جیگر مادر و بابا

وقتی نی نی بودی....

1391/7/11 13:00
نویسنده :
449 بازدید
اشتراک گذاری

از گذشته که اینجوری می گم:

وقتی نی نی بودی فلان کارو می کردی و یا از فلان چیز خوشت میومد و یا ...،

می خندی و با شوق می گی: بازم تعریف کن!

الان اومدم برات تعریف کنم که:

وقتی نی نی بودی از این آهنگ لایت خیلی خوشت میومد...

باهاش آروم می شدی. بخصوص موقع خوابیدن

و منم گاهی همراه باهاش قرآن یا شعر هم برات می خوندم. قلب

برای شنیدن آهنگ کلیک کنید:

 

 

کوثر جون در هشت ماهگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (51)

مامان پریسا
11 مهر 91 14:19
ببخش دیر شد. ازهمون لحظه وبت رو باز کردم ولی الان اومد بالا....

اخی عزیزم چه عکس نازی

پس نزدیک تولد کوثر جون هم هست.
ایشاله سلامت باشه .
گل خوشکل مامان و بابا


خواهش میکنم مهربونم. خوش اومدین
آره نزدیکای تولدشه...
مرسی از لطفتون
مامان پریسا
11 مهر 91 14:19
راستی تولد چندمه؟


23 مهر 88
مامان پریسا
11 مهر 91 14:20
دیدیم 23 / 7


ok
عمه اریسا کوشمولو
11 مهر 91 15:15
عزیییزم چه ناااز خوابیدی چخد کوشمولو بووودی
اتفاقا اریسای مام با اهنگ میخوابه


مرسی از لطفت مهربونم
آخی نازی آریسا کوشمولو
مامان نصفه نیمه
11 مهر 91 15:20
پسر من توی یه برهه زمانی منو کچل کرده بود که واسش ماه بکشم.. و الان همه دفتر نقاشی های کوچولوییش هست که پر از ماهه... عمش می گفت اگه همه درختا قلم بشن و همه دریاها جوهر و همه زمین وو آسمان هم صفحه دفتر و واسه این بچه ماه بکشیم بازم سیر نمیشه...


چه بامزه
دختر ما فعلا گیر داده به ماهی و کوثر و تاب تاب و سرسره و...نه مثه اینکه یه چیز خاص نیس. همه چی هس
یاسمین مامان سورنا
11 مهر 91 15:41
وای چه کوثر جونیه نانازی داریم خدا
ماشالا چه خشمل بوده هرچند الانم خیییییییلی خشگله دخترمون
راستی تولد گل دختری هم پیشاپیش مبارک باشه مادر مهربون


مرسی از لطف و نگاهت عزیزم
بابت تبریک هم ممنون
خاله باران
11 مهر 91 22:17
از اول ناز بوده.ماشالله...منم این اهنگ را دوست دارم.اهنگ عروسکهای بچه گیمونه...


مرسی از لطفت عزیزم
منم خیلی دوسش دارم
خودم گمش کرده بودم از داداشم گرفتمش
مامان محمد صادق(زهرا)
12 مهر 91 8:42
واااااااااااااااااااااااااااای!
الهییییییییییییییییییی!
می بینم که ه ه ه ه ه!
تولدت پیشا پیش مبارک عسلم!
حالا من بگم؟؟؟
منم 23 مهری ام!!!!!!
ولی سال......
چه تفاهمی!

بیا خاله....ماچه رو بده ه ه ه ! آهههههاااااااا!


