جیگر مادر و بابا

نازدخملا در باغ ویلا

1391/3/16 16:29
نویسنده :
492 بازدید
اشتراک گذاری

ماه رجب است

برای چراغ های همسایه هم نور آرزو کن،

بی شک حوالی ات روشن تر خواهد شد ...

 

یا من ارجوه لكل خیر:

ای كسی كه در هر امر خیری به تو امید دارم

و آمن سخطه عند كل شر:

و در امان هستم از هر نوع شر و بدی ناشی از خشم و غضب او


باغ ویلا

 

 یا من یعطی الكثیر بالقلیل:

ای آن كه در مقابل اعمال اندك و ناچیز ما، پاداش بسیار عطا می نمایی


ناز دخملا

 

لطفا ادامه ی مطلب. مرســــــــــــــــیتشویق

یا من یعطی من سئله:

ای كسی كه به هر نیازمند و حاجت مندی عطا می كنی

یا من یعطی من لم یسئله و من لم یعرفه تحننا منه و رحمة:

 ای كه عطا می كنی به كسی كه تو را نمی خواند و از تو چیزی نمی خواهد 

 و تو را نمی شناسد كه صاحب مهر و عطوفت و رحمت هستی

 

 

 

 اعطنی بمسئلتی ایاك جمیع خیر الدنیا و جمیع خیر الاخره:

عطا كن به من در مقابل خواهش و خواسته ام همه خیر دنیا و همه خیر آخرت را

 

خاک بازی

 

واصرف عنی بمسئلتی ایاك جمیع شر الدنیا و شر الاخره. فانه غیر منقوص ما اعطیت:

و دور كن از من بنا برخواسته و خواهشم جمیع شر و بدی دنیا و شر و بدی آخرت را،

زیرا هر چقدر تو عطا كنی (از خزانه فضل و كرمت) كم نمی شود

 

استخر

  

و زدنی من فضلك یا كریم:

و بیفزا برای من از فضل و بخشش

 

ذرت خوردن

 

 زندگی رسم خوشایندی است

ما گره خواهیم زد

دل ها را با عشق، زندگی را با مهر...

ما به یک آینه به یک دلبستگی پاک قناعت داریم

 

تشکر نوشت 1: از خدای مهربونم به خاطر حال امروزم سپاسگذارم. سکوت چه زیباست وقتی همه ی حرف ها از توصیف تو عاجزند.لبخند

تشکر نوشت 2: از صمیم قلب از همه ی دوستان خوبم متشکرم به خاطر لطف و محبت و توجه شون نسبت به ما که حدودا یک ماه غیبت داشتیم. خیلی دوست دارم تک تک اسم ببرم اما ممکنه عزیزی از قلم بیوفته. در عوض به وبلاگ همگیتون سر میزنم و نظر میذارم. قلب 

تشکر نوشت 3: خوشحالم که شاهد حضور آقا جون، عمو عماد، مامانی ستاره خانم خوشگل و یه صاحب نظر دوست نیز از این به بعد هستیم. از حضور ویژه بابایی در سکوت هم لذت می بریم. دوستت داریم.ماچ 

 پی نوشت: از امکانات جدید این وبلاگ ارسال خبرنامه به دوستان عزیزی هست که مایلن از طریق ایمیلشون از به روز شدن اینجا مطلع بشن. برای عضویت کافیه نام و آدرس ایمیل خودتون رو در منوی سمت راست (پایین بخش امکانات وب) وارد کرده و گزینه ارسال به خبرنامه رو بزنید. ممنونم بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (23)

مامان پریسا
16 خرداد 91 20:12
سلام گلم.
خوشحالم که خوبی.
عکسها هم گویای اینه که حسابی خوش گذشته.
نوشته هات با کلام الهی خیلی زیباتر شده.
راستی من ثبت نام میکنم. ولی مشکل اینجاست که به ندرت به ایمیلم سر میزنم


سلام عزیزم
ممنونم
مرسی که ثبت نام کردی
مامی امیرحسین
16 خرداد 91 20:19
عزیزم بینهایت خوشحالم از برگشتنت...سراسیمه اومدم که ببینم برگشتی که کامنت گذاشتی یا نه و چه خوشحال شدم از دیدنت...از خوندنت ...از بودنت...


