جیگر مادر و بابا

نقاشی نقاشی

1392/2/25 9:36
نویسنده :
407 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از برنامه های مورد علاقه کوثر جون از شبکه پویا نقاشی نقاشی هست

که هر روز به این صورت می بینتش: نیشخند

 

 

یک روز بعد از اتمام برنامه گفت چرا نقاشی های منو نشون نمیده؟ بغل

گفتم: خب باید نقاشیتو بفرستیم که نشون بده.

گفت: چه جوری می فرستی؟

گفتم با اسکنر می فرستم تو کامپیوتر و بعد با اینترنت می فرستم تو شبکه پویا!

اونم سریع با خوشحالی این نقاشی رو توی دفترش کشید: قلب

 

خورشید، کوه، درخت و بابایی

 

و وقتی داشتم اسکنش می کردم،

یهو با ترس گفت: مادر دفترمو نفرستی تو کامپیوتر خنده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (28)

مامان تسنیم سادات
25 اردیبهشت 92 10:06
وااااااااااااااااای .... نقاشیشووووووو ....
خیلی ناز کشیدی کوثرجونم
مامانی من هر کاری میکنم نقاشی تسنیم رو نمیتونم بفرستم
اتفاقا الانم می خواستم توی یه پست بزارمش ... چند بار اومدم بفرستم نشد منم ایمیل زدم بهشون حالا نمی دونم نشون میدن یا نه ...
گفتم حداقل توی وبلاگش بزارم
بیا ببینش البته یه خورده دیگه ...


ممنون از نگاه قشنگت عزیزممممممممممم
منم نتونستم بفرستم
من به فکر ایمیل نبودم. شاید منم ایمیل زدم
وای من فدای اون نقاشی های تسنیم جون. بخصوص خالدی طلایی
آزاده
25 اردیبهشت 92 11:46
خدای من..... چه نقاشی خوشگلی میبینم که بابایی زیر سایه درختا خوابیده داره از طبیعت لذت میبره

حالا دفتر بچه ام رو که نفرستادی تو کامپیوتر؟




ممنونم عزیزممممممممممممم

آزاده
25 اردیبهشت 92 11:47
راستی من ندیدم کوثر جون چجوری نقاشی نقاشی رو میبینه


ای بابا
فیلمش پخش نشد؟؟؟
کمی طول میکشه ها
آزاده
25 اردیبهشت 92 12:33
سرعت اینترنت تو اداره مث سرعت بالا رفتن لاک پشت پیر از سربالاییه
میرم از خونه میبینم دختر گلمو


عزیزمممممممممم
چه تشبیه بامزه ای
ممنون از نگاهت دوست جونم
مامان تسنیم سادات
25 اردیبهشت 92 12:59
شعر خوندنشوووووو ....
ای خــــــــــــــــــــــــــــدا ...
چه بپر بپری هم میکنه .... عسللللللم
چسبیده به تلویزیون ...
عزززززززززززززیزم
بیام بغلت کنم



تو و تسنیم هم بیاین بغلممممممممممممم
مامان سيد محمد سپهر
25 اردیبهشت 92 14:50
عزيزم همه اين برنامه را دوست دارن....ولي بذار يه كم بهتر بكشه كه حتما برنده بشه چون توروحيه بچه ها تاثير مي ذاره...


نه مامانی همه این برنامه رو دوست ندارن شاهدش میعاد جون که مامانش اینو همینجا گفته

این نقاشی رو دو هفته پیش کشیده الان بهتر از این میکشه. فقط دوست داره نقاشیش رو از تی وی ببینه

ممنون از توصیه ات مامانی
مامان سيد محمد سپهر
25 اردیبهشت 92 14:50
مي دونين وقتي محمد سپهر با بچه هاي شيرخوارگاه روبرو شد چه كار كرد؟


منصوره.الف
25 اردیبهشت 92 15:25
سلام مامان عزیز
تبریک به شما که نام نیک اهل بیت رو برا فرزندتون انتخاب کردید.
پستی هست با عنوان "نام نیک" که مخصوص شماست تا بگید علت این انتخاب رو،تا شاید مشوقی شود برای پدر و مادر های عزیز دیگر، منتظر حضور گرمتون هستم.



سلام دوست من
متشکر از لطفتون
چشم خدمت میرسم
بانوی بهار
25 اردیبهشت 92 17:00
وروجک من هم عاشق این برنامه است

یه فیلم میخوام ازش بذارم توی وبلاگ ولی بلد نیستم

برات بفرستمش کدش رو بهم میدی تا بذارم توی وبلاگش!؟


الهییییییییییییییی. عزیزممممممم

باشه مامانی بفرستش عزیزم

فقط باید فایلش mp3 باشه و زمانش زیر دو دقیقه و حجمش هم زیاد نباشه
مامان نیایش
25 اردیبهشت 92 17:29
واااااااااای عزیزم چه نقاشی خوشگلی به به
نیایش هم عاشق نقاشی نقاشی شبکه ی پویا و نشان مداد طلاییه درست گفتم ؟
الهی دفترش رو نفرستی تو کامپیوتر مامانی


عزیزممممممممممممم

نیایش جون ناز منو هم بوسه بارون کن مامانی

نه . حواسم هست
مامان نیایش
25 اردیبهشت 92 17:33
عزیزم چه قدر شما وروجکا شبیه همین یعنی کاراتون شبیه همه ببین چه جوری می پره دلم میخواد بغلت کنم بفشارمت جیگر


ممنون از محبتت عزیزمممممممممممممممم
مامان میعاد
25 اردیبهشت 92 18:13
ای جونم چقدر این دخمل شیرینه ماشالله اتفاقن میعاد از برنامه ی نقاشی نقاشی خوشش نمیاد نگاه میکنه ولی نه مثل بقیه ی برنامه هاش.
چقدر نقاشیش خوبه نسبت به سنش عالی کشیده عزیزم.


