جیگر مادر و بابا

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا «علیه السلام»

1391/7/18 21:21
نویسنده :
447 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام سلام

به همه ی دوست جون های خودم و مامانای مهربون

ما برگشتیم. بغل از کجا؟؟؟؟سوال

 

از پابوسی و زیارت قطعه ای از بهشت،

حرم مطهر هشتمین حجت سرمد؛

نگین درخشان وطن، امیر و ولی نعمت تمام ایرانیان؛

السلطان ابا الحسن، امام رضا «علیه السلام»

 

(عکس رو خودم گرفتم! نیشخند از خود راضی ساکت)

 

پی نوشت 1 (یا به قول مامان تاج سر، کلاس گذاشتنزبان): مرسی دوستای خوبم که در نبود ما به اینجا سر زدید و نظر گذاشتید و ابراز محبت کردید (بیش از 40 نظر). انشالله بزودی جبران می کنم با سر زدن به تک تک شما و گذاشتن یه پست پر از عکس نیشخند. آخه الان زیاد خوب نیستم. روز آخر سفرمون کمی مریض شدم.نگران

پی نوشت 2: هنوز از راه نرسیده از موسسه نخبگان تماس گرفتند برای ارائه کارنامه ی کوثر خانم و ما هم رفتیم و ... بقیه اش رو تو یه پست دیگه میگم. خبرهای خوبی دارم.عینک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

یاسمین مامان سورنا
19 مهر 91 2:06
خب خب زیارتتون قبول خانوم پس تو این مدت که نبودی جاهای خوب خوب بودین
خدا رو شکر عزیزم ایشالا همیشه به سفر و زیارت و شادی باشی


متشکرم دوست خوبممممممممممم
وای چقد دلم برای نوشته های بامزه ات و سورنای نازم تنگ شده
میام پیشتون دوستم
یاسمین مامان سورنا
19 مهر 91 2:07
شیطون چه عکسی گرفتیااااااا
چجوری؟؟؟
ایول به توانایییییییییییییی
خیلی قشنگه ممنون



خب دیگه. ما اینیم دیگه
نزدیک به نیم ساعت همونجا وایساده بودم و تو یه موقعیت مناسب عکس رو گرفتم
البته چند تا هم گرفتم و این از همه بهتر شده
خواهش میکنم
یاسمین مامان سورنا
19 مهر 91 2:08
دلمون براتون تنگ شده بودااااااااا
ایشالا زودتر خوب شی بیای برامون عکسای خشگل بزاری


وای عزیزم منم دلم تنگ شده بود
مرسییییییییییییییی. چشم
یاسمین مامان سورنا
19 مهر 91 2:10
آفرین کوثر جونیه باهوش
مامانی همیشه سفر آدمو خسته و مریض میکنه استراحت کن زود خوب شو بیا خبرا رو بهمون بده منتظریماااااااااا
کوثر عزیزمو ببوس


ممنون از تشویق عزیزمممممممممم

آره دیگه سفر خستگی هم داره علاوه بر همه ی خوبیهاش

چشمممممممممم

آپ کردم خبر میدم
آزاده
19 مهر 91 8:43
زیارتت قبول. منتظر عکسا و خبرای خوب هستم


مرسی عزیزمممممممممممم

چشم حتماااااااااااااااا
تبریک
19 مهر 91 9:53
السلام علیک یا شمس الشموس، السلام علیک یا انیس النفوس،السلام علیک یا غریب الغربا،السلام علیک یا معین الضعفا والفقراء السلام علیک یا سیدنا یا مولانا یا علی بن موسی الرضا،السلام علیک و علی ابائک سبعة و ابنائک اربعة و علی اختک فاطمة معصومه جمیعا" و رحمة الله و برکاته...
با دیدن این پست بسیار زیبا، عکس بسیار زیبا و شنیدن آهنگ عالی و احساس حضور زائر پر خیر برکت، دلم هوای اون حرم مطهر رو کرد و عرض ادبی کردم..خدا بهتون خیر بده
سلام.. زیارت و طاعاتتون قبول
خوش آمدید...ایشالله که سعادت زیارت همه حضرات معصومین و خانه خدا اونم از نوع با معرفت و با برکتش نصیبتون بشه...
خوش آمدید


