 91 18:09
دست خاله جون هم درد نکنه...دیدی خاله نتونسیت اون دیدی که مادر گفت را رعایت کنی.یادته؟تو مهربون تر از این حرفهایی.


خاله باران
29 مهر 91 18:09
برگاهی پاییزت زیباست...


مرسی گلم
روی درو دیوار هم زده بودیم که تو این عکسا نیست
خاله باران
29 مهر 91 18:09
پچ پچ


رفتم که بخونم
خاله باران
29 مهر 91 18:10
مادر راستی لباس کوثری را خیلی خوشم امد...


ممنون از نگاه خوشگلت
هدیه مامان جونش(مامان من) بود از کیش
خاله باران
29 مهر 91 18:11
کوثری جونم خاله شادی بدون جیغ فایده داره...اخه بابایی پاش را که نکوبونه.جیغ هم که نزنه.پس کوثری من چکار کنه؟؟؟


آروم و بی سروصدا مثه یه خانم فقط دست بزنه و لبخند
هرچند که دخمل من تا اونجایی که یادمه اینقد بالا و پایین پرید و دست زد و شادی کرد که موقع کیک بریدن خمیازه میکشید
خاله باران
29 مهر 91 18:51
خوب کاری کرد...یعنی تولد بوده. ما که نکردیم چی شد؟؟؟


بله دیگه!
ولی فک کنم ما هم کم شیطون نبودیم
مامانم که میگه کوثر دقیقا مثه خودته فقط تو کمی آرومتر بودی
خاله باران
29 مهر 91 18:52
چه خوب تو هم هستی


ها دیگه
آنلاینم
همسری امشب دیر میاد
به قول تک خاله:
نظرات رو ول کن بیا همینجا چت کنیم
خاله باران
29 مهر 91 18:52
دست مامان جون با این سوغاتیشون.خوشگله. جاشون سبز.الهی همیشه مامان بابا سالم باشند...


ممنونم عزیزممممممممممممممممممم
من فدای اون لهجه بشمممممممممم
خاله باران
29 مهر 91 18:59
خواهر زاده های من می گفتند.پشقاپ



وقتی بهش میگم بگو بشقاب میگه بشقاپ ولی اگه خودش بخواد بگه میگه قوشپا !!!!
مامانی شیما وحدیث
29 مهر 91 20:50
کوثر جونم تولد هزاران بار مبارک باشه عزیز دل خاله
ایشالا که سال های پرخیر و برکتی داشته باشی عزیزم
وای که چقده تو خانمی
حدیث وشیما هم تولدت تبریک می گن کوثر خانمی


متشکرم از تبریک و لطفتون
چه دعاهای خوبی
مرسی حدیث جون. مرسی شیما خانم
مامان علی اکبر
29 مهر 91 21:05
سلام،عزیزم تولدت مبارک
انشاالله زیر سایه ی مامان و بابا و امام زمان بزرگ شی


سلام مهربونم
ممنون از دعای خوشگلتون
ياس
29 مهر 91 22:50
قربون اين دختر سه ساله و خانوم كه اينقدر هم خوشگل حرف ميزنه.
ايشاالله كه هميشه شاد باشي و همه روزايه زندگيت همينطوري شيرين باشه گل نازم



خدانکنه مامانی
متشکر از لطفتون عزیزمممممممممممم
تــــــــک خــــــــاله کــوثر جــونـــی
30 مهر 91 1:15
خـــــــــــــواهش می کنــــــــــــــم ... قابل نداشت...

ایشالا همیشه جشــــــــــــن و شــــــــــــــــادی...


مرســـــــــــــــــــــــی عزیزممممممممممممممم

مهسا
30 مهر 91 1:29
عزیزدلم کوثر جون تولدت مبارک خاله جونم .ان شاالله 120 ساله بشی


ممنونم از لطف و حضورتون
عمویی مصطفی
30 مهر 91 1:43
واااااای
چـــه توپ خوشکلی هدیه گرفتی


ممنون عمویی
مامانی
30 مهر 91 7:07
سلام عزیزم خوبی؟
طه کوچولوم 8 ماهه شد بروزم منتطرتم




سلام دوستم. خوبیم ممنون
حتما میااااااااااااااااام
مامان یاشار
30 مهر 91 10:37
تولدت مبارک باشه عزیز دل خاله


