جیگر مادر و بابا

نقاشی

1391/3/30 12:28
نویسنده :
410 بازدید
اشتراک گذاری

تاتی برامون اینجا

کشیده دوتا چارگوش

دو جعبه ی قشنگ که

چیزهای خوبی هس توش

جعبه ها رو واکردم

بگم توشون چیا بود؟

دو خرسک بامزه

با این هواپیما بود

 

-مادر بیا با هم نخاشی بتشیم.

-چشم عزیزم. برو کتاب و دفتر و مداد رنگی هاتو بیار تا بیام.

-باشه الان میرم میارم.....آوردم، مادر بیا رنگ تنیم.

-بیا با همدیگه رنگ کنیم خوشگلم..... فقط شکل ها رو رنگ کن.....کتابو خط خطی نکن!

 

 وای که چقد رنگ آمیزی دوس دارمنیشخند ولی مگه تو دختر نازم میذاری رنگ کنم....نگران

من رنگ میکنم تو مداد رنگی ها رو از دستم میکشی

قلبمن رنگ میکنم تو خط خطی میکنی

من رنگ میکنم تو هی میخوای دستمو ببوسیبغل

من رنگ میکنم تو مداد رنگی ها رو هی میتراشی

من رنگ میکنم تو پاکشون میکنیتعجب

در آخر هم به زور کتابو می بندی و میگی بسه دیگه رنگ نکنناراحت

اما من رنگ میکنمنیشخند، رنگ میکنمنیشخند تا برسم به این:

  niniweblog.com

چه تلاشی میکنی برای تراشیدن مداد رنگی ها...خداقوت عزیزمماچ

اینم اشاره ی کوچکی بود به نقاشی کردن مون!!!!

عاشقتم niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مامان زهره
30 خرداد 91 13:06
خسته نباشه كوثر جونچقدر قشنگ رنگ آميزي كرده


مرسی مامانی
مامان زهره
30 خرداد 91 13:07
خصوصي داري


چک کردم عزیزم
مامان زهره
30 خرداد 91 13:08
من تازه متوجه شدم كه براي گل دختر جشن تولد با تم پروانه گرفته بودي.انشاء‌الله تولد ديگه و ايده جديد.راستي منم ديروز براي تاج سر تولد گرفتم چون مبعث بهترين بهونه بود


به به به
تولد مبارک
حتما میام.
عمو عماد
30 خرداد 91 16:29
خصوصی خصوصی

شوخی می کنم


چی بگم؟!؟
خاله باران
30 خرداد 91 22:39
مامان کوثر آبمون با هم توی یه جوب نمیره ها............کوثر را اذیت نکن.مگر اون میاد تو وبلاگتون چیز بنویشه.اذیتش نکن.مامانیه مهربون.باشه؟
خوب راست می گه مال اونه.


نهههههههههههه
ما با همدیگه نخاشی میتشیم و رنگ میکنیم آخه
خاله باران
30 خرداد 91 22:40
واییییییییییییییییییییی.چقدر اینجا خوشتلهههههههههههه.منم می خوام.


کجا؟
منظورت پست بعدیه عزیزدل؟
ببین چه پستی گذاشتم که هوش و حواستو برده

خاله باران
30 خرداد 91 22:42
جانم سردش هم بوده.رو چهار پایه که نشسته را می گم.


آره عزیزم. خب این نظرو تو پست خودش میذاشتیییییی
یاسمین مامان سورنا
31 خرداد 91 2:43
چه دخمل شیطون و نازی داریم خدا جون حفظش کن براون
خسته نباشی مامانی


مرسی عزیزم. بوسسسسسسسسس
بابای دوقلوها
31 خرداد 91 7:44
چه دخملی خوووفی
چقد تشنگ لنگشون کلدی



ممنون. اما درستش اینه:
چقد اشنت لنتشون تدی!
negar
31 خرداد 91 11:12

بچه ها عاشق نقاشی کشیدنن و تو نقاشی هاشون خیلی چیزاست


دقیقا
تو نقاشی مامانا چی؟ چیزی هس؟!!!!
مامان نیایش
31 خرداد 91 11:47
عزززززززززززیزمی دختر گلم
بذار مامانی هم یه کم نخاشی کنه آخه


مرسی از حمایتت!
negar
31 خرداد 91 13:15
حتما هست


ممنون از حمایتت
مامان ماهان
31 خرداد 91 16:14
آفرین چقدر خوشگل رنگ کردی
میبوسمت عزیزم


ممنونم از حضورت. بوس
مامان امیر علی
31 خرداد 91 18:35
عاشقه نوشته هاتم.منم رنگ کردنو خیلی دوست دارم ولی نقاشی کشیدن رو نه


ممنونم از لطفت
من هر دوشو خیلی دوست میدارم
ستاره زندگی
1 تیر 91 18:11
خوش بحال کوثر جون که چنین مامان باحوصله ای داره


ممنونم مهربونم
تک خاله کوثر جونی
3 تیر 91 23:30
با حوصله بودنش رو خاله دخملش نه راستی ببخشید رو تک خاله دخملش برده!
سه تا گل واسه سه تایی مون!


بله. دقیقا!
مرسی از گل
مامان علی
5 تیر 91 19:59
من شیدایی می کنم با این نوشته های تو از زبون این فرشته .دستای این هنرمند کوچک رو می بوسم


نوشته های من به پای یک جمله از شما هم نمیرسه گل من
دوستت داریم
پلیس نی نی سایت
28 تیر 91 2:01
توی آخرین تصویر ( تراشیدن مداد ) یه مورد تبلیغاتی مشاهده میشود ، آن را شطرنجی کنید... در صورت عدم توجه به این موضوع و نشنیده گرفتن تذکر، آدرس وبلاگ شما به 110 گزارش خواهد شد!

بابا نترس...منم، تک خاله ی کوثر جونی

(چه حالی داد... ترسیدی هااااااا!)



مرسی خاله جون بامزه بود