وااااااااااای چه سلام زیباییه

هر وقت میخونم دلم یه جورایی آروم میشه....مرسی

سلام...ممنونم. قبول حق

مرسی از لطف و حضورتون

متشکر از خوش آمد گویی. اونم 2 بار

انشالله زیارت این مکان بابرکت و مکان های مقدس دیگه نصیب شما هم بشه.

ممنونم
مامان محمد سپهر
19 مهر 91 9:54
عزيزم زيارتت قبول.ممنون كه به يادم بودي دلم براي صحن به صحن حرمش تنگ شده .مي بوسمتون.


مرسی مهربون مامانی بامعرفت
انشالله که این زیارت نصیب شما هم بشه
مامان علی خوشتیپ
19 مهر 91 11:18
سلام
رسیدن به خیر .زیارت قبول
ایشاالله که حالتون زودتر خوب بشه


سلام
ممنونم از لطفتون
انشالله. خداروشکر بهترم
مامان یاشار
19 مهر 91 11:25
بلا به دور خانوم گل. خوب استراحت کن که ایشالا خوب خوب بشی. زیارتت هم قبول باشه. خوشا به سعادتت. کاش آقا ما رو هم بطلبه. منتظریم که بیای و برامون تعریف کنی. کوثر شیرینت رو ببوس


ممنونم مهربون مامانی
وای چقد دلم یاشار کوچولوی بامزه رو میخواد
میام پیشتون
انشالله که شما هم این زیارت نصیبتون بشه
بزودی پست جدید میذارم و بهتون خبر میدم
ستاره زمینی
19 مهر 91 14:11
سلام خانمی زیارت قبول

پیشاپیش تولدت مبارک عسلم

راستی چرا نظر من تو پست قبلی نیست (وقتی نی نی بودی

4روز دیگه .............................مبارک مبارک


سلام عزیزمممممممممممم. مرسیییییییییییییی
متشکراز تبریکتتتتتت
آخه عزیزم تازه اومدن نظرات رو تایید کنم
77 تای دیگه مونده!
ستاره زمینی
19 مهر 91 14:12





وای مرسییییییییییی
چقد قلب
چقد بوس
چقد گل
همش برا ماست
مامان محمد سپهر
19 مهر 91 14:31
خدا كنه زودتر خوب بشي آخه چيزي نمونده به تولد گل دختري برو خصوصي


انشالله...البته خیلی بهترم
من فدای اون مرامت و خصوصییییییییییییییییت
مامان تارا
19 مهر 91 15:52
به به زیارت قبول عزیزم / منتظریم زود بیا با خبرای جدید
خدا نکنه نبینم ناخوشیتو گلم
اینم یه عالمه بوووووووووووس برای کوثری جیگر خاله


متشکرم از اینهمه لطف دوست خوبممممممممممم
ما هم یه عالمهههههههههههه
خاله باران
19 مهر 91 17:12
سلام خوشحالمممممممممممممممممممم مشهدی مادر از مشهد امده.بووووووووووووووووس


سلام دوستمممممممممممممممممممممم
منم خوشحالممممممممممممم
از خوشحالیم اول به وبلاگ تو اومدمااااااااااااا
ما هم بوسسسسسسسسسس
خاله باران
19 مهر 91 17:13
خدا بد نده.چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اب به اب شدی؟

حالا چطوری مریض؟؟؟پای نت نشسته بیام عیادت یا خوب می شی؟


نه بابا آب به آب چیه...
خب دیگه اینم یه مدلشه!
این نوع مریض از نوع بیخیالها می باشد
میای عیادت؟ کمپوت هم میاری؟
خاله باران
19 مهر 91 17:14
فهمیدم چته...ولی بعدا می گم...


