جیگر مادر و بابا

ماهی بکش!

1391/7/10 11:01
نویسنده :
398 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comنقاشی فعالیتی آشنا و عادی است که بر رشد ذهنی بچه ها تأثیر زیادی دارد. کودکان به نقاشی علاقه دارند و با هرچه در دسترس شان باشد، طرح هایی می کشند که متناسب با سن و روحیه ی آن هاست. این طرح ها به مرور و با رشد کودک کامل تر می شوند و برای ما مفهوم روشن تری پیدا می کنند. یک جنبه ی کشیدن نقاشی، بازی و سرگرمی و جنبه ی دیگر آن رشد و تکامل ذهن و پیشرفت توانایی است.

 در سه روز گذشته دخترک من یه دفتر نقاشی رو پر کرده و یا بهتره بگم پر کردیم!چشمک

هر چقد خودش نقاشی کشیده و خط خطی کرده و رنگ کرده

و هر چقدر هم منو وادار به کشیدن کرده! niniweblog.com

 

تا اینکه دیشب با این نقاشیش منو حسابی هیجانی کرد در حد ذوق مرگی!

niniweblog.com 

 

بابایی و مادر و ماهی کشیده!

فقط نمیدونم چرا منو سرو ته کشیده! متفکر

ولی خوشم اومد، تناسب اندام رو خوب رعایت کرده!خنده

 

و اینجوری شد که منم تصمیم گرفتم نقاشی هایی که براش می کشم

با جزئیات بیشتری باشه niniweblog.com

و توجه ش رو به همه ی نکات یه نقاشی جلب کنم

و اینکه خودمم برم نقاشی کردن ساده رو یاد بگیرم! یه چیزی مثه این و یا این یکی

 

خیلی برام جالبه که وقتی چیزی می کشم یا می کشه، براشون داستان می سازه

و اشکال رو متحرک می بینه و میره تو خیال.

 

دیشب که دید حسابی دستم به کشیدن گرم شده ازم خواست هی ماهی بکشم

دو صفحه پر از ماهی های رنگی و جور واجور کشیدم

بعدش خیلی هنرمندانه جوری که داشت باورم می شد،

دستشو جلو بینیش تکون داد و گفت:

اوف اوف اوف بوی ماهی میاد. مادر ماهی ها خیلی بو میدن!

 و بعدشم یه خنده ی زیرکانه....نیشخند

و من قربونه اون خیال پردازیت عزیزمممممممممممبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (34)

مامان محمد سپهر
10 مهر 91 11:41
حالا مطمئنين كه بوي ماهي بود؟
اين جور مواقع محمد سپهر چيز ديگه اي مي گه : مي گه مامان ادكلنم كجاست؟


از دست تو مامانی!
چون خیلی ماهی کشیده بودم از سر تخیلش گفت بوی ماهی میاد
مامان محمد سپهر
10 مهر 91 12:33
عزيزم چرا اينقدر جدي گرفتي .اون مطلب را قبل از اذان نوشتم الان از مسجد برگشتم و نماز خوندم و مطمئن باش فكر و نيتم سالمه.بعله بوي ماهي مي ياد چون شما ماهي هارا كثيف كشیدي؟
حتما متوجه نيت پاك من شدين؟
عزيزم پس ماماني كمر باريكه خوش به حالش. واما بذار جدي صحبت كنم: عزيزم خيال بافي خيلي خوبه اگه مي خواي نويسنده موفقي بشه از همين حالا باهاش كاركن.تخيلش را آزاد بذار و اونو پرورش بده.حداقلش اينه كه اگه نويسنده نشد انشائ هاش خوب مي شه مي بوسمتون.


نچ. ماهی رو کثیف نکشیدم.
وقتی میریم جایی که ماهی تازه هس خب بوی ماهی میاد دیگه. ماهی هاش که کثیف نیستن!
دخترم رو این حساب گفت بوی ماهی میاد!
مرسی از توصیه ات. روی این جنبه تخیلاتش هم کار میکنم. مرسی
مامان زهرا نازنازی
10 مهر 91 12:44



ممنونمممممممممم
مامان محمد سپهر
10 مهر 91 13:29
ما هم به روز شديم تشريف بياريد


چشمممممممممممممم
سمانه مامان پارسا جون
10 مهر 91 13:55



مرسییییییییییییی
عمه اریسا کوشمولو
10 مهر 91 16:16
خیلی قشنگ و جالب بود نقااااشیت عزیزم


مرسی عمه جووووووووووووون
عمه اریسا کوشمولو
10 مهر 91 16:17
معلومه که خیلی باهوشی عزیییییزم مااااشالله


مرسی از محبتت
عمه اریسا کوشمولو
10 مهر 91 16:23
رفتم متنتونو تو رسانه کودک خوندم واقعا عاااالی بود کوثر جونم که عکسش اون وسط میدرخشید واقعا تبریییییییییییییییک میگم


مرسی دوست گلمممم
شما لطف داری مهربون
مامان پریسا
10 مهر 91 16:26
سلام
خسته نباشید

خیلی خوبه که اینقد قوه ی تخیلی کوثر جون فعاله.
البته این موضوع در بیشتر بچه ها طبیعیه.

