جیگر مادر و بابا

جشن آمرزش

1391/5/28 4:12
نویسنده :
462 بازدید
اشتراک گذاری

در تنگنای روزمرگی

از پشت جاده‏ های تاریک گناه و وسوسه

به دست‏های پر نیازمان آموختیم که تنها رو به آسمان بی‏کران کرامت و مهربانی تو دراز شوند.

پروردگارا!

زنگارهای سیاه دل را در جام طلایی رمضان شست‏شو داده

و در ناب‏ترین ثانیه‏ های راز و نیاز با تو،

میهمان سفره‏ های رنگینت بودیم و در تپش نبض تند زمان،

چه زود،

بدرقه کردیم روزهای روزه‏ داریمان را

و حالا با روحی سرشار از معنویت و دل‏ های لبریز از مهر تو،

با قدم‏هایی استوار به استقبال روز موعود می‏ شتابیم؛

در شکوه و عظمت نماز عید غرق شده و با رمضان وداع می‏ کنیم.

الهی! نگذار که روزهای بعد از این، عطر پاک رمضان را در یادها گم کند.

و پیشاپیش.....

 

 

در بخشی از روایت رسول خدا (ص) در بحارالانوار آمده است:

برگزیده‏ هاى او (خداوند) از میان شب‏ ها: شب‏ هاى جمعه، شب نیمه شعبان، شب قدر، شب عید فطر و  شب عید قربان است....

 

در این شب نورانی محتاج دعای همه ی خوبانیم.

 

یه کم کوثر جون در ادامه ی مطلب!

قد و بالات رو قربون

صورت ماه تو قربون

خنده ی نازتو قربون

ریخت و پاشات رو قربون

جیک جیک کردنات رو قربون

نق نق کردنات رو.....شرمنده، برای این موردت حاضر نیستم خودمو قربونی کنم! نگران

287519_yyyyywelcomwagon.gif

این روزا همش می شینی رو دسته ی مبل و از کتابخونه،

منتخب مفاتیح الجنان رو برمی داری و می گی:

بسم الله الرحمن الرحیم.... قل هوالله احد.... الله الصمد... و بحمده ی .....الله اکبر! ماچ

 

 

و ادعا می کنی که داری برای بچه ات قرآن می خونی! ابرو

 

و حالا شما فکر می کنید بچه اش کیه؟

الان میگم. هولم نکنید... نیشخند

اگه خوب به عکس زیر دقت کنید بچه اش رو می بینید:

 

 

وا....ندیدین؟ یه کم با دقت بیشتر نگاه کنین خب!

آهاااااااااااااان اینو یادم رفت بگم

بچه اش نامرئیه. فقط کفش هاش دیده میشه... قهقهه

 

امان از دست تو وروجک که این کفش های سفالی رو گوشه گوشه ی خونه جابه جا می کنی و

اصطلاحا با بچه ات (صاحب این کفش ها) حرف می زنی...شعر می خونی براش...

بهش غذا می دی و گاهی هم دعواش می کنی! قلب

خیلی بامزه بابایی رو صدا میزنی

طوری که اگه کسی متوجه نباشه، فک می کنه داری بع بعی رو صدا می کنی! نیشخند

آخه یه کلمه ای میگی که نه باباییه و نه بع بعی...

اونشب که پارک بودیم...بابایی یه جای نسبتا تاریک ایستاده بود و

من تو رو تو تاب هل می دادم و با هم شعر می خوندیم

یهو بابایی شروع کرد به میو میو کردن و فکر می کرد تو گول می خوری

اما تو وسط شعر خوندنت خندیدی و گفتی مادر گوش کن، بابایی داره میگه میو میو خنده

 

راستی تا حالا شده موقع تاب بازی آسمون رو نگاه کنید؟؟؟

اصلا تا حالا تاب سوار شدین؟

هی وای من! بیچاره کودک درونتون متفکر

ایندفعه که رفتین پارک همراه با نی نیتون تاب سوار شین و آسمون رو نگاه کنید.

