جیگر مادر و بابا

گوشت بستنی!!!!!

1391/4/3 16:22
نویسنده :
455 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comاز عنوان این پست تعجب نکنید

خب تقصیره من چیه که دخملم تنوع طلبه niniweblog.com

و دوست داره گوشت کوبیده رو مثه بستنی از روی گوشت کوب بخوره؟! niniweblog.com

تازه اینجوری خیلی بیشتر از قبلا هم خورد.niniweblog.com

 یه وقت تشویقم نکنیدا چون خودم میدونم چه مادر با ابتکاری هستم (اعتماد به نفس).niniweblog.com

  بعدا نوشت: تو این دو روزه خیلی از مامانا (که اولینش هم خودم هستم) اعتراف کردن که اینجوری گوشت کوبیده بهشون میچسبه چه برسه به بچه ها  از خود راضی


من: بابایی برو درستو بخوووووووووون. niniweblog.com

 وای که چقد این بابایی برا درس خوندن خونسرده!

بابایی: اول بیا این عروسک بابایی رو از سر جای من بلند کن! niniweblog.com

کوثر جون: مادر جون ببین من دارم درس بابایی رو میخونم. niniweblog.com

 

چند وقتیه که خانم ووروجک یاد گرفته آگاهانه چراغا رو خاموش و روشن کنه niniweblog.com

و این گونه حرکات وروجکانه

در پی آموزش خاموش و روشن کردن چراغ دستشویی اتفاق افتاده! از خود راضی

 تازگیا هم یاد گرفته در یخچال niniweblog.com و فریزر niniweblog.com رو با هم باز کنه...niniweblog.com

 

راستی تا یادم نرفته بفرمایید لازانیا (یا به قول دخملم لازانونا) niniweblog.com

 

 

دوست داری طرز تهیه شو ببینی؟؟؟

خب اینجا رو کلیک کن

مواد وسط لازانیا:

گوشت چرخ کرده گوسفندی یا سویا

پیاز متوسط- قارچ یه بسته کوچک- فلفل دلمه یک عدد - نخود فرنگی نصف لیوان - گوجه دو عدد - رب گوجه 3 ق غ خ- ادویه لازانیا - نمک - زردچوبه

پودر سیر و زیره و آویشن و دارچین و فلفل هم در صورت تمایل

تمام مواد رو کمی در روغن زیتون تفت داده و ادویه ها رو اضافه میکنیم و داریم:



لازانیا رو بعد از چند دقیقه جوش خوردن در آب و زردچوبه و نمک و کمی روغن،

از وسط با چاقو دو نیم کرده و وسط هر نیمه رو از مواد بالا گذاشته و لقمه ای میپیچیم.


لقمه ها رو در ظرف پیرکس از قبل چرب شده چیده و روی اونا رو برای تزئین پنیر پیتزای ورقه ای میذاریم و با فویل آلومینیومی روی ظرف پیرکس رو پوشانده و به مدت حداکثر 20 دقیقه روی حرارت ملایم قرار میدیم.

 مواظب باشید لازانیا ته نگیره. همین که داخل ظرف بخار بگیره و پنیر پیتزا آب بشه کافیه.

به قول کوثرم لازانونا نوش جان 

نظر بدید خوشحال میشم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (44)

یاس
3 تیر 91 16:47
انگار که همه بچه ها عین همن مامان گلی.
قربون اون اخماش بشم که داره گوشت بستنی میخوره.
عزیزم منم از دست پارسا این روزا اسیرم.البته بهتره بگم که فریزر از دستش اسیره از بسکه باز میمونه.بچه هم بچه هایه قدیم(خودمونو میگم )


مرسی از لطفت مامانیه مهربون
از دست این ووروجکااااااااااااا
آره خودمون خیلی ماه بودیم
یاس
3 تیر 91 16:54
سلام عزیز دلم.خیلی جالب بود .باید حتما درستش کنم.چون لقمه ایی بود راحته خوردنش نه؟


