جیگر مادر و بابا

لپ گردویی

1391/3/21 9:24
نویسنده :
727 بازدید
اشتراک گذاری

خستگی را تو به خاطر مسپار

که افق نزدیک است

و خدایی بیدار، که تو را می بیند

و به عشق تو همه حادثه ها می چیند

که تو یادش افتی، و بدانی که همه بخشش از اوست

و همینش کافیست

 

گل

 

ادامه مطلب و عکسای تولد عسل جون و علی جون تشویق

تبلد تبلد تبلدت مبالت

 ziba

محمدمعین جون، کوثر جون و عسل جون سوار بر موتور علی جون

محمد معین کوثر عسل

 ziba

دخملا در صف انتظار کتابخوانی توسط عمو عماد!

تتاب

 ziba

علی جون و عسل جون تبلدتون مبالت

تولد

 ziba

وای بازم دخملای ناز خودمممممممماچ ماچ ماچ ماچ

لپ گردویی خودم عاشقتم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان زهره
21 خرداد 91 9:42
تولدشون مبارك.ببوس كوثر جونم را كه مثل هميشه ناز افتاده


مرسیییییییییییی
مامان زهره
21 خرداد 91 9:43
چه به هم خبر بدي چه به هم خبر ندي چون كار هر روزمه ميام پيشت


فدات بشم مامانییییییییییی
آزاده
21 خرداد 91 9:46
ایشالا همیشه جشن و شادی باشه براتون خانومی.
ولی تولد کوثر نشده که هنو

همیشه میام میخونم وبلاگتو دوست قدیمی


مرسی از حضورت عزیزم
تولد و علی و عسل جونه نه کوثر من
آزاده
21 خرداد 91 10:05
بعد از ارسال پیام متوجه شدم ولی یهو نتم قط شد
اینقده سرم شلوخه که متوجه اسما نشدم)
ایشالا هر سه شون در پناه حق و زیر سایه مولا سالهای سال جشن تولد بگیرن


آخییییییییی عزیزم
مرسی مهربونم
negar
21 خرداد 91 10:31
تولدشون مبارککککککککککککک انشالله 120 سال سالم و سلامت زندگی کنن زیر سایه پدر مادرشون


مرسی مهربونم
باران
21 خرداد 91 11:19
منتظر حضور دوباره تون هستم...


چشم....
متین مامی ایلیا
21 خرداد 91 11:22
من عاشق این لپ گردویی هستم
پست جدید گذاشتم خوشحال میشم سر بزینید رمز همون قبلیه


ممنونم دوست خوبم
چشم میام عزیزم
مامان پارسا قند عسل
21 خرداد 91 15:51
عزیزم ممنون که به وبلاگ پسرم سر زدید و ممنون از تبریکتون.با اجازه لینکتون میکنم.شما هم اگه دوست داشتید لینکم کنید.


خواهش میکنم گلم.
شما هم با افتخار لینک شدید.
مامان پریسا
21 خرداد 91 17:35
کوثر خوشکل ما چطوره

تولد تولد مبارک باشه

ممنون که خبر دادی. ماشالله دوستا زیادن هر روز فرصت نمیشه به همه سر زد.
لطف کردی گلم


کوثر خانم خوبه ممنون
مرسی عزیزم
لطف کردی اومدی. بوس
ستاره زندگی
21 خرداد 91 18:10
فکر کنم شکمو بودنش روی خاله اش برده باشه


ای وای نه مامانیییییییییی
مامانی
21 خرداد 91 23:28
سلام مامانی مهربون
بروزم با لباس برا نی نی جونم



وای سلام مامانییییییییی
چشممممممم حتما میام. بوس بوس برا خودت و نی نی
مامان صبا
22 خرداد 91 1:17
lممنون خاله جونم چه یاس زرد قشنگی الهی زندگیتون گلی باشه ولی عمرتون گلی نباشه


خواهش مامانیه گل. صبا جونمو ببوس
نگار(مامان سام)
22 خرداد 91 10:07
سلام.کوثر جون چه قدر نازه ماشالله ادم دوست داره بوسش کنه.
خیلی ممنون که به ما سر زده بودین.


سلام. ممنون از لطفتون. خواهش میکنم.
مامان نیایش
22 خرداد 91 11:55
سلام خانمی خوشحالم که اومدی و با حوصله نوشتی دوباره لذت بردم همیشه به تولد و شادی . کوثر گل رو جانانه ببوس


سلام دوست عزیزم
ممنونم از حضورت. بوس بوس
مامی امیرحسین
22 خرداد 91 18:13
تبلد علی جون مبارک.حالا معرف
نمیکنیی؟ح=ج
غلط خاملا یی مال امیرنییح


تبلد علی جون و عسل جون مبالت
پسرعمه و دختر عمه ی کوثرجون
هان؟ نفهمیدم چی نوشتی؟با من بودی؟ سوال هوشه؟چیه آخه؟
سارا-تارا
23 خرداد 91 11:00
مرسی که به ما سر زده و نظر داده بودید. به به چه دخمل عزیزی و چه عکسهای نازی.


خواهش مامانی. ممنون از لطفت