جیگر مادر و بابا

تو الان خوابی

1391/4/3 15:14
نویسنده :
283 بازدید
اشتراک گذاری

از مهربانی تو همین یک اشاره کافیست

که حاضری سر بر بالشت نگذاری 

چون خدوشی و خوربایه اونجا خوابیده ان

 

 

دخمل نانازیه من الان اینجوری خوابیده! (این یعنی عکسش داغه داغه....نسوزین نیشخند)

قربونت برم که لباستو تن خرگوشی کردی!

تو فرشته ی ناز من هستی. بخواب عزیزم. خوابای خوشگل خوشگل ببینی جیگرم.ماچ

 

 اینم یه عکس بامزه از مادر هنرمندت مژه

 

 عاشقتم niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

یاسمین مامان سورنا
3 تیر 91 15:24
آخییییییی عزیزم
خیلی ناز خوابیده
سورنا هم مشغول بازی و شیطونی کردنه


مرسی مامانی. دخترم هنوزم خوابه
وای فدای سورنای خودم
یاس
3 تیر 91 16:21
اییییییییی جانم.چقدر ناز و خوشگل خوابیده
سوختم مامانی از بسکه داغ بود


مرسی از حضورت عزیزمممممممممم
واقعا سوختی؟؟؟
آخه دخملم هنوزم خوابه. پس هنوزم داغه
مامان نیایش
3 تیر 91 17:14
عززززززززززززززیزمی چه خوب که بعد از ظهر ها می خوابی
نیایش که از صبح همچنان بیدایه!
قربونت برم که فکر خدوشی و خوربایه هستی مهربونم
2 سال و 8 هات مبارک ببخش خلاصه کردم زنده باشی الهی


آره مامانی دخملم حدود ساعت 8 صبح بیدار میشه
بعد از ظهر میخوابه
شب هم ساعت 11 نشده خوابه خوابه!
مرسی از لطفت مهربون. نیایش منو ببوس
مامان زینب
3 تیر 91 17:52
الهی من بگردم که ایتقدر مهربونه
ببوس دخترت رو


ممنونم عزیزم. بوس
عمویی
3 تیر 91 20:11
کاش وقتی عمویی هم سرشو رو بالشتت میذاره،همین قدر مهربون باشی!


ببخشید عمویی ولی خدوشی و خوربایه از شما عزیزترند
من و بابایی هم اجازه نداریم سرمونو رو بالشتش بذاریم
چه برسه به شما!!
تک خاله کوثر جونی
3 تیر 91 20:12
بابا کدوم هنر...؟!!!

معلووومه... فتوشاپه!!!


واقعا هزارآفرین به تک خاله ی کوثر جونی..
دیگه چه توقعی میشه از غریبه ها داشت؟؟؟
تک خاله کوثر جونی
3 تیر 91 20:14
نه، ولی خداییش خوشم میاد مادر و دخمل حسابی از ارث های خاله جون بی نصیب نموندین!!!
اون از دخمل که عین خاله ش ناز و مهربون خوابیده!
اون هم از هنرمندیه مادر کوثر جونی !
برای هر سه تایی مون (مادر،کوثر و تک خاله)


خوب شد یه وبلاگ زدیم که خاله جون کمی از خودشون تعریف کنن. تعارف نکنی یه وقت!
مرسی از بوس. هر سه تاش واسه خودت
تک خاله کوثر جونی
3 تیر 91 23:26
اصلاحیه:

فتوشاپ نیست... میگن شکار لحظه هاست!
ما هم می پذیریم...


خوشم میاد که پذیرفتی
مامان زهره
4 تیر 91 9:19
از خوابيدن بچه ها لذت مي برم .انگار نه انگار كه دقيقه اي پيش آپولو هوا كردن


آره دقیقا مامانی!
آزاده
4 تیر 91 11:44
خانمی عاشق این ریز بینیا و دقتت هستم. خوش به حال کوثر که مادری به این خوبی داره.
طفلی پسرای من


مرسی از لطفت
شما هم خیلی پرتلاش و خانمییییییییییی. پسراتو ببوس
مامان امیرحسین و امیرعلی
4 تیر 91 22:30
سلام.چه دختری ماشالا مثل اسمش قشنگه...


سلام مهربون
ممنون از لطفت
مریم مامان عسل
5 تیر 91 0:26
الهی بگردمت تو رو عزیزممممم
کاش همه به اندازه ی تو مهربون بودن.


مامی امیرحسین
5 تیر 91 6:26
وای عزیزم...قلبونت برم...قربون خودت و دل مهربونت نازنین عروسکم


ممنونم مامانیه گل. دوستت داریم
مامان علی
5 تیر 91 19:56
بگردم اون داغیه عکستو که من دیر رسیدم بش من مرده این شکار لحظه هاتم خب


مرسی مامانیییییییییییی
negar
7 تیر 91 12:45
ای جانم کوثر مهربان


مام پارسا
12 تیر 91 0:38
الهی فدای دخمل نازم بشم که انقدر مهربونه.
خاله قربونت بره


مرسی مهربونم
خاله نسرین مامان صدف و سپهر
14 تیر 91 9:52
آیا مهربانتر و پاک تر از بچه ها هم میشه پیدا کرد.؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
امیدوارم سال های طولانی در کنار هم خوش و سلامت باشین.و به یاد دوستان قدیم هم بیفتید.


بچه ها بهترین زندگی رو در دنیا دان
من خیلی وقتا از رفتارای کوثر جون خیلی چیزا رو یاد میگیرم
ممنونم گلم. همیشه به یادتون هستیم