باشه؟ یادتون نره ها تشویق

یه قاشق کشک گذاشتم دهنت و خوشت نیومد و فوری گفتی

مادر این خوشمزه نبود....دوست نداشتم....یه چیزی بده خوشمزه بشم! نیشخند

اونروز بازم بهم گفتی آفرین دختر گلم

و من گفتم اگه من دختر گلت هستم پس تو کی هستی و

تو جواب دادی: من مادرم و تو دخترمی..تو کوثری و من مادرم...من دخترمو خیلی دوست دارم

و این شد که بوسه بارونت کردم ماچ ماچ ماچ

مسواک منو برداشته بودی که بزنی به دندونات

داشتم برات توضیح می دادم که هر کسی باید از مسواک خودش استفاده کنه و جواب تو:

نه...هر کسی باید از مسواک مادر استفاده کنه! بغل

عاشقتمniniweblog.com

 

زلزله نوشت: چند ساعت پیش یعنی ساعت 1 بامداد وقتی غرق در کتاب خوندن بودم زلزله اومد ولی فکر کردم خیالاتی شدم... اما وقتی بابایی این مساله رو تایید کرد و مرکز زلزله نگار ایران اعلام کرد که زلزله ای با قدرت 3/8 ریشتر به مرکزیت بومهن در شرق تهران رو ثبت کرده، یه کم ترسیدم نگران. خسته نباشم نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (42)

متین مامی ایلیا
28 مرداد 91 3:25
سلام عزیزم خوبی؟ تهرانم ساعت 1 زلزله اومد احساس کردی؟ من که دارم از ترس میمیرم


سلام مامانی
آره
اتفاقا بیدار بودم و کتاب میخوندم.....

بابای دوقلوها
28 مرداد 91 8:19
سلام
پیشاپیش عید سعید فطر بر شما مبارک
نماز و روزه هاتون قبول باشه

قد و بالات کوثر
ناز و ادات کوثر
کشتی منو کوثر
بعدش دیگه واسه شاعر چیزی نمیاد


وای، قلبووون کفشای بچش
ای جوونم شیرین عسل

من که عاشق تاب بازیم، هر وقتم میریم پارک اول خودم یه دل سیر تاب بازی میکنم بعد که خسته شدم میذارم ورووجکا سوار شن


سلام
ممنونم از لطف و حضورتون
از شما هم قبول باشه و عید شما هم مبارک
ببخشید شما دیگه زیادی به کودک درونتون رو میدین
مامان پریسا
28 مرداد 91 8:40
سلام عزیزم
عید سعید فطر را به شما تبریک میگم. نماز و روزه هاتون قبول باشه.


سلام دوستم
عید شما هم مبارک
ممنونم از شما هم قبول باشه
مامان پریسا
28 مرداد 91 8:41
مامانی؟
ماشالله این همه فعال با این همه پست ؟ خوب یه خبر کوچولو بدید ما هم یادمون بیفته و بیام خدمتتون. باور کن فراموش میکنم یا ماشالله دوستا زیادن و فرصت نمیکنم که بیام.


ممنون از لطفت عزیزمممممممم
چشم خبر میدم. این چند روزه یه کم فرصتم کم بود برا سر زدن به دوستان. ببخشید
مامان پریسا
28 مرداد 91 8:42
عزیز دلم با این حرف زدنش.
حالا این همدم کوثر جونو شما زیارت کردید یا نه؟؟؟
پریسا هم عاشق مسواک زدنه و دا رو شکر هر بار سراغ مسواک خودشو میگیره.


مرسی از لطفت
آره فقط کفشاشو زیارت میکنیم
بذار دخملت بزرگتر شه سراغ مسواک بقیه هم میره!
آزاده
28 مرداد 91 10:05
عیدت مبارک دوستم. کوثر خاله رو ببوس.


مرسی گلمممممممممم. عید شما هم مبارک
مامان زهره
28 مرداد 91 11:24
عيدتون مبارك طاعاتتون قبول.روي ماه كوثر جون را ببوسين


مرسی از لطفت مهربون مامانی
مامان زهره
28 مرداد 91 11:24
نه نه كوثر جون كشك خيلي خوشمزه ست . محمد سپهر دوست داره تازه كشك محلي هم براش خريدم كه مي خوره تو هم بخور باشه عزيز دل


آخه اون موقع به امید سس مایونز خورد و یهو خورد تو ذوقش
وگرنه کشک هم دوست داره
آفرین به این گل پسر
مامان علي خوشتيپ
28 مرداد 91 11:30
سلام
پيشاپيش عيدتون مبارك
نماز و روزه هاتون قبول
الهي فداش چقدر بانمك و شيرين زبونه اين دخمله
خاله وقتي دعا ميخوني براي من و علي هم دعا كنيا
اي جان بچه نامرئي.اين نشونه هوششه كه با تخيلاتش بازي ميكنه(بابام ميگه...)
سر بچه هاي امروزي رو نميشه اصلا گول ماليد
واي منم كودك درونم يه خورده زيادي فعاله...راهي براي كم كردن فعاليتش سراغ نداري؟
به توصيه كوثر جون از فردا از مسواك مامانم استفاده ميكنم
الهي هميشه شاد باشين.شاد شدم با نوشته هاتون