ممنون عزیزم
خب دیگه علاقه مندیهای بچه ها متفاوته
کوثر هر روز در حال نقاشی کشیدنه
بهجت
25 اردیبهشت 92 18:26
عزیزم


علامه کوچولو
25 اردیبهشت 92 21:30
به به!
این بچه ها این هفته چه شون شدههمه زدند توو جاده نقاشی
از ماجرای پسر ناز ما و نقاشیهای شگفت انگیز تسنیم جان گرفته تا شاهکار بی بدیل کوثر جوونی
الااااااااااهی من قربون اون دستهای کوچولوشون بشم که نقاشیهاشونم مثل دلهای کوچیکشون قشنگه
/////////////
جووووووووونم ذوقشو ببین نازی



کوثر و تسنیم که هم جنس و هم سن هستن اما ارتباطشون رو با علامه کوچولوی شما نمیدونیم چیه؟!

ممنون از محبتت عزیزم
مامان کنجد
25 اردیبهشت 92 22:05
میگم میشه یه چند روز دخملتو بهم قرض بدی؟؟

قول میدم فقط گاز

الهی فداش بشه خاله بهارش




حالا بذار کنجدی بیاد

بعدا بهت میگم

الهییییییییییییی قربون اون کنجدی
خواهر فرناز
25 اردیبهشت 92 23:13
چه نقاشی خوشملی کشیده کوثر جونی

آفرین به این همه ذوق واستعداد


متشکرم دوست گلم

ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
26 اردیبهشت 92 1:06
چه عجب تا حالا که من دارم نظر میذارم تک خاله هنوز نیومده حتما به دنبال یه پست داغ داغ دیگس کوثر نازم نتاشـــــــــــیت خیلی خوشکل بود



از دست این تک خاله!
نظر گذاشته. من دیر اومدم برا تایید
یاس
26 اردیبهشت 92 3:36
چه نقاشی خوشگلی کوثر جون خاله.قربونش برم من با این دل کوچولوش


ممنون از لطف و محبتت عزیزمممممممممممممممممم
یاس
26 اردیبهشت 92 3:37
مهربونم با کلی تاخیر روزت مبارک/علتش هم اینه که من دیر به دیر میام.میبوسمت هزارتا


ممنونم عزیزممممممممممممممم
علامه كوچولو
26 اردیبهشت 92 8:12
از رسول اکرم(ص) روایت شده که فرمودند:

” از نخستین شب جمعه ی ماه رجب غفلت نکنید

چه آن شب را ملائکه “شب رغائب” نامند

و آنچنان است که چون ثلث شب بگذرد

در آسمانها و زمین ملکی باقی نمی ماند مگر اینکه

درکعبه و حول آن جمع می شوند

و خداوند به آنها خطاب فرموده ، گوید:

ای ملائکه ی من ! هرچه میخواهید از من بخواهید …

آنها گویند : پروردگارا !، حاجت ما این است

که روزه دارن ماه رجب را بیامرزی .

خدای تبارک و تعالی فرماید : چنین کردم

و مناسبتر آن است که هرکس این خبر را بشنود

در این شب بر ملاوکه درود بسیار بفرستد

اَللُمّ عَجِّلِ لِوَلیِکَ اُلفَرَج . ما رو هم از دعای خیر خودتون محروم نفرماییدالتماس دعا


[تشویق]ممنون از این متن بسیاااااااااار زیبا
و یادآوری خوشگلت
زهرا(✿◠‿◠)
26 اردیبهشت 92 17:13
آخــــــــــــــــــــــــــــی!
نازییییییییییییییییی
چه خوشمزه میپره !!!از ذوقش!

ان شاللا نقاشی خوشگلش و نشون بدن!


ممنونم دوست گلممممممممم

اگه بشه بفرستیمش که خیلی خوبه. چون ظاهرا سایتشون جواب نمیده
مامان فتانه
26 اردیبهشت 92 23:29
چه جالب گفت که دفترم نرهچه نقاشی قشنگی افرین




مامان یاشار
27 اردیبهشت 92 0:07
جون دلم یهو نگران شده. چقدر هم قشنگ کشیده دخملمون


متین مامی ایلیا
27 اردیبهشت 92 13:34
وای خدا نقاشیشووووووووووووووووووووووووووووو
چه بپر بپری هم میکنه فسقلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


ممنونم دوست جونم



فهیمه مامان سینا
27 اردیبهشت 92 16:00
چه نقاشیه قشنگی...
سینا هم نقاشی نقاشی رو دوست داره
چه باباشو بامزه کشیده...کوه ها و خورشیدشم که خیلی خوشگل کشیده آفرین نقاش کوچولوو



ممنونم عزیزممممممممم
برای سینا جون
مامان محمد و ساقی
27 اردیبهشت 92 19:55
آخی چه فیلم خوشگلی ازش گرفتی
چه ذوقی هم میکرد
نقاشیش خیلی قشنگه


ممنون از نگاهتون
mamanebaran
28 اردیبهشت 92 10:14
ای جانمممممممممممممم به این نقاش کوچولو که انقدر ماهرانه نقاشی می کنه , خب مامانی دخمرمون راست میگه دیگه چرا نقاشیشو نشون نمیدن قربونت برم که با ترس می گی مادر دفترمو نفرستی تو کامپیوتر


عمه اریسا کوشمولو
3 خرداد 92 21:12
افرین عجب نقاشی عزیزدلم
دفترتم نخورد عزیزم خیلی بامزه بود


متشکرم از نگاهت دوست جونم