و خیلی خوبه که شما هم بهش جهت بدید. ولی دامن نزنید و نذارید خیلی در دنیای تخیل غرق بشه. و احیانا بوی ماهی بگیره


سلام.ممنونم
مرسی از حضورتون مامانی
بله خیالپردازی طبیعیه اما منم یه مادرم دیگه!همه ی کارا و حرفای دخترم برام جذابه
مرسی از راهنمایی
مامان نیایش
10 مهر 91 16:56
عززززززززیزم چه نقاشی قشنگی میگمااااااااااا فکر کنم اونا مامان و بابای اون ماهی کوچولو هِ باشن نهخسته نباشی مامانی خدا قوت کنار هم خوش باشید همیشه


ممنون از لطف ونگاهت مامانی
خب این نظر شماست و با نظر دخترم متفاوته
باران
10 مهر 91 20:17
سلام..
ممنون.آفرین به کوثر جونی.


سلام دوستم
مرسیییییی
محيا كوچولو
10 مهر 91 22:20
به به چه هنرمند آفرين كوثر باهوش


ممنونمممممممممممممممم
مامان تارا
10 مهر 91 22:42
ادامه بده مامانی به خاطر کوثر ی هم که شده ایشالا نقاش میشی
تارا وقتی میخواد ماها رو بکشه باباش رو با سری بسیار بزرگ میکشه


انشالله...
چه تارا خانم باحالی
یاسمین مامان سورنا
11 مهر 91 1:47
خدایی منم تا نقاشی رو دیدم گفتم بیچاره مادر جون چرا سر و ته شده؟
ولی خیییییییلی بامزه بود و اینکه خوشم اومد برای بابایی بصورت واضحی پاپیون و دست و پا کشیده و درضمن ماهی کاملا قابل تشخیصه یعنی اگر عکس با تو ضیح هم نبود کاملا متوجه میشدم که این ماهیه
آفرین کوثر جونیه با استعدادم


منم به همین خاطر ذوق کردم
آخه هر چیزی که میکشه به این اندازه واضح نیست که قابل فهم باشه
مرسی از لطفت
مامان محمد سپهر
11 مهر 91 9:22
ممنون كه يه بار از دلتون اومد منو تشويق كنين. به خاطر محمد سپهر همه كاري مي كنم گوشي كه سهله در ضمن ماهي كه تازه از آب در بياد اصلا بو نمي ده اگه هنرمندين ازاون ماهي ها بكش.


خواهش میکنم. اختیار دارین!
بازم آفرین به مامانی
ماهی بو میده چه تازه چه مونده

مامان محمد سپهر
11 مهر 91 9:23
محمد سپهر عاشق خوردن ماهي يه چه با بو چه بي بو ما هم به روز شديم


دختر منم خیلی ماهی دوست داره. چشمممممممممممم
باراز سلام
11 مهر 91 9:30
سلام
مادر کوثر خانم
شما جسارتی نکردید خیلی هم مودب بودید خداوند دختر نازت را براتون نگهداره من هم براش دعا میکنم
عید شما هم مبارک باشه باز هم بیا پیش ما

این هم تقدیم به کوثر جان
خداوند پدرش راهم برات نگهداره


سلام
متشکر از لطفتون
آزاده
11 مهر 91 11:32
نازیییییییییییییی. چه خونواده باحالی کشیده دخترمون. ولی معلومه خیلی مامانشو دوست داره و دستای مامانی رو بزرگ کشیده و میدونه همیشه این دستا مراقبشه


وااااااااااااای مرسی از نظر خوشگلت عزیزممممممممممممم
مامان محمد صادق(زهرا)
11 مهر 91 11:42
بله!
احیانا شما لاغر نیستی و باباش چاق!!!!!!!!!!؟

به من چه؟
دخترت لو تون داده!!!!!!!!!!!

ولی جددددی! نقاش ماهریه ها!



شما هر جوری دوست داری فکر کن مامانی
مهم در اینجا نظر و نقاشی دخمل منه
مامان زهرا
11 مهر 91 11:43
سلام و سلام
وای خدای من
فکر میکردم دختر منه که اینقدر سوال می پرسه
من خیلی سعی می کنم تو جواب دادن صبور باشم

نقاشی های جالبی بود و ذهنیت کوثر جون را باید آفرین گفت

دست مادر هم درد نکنه که پا به پای شما نقاش شده است.