سلام مامانی
ممنون از حضور گرمت
عید شما مبارک و طاعاتتون قبول
مرسی که با توجه خوندی و چه خوب که شاد شدین
چشم به یاد همه ی خوبان و دوستان هستیم
ستاره زندگی
28 مرداد 91 11:36
عید سعید فطر و پایان ماه صیام برشماوکوثر جون مبارک
از خدای ذو الجلال و الکرام بخواهیم که تا سال آینده، صفا و پاکی دل،حفظ بشه و از انسانهای غافل نباشیم.



ممنون از تبریک زیبا و پیام خوشگلت
انشالله
ستاره زندگی
28 مرداد 91 11:42
وای وای ازدست این وروجک با خوندن قرآنش
قبول باشه خاله
به قول مادر .......قربون و.......


مرسی مهربون مامانی
ممنون از لطف و حضورت
ستاره زندگی
28 مرداد 91 11:51
بابایی با این شوخیهاش فکر میکنه بچمون نمی فهمه
فکر کردی بابایی
من بیشتر مواقع به یک بهانه ای سوار الاکلنگ وسرسره وتاب میشم



واقعا. آخه بابایی ها زیاد در مسیر رشد این نی نیا نیستن و یه کم بیخبرن!
آفرین مامانی و خوشبحال کودک درونت
ستاره زندگی
28 مرداد 91 11:52
ستاره عاشق کشک هست ومیگه کوثرجون بخور که پیر شدی مثل مامان بزرگ پا درد نگیری


آخیییییییییییی نوش جونش
کشک هم دوست داره واگه شور نباشه خوب میخوره
ممنون از یادآوریت ستاره جون
ستاره زندگی
28 مرداد 91 11:55
برای اون بچه غیبی و کفشهای سفالیش کلی خندیدیم
موش بخورتت کوثر با این تخیلاتت
ماشالله



مرسی از لطف و حضورت مامانی
تبریک
28 مرداد 91 12:18
سلام
طاعات و عباداتتون قبول باشه
عید شما هم مبارک...
ایشالله که دعاهای زیباتون مستجاب درگاه کریمانه حضرت حق قرار گرفته باشه و استفاده کامل و وافر رو از ساعات باقی مانده ضیافت الهی رو ببرید...جملات زیباتون در ابتدای این پست منو به یاد دعای جانسوز وداع ماه مبارک رمضان از سرورمون آقا امام سجاد انداخت و تصمیم گرفتم که بخونمش، خدا کنه موفق بشم.خیر ببینید.


سلام.ممنونم
طاعات شما هم قبول باشه
عید بر شما هم مبارک. خوش بگذره...
مرسی از دعای خیرتون و همچنین برای شما
آره دعای جانسوزیه و من این چند روزه چندین بار دیدمش....انشالله که بتونید بخونیدش. خیلی عالیه
سلامت باشید و مرسی از حضورتون.
تبریک
28 مرداد 91 12:31
سلام
خیلی عالی بوووووووووووووودد
حسابی خندیدیییییییییییم
بچه کوثرجون و کفشای خوشگلش ،ذهن منو به سرعت به سمت خرزوخان برد
این فلشهایی هم که میان رو صفحه(قلب ها) خیلی جلوه خوبی داده.آفرین
در مورد زلزله واقعا" ناراحت شدم و بیاد همون جمله زیبایی افتادم که اون بالا زیر عکس کوثر جون نوشتید"زمین می لرزد به امید اینکه من و تو هم تکانی بخوریم و از خود منیتمان بیرون بیایم و..."


سلام
مرسی که خوندین و ممنون از حضورتون
خرزوخان؟؟؟زیاد یادم نمیاد برم سرچ کنم ببینم قضیه اش چی بود؟
من خودم که یاد کفش های میرزا نوروز می افتم
در مورد زلزله هم زود مرور کردم همه ی اعمال گذشته ام رو تا درسشو بگیرم...خداروشکر
مرسی از دقت و نگاهتون. البته از این قلب ها قبلا هم گذاشته بودم ولی یه مدله دیگه که فک کنم ندیدین...