سلام عزیزم
آره دقیقا. خوردنش برای مهمون هم خیلی راحت تره!!!
مامان نیایش
3 تیر 91 17:23
قربون این لپای باد کرده ات بشم نووووووووووووش جونت آفریم مامانی مبتکر دخملی باهوش و شیرین زبون دوسِت دایَم
نیایشی میگه :این نی نی چیا بدون شویت نشسته سَیه سُفیه
ببینم متوجه شدی؟


ممنونم از محبتت مامانیه گل
مرسی از تشوییییییییییییق
نه عزیزم، دخترم بدون شورت که ننشسته سر سفره!!
قربونه شیرین زبونیت
نایسل
3 تیر 91 17:54
آخ چه جالب حتما باید درستش کنم
خاله چه با نمک آبگوشت میخوری


مرسی عزیزم
آره حتما بدرستش
مامانی شیما وحدیث
3 تیر 91 18:24
سلام مامانی کوثرجون
عجب دخملیه مبتکری داری ها خدا حفظش کنه
چه کارخوبی کردی که این لازانیا رو آموزش دادی چون خودم ازقبل دنبال لازانیای لقمه ای بودم که بهش رسیدم
خیلی ممنون
درضمن این اعیاد زیبا و فرخنده رو بهتون تبریک عرض میکنم.
آپم تونستی بیا


سلام مهربونم
ممنون از لطفت. خوشحالم که ازش استفاده کردی. بوس
اعیاد شعبانیه بر شما هم مبارک. چشم حتما میام
محيا كوچولو
3 تیر 91 19:04
سلام خاله جونم خوشحالم كه خوبي و كوثر جونم خوبه
دوسه بار سر زده بودم بهتون ولي نشد نظر بذارم
الانم همه شيرينكاريها و شيرين زبونيهاي كوثر جونمو خوندم ايشالله هميشه سالم و شاد و شاد باشيد


سلام عزیزم. ممنونم از حضورت
خیلی لطف کردی. مرسی از نگاهت و دعای خوبت
تک خاله کوثر جونی
3 تیر 91 20:04
من که خودم طرز تهیه ی لازانیا رو بلد بودم...فقط خواستم بیام ببینم اگه مشکلی، ایرادی توی دستور هست رفعش کنم که متوجه شدم... نه،حله! مشکلی نیست!
راحت باشید... من تایید کردم!


خداروشکر که بلد بودی!
دفعه بعد باید یه چیزی بذارم که تا حالا نخورده باشی!
مرسی از تایید.
عجب!
عمو موتپا
3 تیر 91 20:08
ای کوثر شیطون
خدا کنه انقدر درس خون باشی!

آینده ت رو خواهیم دید.



اولا که دخمل من بلده بگه عمو مصطفی
عمو متپا رو وقتی 1 ساله بود میگفت!
مطمئنا دخترم نابغه هس.
عمو عماد
3 تیر 91 22:24
وای وای وای، لخت نشسته جلوی لازانیا
وای وای وای


کی گفته؟
ثابت کن عمو عماد
دخترم خیلی باحیاست!
عمویی
3 تیر 91 23:20
آخه کدوم یکی از ما نابغه بوده که دخمل شما هم نابغه از آب در بیاد؟!


دختر من استثناست.
شبنم
4 تیر 91 0:50
یه لبخند بزرگ اومد روی لبم،از این وروجک بازی های کوثر خانم!
خصوصا اون جایی که می خواسته درس های باباش رو بخونه
خاله جون هرچقدر دلت خواست،چراغ ها رو خاموش روشن کن


خوشحالم که خندیدی مامانی!
ممنون از حضورت
مامان محمد صادق(زهرا)
4 تیر 91 2:58
نمی دونم چرا هر وقت من بی موقع(نصف شب-بعد نماز صبح- اول سحر) میام نت و وبلاگ دوستام و وا می کنم اونا یه عکس غذایی!! کیکی!! چیزی گذاشتن!!!

