جیگر مادر و بابا

چرا نفس می کشی؟!

1391/7/9 14:23
نویسنده :
569 بازدید
اشتراک گذاری

 

مادر! چرا اونجا رو دیدی؟

مادر! چی داری می خوری؟

مادر! به کی اس ام اس دادی؟

مادر! برای چی منو نگاه کردی؟

مادر! به بابایی یواشکی چی گفتی؟

مادر! داری چی درست می کنی؟

مادر! چرا ساعت رو دیدی؟

مادر! برای چی اینو پوشیدی؟

مادر! الان می خوای چیکار کنی؟

مادر! به کی زنگ می زنی؟

مادر! چرا کتاب منو برداشتی؟

مادر! چرا می خندی؟

مادر! برای چی گریه می کنی؟

مادر! این چیه که می خونی؟

مادر! چرا عکس گرفتی؟

و فقط مونده اینو بپرسی که : مادر! چرا نفس می کشی؟ خنثی

 

 

مادر جون خیلی حرف می زنیا!

دوستان! شما بهتره برید سراغ ادامه مطلب و عکسای پارک ارم

بفرمایید، اونجا توضیح میدم!

آخیشششششاوه

خب شد اومدید اینور

چقد این مادرجون غر میزنه!

خب من باید همه ی حرکات این مادرو زیر نظر داشته باشم دیگه چشمک

به مادر گیر ندم به کی گیر بدم؟!؟!؟سوال

در ضمن من دوست دارم همش مادرو صداش کنم

حتی وقتی فیس تو فیس (face to face) هستیم نیشخند

همه ی حرفام  باید با کلمه مادر شروع بشه

فکر کنم روزی 100 بار صداش می کنم

و مادر بسته به حالش به مدل های مختلف جواب میده:

- بله؟

- جانم عزیزم؟

- بگو خوشگلم؟

- چیه؟

- بـــــــــــــــــــــــله؟

- ...... (سکوت)

- هوم؟

جواب آخریو داشته باشین...

بعدش به من گیر میدن که چرا صدات می کنیم، میگی هوم! قهر

 

 

 

اینم عکس های پارک ارم و قلعه سحرآمیز

 

  

 

 

 

 

 

 

رسانه کودک: یک مطلب از وبلاگ دخترم در سایت رسانه کودک قرار گرفت!

همینطوری: چهل پنجاه تایی نظر تایید نشده دارم که بزودی تایید می کنم و جواب میدم. این روزا زیاد حوصله ندارم. ببخشید دوست جونا!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (25)

مامان پریاگلی
9 مهر 91 14:21
موفقیت یعنی: شاد بودن،با کسی که با او هستی.

موفقیت یعنی:کشف اینکه بهشت در درون ماست.

موفقیت یعنی:دانستن اینکه عقاید شما تجاربتان را می سازد.

موفقیت یعنی:هرگز و به هیچ وجه از دست ندادن امیدها و آرزوها.

موفقیت یعنی:زندگی با اشتیاق،عشق و خنده.


عالی بووووووووووووووود
چند روزی بود اینا رو گم کرده بودم و شده بودم بی حوصله
اما بازم پیداشون کردم
مرسییییییییییییی
مامان پریاگلی
9 مهر 91 14:23
خودمونیم هااااااااااااا چه عکسای قشنگیییییییییییییی


مرسی از نگاه قشنگتون
مامان محمد سپهر
9 مهر 91 14:38
اكشال نداره اينم يه مدل كلاس گذاشتنه ديگه


تازههههههههه
اینو نگفته بودم! یه ده تایی هم نظر خصوصی دارم
وای چکار کنم با این همه نظر تایید نشده
مامان محمد سپهر
9 مهر 91 14:38
عزيزم واقعا چرا نفس مي كشي؟


واقعا نمیدونم!
گاهی در زنده بودن خودم میمونم
مامان محمد سپهر
9 مهر 91 14:39
منم خيلي وقته مي خوام تاج سر را ببرم پارك ارم وقت نمي كنم.عكس ها همه عالي بود.


تاج سرو بعدازظهر ببر پارک ارم
صبح ها اونجا همه ی قسمتاش باز نیس!
خوش بگذره پیشاپیش
یاسمین مامان سورنا
9 مهر 91 18:10
مادر جون مهربون صبور باش که همه ی دختر بچه ها همینجورین
من خودم ید طویلی در این راستا داشتم
باید مامان و بابای بیچاره ام باشن تعریف کنن
این کوثر جونیه ما هم شیرین زبونه دیگه چه میشه کرد؟


بله
دقیقا اینا رو میدونم
و گاهی با خودم میگم شاید پر حرفیش و نکته سنجیش به خودم رفته
ای دختر بلا هنوز پرحرفی میکنی برای بابا کامبیز
یاسمین مامان سورنا
9 مهر 91 18:13
هوم؟؟؟
مادر جون؟از تو اتنظار نداشتما حالا من اعصاب ندارم ولی فکر میکردم تو اعصابت خوبه عزیزم
اشکال نداره ما میتونیم یعنی باید بتونیم
پی.اس:چه عکسای شاد و قشنگی
خوش بگذره کوثر جونییییییییییی


اشتباه فکر کردی مامانی
ولی باید درستش کنم
مرسی از نگاه قشنگ و شادت
مامان تارا
9 مهر 91 19:16
ای جانم عزیز خاله چه تیپ خوشملی زدی خیلللللللللی جیگر و دلبر شدی گلکم / بوووووووووووووس