مامانی
28 مرداد 91 13:09
باز این کوثر جونم چه شیرین زبون شده قربونت بشم خاله

دیگه داره یاد میگیره بچه داری چطوریه اماده میشه دیگه

دختر بچه ها عاشق اینن که بچه داشته باشن و لالیی بگن من دیدماااااااااا

عیدت مبارک گلمممممم کوثر جونمو ببوسش


سلام مامانی
مرسی از لطف و حضورت
خیلی وقته بچه داری میکنه این خانم وروجک
عید شما هم مبارک. بوس بوس
مامان نیایش
28 مرداد 91 13:50
سلام خانمی اول از آخر بیام اول یا از اول بیام آخر
خب فرقی نمیکنه وای بازم زلزله خدا به خیر کنه
ان شاا لله که بلا دوره
عید شما هم پیشاپیش مبارک برا یما هم خیلی دعا کن مامانی خو ش قلب و مهربون
حالا یه کم هم قربون کوثر جونم برم که اینقدر شیرین زبون و ماهه ایشالا زنده باش یو سالم همیشه عزیزم خیلی بامزه شدی هاشیرین عسل قربون خودتو بچه خیالی ات با اون کفشاش


سلام عزیزم. مرسی از حضور و توجه و نگاهت
ممنون از تبریکت
شما لطف داری. نیایش منو ببوس
متین مامی ایلیا
29 مرداد 91 3:13
سلام عیدتون مبارک
قربون این دخمل شیرین زبون
خیلی با نمک بود


سلام عزیزم
عید شما هم مبارررررررررررررک
مرسی از لطفت
بابای دوقلوها
29 مرداد 91 11:52
خداوندا تو را شاکریم که یک ماه میهمان واین اجازه رابما دادی تاسحرها عاشقانه با تو سخن بگوئیم ودرد دلمان را با تو بگوئیم واکنون روز اول شوال را بر ما عیدگرداندی.

عید برعاشقان مبارکباد.


ممنون از پیام تبریکتون
بر شما هم مبارک
ستاره زندگی
30 مرداد 91 9:14
قالب وبلاگ ساده وقشنگ
برای کوثر جون


مرسی عزیزممممممممممم
ستاره زندگی
30 مرداد 91 9:15
ما تعطیلات داخل نبودیم ، نتونستم وب ستاره جون را به روز کنم


هرجا بودین امیدوارم خوش گذشته باشه
هنوزم منتظریم
ستاره زندگی
30 مرداد 91 9:24
راستی مامانی چرا عکس گل انتخابی من

وشما،یکی شده
من الان متوجه شدم



عیب نداره. مهم اینه که من اول گذاشتم
عمویی مصطفی
30 مرداد 91 19:58
"مادر این خوشمزه نبود....دوست نداشتم....یه چیزی بده خوشمزه بشم! "

تو که خودت خوشمزه ایی دختره ی شیطوووون!


ممنووووووووووووووووون
تک خاله کوثر جونی
30 مرداد 91 20:00
خب دیگه... خوبه ! موش موشک ما دیگه وقت شوهرش رسیده! خونه داری که بلده، مسواک هم که بلده، نی نی داری هم که بلده...

عجیجمییییییییی تو...کوثر تــک خــــــــاله هستی تو


مرسییییییییییییییییییی خاله جووووووووووووووووون
یاس
31 مرداد 91 0:32
عزیز دلم.کوثر ناز و خوردنی من.دوستت دارم نازدونه.
ببخش مامانی که کم بهت سر میزنم.کلی حرف دارم که بنویسم و وقتش رو اصلا ندارم


ممنون از حضور و محبتت عزیزم
ما هم دوستت داریم
تک خاله کوثر جونی
31 مرداد 91 8:13
کوثر جون؟ خـــاله؟ چرا تو عکس های آخری شلوارت یهوویی سفید شد؟!

جیش؟



ای بابا. خاله جون؟ پیش میاد دیگه
مامان کورش
31 مرداد 91 16:49
سلام عزیزم عیدت مبارک ای جان خاله عداش بشه با این کارهای بامزهاش یه بوس از طرف من به کوثر جون بکن مرسی


سلام گلم. مرسی عید شما هم مبارک
ممنون از لطف و حضورتون
تک خاله باران
31 مرداد 91 21:11
سلام عزیزم
خوبی؟قربونش برم .داره با حجاب کامل برای دخترش قران می خونه


سلام سلام
این حجاب به دنبال بیرون آمدن از حمام شکل گرفته
بعدا نوشت:باران جون؟ عزیزم؟ این نظرت که هس! پس چرا میگی چرا حذفش کردی؟؟؟!!!
امکان نداره نظری رو حذف کنم. بخصوص اگه مال تو باشه