بابا گشنمه ه ه ه!!!
************************
*ای جونم چه خوشمزه ام لباشو غنچه کرده ......
*خوب درسای بابایی رو بخون!!!بلکه یه تقلبی رسوندی!!!!
* آهااااااااااااااااااااا ! مامانی رف دسشویی!!! بدو چراغ و خاموش کن!!!!!(اوا...ببخشید! بدآموزی دااااشت!!)



خب عزیزم شما هم عکس غذا مذا بذار
بابایی اینقدر خونسرده که نیاز به تقلب نداره
آی مامانیه بلا. اگه به ببخ نگفتم!!!
یاسمین مامان سورنا
4 تیر 91 3:01
ایندفعه دیر رسیدم اول نشدم مامانیه گل ببخشید
وای چه گل دخمل شیطون و نازی داریم ما
چقدرم درس خونه
بره جای بابایی امتحان بده هم خوبه ها احتمالا بابایی هم خیلی خوشحال میشن
+چه لازانونای خوشمزه ای ،چه مادر باسلیقه ای
نوش جون کوثر جون
ما هم جاتون خالی امشب لازانونا داشتیم


مرسی که اومدی عزیزممممممممممممممم
تو لیست نظرات تایید نشده اول بودی جیگر
ممنون از نگاهت و لازانونای شما هم نوش جانتوووووووووون
بابای دوقلوها
4 تیر 91 7:44
هوووووووووممم به به
گوشت بستنییییییی
خوشمزه به نظر میاد

کوثر جون یه چیزی میگم ناراحت نشیااااا
تو که همسن دوقلوها هستی ولی تو کار کلید و پریز یخچال ازشون عقب موندی.دوقلوها تازگیا یکیشون میره تو فرگاز و اون یکی فر رو روشن میکنه (شوخی بودا)

تو رو خدااااا مادر کوثر عکسای خوشمزه رو نذارید. لازانیا
بخدا ما هم آدمیم


گوشت بستنی
حالا یواش یواش. مهلت بدید بابای دوقلوها
ای بابا. شما هم دلتون خواست. بگید همسرتون درست کنن خب!
مامان زهره
4 تیر 91 9:20
خصوصي داري


مرسی عزیزممممممممم. چکش کردمممممممم
مامان مانی
4 تیر 91 9:27



مرسی از حضورت
مامان یاشار
4 تیر 91 11:02
وای خدای من جیگرشو که اینقدر شیرینه ، خوب دیگه خیالت راحت باشه مامانی به باباش کاری نداشته باش، دختر گلمون درسای باباییش رو خونده و دیگه هیچ مشکلی نیست


مرسی عزیزمممممم
کاش امتحان دادن بابایی به همین راحتی بود
فعلا تا دو هفته همین ماجرا رو داریم
آزاده
4 تیر 91 11:41
چه خوشگل درس میخونه دخترمون. ... و چه خوشگل تر آبگوشت میخورهولی خدایی منم تا چند سال پیش یواشکی اینجوری گوشت کوبیده میخوردم . اونقده حال میده


مرسی از نگاهت و حضورت مامانی
من هنوزم اینجوری گوشت کوبیده میخورم
زهره مامان هلیا
4 تیر 91 12:48
همه مامانا حاضرن بچه ها یه چیری بخورن حالا هر مدلی باشه فرق نمی کنه اینجوری هضمشم راحتتره


واقعا!
نایسل
4 تیر 91 14:01
میسی جیگرم اشتی کردم


واااااااای چه خبر خوبیییییییی. خوشبخت باشین الناز جونم
مامان کورش
4 تیر 91 19:28
کوثر جون دل من اب شد منم میخوام فکر کنم همه بچه همین جور هستن همه کارهاش مثل هم هستش فدای همشون


آخییییییییییییی
ممنون از حضورت عزیزم
مامان رها
4 تیر 91 19:29
سلام عزیزم خیلی دلم براتون تنگ شده بود کوثر جون خاله میبوسمت راستی بابت دستور لازانونا هم ممنون


وای سلام مامانییییییییییییی. درسا خوب پیش میره؟
ما هم دلمون یه ذره شده بود.
ممنون از حضورت. بوس
خاله باران
4 تیر 91 20:25
وای دل به دل راه داره.آنی؟کارتون دارم...


