جیگر مادر و بابا

عید در طبیعت

1391/3/30 13:10
نویسنده :
508 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

بازم عیدتون مبارررررررک

کلی عکس خوشگل در ادامه مطلب منتظرتونه.

اما صبر کنید عجله نکنید بزارید اول حرفامو بزنم بعد برید.قلب

خب باشه الان میگم هولم نکنید!

1- همه ی عکسا روز عید مبعث گرفته شده!

2- هوای عالی (ابری-بارونی)، طبیعت بسیار زیبا، من سرحال، مادرجونم عالی و در نتیجه یه عالمه عکس داریم الان.

3- دیگه حرفی نیس. آخه همه چیز خوبه دیگه!چشمک

 

حالا بفرمایید ادامه ی مطلب niniweblog.com

صبح خیلی زود من و  مادر جون بیدار شدیم

 

 

داشتیم برای بیرون اومدن آماده می شدیم که شنیدیم

هوهوهو......هوهوهو.........هوهوهو........ آخه یه هدهد نشسته بود اون بیرون!

 

 

هوا کمی سرد بود اما پرنده ها گرم آواز خوندن بودن

با مادرجون همه ی درختای میوه رو بررسی کردیم. اول سیب

 

 

اینم آبالو ولی هموز تلخه. اِمز نشده تا بخولیم.

 

 

مادرجون این چیه؟ هلو؟ سبزه؟ نمیشه بچینی مثه سیب بخولم؟

 

 

هوا روشنه. پس خوشید تو؟ چرا نمیاد؟ تُجاست؟ لَفته بالای ابرا؟

 

 

 من میخوام برم اونجا رو ببینم، خودت تنهایی برو پیش زردآلو

 

 

من خسته شدم دیده. بریم بالا. میخوام دور ساختمون بچرخم

مادرجون بدو بیا دنبالم

 

 

وااااااااای توه رو ببین چقد بلندهههههههه

چارپایه بیار همین جا بشینیم درختا رو ببینیم

 

 

هموز همه خوابیدن؟؟؟بیا بازم بریم پایین قدم بزنیم

این سنگه شِتل تخم مرغه. بیا بریم برات تخم مرغ درست تُنم بخوری!

 

niniweblog.com

 

مادرجون من خرسی خیلی دوس دالم

لالا لا لا خرسی بخوابهههههههه

 

اسم این نی نیه چیه؟ یس؟ 

یس بیا با خرسیه من بازی تُن

 

مادر جون یس خرسیه منو برداشته منم ماشینشو برداشتم

یس به ماشین میگه قام قامخنده

 عاشقتم  

 

پی نوشت 1: خیلی وقته دنبال یه ترانه ی خوب برای وبلاگ هستم اما هیچ کدومش به دلم نمیشینه. یا آهنگش غمگینه یا شعرش! اصلا یه مدتیه که به شنیدن آهنگ و ترانه بی علاقه شدم. چرا؟؟؟؟سوال

 پی نوشت 2: قسمت امکانات وب رو ببینید، اگه نوشته "آنلاین" یه کلیک روش کنید. شاید دوست شدیم با همنیشخند

پی نوشت 3: فصل امتحاناته. امیدوارم همه ی اونایی که این روزا با درس خوندن درگیرن موفق باشن. بخصوص بابایی و امثالهم که هم سرکار میرن و هم درس میخونن. واقعا سخته!نگران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (41)

مامان امیر علی
30 خرداد 91 14:14
عید شما مبارک و به به از این همه نقاشی عالی ماشاله ماشاله


ممنونم عزیزم
مرسی گلم
شبنم
30 خرداد 91 14:59
سلام
عید شما مبارک به به اینجا کجاست عجب با صفاست!! خوش باشین


سلام عزیزم
عید شما هم مبارک
اینجای یه جای خیلی خوش آب و هواست
مامان زهره
30 خرداد 91 15:11
چه سفر خوبي چه عكس هاي نازي