مامان امیرناز
30 مهر 91 12:45
سلام عزیزم تولدت مبارک ایشالا همیشه شاد باشی فرشته دست مامانی درد نکنه پیش ما بیاین


سلام مامانی
ممنونم از حضورتون. چشممممممممممممممم
مامان نیایش
30 مهر 91 12:58
قربون کوثر گلم بشم ببخش دیر اومدم نیایش چند روزی مریض بود آنفولانزا و تب و سرفه هم که همچنان برقراره و منم............
ببخشید الان می خونمتون !و برات یادگاری میذارم دوست داری؟؟
راستی از خاله ی گل کوثر جونم ممنونم که اینقدر ما رو شرمنده کرده و کلی نظر گذاشته و پست های منو خونده خیلی ازش تشکر کن مامانی نظر لطفش هست ممنونم از محبت هر دوتون خواهرای مهربون و گل خدا بار یهم حفظتون کنه


خواهش میکنم دوستم
ای واااااااااااای عزیزمممممممممم
اتفاقا دیروز همین موضوع یه لحظه به ذهنم رسید و با خودم گفتم نه خدانکنه نیایش جونمون مریض بشه!
امیدوارم هر چه زودتر دختر نازمون بهتر بشه
خب معلومه که یادگاری دوست داریم

چشم از تک خاله هم تشکر میکنم.این تک خاله ما بدجوری عاشق نیایش جون شما شده
مامان نیایش
30 مهر 91 13:00
دخترک سه ساله ی عزیزم تولدت بازم مبارک
توی چه روز قشنگی هم جشن گرفتی خیلی مبارکت باشه دختر پاییزی ان شا الله سالیان سال کنار مامان و بابای گلت خوش باشی عزیزکم خیلی قشنگه تولد پاییزی ات برم بقیه عکس ها


ممنونم مامانیه گل
چه دعاهای خوبی
مامان نیایش
30 مهر 91 13:03
قربون اون روایتتخیلی قشنگ بود همه عکس ها دست مامانی هم درد نکنه عالی بود همه چی هم کیکت هم تسنین هات هم برگ های پاییزی و لباس خوشگلت و اون گل روی سرت که عاشقش شدم من
ایشالا زنده باشی همیشه و سالم دختر ناز کادو های قشنگت هم مبارک راستی نیایش هم یکی مثل توپت دایه!مبارکت باشه ممنونم خوش گذشت


مرسی از حضورتون مهربون مامانی
نگاه خودتون زیباست عزیزممممممممم
وای فدای اون نیایش من. ببوسیدش
تبریک
30 مهر 91 13:53
سلاااااااااااااممم
به به بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
ماشالله ماشالله هزار ماشالله....
تولدتون مبارک
خوش بحالتوووووووووووووووووووووووووووووووون
عجب جشن تولدی... عجب کیکاییی... عجب تزییناتیییییییییی...چه با شکوه و زیباااااااااااااا...عجب عکسایییی
چه آهنگ با حالییییییییییی...چه پست قشنگیییی..
واقعا" همه چیز عالیه...
اون متن ابتدای پست هم خیلی خیلی زیبا هس..آفرین به دست اندرکاران برگزاری این جشن با شکوه و بارک الله به این پوشش خبری عالیه هیچی از قلم نیفتاده
یه تشکر ویژه هم بابت این ابزار بسیار با ارزش اذکار هفته از مدیر محترم وبلاگ میشه
خیلی وقت بود که میخواسم اینو عنوان کنم..خیلی چیز خوبی هس.
خیر ببینید



سلام
ممنون که اومدین و
با دقت و به این زیبایی دیدین و خوندین
مرسی از تبریکتون
تنها بازدید کننده ای هستید که به متن ابتدای پست اشاره کردید! متشکرم

و اینکه این "و بارک الله به این پوشش خبری.." دقیقا یعنی چی؟

انشالله اون ابزار اذکار روز های هفته، برای همه مورد استفاده باشه. متشکرم از لطفتون
سمانه مامان پارسا جون
30 مهر 91 14:20
تولد کوثر جیگر بازم مبارک باشه
به به چه عکسهای خوشگلی
چه کیک خوشمزه ای
جای ما خالی


ممنون از تبریک عزیزمممممممممممممم
متشکر از نگاه خوشگلتون

جای همه ی دوستای خوبم خالی
مامان نازنین زهرا
30 مهر 91 15:05
سلام تولدت و کادوهای قشنگت مبارک.ان شا الله همیشه به جشن و شادی عزیزم.