فدای دلت عزیزمپ
نه مهربونم. خیلی کم پیش میاد شبا آنلاین باشم. بوس
نایسل
4 تیر 91 20:28
مرسی قربونت برم


خواهش عزیزدل
مریم مامان عسل
5 تیر 91 0:26
عزییییییییییییییییزم
قربونت برم خیلی شیرین شدی کوثری.
منم همیشه دوست دارم گوشت کوبیده رو با گوشت کوبش بخورم!


ممنون از لطفت مامانیه مهربون
خوشم میاد که مامانا یکی یکی دارن لو میدن
که این مدل گوشت کوبیده خوردنو دوس دارن
یاسمین مامان سورنا
5 تیر 91 1:14
مرسی که به من دلگرمی دادی عزیزم و ممنون از همدردیت
راستی حتما دستور اون نودل کره ای رو میزارم ولی شاید یکی دو روز طول بکشه چون مهمون دارم
اشکالی که نداره؟
ببخشید که فورا نمیشه چون فرصت نمیشه احتمالا
ولی سعی می کنم هر چه زود تر بزارم


دوستت دارم عزیزممممممممممممممممم
مرسی مامانی. هر وقت تونستی بذار. من منتظرم
یاسمین مامان سورنا
5 تیر 91 1:15
راستی کوثر قشنگم رو ببوس


ممنونمممممممممممم
مامی امیرحسین
5 تیر 91 6:31
آخی الهی.باز خوبه که با این روش گوشت کوبیده میخوره.لازونانان چطور میخوره؟حتما عالی با این شکل و قیافه خوشمزش


آره خوبه که میخوره!
لازانونا رو فقط نونشو میخوره. مواد وسطشو دوس نداره.
مامانی
5 تیر 91 10:35
سلام مامان عزیزم
خوبین؟
بروزم منتظرتم عزیزم

رمزو تو خصوصی


سلام گلم
خوبیم
چک کردم و اومدم دیدمت مامانیییییییی
مامان زهره
5 تیر 91 10:41
دوست خوبم ، محمد سپهر در مسابقه ني ني خانه دار شركت كرده دوست داشتين راي بدين .اين هم نشاني اش:
http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php



چشم چشم چشم.....دیدم گل پسرتو که چه باحال کمک میکنه
متین مامی ایلیا
5 تیر 91 12:33
چه جااااااااااااااااااااااالب من هر وقت لازانیا درست میکنم خراب میشه، این مدلش هم خوشکله و هم راحت تره (البته فکر کنم) حتما درست میکنم


حتما درست کن مامانیییییییییییییییی
مریم مامان عسل
5 تیر 91 13:29
ههههههههههههه
تازه اگه بگم این قضیه ارثیه چی میگی؟؟؟
آخه مامانمم یه بار که آبگوشت داشتیم اعتراف کرد وقتی بچه بوده دوست داشته با گوشت کوب گوشت گوبیده بخوره.


نه عزیزم. ارثی نیس. همگانیهههههههه
نوش جون همموووووووووون
متین مامی ایلیا
5 تیر 91 13:42
خصوصی داری عزیزم


مرسییییییییی. چک کردم. بوس بوس
مامان زهره
5 تیر 91 13:48
عزيزمي .من عروس آينده مو خوشبخت مي كنم چون به پسرم همه چيز ياد مي دم .