یعنی چی؟؟؟
مشکوک
خاله باران
19 مهر 91 17:14
دست همسری درد نکنه...


واقعا گل گفتی
همسری خیلی عالیه
هیچی کم نذاشت
خاله باران
19 مهر 91 17:15
موسسه می رفتی نه مجلس عقد کوثر جونی...می گی با یه قیقافه خراب رفتم خب بری...مریض بودی.دلشون هم بخواد.وای دلم برای جوجه ام تنگ شد.من نقطههههههههههههههههههههههه


از دست تو
خب خیلی خسته و مریض بودم!
الهییییییییییییی بزودی از جوجه هم مینویسم و عکساشو میذارم
خاله باران
19 مهر 91 17:17
پچ پچ


مامان نازنین زهرا
19 مهر 91 18:19
سلام زیارت قبول ان شا الله که بهتون خوش گذشته باشه. و شما هم هر چه زودتر سز حال و سلامت بشید.کوثر جونم ببوسید.


سلام مامانی
ممنون از لطفتون
خداروشکر خیلی بهترم
شما هم زهرای منو ببوسید
مامانی
19 مهر 91 23:22
زیارت قبول

سلاممممممممممممممممم


ممنونم عزیزمممممممممممم

سلام به روی ماهتتتتتتتتتتتتتت

تهران گردی خوش گذشت با نی نیه تو دل؟؟؟
یاس
20 مهر 91 1:01
اول :زیارتتون قبول.ما رو هم دعا میکردید.
دوم:ما رو تو خماری گذاشتیاااااااااااا
سوم:منتظریم.زود بیا با خبرای خوب


1- ممنونم دوستم. به یاد همه بودم. مطمئن باش
2- خدانکنه خمار بشید
3- چشممممممممممم. پست جدید گذاشتم خبر میدم
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
20 مهر 91 8:11
زیارتون قبول همیشه به زیارت گلمممممممممممممممممممم


متشکرم عزیزممممممممممممممممم
سمانه مامان پارسا جون
20 مهر 91 15:09
زیارتتون قبول خانومی
خوش گذشت؟ واسه نی نی های ما هم دعا کردید؟


متشکرم عزیزممممممممم
آره. خداروشکر عالی بود.
به یاد همه ی دوستان بودم.
نی نی های شما؟؟؟نکنه خبریه؟

خاله باران
20 مهر 91 19:11
سلام دوستم...
خوب نشدی هنوزززززززززززززززززززززز؟؟؟


سلام عزیزممممممممممم
خوب میشم به دعای دوست خوبی مثه تووووووووو
تــــــــــــــک خـــــــــــــــاله کــوثر جــونـــی
21 مهر 91 15:17
چند میدی به کسی نگیم خودت عکس گرفتی از ضریح؟!

مجــــــــددا ... زیارت قبول تک من


من که اعلان عمومی کردم! چرا باج بدم
مرسی عزیزممممممممممممم....جاتون خالی بود
مامان امیرحسین ومحیا
21 مهر 91 15:33
زیارت قبول.
منم آپم


ممنونمممممممممم. به یادتون بودم.
چشممممممممممم
مامان نیایش
21 مهر 91 16:33
سلام عزیزم خوبید منم یه هفته ای سرم شلوغ بود و نیومده بودم اینجا ولی تو هم خبر ندادی که داری میای مشهد بی خبر اومدی و رفتی و سعادت نداشتیم ببینیمتون ان شا الله که سفر خوش گذشته باشه و زیارت ها قبول منتظر پست های بعدی هستیم راستی از خاله ی گل کوثر جونی هم ممنون که به ما سر میزنه بعد از وبلاگ کوثر جون خیلی ازتون ممنونم خاله ی مهربون
راستی چه جوری واقعا تونستی همچین عکسی بگیری که گیر ندادن شایدم دادن


