جیگر مادر و بابا

هدیه های الهی دوستون دارم

1390/9/5 9:36
نویسنده :
661 بازدید
اشتراک گذاری

 niniweblog.com

خدایا شکرت بخاطر هدیه هایی زیبایی که به ما عطا کردی

بالاخره فرصتی پیش اومد که برای فرشته های نازمون مهمونی بگیریم

 

 

niniweblog.com

 

بقیه عکسا در ادامه مطلب

خونه رو برای عزیزای دلمون تزئین کردیم

 

niniweblog.com

قربونه تو فرشته ناز خودم بشم که چقد برای این مهمونی ذوق کردی

 

niniweblog.com 

من به فدای ناز خوابیدنت بشم که همیشه آروم و بی سرو صدا به خواب میری

 

 niniweblog.com

کوثر جون و داداشی

 

niniweblog.com 

عزیزم دختر نازم انشالله جشن عروسیتو ببینم ماچ

 

 niniweblog.com

خوشگلای من تولدتون مبارک

 

 niniweblog.com

عروسک خوش زبون من دوستت داریم قلب


niniweblog.com

خدایا حالا که مهر این قند عسل رو بدجور به دلمون انداختی بهمون ببخشش

 

مهربان خدای خوب من

باور دارم قدرت بی پایان تو و دست مهر و یاریت

به همراه لطف سرشارت

از بهترین و رضایت بخش ترین راه ها

در همه مسائل زندگی

به یاری ام می شتابد

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

شبنم
6 آذر 90 11:33
سلام با رمز دار شدن مطالبتون کلاً از تون بی خبر شدیم شاد باشید و شاداب انشاا..


سلام مهربون
ممنونم. شما هم شاد باشید همیشه
مامان ماهان
6 آذر 90 16:59
الهی همیشه شاد باشی عزیزم


ممنونم و همچنین شما
نگين
7 آذر 90 15:14
سلام دوست خوبم
اميدوارم كه هميشه خوب و خوش و سلامت باشيد .


سلام عزیزم
ممنونم. شما هم همینطور
مامان امیر علی
7 آذر 90 20:31
سلام عزیزم .نی نی های نازتو ببوس و در ای ن روزها ما را هم دعا بکنید


سلام خانمی
مرسی
چشم حتما دعاتون میکنم
مرضيه
8 آذر 90 13:08
محرم آمد و دلها غمین شد / غم و عشق وبلا با هم اجین شد

حسین آماده بهر جانفشانی است / دوباره فاطمه قلبش حزین شد

با پست محرم به روزم


چه شعر غمگینی
ممنون
چشم سر میزنم
مامان زینب
10 آذر 90 17:08
منم رمز میخوام


شرمنده
نازنین نرگس نفس مامان
20 آذر 90 3:35
فرا رسیدن محرم رو به شما و نی نی های گلتون تسلیت میگم ایشالا که جز غم عشق حسین علیهم السلام غم دیگه ای دلتون رو نگیره


منم این ایام رو تسلیت میگم
ممنونم
زیبایی
26 آذر 90 12:03
سلام عزیزم
فک کنم و حتما که نی نی دومت پسملت بدنیا اومدن.به سلامتی.
راستی چرا همه رو رمز دار کردی؟
یکمم مطلب از پسمل گلت بذار ببینمش شخ شمشادو
التماس دعا


سلام عزیزم
مرسی که به ما سر میزنی
مامان ملیکا
1 بهمن 90 18:51
سلام انشالله خداوند صبر جمیل بهتون بده واقعا سخته اما ما بنده ها تسلیم امر هستم واقعا متاثر شدم گرچه مطالبتون رمز داره و من نمی تونم بخونم اما غمتون را می فهمم


سلام مامان مهربون
مرسی عزیزم