مانی اینجوری عروس آینده لوس نمیشه که
از تاج سرت کار بکشه؟؟؟
مامان امیر علی
5 تیر 91 13:58
سلام عزیزم خیلی جالب بود منم مامانم میگه وقتی بچه بودم اینطوری می خوردم و می گفتم بستنی هست لازانیا هم یه بار باید درست کنم ببینم می تونم .
خیلی عالی بود مخصوصا لباس عروسک کوچولو


سلام مهربونم
ممنون از صداقتت
اما راستشو بگو هنوزم اینجوری میخوری یا نه؟
همه دارن اعتراف میکننا
حتما میتونی اون مدلی لازانیا درست کنی. شک نکن بانو
ممنون از نگاهت
مریم مامان عسل
5 تیر 91 16:36
چشم ازین به بعد آدرسو میذارم.
آ[خه شما که نمیدونید من از دست این فسقلی با چه مشقتی این کامنتها رو تایپ میکنم.
هههههههههههه
تنبلی خودمو می اندازم گردن بچه.
ولی باور کن همیشه یک دستی تایپ میکنم. یک دستم عسله.


مرسی عزیزم
اما اگه همیشه از یه ویندوز و یه مرورگر خاص استفاده میکنی با وارد کردن نام و آدرس وبلاگت و انتخاب گزینه ی "مشخصات شما حفظ شود" دیگه لازم نیس هر بار آدرستو وارد کنی عزیزم.
عسلیه منو ببوسش.منم قبلنا مثه تو بودم
اما جدیدا کوثر میاد رو صندلی و وایمیسه پشت سرم و هی هل میده و میخنده
مامان علی
5 تیر 91 19:54
قبل از هرچیز خیر مقدم میگم بازگشت غرور آفرین این مادر و دختر هنرمند و مبتکر
بعد اونوقت شما فکر نکرددین ما هم دلمون خواست لازانونا


اول اول باید خیر مقدم بگم به مامانیه پرتلاش و معلم و کم پیدا
به به به خوش اومدییییییییییییییین. خوشحالمون کردین با نظرات زیبا و متفاوت عزیزمممممممم
آخیییییییییی شما هم دلتون خواست؟؟؟
آخه آموزششو گذاشتم که بقیه هم درست کنن
مامان علی
5 تیر 91 19:55
خیلی دوستون دارم هم خودت رو هم این عروسک بابا رو که به جای باباشم امتحان میده


مرسی عزیزمممممممم
ما هم شما و شاه پسرو دوس داریم
ستاره زمینی
5 تیر 91 21:23
خدا حفظش کنه این شیرین زبون گل دخملی را.لازانیا تا حالا درست نکردم ولی طبق دستور شما درست میکنم انشالا خوشمزه باشه.


ممنون از لطفت
حتما درست کن مامانی. عالیه!
مامان امیر علی
6 تیر 91 1:30
خوندم پستت رو باحال بود .
راسی چه لازانیای بامزه ای.لقمه ایه؟
آخه ماله ما اصلا این شکلی نیست


مرسی از حضورت
خب شما اینار لقمه ای بدرستش تا این شکلی در بیاد
مامان علی خوشتیپ
6 تیر 91 10:39
منم بچه بودم گوشت کوبیده رو اینجوری میخوردم.الانم همینطور


آفرییییییییییییییییننننننن. مرسی مامانی
مامان علی خوشتیپ
6 تیر 91 10:39
وای من امروز روزه م....گرسنم شدددددددد


الهییییییییییییییی. قبول باشه مامانی
مامان پریسا
6 تیر 91 11:07
خب ابتکار جالبیه .فقط همین که باعث بشه کوثر جون لبی به غذا بزنه جای شکرش باقیه حالا مدل خوردن مهم نیست
کوثر جون درسهای بابایی رو میخونی؟؟؟؟؟؟؟؟
لازانیای شما هم عالی بود.ولی من یه مدل دیگه درست کردم. راستش اون هم خیلی خوب شده بود


مرسی از تاییدت عزیزمممممممممم
اما کوثر من خداروشکر همه چیز دوس داره
لازانیای شما رو هم دیدم. ظاهرش که اشتها آوره
مرسی از حضورت
negar
7 تیر 91 12:42
منم لازانیا میخواااامممم