وااااااااااااای مرسی از محبتت عزیزمممممممم
الهییییییییییی یه مامانیه 23 مهری. چه بامزه
تولد شما هم پیشاپیش مباررررررررررررک
آزاده
12 مهر 91 8:42
قربونش برم که از نی نی ایش! خوش سلیقه بوده


خدانکنه دوست خوب و مهربونم
مامان نیایش
12 مهر 91 11:42
عزیزم خیلی ناناز بودی مثل همین الان که ماهی انشاالله همیشه سالم و شا دباشی تولدت هم پیشاپیش مبارک گلم


متشکر از لطفتون مامانی و ممنون از تبریک
مامان نیایش
12 مهر 91 11:43
راستی من نتونستم اهنگ رو گوش بدم پخش نمیشه


برای شنیدن باید کمی صبور بود
مامان نیایش
12 مهر 91 11:44
آها درست شد خیلی قشنگه عالیه آرام بخش فدات


چه خوب!
ممنون از نگاه و حضورت
مامان یاشار
12 مهر 91 12:47
جان دلم. چه عکس قشنگی چه آهنگ قشنگی چه دختر قشنگیییییییی. خدای مهربون همیشه حفظش کنه


ممنون از لطف و نگاهتون
شما هم همیشه سلامت باشید
برای یاشار کوچولو
محیا کوچولو
12 مهر 91 12:48
آخی چه کوچولو
آخی چه ناز! آخی 8 ماهه!


آخی چه دخمل خوبی
آخی چه نظر بامزه ای
آرام
12 مهر 91 13:53
روی ماهش رومیبوسم


متشکرم مهربونمممممممممم
روی ماه سه تا گلتون رو ببوسید. بخصوص آفرین جون
مامان محمد سپهر
12 مهر 91 14:37
عزيزم چقدر ناز خوابيده بوس بوس براي كوثرجون.
و...



كاملا با حرفت موافقم بچه ها عشق دونستن گذشته خودشون هستن و با ذوق و شوقي خاص مي خوان كه چند بار بيشتر براشون تكرار كنيم. ما هم به روزيم


ممنون از لطف و نگاهت منم بوس بوس!
و...


معلومه که شما هم این بساط رو دارین
خاله باران
12 مهر 91 21:04
سلام عزیزم.
خیلی خوشحاللللللللللللللللللم برااااااااااااااااااااااات...
خصوصی


سلام دوستم
ممنون. انشالله نصیب شما هم بشه
خاله باران
12 مهر 91 21:04
کوثر جونیم را ببوس....


چشممممممممممممممممممم
مامان امیرحسین ومحیا
12 مهر 91 23:10
الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییی چه ناز خوابیدی خاله جون چقد هم توپول مپول بودی .
وای از دست این بچه ها امیر حسین منم میگه بازم از بچگی هام بگو مامانی ..
پیشاپیش تولدت ممممممممممممممممممممممممممممبارک.


ممنون از لطف و نگاهتون
و امان از این بچه ها. فک میکنم چون با لبخند و یه حس خوب از گذشتشون میگیم اونا هم مشتاق تر میشن برای شنیدن.
وای مرسی از تبریک
معصومه
13 مهر 91 8:59
به به روز به روز قشنگ تر و نازتر شده
ان شالله که یه دوماد خوشجل مثل خودش گیرش بیاد


متشکر از لطف و نگاهت.
ببخشید نهایت خوشبختی یعنی یه دوماد خوشجل؟
من ترجیح میدم خیلی هم خوشجل نباشه
الهام مامان امير علي و امير حسين
13 مهر 91 12:14
سلام با تبادل لينك موافقيد؟


سلام عزیزم
بـــــــــــــــــــــله. با کمال میل
باراز سلام
13 مهر 91 13:40
سلام
متشکر قالب قابل نداره
کوثر جون وباباش راهم سلام برسون
حضرت علی علیه السلام: بهترین ارث برای فرزندان ادب است
در پناه حق ومئودب به اداب الهی باشیم


سلام
ممنون از لطفتون
چه دعای خوبی. مرسی
تــــــــــــــک خـــــــــــــــاله کــوثر جــونـــی
14 مهر 91 0:18
آخــــــــــــی... نی نی

جاااااااااااااااااانممم آهنگ Light ؟ چقدر Romantic




مامان زهرا دختر دوست داشتنی
14 مهر 91 10:00
امیدوارم همیشه خوابهای طلایی ببینی و
فرشته های آسمون همیشه خوابهاتو رنگی کنند