پس آفرین به سلیقه مادرجون که اینا رو برای کوثرجون خریده
باران
10 مهر 91 0:37
تازگی ها به جای تبریک عید یه بوس می ذارند؟


خب پس بوسمو پس میگیرم
عزیزم دیشب فرصت نظر گذاشتن نبود فقط یه بوس گذاشتم
آزاده
10 مهر 91 8:43
خودمونیما برای همین چیزاست که بهشت زیرپامونه

معلومه که خیلی بهت خوش گذشته ها کوثر جونم



آره خیلی عالی بود. مرسییییییییییی
عمه اریسا کوشمولو
10 مهر 91 16:20
ایشالله همیشه خوشحالو شاد باشی کوثر جونم همیشه به گردشو تفریحو پاااارک
فقط مامان جونت بیچاره میشه همش پارک
دوستون دااااالیم منو آریساااااااااا


ممنون از حضور شاد و قشنگتون
وای فدای اون خانم کوشولوووووووووو
مامان پریسا
10 مهر 91 16:28
اخی عزیزم.......

وای من از خدا میخوام پریسا اینطوری حرف بزنه . چون خودم خیییییییییییییلی کم حرفم.

راستی شما چی؟خودتون کم حرفید یا نه؟


صبر داشته باش مامانی
درونگرا هستم ولی زیاد هم کم حرف نیستم
مامان نیایش
10 مهر 91 16:53
به به خوش باشی همیشه دختر ناز می دونی دوست خوبم از روزی که نیایش رو مهد می ذارم قدر لحظه های باهاش بودن رو بیشتر میدونم
قربون این سوالای پر تکرارتونکوثر گلم تو هم قدر مامان رو بدون


من برای ثانیه به ثانیه ی بودن با دخترم همیشه خدا رو شکر میکنم
مرسی مهربونم
مامان نیایش
10 مهر 91 16:54
مطلبت رو که قبلا هم خونده بودم و استفاده کردم عزیزم چه خوب که اونجا هم گذاشتی عالی بود راستی با خلاقیت چه میکنی ادامه داره پروژه اش؟


مرسی از لطفت دوستم
بله که ادامه داره.مگه این وروجکا خسته هم میشن که دست بکشن.پروزه سرجاشه
ستاره زندگی
10 مهر 91 18:01
خب ما مادرها اگه بچه هامون حرفی نزنن میگیم چرا... اگر هم حرف بزنن یاسوال بپرسن بازم ؟؟!! چی میکنن این بچه ها



اینم درسته که شما فرمودید
ستاره زندگی
10 مهر 91 18:02
به به پارک، کوثر جون حسابی خوش گذروندی


اره عالی بود. مرسی از نگاهتون
محيا كوچولو
10 مهر 91 22:18
هرچي بنويسم لابد كوثر جون ميگه چرا مينويسي



خب بگه. شما که نباید بترسی خانم کوچولو
یاسمین مامان سورنا
11 مهر 91 1:56
آره باور کن من همیشه حرف میزنم برعکس من کامبیز یه آدم آروم و کم حرفه با حرف زدن من فقط گوش میده و لبخند میزنه و تایید میکنه بعد من خسته میشه بهم بر می خوره ساکت میشم میات میگه دختر بلبل بابا چرا ساکت شذی؟
منم از خدا خواسته باز شروع میکنم حرف میزنم


خوشبخت باشین و شاد
مامان محمد صادق(زهرا)
11 مهر 91 11:36
تیپپپت من و مرده کوثر آرتییییست!

بابا مامان باسلیقه!

قربون خنده هاش!ناااز!


نظرت من و مرده مامانی گل
بابا دوست باحال
ببوس محمدصادقمو
مامان امیرحسین ومحیا
11 مهر 91 11:41
به به خانم خوشتیپ
عکسا عالی بودن.


متشکرررررررررررررررررررر
مامان زهرا
11 مهر 91 11:45
عکس های جالبی بود

امیدوارم همیشه به کوثر جون خوش بگذره


مرسی از نگاهتون و ممنون از لطفتون
مامان زهرا
11 مهر 91 11:45
مصلبتون در سایت رسانه کودک را قبلا مطالعه کردم ...مرسی


ممنونم مامانی
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
17 مهر 91 7:40



مرسییییییییییییییییییییییی
نیلوفر مامان آوا
18 مهر 91 12:26
سلام
کوثرم درست شده کپی مادرش تو خیال پردازی. من عااااشق قصه هاتم. شما برا همه چیز اطرافتون به قشنگترین شکل ممکن قصه پردازی می کنید. خیلی هنرمندین.

دوستتون داریم.


سلام دوستم
کوثر تو چی کپی مامانش نشده؟!
ممنون از لطف و نگاهتون
تبریک
26 مهر 91 11:36
جملات قشنگ و تصاویر زیبای این پست رو هم چن بار تا حالا دیدم.موضوع شیرینی رو برا این پست انتخاب کردین و مانور هنرمندانه ای هم دادین و مطمئنم که همه مثل من با دیدن این پست لحظات خوشی رو داشتن..ممنونم ازتون.خیر ببینید
اینم یه تشویق و تبریک بابت اینکه رسانه کودک یه مطلب رو از وبلاگ کوثر خانم در سایتش درج کرده..آفرین به شما
هرچند که این تشویقها خیلی خیلی کمه برا کار بزرگ شما


بازم متشکر از حضور و نظرات دلگرم کننده!
خواهش میکنم....خوشحالم که اوقات خوبی رو در اینجا سپری میکنید.
و ممنون از تشویق های خوبتون.