سلام دوستم. وای چقد دلم تنگ شده بود براتون!
ممنونم از لطف و محبتتون. دوست نداشتیم به کسی زحمت بدیم بی خبر اومدیم
من از طرف خاله جون: خواهش میکنم. قابل نیایش جون خوشگلمو نداره
خب نزدیک به نیم ساعت در همین نقطه ایستاده بودم و دیگه فهمیدم کی عکس بگیرم که کسی گیر نده
متین مامی ایلیا
21 مهر 91 17:08
زیارتت قبول کوثر جونی مارو هم دعا میکردی عزیزم


متشکر از لطفتون
به یاد همه ی دوستان بودیم
مامان نیایش
21 مهر 91 17:36
قربونت عزیزم چه زحمتی دوست داشتم شما و کوثر گلم رو ببینم چون نیایش هم کوثر جونو خیلی دوست داره خب کم سعادت بودیم دیگه راستی عزیزم تولد دختر نازت پیشاپیش مبارک چیزی دیگه نمونده تمام سعی ام رو میکنم که 23 ام هم بیام بهش تبریک بگم ولی اگر یه وقت نشد ببخش گلم تولدت هزاران بار مبارک زنده باشی و سالم انشا الله


ممنون از لطفتون دوست خوبم. نفرمایید. کم سعادتی از ما بوده
قربونه محبتتون نیایش منو ببوس
وای ممنون از تبریک. شما خیلی خوبین
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
21 مهر 91 18:07
زیارت قبول همیشه به سفر
خوشحالم که بهتون خوش گذشته

بی صبرانه منتظریم که ماجرای خبرهای خوب بنیاد نخبگان را بخونیم

خصوصی دارید


ممنون از لطفتون
چشم حتماااااااااااااااااا
آزاده
22 مهر 91 8:37
دوست نازنینم امیدوارم هر سال که میگذره شاهد موفقیتهای بیشتر و بزرگتر دخترت باشی و با همسری همیشه بهش افتخار کنی.
کوثر جونم تولدت مبارک.


ممنونم از حضورت عزیزمممممممممم
مرسی از دعای خوشگلت
متشکر از تبریک تولد
ستاره زمینی
22 مهر 91 8:53
عزیزم تولدت مبارک عروسکم.



اینم هدیه منو ریحانه گلی


وای مرسی از تبریک تولد
متشکر از این بوس های خوشگل
مامانی
22 مهر 91 10:40
الهییییییییییییییییی مریض شده بودی

اره خداروشکر خوش گذشت جات خالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

برات کمپوت بیارم برا طه هم میدی؟

اخه من عاشق کمپوتم

کوثرم خوبه؟ قربونش برم

عکساش چه نازن ایشالا که زود خوب و خوب بشیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


خداروشکر بهترم عزیزمممممممممممم
چه عالی که خوش گذشته
آره که میدم به طه جون خودم
کوثر خوبه ممنون
متشکر از لطفت
مامان پریسا
22 مهر 91 16:04
زیارت قبول عزیزم.
ایشالله کوثر جون همیشه موفق باشه


ممنون دوست خوبم
مرسی از دعای خوشگلت
mamanebaran
23 مهر 91 8:20
خانومي رمزو برات خصوصي گذاشتم


مرسییییییییییییییییی
مریم مامان عسل
24 مهر 91 5:36
قربون مهربونیات برم آقا!
بخدا کنیزتم!
گدای در خونه ی پر مهرتم!
همسایه ی مهربونم چقدر خوب هوای این همسایه های بی معرفتتو داری...
فدای اون ضریح پر نورت بشم.
دوستت دارم آقا جونم.


من فدای اون دل مهربونت
بیمعرفتی ما رو به بزرگواریتون ببخشید
ستاره زندگی
27 مهر 91 17:02
رسیدن به خیرمامانی
کمی دیر ولی اومدم


خوش آمدی عزیزمممممممممممم