خاله باران
31 مرداد 91 21:14
بهش نخندید... خوب دخترشه.تو نمی تونی ببینیش. قربون مامان جوجه خودم..خاله بیا بغلممممممممم.ببین مادر، چه مامان جوجه خوبیه.یاد بگیر.صاف می شینه


میخندیم چون دوسش داریم
چون شیرینه. خواستنیه. عشقه منهههههههههههههه
وای که چقد خاله باران طرف خوشگلمو میگیرههههه. ما هم آدمیما
خاله باران
31 مرداد 91 21:15
مامانی خوب بابا را غلیظ می گه...بع بع


خاله باران
31 مرداد 91 21:16
ارههههههه.من خیلی.تازه تو شده تو تاب خودت را ول کنی و پایین را نگاه کنی...


الهیییییییییییی
تو که حرف نداری عزیزمممممممممم
خودمو ول کن و پایینو نگاه کنم؟؟؟ نه نشده! باید امتحان کنم
خاله باران
31 مرداد 91 21:17
منم کوثر خیلیییییییییییییییییییی دوست دارم..


ما هم خاله باران خیلییییییییییییی دوس داریم
خاله باران
31 مرداد 91 21:18
وا!!!مادری خسیس نباش...خوب بده بهش مسواکت را


خاله باران خوبی؟
دیگه تو خیلی بچه لوس کنی
خاله باران
31 مرداد 91 21:19
وای که شما پایتخت نشینها چقدر لوسید


آره واقعا! بعد از 3 ساعت تازه یه کم ترسیدم که این یعنی خیلی لوسم
عمه ی اریسا کوشمولو
1 شهریور 91 0:18







مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
1 شهریور 91 13:51
سلام.خدا رو شکر که مشکل وبتون برطرف شد.دلم براتون تنگیده بود.
عیدتون مبارک.نماز و روزه هاتون قبول.
کوتاهی مو مبارک کوثری.ماشالله ماه که بودی.ماه تر هم شدی.
در ضمن خواهر جون مث اینکه سایزتون استاندارده که توی تاب بچه ها سوار میشین.ما شدیدا کودک درونمان دلش میخواهد.اما جاش نمیشه.
امان از دست این رئیس شهرک.همش از این تابهای فینگیلی گذاشته تو شهرک وگرنه خیلی هم سایزمون غیر استاندارد نیست.


سلام. مرسی که اومدین پیشمون. ما هم دلتنگ بودیم
ممنون از لطفتون.
سایزمون؟؟!!
نه خواهر تاب پارکمون فیری سایزه!
شما هم به رئیس شهرکتون این پیشنهاد رو بدین...
تک خاله کوثر جونی
1 شهریور 91 18:31
تــــک خاله باران؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


کی گفته تک خاله باران؟؟؟
بعدا نوشت:آهااااااااااااان الان دیدم که باران جون یه بار هم با اسم "تک خاله باران" نظر گذاشته. ایول

تک خاله کوثر جونی
1 شهریور 91 19:23
" بر محمد و آل محمد صلوات
آمار صلوات ها
صلوات هاي اين وب: 666
کل صلوات ها: 1622891 "

انقدر صلوات فرستادم تا تعداد صلوات های این وب یه عدد رند بشه


اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

فهمیدم این کار تو بوده کلک!

آفرین و ممنون
تــــــــــــــک خـــــــــــــــاله کـــــــــوثر جـــــــونـــی
3 شهریور 91 0:22
تو فهمیدی صلوات کار من بوده؟!

نکنه ثبت میشه هر کی چند تا فرستاده! هان؟


نخیر ثبت نمیشه جیگر
همون موقع که آنلاین بودی و نظر میذاشتی منم آنلاین بودم و همه چیز تحت کنترلم بود و اون موقع فقط تو بودی و فوری فهمیدم این کار تو هس
تک خاله کوثر جونی
3 شهریور 91 0:25
" بعدا نوشت:آهااااااااااااان الان دیدم که باران جون یه بار هم با اسم "تک خاله باران" نظر گذاشته. ایول "


این کلمه " ایول" آخر جمله ت رو به کی بودی؟

کار داره به جاهای باریک کشیده میشه ها...
یه چیزی میگم ها...


به خاله باران بودم
ایول گفتم به جسارتش
ای بابا
الکی خون خودتو کثیف نکن تـــــــک خالــــــــه
تک خاله کوثر جونی
4 شهریور 91 21:53
به بزرگی خودم می بخشم!


از دست تو!