ممنونم مامانییییییییی
سمانه مامان پارسا جون
30 خرداد 91 15:17
سلام عزیزم
عیدتون مبارک
عکسها خیلی قشنگ بود
دست عکاسش درد نکنه همش حرفه ای بود
نگفته بودی این جای با صفا کجاست؟



سلام گلم
عید شما هم مبارک
مرسی از لطفت
یه جای خوبی هس دیگه
مامان یاشار
30 خرداد 91 16:19
همیشه به تفریح ایشالا چه دخمل ناز و شیرین زبونی پیدا کردیم، مامان جون ببوسش


ممنونم از لطفت
عمو عماد
30 خرداد 91 16:26
عید همه مبارک.
امتحانا! وای وای


مرسی عید شما هم مبارک
درس بخون عمو عماد درس
مامان محمد صادق(زهرا)
30 خرداد 91 17:09
ووااااااااااااااااااااااااای!
چه عکسای قشنگیییییی!!!
چه هوااااااااایییییییییییییییی!
چه هدهدیییییییی!

منم ازین هواها می خواااااااام!

پختیم از گرما......
***************************
دخمل مخملی خیلی ناز افتادی....
ماششاللا...
***********************
همیشه به شادی ان شاللا!!!
( شعر گفتم!!!!!!)
******************************

راستی این روزا یه کمی سرم شلوغه!
خلوت که شد نتیجه رو میذارم!!!


واااااااااااای مرسی از حضور گرمت عزیزمممممممم
ممنون از اون نگاهت
متشکر از لطفت مامانیییییییی
منتظر نتایج هستیم
معصومه
30 خرداد 91 19:15
سلاااااااااااام
چه جای قشنگیه
اول اینو بگم که ال 90 رو عشقه
بعدشم ماشالله کوثر جون هر روز داره زیبا تر میشه
بعدشم ویلاهه خیلی قشنگه
چرا از توش عکس نگرفتی پس


سلام
مرسی که اومدی
چون خودتونم ال 90 دارین؟
ممنون از لطفت
به داخلش چیکار داری شما؟؟؟؟!!!طبیعت رو بچسب
خاله باران
30 خرداد 91 23:21
تو وبلاگ دوستانم برای خودم هستید.ولی چون یه بار پرسیدم لینک کنم یا نه جواب ندادید. نکردم برای همه.چشم الان با اجازه می کنم.


مرسی عزیزم.
منم شما رو با اسم باران و آسمان لینک کردم. بوس
خاله باران
30 خرداد 91 23:23
با افتخار لینک شدید


مرسی عزیزمممممممم.
من آنلاینم
در قسمت امکانات وب
یه کلیک روش میکنی ببینم چجوری کار میکنه؟؟؟؟
مرسی. بوس
آخه کوثر خوابه. باباییش هم درس میخونه منم اومدم اینجا

باران
30 خرداد 91 23:25
ممنون از لطفتون عزیزم..


خواهش باران من
وای که چقد اسمتو دوس دارم
خاله باران
30 خرداد 91 23:32
خاله باران شطرنجی بشه.این نظر را باز کردم و اون را می خوندم همون وقت احساسم را می گفتم.ببخشید.خانومی


وای نه عزیزمممممممممممم
مرسی از ابراز احساساتت خوشگلت
مامان پریسا
30 خرداد 91 23:37
وای چه قشنگ......
دارید در بهشت زندگی میکنید ....
قدرش رو بدونید
ما که خاک بارون شدیم.
بیا ببین از اهنگ وبلاگم خوشت میاد؟؟؟؟


مرسی گلم
ولی ما که تهرانیم!!!
اینجا یه سفر یه روزه بوده
انشالله ریزگردا به زودی از شما دور بشن
چشم اومدم
مامان پریسا
31 خرداد 91 0:05
خصوصی


