جیگر مادر و بابا

نقطه آبی کمرنگ

1391/5/31 15:19
نویسنده :
676 بازدید
اشتراک گذاری

تو مرا می‌فهمی 

من تو را می‌خواهم  

و همین ساده‌ترین قصه‌ی یک انسان است    

تو مرا می‌خوانی

من تو را ناب‌ترین شعر زمان می‌دانم  و

تو هم می‌دانی تا ابد در دل من می‌مانی 

 

 

سلام

به ببلاگ من خوش آمدین.

عیدتون بازم مبارک.

تعطیلات خوش گذشت؟؟؟

به ما که عالی گذشت.

راستی ببینین چقد ناز شدم. خوشگل شدم.

آخه موهامو کوتاه کردم. مرسی آقا جون!

 

حالا برید سراغ ادامه ی مطلب. ممنونم ماچ

همیشه موقع رفتن به ویلا خیلی خوشحالملبخند

 

 

آخه دیگه یاد گرفتم چجوری میوه بچینم!چشمک

 

هرچند که هنوزم بیشتر میوه می خورم تا اینکه میوه بچینم !!! نیشخند

 

این علف ها و خار و تیغشون همش میره تو پام. مادددددر بیا بغلم کننگران

 

ولی باغ و ویلا و گردش خوبه. دوست ندارم بریم خونه ناراحت

 

من و تو روی زمین زندگی می کنیم

جایی پر از خاطرات تلخ و شیرین

پر از آدم های متفاوت با عقایدی رنگ به رنگ....

اندک دوستانی پیدا می کنیم که هم فکرمان باشند!

چه راحت در این زمین خاکی دل می بندیم

و گاهی چه راحت و ندانسته دل می شکنیم

چه خوب است همیشه عاشق باشیم

و همیشه دستان مان رو به آسمان باشد

آری!

من و تو الان جایی هستیم که وقتی از دور بهش نگاه می کنیم میشه

"نقطه آبی کمرنگ"

 

 

امیدوارم از دیدن این فیلم بهره کافی رو ببرید. لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (44)

مامان نیایش
31 مرداد 91 17:10
عزیزم چه ماه شدی
ببخشید سلام
خوبید ایشالا که همیشه خوب و خوش باشید معلومه که بهت حسابی خوش گذشته عزیزم عکس هات که خیلی قشنگ شده موهات هم خوشگل شده البته تو همیشه خوشگل و نازی کوثر جون به مامانی بگو از طرف من حسابی ببوستت
خب برم این فیلم رو ببینم بعد میام نظرم رو میگم هنوز دانلودش کامل نشده چه قدر حجمش زیاده شایدم سرعت من خیلی پایینه! به هر حال ممنون میام دوباره


سلام به روی ماهت
مرسی از لطفت مامانیه مهربون و بامحبت و پرحوصله
نیایش جون ما رو هم بوسه بارون کن
بازم ممنون از حضورت
مامان نیایش
31 مرداد 91 17:43
چه دوست بداریمش چه نه ،زمین تنها جایی است که حال بر آن ایستاده ایم!

خیلی زیبا بود و قابل تامل و تاثیر گذار...
کاش همه ،همه ما آدم هایی که خیال میکنیم این نقطه ی آبی کم رنگ همه چیزمان است لحظه ای به کوچکی و کم رنگی اش بین این همه عظمت فکر می کردیم و به خدایی که اینگونه آفریده و به اینکه در نهایت کجا مقصد اصلی ماست...
....
این مسئولیت ما را چند برابر می کند تا با هم مهربانانه تر بر خورد کنیم و نقطه ی آبی کم رنگ را حفظ نموده و گرامی بداریم ...

ممنون


مرسی که با دقت و حوصله دانلود کردی و دیدی
چقدر هم زیبا نوشتی خیلی عالیه
خاله باران
31 مرداد 91 19:42
چه ببلاگ خوشگلی داری کوثر جونم..مثل خودت


مرســــــــــــــی خاله جون
خاله باران
31 مرداد 91 19:43
گفتم مال بادکنک قلبه.تو یه وبلاگ دیگه هم که رفتم داشت، نظر ثبت نمی شد.چراش را نمی دونم...


ای بابا
آره این مشکلات رو هم بوجود میاره
برش میدارم
خاله باران
31 مرداد 91 20:45
سلام...
ممنون دوست خوبم..حالا هم راحت امد بالا هم می شه نظر بذارم..