آخییییییییییییییی
چه خوشگل بود. ممنون
نایسل
14 مهر 91 10:51
سلام عزیز دلمممممممممممممم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
مرسی گلم لطف داری ...
وای چه دختر نازی دارین خدا حفظش کنه


سلام دوستم
خوبیم ممنون
وای مرسی از لطفت
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
14 مهر 91 13:58
دوست خوبم سلام
اول از همه می خواستم از همراهی شما در بازنویسی وبلاگ دخترم تشکر کنم ( از صمیم قلبم )
دوم یک خبر اینکه تا بروز شدن پست های دخترم دیگه چیزی نمونده شاید 4 تا 5 پست دیگه ( زودتر از اونکه فکرش را می کردم تونستم وبلاگ را بازنویسی کنم )
پس لطف کنید و این چند تا پست بازنویسی شده را هم بازدید کنید و شما هم در مرور خاطرات با من شریک باشید
دوستتون دارم یک عالمه



سلام مامانی
خداقوتتتتتتتتتتتتتتت
چشممممممممممممم
حتما میام برای دیدن و خوندن خاطرات زهرای دوست داشتنی
گیتی
14 مهر 91 18:27
کسی میخواهد برای زندگیش خسته کننده اش انگیزه ای پیدا کند وصدای خنده هاوگریه های کودکی سکوت کش دار وخسته خانه اش را بشکند 10 سال است برای رسیدن به این آرزو تمام راه های ممکن راامتحان کرده و به نتیجه نرسیده حالا دکتر بهش پیشنهاد کرده از طریق اهدا تخمک شاید این آرزو محقق شود و این دوست حاضر است از کسانیکه شرایط لازم را دارند با پرداخت مبلغی کمک بگیرد
کسانیکه مایل به این کار هستند می توانند با تلفن 09360743916تماس بگیرند یا با مراجعه به وبلاگ اينجانب كسب خبر نمايند
دوست عزيز جسارتا از وب شما كمك گرفتم يكي بخاطر روحيه اي بود كه در شما سراغ داشتم واينكه وب پر مخاطبي داري بهرحال اگر به اين نتيجه رسيدي كه جايش در وبلاگ شما نيست وآنرا نمايش ندهيد نظرم در مورد شما عوض نميشود


چه جالب!
انشالله که خدا حاجات همه رو برآورده به خیر کنه. آمین!
ممنون از لطفتون
ستاره زندگی
14 مهر 91 23:17
صورتش چه آرامشی داره
ستاره هم وقتی میخواد نگاه عکسای کودکیش کنه،از من میخواد درموردش توضیح بدم


ممنونم مامانیییییییییییییی
فدای اون خانم خوشگل. ببوسش
مهسا
15 مهر 91 0:01
من عاشق این آهنگم وقتی گوش کردم کلی ذوق کردم. وای عزیزم خیلی ناز خوابیده


ممنونممممممممممممممممم
چه خوب که خوشتون اومده
یاس
15 مهر 91 1:09
آهنگ قشنگیه خوااااااااااااااهر و چقدر این کوچولو آهنگ رو قشنگتر میکنه.الهی که همیشه آرامش داشته باشه.عزیز دلمه


ممنون از حضور و نگاه قشنگت
چه دعای خوشگلی
مامان نیایش
15 مهر 91 9:30
سلام خوبید خوشید عزیزان من میخواستم از تک خاله کوثر جونی هم تشکر کنم برا ی حضور گرم و پر مهرش می بوسمتون


سلام دوستم
خوبیم. خداروشکر
چشممممممممممم حتما عزیزم
هدی جون
15 مهر 91 14:13
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم


چشممممممممممممممم

سپیده
15 مهر 91 18:19
سلام. وبلاگ "کودک من" پستی را به عنوان "شیرین ترین لحظه زندگی من" گذاشته. خوشحال می شم در صورت تمایل شما هم شرکت کنید. www.koodakeman91.niniweblog.com