سلام عزیزم
ماشالله به زهرا خانم باهوش شما
مرسی از نظرتون.
مامان امیرحسین ومحیا
11 مهر 91 11:44





مرســــــــــــــــــــــــــــــــی
مامان علی اکبر
11 مهر 91 12:53
سلام،وایییییییی من عاشق،این تخیلات بچه هام.خدا حفظش کنه.
برو خصوصی عزیزم


سلام عزیزم. مرسیییییییییییی
مامی امیرحسین(فاطمه)
12 مهر 91 10:51
عزیزم....قربون اون نقاش کوچولو برم .کی بشه امیرحسین منم نقاشی بکشه.فکر کنم استعدادشو داشته باشه.اون کمر باریک مامانی رو حال کردی؟


مرسی از لطفتون
وای فدای اون امیرحسین نانازییییییییی
آره حال کردم. دروغ چرا؟!
نسرین مامان سپهر و صدف
13 مهر 91 6:17
آفرین به کوثر خانم نقاش
آفرین به مامان نقاش
صدف من که کلی مداد رنگی میریزه جلوش اما هر چی میگی نقاشیشو بکش فقط یک خط میکشه و میگه کشیدم.نمی دونم چطور براش آموزش بدم.


ممنون از لطفتون
صبر داشته باش مامانی
همون خطی رو هم که میکشه حسابی تشویقش کنین
و از الگوهای اطرافش بکشید
دستشو بذارید روی کاغذ و دورش خط بکشید
نقاشی کشیدن رو براش جذاب کنید
تــــــــــــــک خـــــــــــــــاله کــوثر جــونـــی
14 مهر 91 0:14


خعـــــــــــــــــلی از نقاشی ماهی خندیدم!

چه ماهییه کمر باریکی اسمشو گذاشته مادر...

من خیال پردازی شو دوست ندارم...




چه خاله ی بامزه ای داره این کوثر جون!

خیالپردازیش مگه چشه که دوست نداری؟؟؟؟؟؟
ستاره زندگی
14 مهر 91 23:12
مامانی پس نظر من کجاست؟؟؟؟


کمی صبر مهربون
تازه دارم یکی یکی تایید میکنم
18 تای دیگه مونده
یاس
15 مهر 91 1:12
عجب قوه تخیلی داره این فسقلی.دیگه پاک بویه ماهی رو هم حس میکنه.


مرسیییییییییییییییییی مامانییییییییییییی
یاس
15 مهر 91 1:13
ماشالله مادر خوش هیکل و کمر باریک.
کمر باریک من...



حالا ما یه چیزی گفتیم و دخترمون یه چیزی کشید. شما دیگه چرا
یاس
15 مهر 91 1:14
کوثر کوچولو و خلاق خاله
دوستت دارم جیگر


ممنونممممممممممممممممممم
عمو عماد
15 مهر 91 16:45
جالب بود.
لذت بردم


مرسی از حضورتون عمو عماد
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
17 مهر 91 7:39
افرین به کوثر خودموننننننننننننننننننننن


ممنونممممممممممممممممم
مامان مانی
17 مهر 91 9:41
-----$$$____________$$$$$
_$$$$$$$$_________$$$$$$$
$$$____$$$$______$$__$$$$
$$______$$$$____$$____$$$
$$_______$$$$__$$$____$$$
$$________$$$$_$$$____$$$
$$_________$$$$$$____$$$$
$$$________$$$$$$____$$$_____$$$$
$$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$
_$$$________$$$$$__$$$$____$$$$
_$$$$________$$$$_$$$$____$$$$
__$$$$_______$$$$_$$$____$$$
__$$$$$______$$$$$$_____$
____$$$$$$____$$$$$____$$$
________.$$$$$$$$_____$$$$$
_________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$
_______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$________$$$$$$$
__$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$
_$$_______$$$$_____$$$_____$$$
$$_______$$$$_$
$$______$$$$___$
$$$___$$$$$___$$
$$$$$$$$$$____$$_--__(▒)(▒)
$$$$$$$$$____$$$---_(▒)(█)(▒)
_$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒)
__________$$$$
_________$$$$$__(▒)(▒)
________$$$$$-_(▒)(█)(▒)
_______$$$$$____(▒)(▒)
_______$$$
______$$$_(▒)(▒)
_____$$_-(▒)(█)(▒)
____$$__-_(▒)(▒)
___$
__$$___(▒)(▒)
_$$$-_(▒)(█)(▒)
_$$____(▒)(▒)
_$$
$$ __(▒)(▒)
$$_(▒)(█)(▒)
$$__(▒) (▒)


روز کودک مبارک عزیزم ......


ممنونم دوست خوبمممممممممممم
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
20 مهر 91 8:12



منم یه عالمهههههههههههههههههه بوسسسسسسسسسسسسسسسسس
تبریک
26 مهر 91 11:26
سلام
این پست شیرین رو تا حالا چن بار دیدم و لذت بردم و کلی هم خندیدم....
زیبا هس ..مخصوصا" نقاشیهای کوثر خانم فقط کاش میتونستم از اون سایتی که لینکشو دادین (لینک " یه چیزی مثل این")دیدن کنم.چون آی دی و پسورد میخواد.



سلام
متشکر از لطفتون
ممنون که به این مشکل اشاره کردید.
اون لینک در حال حاضر برای من باز میشه. شاید زمانی که شما اونو کلیک کردین سایت مذکور مشکل داشته!
برای اطمینان، لینک یه سایت دیگه رو هم اضافه کردم که امیدوارم برای شما هم باز بشه.
موفق باشید