سلام گلم
الهییییییییییییییییی
کاش زودتر این قلب ها رو برداشته بودم
خاله باران
31 مرداد 91 20:46
واییییییییییی کوثرم همیشه خوشگل بود.ولی حالا خانوم شده ها...


مرســــــــــــــــــــی عجیجممممممممم
خاله باران
31 مرداد 91 20:47
وای من اینقدر این گل توپی ها را دوست دارم.توپولوهههه....
ببین چقدر زیبا هستند


من فدای ذوق کردن تو برای توپولوهااااااااااا


خاله باران
31 مرداد 91 20:48
من هم روز اولی که دیدم کلی کیف کردم...صدای گوینده اش واقعا معرکه بود...


من فدای تو یکی بشمممممممممممممم
ستاره زندگی
31 مرداد 91 21:12
دس آقاجون درد نکنه ،قشنگ بودی .قشنگتر شدی



ممنوووووووووووووووووون
ستاره زندگی
31 مرداد 91 21:15
ستاره خانم میگه:
کوثر جون میومدی پیش مادرم برات کوتاه

میکرد،آخه مامانم آرایشگری بلده و موهای من رو کوتاه میکنه


به به به
آفرین به مامانیییییییییییییی
ستاره زندگی
31 مرداد 91 21:18
خوشبحالت که مرتب میری ویلا،همیشه به گردش عزیزم


مرســـــــــــــــــی جای شما خای
ستاره زندگی
31 مرداد 91 21:25
نقطه آبی جالب وتاثیر گذار و...بود.
اگرهمه به نهایت مقصد اصلی مون فکر میکردن با هم مهربان تر بودند.


مرسی که دیدی و گوش کردی مامانییییییییی
خب این نظرو تو شبکه گسترده میذاشتی
عمویی مصطفی
31 مرداد 91 21:40
آهان... من میگم چقدر از میــــوه ها کم شده بود! نگو کـــــوثر خانوم خورده بوده... آره عمویی؟


بخوره نوش جوووووووووووونش
نه اینکه شما قبلش هیچی نچیده بودین
تک خاله کوثر جونی
31 مرداد 91 21:42
کوثری؟ خاله؟ موش موشک؟ مطمئنی همش بغل مــــــــادر جون بودی؟ احســـاس نمـــــی کنی یه کم به بهانه ی خار و خاشاک تو بغل خاله جون، نه ببخشید، تــــــــــــک خـــــــــــاله جون هم اومدی؟!

عجیجیم...


خب خاله شدی که چی؟؟؟
یه کم هم دخمل منو بغل کردی! تازه کیفش رو هم بردی
عمویی مصطفی
31 مرداد 91 21:45
اولین عکس که به صندلی تکیه دادی، هنر عکس برداری مادر جونت رو نشون میده.


متشکرم عمویی
تک خاله کوثر جونی
31 مرداد 91 21:48
" تو مرا می‌فهمی

من تو را می‌خواهم

و همین ساده‌ترین قصه‌ی یک انسان است! "

قشنگ بود... اس ام اس ش کردم واسه دوستان


عزیزمممممممممممممممم
ولی این خیلی قدیمیه هااااااااا
عمه ی اریسا کوشمولو
1 شهریور 91 0:17
سلااااام عزیزم ماشالله خاله جووون همیشه خوش باشید ...
راستی عیدتونم مباااااااااارک


سلاااااااام
ممنون از لطفتون. عید شما هم مبارک
متین مامی ایلیا
1 شهریور 91 2:16
ماه بودی ماه تر شدی
من عاشق اون چهره ملیح و مظلومتم کوثر جونی آرامش و معصومیت تو چهرت موج میزنه خاله
ایشالا که تو تمام مراحل زندگیت شاد باشی عزیزم


وای مرسی مامانییییییییییییی
شما خیلی لطف داری. ممنون از نگاه و حضورت
مریم مامان عسل
1 شهریور 91 8:03
سلامممممممممم.
چقدر من این شعری که در شروع این پست گذاشتی رو دوست دارم.
عزیز دلم چقدر ماه شدی کوثر جونم.
منم دوست دارم یه بار باهات بیام باغ ویلا و با هم میوه بچینیم.
دوستتون دارم. یه عالمهههههههههه!
راستی من این فیلمو قبلا دیده بودم. الله اکبر به این عظمت خلقت!