چک کردم مهربونم
یاسمین مامان سورنا
31 خرداد 91 3:14
چه عالی خیلی کار خوبی کردین حال و هواتون رو عوض کردین
یه جور تجدید قوا محسوب میشه دیگه
+امیدوارم همه ی دانشجوها و اساتید (از جمله شوهر من) موفق باشن
+برخلاف منکه تو این روزا فقط دلم میخوات آهنگ گوش بدم و ترجیحا شاد هم نباشه
خیلی روحیه ام ضعیف شده هرچند مشکلی که پیش اومده مستقیما مال من نیست ولی.... دلم بدجور گرفته حوصله ی نوشتن تو وب رو ندارم یعنی تا حالا چند بار اومدم بنویسم ولی دلم به نوشتن نرفته صفحه رو بستم اصلا کلمات نمیان برای نوشتن
بهر حال امیدوارم شما موفق باشید


آره خیلی خوب بود که رفتیم. مرسی عزیزم
امیدوارم همه ی دانشجوها به لطف مهربونیای اساتید موفق باشن!!!!
چی بگم بهت؟ فقط میدونم دنیا ارزش غصه خوردن نداره
از بس که شانش پایینه و ارزش تو خیلی بیشتره.
براتون آرزوی شادی میکنم.بوس
بابای دوقلوها
31 خرداد 91 7:40
به به
چه جای باحالی
مثل اینجایی که ما زندگی میکنیم
البته با یه خورده تفاوت که اینجا خشک و گرد و خاکیه

ورووجک عموو هم شیرین زبوونی شده هااااا

هوا روشنه. پس خوشید تو؟ چرا نمیاد؟ تُجاست؟ لَفته بالای ابرا؟


ممنونم
انشالله هوای اوجا هم بزودی تمیز میشه
مرسی از لطفتون
مامانی
31 خرداد 91 7:46
چه عکسای خوبی
قربونت برم خاله
سلام مامانییی عزیزم
خوبی؟ بروزم اگه بیای خوشحال میشم...



سلام عزیزدل
مرسی از لطفت گلم
چشم. میام مامانی
negar
31 خرداد 91 10:59



مرسی از نگاهت
خاله باران
31 خرداد 91 11:13
سلام.کوثر جونی.صبح قشنگت به خیر....بوووووووسسسسسسسسسس


سلام عزیزمممممممممممم. صبح شما هم بخیر
بوس بوس بوس
خاله باران
31 خرداد 91 11:15
حتما عزیزم.من را از دعاتون فراموش نکنید


مرسی و چشم گلم
مامان نیایش
31 خرداد 91 11:53
عزیزان دلم سلام
مامانی کوثر و دختر گلم ایشالا همیشه خوب و خوش باشید عیدتون با تاخیر مبارک و همه روزتون عید باشه ان شا الله
چه باغ قشنگی به به خوش به حالتون حسابی خوش گذشته
عکس ها هم خیلی قشنگ بود ممنون مامانی
راستی ما هم دیروز حرم بودیم خیلی بارون شدیدی می بارید واااااای اگه بدونی
نیایش میگفت مامان اینا چیه از آسمون میاد گفتم بهش بارونه دیگه
میگفت نه برفه ببین چه سفیده!!
چون خیلی شدید بود سفید دیده میشد


سلام عزیزمممممممممممم
بوس برا خودت و دخمل نانازیت
عید شما هم مباررررررررررک. مرسی گلم
آره خیلی خوب بود. ممنون
وااااااااااای چه عالییییییییییییی. حرم...بارون....
مامان نیایش
31 خرداد 91 11:55
ان شا الله بابایی هم تو امتحانا موفق باشن باید کوثر خانوم هم کمک کنه دیگه


ممنونم مامانی
خاله باران
31 خرداد 91 11:59
ای نوبسایت آهنگهای کودکانه برای وبلاگ داره.یه سر بزن.
http://www.onlysms1.ir/%D9%83%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%88-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D8%A7%D8%AF-%D9%83%D9%88%D8%AF%D9%83%D8%A7%D9%86/


وای مرسی مهربونم. چک میکنم
خاله باران
31 خرداد 91 13:11
خواهش می کنم به دردت خورد گلم؟؟


هنوز تستشون نکردم
negar
31 خرداد 91 14:55
سلام آپم تشریف بیارید بدو بدو آپم آپ


سلام سلام
چشممممممممممممم
مامان ماهان
31 خرداد 91 16:13
به به چه جای با صفایی
چه عکسهای خوشگلی
چه عکاس حرفه ایی
چه دخمل کوچولوی نانازی
همیشه به تفریح عزیزم