سلام
چه عالی
چشم میام
البته اگه مهلتش تموم نشده باشه
ستاره زندگی
15 مهر 91 20:57
مامانی ستاره خانم به روز شد

به تک خاله هم بگید


به به
چشمممممممممممممممم
مامان تارا
16 مهر 91 19:02
عزیزم عین یه فرشته خوابیده واقعاًهم آهنگ آرامش بخشیه
ااااااااا چه جالب تولد تاری منم 24 مهره پیشاپیش تولدتو تبریک میگم جیگر خاله


ممنون از لطف و نگاهت
و مرسی از تبریک
وای تولد تاراجون هم پیشاپیش مبارک
یاسمین مامان سورنا
16 مهر 91 19:46
سلام دوست من ما با چند تا آپ جدید منتظرتون هستیم
خوشحالمون می کنی اگه بیای


سلام عزیزمممممممممممم
چشمممممم حتما میام دوست خوبم
محيا كوچولو
16 مهر 91 23:47
هنوز كه خوابه


خب پس چی؟ تو عکس بیدار شه؟
ای نی نیه بلا
خاله باران
17 مهر 91 1:10
اینجا نیستی ولی تو قلبم هستی به یادتم دوستم...


فدای مهربونیات
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
17 مهر 91 7:37
سلام گلم یه مدت بود بود هرروز میاومدم تو وبت ولی باز نمیشد چقدر نازخوابیده دخمل گلمونننننننننننننننننننننننن


سلام عزیزمممممممممم. مرسی
آره مشکل از ابزار کاربردی نی نی وبلاگ بود
شما به بزرگواریتون ببخشید
ستاره زمینی
17 مهر 91 8:56
عزیزم چقدر نازبودی البته الانم خیلی نازی

چه ماهی قشنگی افرین


متشکر از نگاهتون

ممنون از تشویق
مامان محمد سپهر
17 مهر 91 14:59
عزيزم روزت مبارك


مرسیییییییییییی
عمو روحانی
17 مهر 91 16:47
ای کودک شیرین زبان
داری تو قلبی مهربان
روز قشنگ کودکان
بادت مبارک در جهان


ممنون از تبریک
عمه اریسا کوشمولو
17 مهر 91 20:42
روزت مبااااااااااارک خاله جووووون


مرسی از تبریکت
ستاره زندگی
17 مهر 91 20:57
کوثر جون روزت مبارک


ممنونم عزیزمممممممممممم
مامان نازنین زهرا
18 مهر 91 10:04
سلام واقعا بچه ها خیلی زود بزرگ میشن با خاطرات شیرینشون.تولش پیشاپیش مبارکان شا الله همیشه سالم و خوشحال باشید.


سلام عزیزم
ممنون از نگاه و تبریکتون
سودابه
18 مهر 91 14:15
سلام عزیزم. اومدم بگم لطفابرای عروسم دعا کنید


سلام مادربزرگ مهربون
چشم حتما
متین مامی ایلیا
18 مهر 91 14:55
آخی منم این اهنگ و دوست دارم، بچه که بودم یه عروسک بزرگ با لباس صورتی داشتم که کوکش میکردم، میچرخید و این آهنگ و پخش میکرد، خیلی برام خاطره انگیزه


آخییییییییییییی. چه دوست داشتنی!!!
خوشحالم که خاطره انگیز بود
مامان محمد سپهر
18 مهر 91 15:04
سلام معلومه كجائين چند بار بيام درراباز كنم ولي تعارف نمي كنين بيام تو!


سلام
خب دیگه فک کنم معلوم شده کجا بودیم
مشهد بودیم و نائب الزیاره
مامان کورش
18 مهر 91 18:20
چه عکس زیبایی مثل یک عروسک کوثر جون روز کودک بهت تبریک میگم


مرسی دوستممممممممم
هم از لطفتون و هم از تبریک