سلام عزیزممممممممممم
آره شعر زیبا و دلنشینیه...
ممنون از لطفت مهربونم. ما هم دوستتون داریم.
چه خوب که زودتر اینو دیده بودی
مریم مامان عسل
1 شهریور 91 8:06
راستی اگه دوست داشتی این پست رو توی وبلاگم ببین:
http://asalkhanoom.niniweblog.com/post20.php


چشممممممممممممممممم
مامانی
1 شهریور 91 8:06
نوش جونت باشه کوثر جونم

الهییییییییییییییییییی همیشه بهت خوش بگذره

مامانی بیا ما بروزیم


ممنونم مامانیییییییییییییی
چشم. حتما میام.
مامان علی خوشتیپ
1 شهریور 91 8:13
خصوصیتو چک کن گلم


چشمممممممممم
مامان علی خوشتیپ
1 شهریور 91 8:16
همیشه به گردش
خوش به حالت چه جای خوبی رفتیا
واقعا زمینیا چه راحت و گاهی دانسته دل میشکنند



ممنونم عزیزمممممممممم
آخییییییییییی الهیییییییییی خدانکنه دلتون شکسته باشه مامانی
مامان زهره
1 شهریور 91 8:51
سلام خانومي من هيچ مشكلي براي وارد شدن به وبلاگ كوثر جوني ندارم راحت مي يام و نظر مي ذارم.


سلام عزیزم. واقعا خسته نباشی
امروز که اینجا مشکلی نداره!. همین الان 40 تا نظرو تایید کردم!!!
سه روز گذشته مشکل داشت
مامان زهره
1 شهریور 91 8:52
واي عروسم چه خوشگل شده. ولي من دوست دارم موهاي عروسم بلند باشه !


مرسی از لطفت مهربونم
به موقع اش بلند هم میشه. منم دلم میخواست بلند باشه
ولی برای مرتب نگه داشتنش اذیت میشد.
در مورد عروست باید تاج سرت نظر بده
مامان زهره
1 شهریور 91 8:52
هميشه خوش باشين و خرم ولي من نتونستم فيلم را ببينم


مرسی عزیزممممممممم
سایت شبکه گسترده رفتی؟؟؟
لینک دانلود فیلم رو باز کردی؟؟؟؟
فیلم دانلود شد و بعدش پخش نشد و یا اصلا این راه ها رو نرفتی؟
مامانی
1 شهریور 91 8:59
ممنونم عزیزمممم


خواهش میکنم مامانییییییییی
مامان امیرحسین ومحیا
1 شهریور 91 9:54
همیشه خوش باشین.


ممنون از لطفتون
مامان زهره
1 شهریور 91 9:57
سلام عزيزم .باور كن هرچي تاج سر بگه


سلام مادرشوهر آینده. به به چه فداکار هم شدی!
مامان زهره
1 شهریور 91 10:08
و اينكه من همه مراحل را رفتم كليك كردم اما صفحه من فقط سیاه بود چيزي نشون نمي داد


خب اگه خوب دانلود شده باشه پس شاید ابزار پخش فیلم رو نداری؟؟
مامان زهره
1 شهریور 91 10:09
فداكار بودم خانومي !
كلا معتقدم خودشون بايد انتخاب كنند البته با نظر غير مستقيم والدين.حالا انتخاب در هر مقوله اي !


همه ی مامانا فداکارن. این که شکی درش نیست!
بله بله اینم کاملا درسته. آفرین
مامان زهره
1 شهریور 91 10:17
فكر كنم ابزار پخش فيلم را ندارم .حتي در سايت آپارت نيز نتونستم عضو بشم يعني دانلود نشد لطفااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا راهنمايي بفرمائين مادر عروس!


خب پس همینه دیگههههههههههه
شما اصلا میتونید فیلمی هم از گوشیتون بریزید رو سیستم و ببینیدش؟؟؟
ستاره زندگی
1 شهریور 91 10:42
ستاره خانم به روز شد


آخ جوووون. میام الان
عمو عماد
1 شهریور 91 12:39
وبلاگ از لحاظ فنی مشکلی نداره. اینم من و نظرم.


مرسی عمو عماد
داداشتون دیشب درستش کرد
راستی
ممنون بابت عکس کوثر. عالی شده. لطف کردین

مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
1 شهریور 91 14:11
.... چقدر سوء تفاهمهایشان مکرر است...
یعنی همین جمله به تنهایی منو کشت رفت.بقیه رو که دیگه معلومه.