به به چه مامانیه خوبی
چه دوست با وفایی
مرسی از حضورت
عکسای ما که به پای عکسای شما نمیرسه
معصومه
31 خرداد 91 16:36
اینجا سر بدر آور که امیر آمده است
چه امیری که به عشق تو اسیر آمده است
چون فرستاده‌ ای سیمرغ به سهراب دلیر
نوشداروست ولی حیف که دیر آمده است



ممنون دوست من
کوثر آبجی کیمیا
31 خرداد 91 16:38
خاله سلام

هنوز عکساتونو ندیدم ولی معلومه خیلی خوشگلن.....خب عکسی که عکاسش مادره کوثر باشه خوب میشه دیه...

خاله منم بزودی عکسارو. میذارم


سلام گلم
ممنونم از لطفت
حتما برای دیدن عکسا میام. بوس
کوثر آبجی کیمیا
31 خرداد 91 16:42
عکسا خیلی خوشگل بودن ... قلبونه خرسیت جیگمل کوثری........دوستون دالم


ممنونم از نگاهت عزیزم
ما هم دوستون داریم
مامان محمد صادق(زهرا)
31 خرداد 91 16:49
عزیزم بالاخره نتایج نظر سنجی رو اعلام کردم!

بیا ببین نظرت رتبه آوردهههههه!!


وااااااااای چه خووووووووب
چشم الان میام
مامان یاشار
31 خرداد 91 21:08
مرسی خانومی که بهمون سر زدی عزیزم. من با اجازه کوثر خوشگلم رو لینک کردم.


منم متشکرم دوست خوبم
شما هم با افتخار لینک شدید
یاشار منو ببوس.هر وقت میبینمش به یاد علی میوفتم...
مامان رها
1 تیر 91 10:32
سلام خوبید ما از مسافرت برگشتیم و با سفرنامه رها سادات منتطر نطر نازتون هستیم
بدویید بیاین پیشمون


سلام عزیزم
رسیدن بخیر
چشم گلم
مامانی
1 تیر 91 11:13
بسم رب الحسین
سلام مامانی عزیزم
خوبی؟
بروزم با (روزای قشنگ ولی...)



سلام عزیزدل
ما خوبیم خداروشکر
حتما میام
مامی امیرحسین
1 تیر 91 15:16
گل دخترم رو قربون...تاج سرم رو قربون...خیلی عالی بود مامانی دستت درد نکنه


چه شعر باحالی
مرسی از حضورت عزیزدلم
ستاره زندگی
1 تیر 91 18:22
همیشه به تفریح
هر کجا باشد خوش باشید



مرسی مامانیه گل
سلامت باشین
نایسل
1 تیر 91 19:28
وای چه جای باصفای ای وللل


جای همه ی دوستان خالی
نایسل
1 تیر 91 19:29
آره خوب دوستم من مثه روح سرگردان میمونم تو همه وب ها هستم


خوش اومدی روح سرگردان!
بازم بیا پیشمون
مامان امیر علی
1 تیر 91 21:02
همیشه خوش و عالی باشید و بهتون خوش بگذره دوست خوبم دخمل نازمو ببوس همه عکسها عالی بودند .بوس


مرسی مهربونم از نگاهت
مامان علی
5 تیر 91 19:57
عکسا فوق فوق العاده بود بی نظیری تو دوست


ممنون از نگاهت عزیزدل
تک خاله کوثر جونی
30 تیر 91 21:56
( من میخوام برم اونجا رو ببینم، خودت تنهایی برو پیش زردآلو)

حس استقلال طلبیت منو کشته، دختر بلا!


خب دیگه دخترم خودکفاست!
عمویی مصطفی
30 تیر 91 21:59
"چارپایه بیار همین جا بشینیم درختا رو ببینیم."


عمویی، قبلا ها انقدر رمانتیک نبودی شیطون.

خبریه؟!


خبر خاصی نیس عمویی
اینا همش از شیرین زبونیه دخملمه