سلام عزیزم
ممنونم دوست خوبممممممممممممم
مامان امیرحسین ومحیا
30 مهر 91 15:24
تولد تولد تولدت مبارک بیا شمع رو فوت کن تا صد سال زنده باشی...
خاله جون دهنم آب افتاد منم کیک میخوام.

مامانی ببخش دیر اومدم اینترنت قطع بود.


وای ممنونم عزیزمممممممممممممم
الهییییییییی ببخشید!
مرسی که اومدی
تبریک
30 مهر 91 15:39
ممنون از تایید و پاسختون.
این "و بارک الله به این پوشش خبری.." دقیقا" یعنی آفرین و احسنت به طرز تهیه گزارش به این زیبایی از مراسم قشنگ جشن تولد..
بازم اگه جای ابهامی هس در خدمتم


خواهش میکنم
نه کاملا واضح شد. به عبارتی افتاد الان!
متشکر از حضورتون
مامان طلایی
30 مهر 91 15:49
3 سالگی دخمل نانازتون مبارک...ایشالا 120 سالگیش عزیزم




ممنونم دوست خوبممممممممممممممم
محيا كوچولو
30 مهر 91 22:37
كوثر عسلي
خيلي ماه شدي تو اين عكسات
الهي هميشه با ماماني و بابايي سلامت و شادباشيد


ممنون از لطف و دعای خوشگلت عزیزم
منم یه عالمه بوس و گل
آزاده
1 آبان 91 10:54
من دیروز کلی نوشتم .چرا نیومده؟

تولد پاییزی قشنگت مبارک عزیزم ایشالا سالیان سال شمعهای روی کیکتو فوت کنی


آخییییییییی.نمیدونم چرا ثبت نشده!

ممنون از حضور و تبریکت عزیزممممممممممم
مامان پریسا
1 آبان 91 15:15
مبارک باشه عزیزم
ایشالله تولد 120 سالگی
تزئینات و کیک عالی بودن عزیزم.





ممنونم از تبریک و نگاه عالیتون
نسرین مامان سپهر و صدف
2 آبان 91 8:43
کوثر جونم عجب جشن تولد قشنگی داشتی جای صدفی خالی بوده.تولدت مبارک خاله جون الهی که 120 ساله بشی.
دختر پاییزی نازم امیدوارم همیشه دلت بهاری باشه.


ممنون از لطفتون مامانیییییییییییییی
آره جای دوستای خوبمون خالی بود
چه دعای نازی. مرسی
عمه اریسا کوشمولو
2 آبان 91 12:38
عزیییییییییییییییییز دلم تولدت با تاخیر مباااااااااااااااااااااااااااااارک
ببخشید توروخدا من این روزا بدجور درگیرم


مرسی از تبریکت مهربونم
ممنون که با اینهمه درگیری اومدی
عمه اریسا کوشمولو
2 آبان 91 12:41
عکساتم خیلییییییییییی خوشگل بود خودتم که عروسکی عزیز دلم بوووووووووووووووووووووووووووووس


ممنون از لطفتون دوست خوبممممممممممم
مریم (مامان آرینا)
4 آبان 91 10:54
با تاخییر مبارررررک باشه خاله 100000ساله بشی
با ما هم دوست میشی اگه مایل به تبادل لینک بودید خبرم کنید


ممنونم دوست خوبم
چشممممممم با افتخار لینک خواهید شد
مامان ابوالفضل
6 آبان 91 17:21
سلاممممممممممممممم
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااا
تولد تولد تولدت مبارک
البته با تاخیر
چقدر خانومی شدی کوثر جون


سلام مامانی
ممنون از حضور و تبریکتون
یاسمین مامان سورنا
9 آبان 91 18:18
به به چه عکسای نازی
تولد کوثر جونیه زیبام مبارک باشه چقدر ذوق کرده عروسکم چقدر خوشحاله
امیدوارم همیشه شاد باشی قشنگم
چه لباس نازی پوشیده کوثر جونم ماه شدی خاله
آفرین به سلیقه مادر جون چه تزیینات قشنگی منم مثل کوثر جونی کلی خوشم اومد
خسته نباشی مادر جون تولد زیبایی بوده


ممنونم عزیزم
شما لطف داری با این نگاه قشنگت
مرسی که اومدی پیشمون