ممنون که وقت گذاشتی و دیدی!
فدای تووووووووو
مامان امیرحسین ومحیا
1 شهریور 91 17:32
دخملمون خوشکل بود حالا ماه شده الهی خاله فدات بشه عزیزم.راستی موی کوتاه خیلی بهت میاد مبارک باشم گلکم


ممنون از لطفتون مامانی
خاله باران
1 شهریور 91 20:08
دوباره پشت پنجره...
هجوم بغض حنجره...

دوباره نامه های تو...
تروخدا...برو ! برو !

برای تو نوشته ام...
و با غمی سرشته ام...

جواب نامه های تو...
تروخدا...برو ! برو !

و اشک بیصدای من...
و عشق تو به پای من...

نگاه من ، نگاه تو...
تروخدا...برو ! برو !

و شاخه های زرد غم...
کنار من به پیچ و خم...

هوای بوسه های تو...
تروخدا...برو ! برو !

ستاره های آرزو...
دوباره گرم گفتگو...

صدای من ، صدای تو...
تروخدا...برو ! برو !

دوباره بوی نسترن...
و ساعت حزین من...

و دست آشنای تو...
تروخدا...برو ! برو !

و پیچک شکسته ام...
و سایه های خسته ام...

سکوت من ، سکوت تو...
تروخدا...برو ! برو !

و آسمان ِ راز من...
و آخرین نیاز من ...

دوباره ردّ پای تو...
تروخدا...برو ! برو !

به اشک من نظر نکن...
نگاه ِ پشت سر نکن...

که مُردم از فراق تو...
تروخدا...برو ! برو !




مرسی عزیزممممممممممممممممم
عالی بوووووووووووووووووووووود

به اشک من نظر نکن...
نگاه ِ پشت سر نکن...

که مُردم از فراق تو...
تروخدا...برو ! برو !
مامان پریسا
1 شهریور 91 22:56
همیشه خوش باشی عزیز دلم.

عید شما هم مبارک

موهات خیییییییییییییلی ناز شده.

همیشه به سفر و خوشی




ممنون مهربون مامانی

عید شما هم مبارک

مرسی از لطف و حضورتون
باران
2 شهریور 91 0:56
پچ پچ


من قهرم! کم بود....
تــــــــــــــک خـــــــــــــــاله کـــــــــوثر جـــــــونـــی
2 شهریور 91 23:57
کــــــــــــــــــــــــــــــــــوثر جــــــــــــــــــــــــونی، خــــــــــــــــاله؟ تــــــــــــــــــــــک خــــــــــــــــــاله خــــــــــــــــــیلی دوســــــــــــــتت داره هــــــــــا!!!



خــــــــــــــــاله جــــــــــــــــــــــــونی ما هم خــــــــــــــــــیلی دوســــــــــــــتت داریممممممممممممممم
ستاره زندگی
3 شهریور 91 15:55
مامانی خوب با تک خاله مشاعره راه انداختید ولی اینجا نی نی وبلاگ هست


مشاعره یا مذاکره؟؟؟ شایدم دعوا؟؟؟
شما نگران نباش مامانی
ما از این کل کل ها زیاد با هم داریم ولی تهش برا همدیگه جون میدیم
نگران نوع محیط اینجا هم نباش
نسرین مامان سپهر و صدف
3 شهریور 91 19:15
سلام کوثر خوشگل خودم .چه ناز شدی خاله ماشاالله.
مامانی مهربون ببخشین که نتونستم مدتی بهتون سر بزنم اما همیشه به یادتون بودم.
طاعاتتون قبول.محتاج دعاتون هستم به شدت


سلام مهربون مامانی. مرسی از لطفت
طاعات شما هم قبول درگاه حق. ممنون که به یادمون هستی
چشم همیشه به یاد دوستانی چون شما هستم
مامان زهره
12 شهریور 91 11:55
سلام عزيزم آخر سر براي من باز شد اما هزار بار قطع و وصل شد كه نمي دونم علتش چيه يعني نتونستم تا آخر فيلم را ببينم .


سلام مهربونم. شاید به خاط مشکل نی نی وبلاگ باشه؟!
مامی کارن
16 شهریور 91 13:28
سلام عزیزم . همیشه به گردش و شادی . چه کوچولوی نازی دارین .ناز بود نازترم شده صورت ماهش و حتما ببوسید .


سلام مامانی
ممنون از نگاهتون و لطفتون