مهربونم منم خیلی دوستت دارم
ممنونم از لطف و محبتت
مامی امیرحسین
16 خرداد 91 20:20
کوثری من ماهه مثل همیشه و دوست جونشم که نمیشناسم خیلی ناز نازیه


ممنونم مامانیه گل
دوست جونیش، خواهرشه.عسل خانم
متین مامی ایلیا
16 خرداد 91 22:51
عاااااااااااااااااااااااااااالی بود
ممنون به خاطر نوشته های زیباتون


مرسییییییییییییییییی
خواهش میکنم
مامان امیر علی
16 خرداد 91 23:45
دختر نازم چه بلالی می خوری نوش جونت عزیزم .
مامان کوثر جون میشه منو راهنمایی کنی چطوری شعر امیر علی را در و بلاگ بزارم مدیریت گفت اما نشد


مرسی مامانی

چشم عزیزم در اولین فرصت میام گلم

مامان نیایش
17 خرداد 91 10:57
عزیزم ان شاا لله هیشه خوش باشی خوشحالم که اومدی عکس هات هم خیلی قشنگ بود دست مامانی گلت هم درد نکنه بوووووووووووس


عزیزم از داشتن دوستی چون شما خوشحالم.
مامانی
17 خرداد 91 11:16
سلام عزیزم خوبی مامانی؟
قربونت بره خاله



سلام مهربونم.ما خوبیم
وای نی نیه ما رو ببوسش
مامان زهره
17 خرداد 91 11:33
خوشحالم كه حالت خوبه


خوشحالم که خوشحالی
مامان زهره
17 خرداد 91 11:34
خصوصي برات گذاشتم


چک کردم مامانی
ما اینیم دیگه
عمو عماد
17 خرداد 91 13:13
خبرنامه عالی بود.
به موقع، زیبا و با تمام لینک ها

چه بیلی زدم من، جاتون خالی...


ممنونم از لطف شما
معلومه که آموزشهاتون بی تاثیر نبوده

خسته نباشید..اما داداشتون بیشتر بیل زدا
عمو عماد
17 خرداد 91 13:16
اینو یادم رفت بگم:
"عمو عماد، بیا خاک بازی تنیم"


نچ. اشتباه گفتین
"عمو عماد، بیا خات بازی تنیم"

شبنم
17 خرداد 91 15:05
سلام
ان شاا... همیشه خوش باشی دوست عزیزم
کوثر خانومی رو ببوس


سلام گلم. ممنونم
سید محمد رو ببوس
شبنم
17 خرداد 91 15:11
صبر کن ببینم به نظرم اومد کوثر جون پوشک داره!!!!!! بگوووو دارم اشتباه میکنم نههه



داری اشتباه میکنی
negar
17 خرداد 91 15:30
سلام مادر کوثرخدا برات حفظش کنه انشالله


سلام عزیزم
سلامت باشی مهربونم
متین مامی ایلیا
17 خرداد 91 15:31
برو خصوصی عزیزم


چشم گلم
ممنون از اعتمادت عزیزممممممم

مامان کورش
17 خرداد 91 17:35
سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم برگشتی دلم برات خیلی تنگ شده بود بوس بوس بوس راستی منم ثبت نام میکنم


سلام مهربونم. ممنون از حضورت
مرسی از ثبت نام
مامانی
17 خرداد 91 18:57
سلام مامان کوثرم
برورزم


سلام عزیزم. چشم
سمانه مامان پارسا جون
18 خرداد 91 0:46
سلام خانومی خیلی خوشحالم از برگشتنت
خوب کاری کردی
عکسهاهم مثل همیشه عالی بود


سلام عزیزم
مرسی از لطفت
مریم مامان عسل
18 خرداد 91 3:15
سلام عزیزم.
غیبتت ناراحتمون میکرد وبرگشتنی خیلی خوشحالمون کرد و کامنتهات توی وبلاگمون شادیمونو تکمیل کرد عزیزم.
دلم برتون تنگ شده بود.
خوشحالم توی این مدت روزهای خوبی رو گذروندید.


سلام عزیزم
از داشتن دوستی چون شما خوشحالم.
تک خاله ی کوثر جونی
18 خرداد 91 17:27
قشششششنگ بود...

اما من توی عکس ها نیفتاده بودم!


مرسیییییییییی

ایشالله دفعه بعد خاله جون
مامانی
19 خرداد 91 3:53
سلام مامانی
بروزم با سرماخوردگی


سلام عزیزم. وای خدانکنه!
مامان امیر علی
20 خرداد 91 17:39
مرسی از راهنماییت اما منه خنگ بازم نمی فهمم و نمی تونم
نمی دونم چی کار کنم .کوثر جونم رو ببوس


خواهش میکنم عزیزم
آخه مشکلت کجاست؟ بگو شاید حلش کردیم.
مامانی
20 خرداد 91 18:41
سلام به مامان عزیز
بروزم اگه بیای خوشحال میشم
دخترگلتو ببوس


سلام مهربونم
چشم مامانی حتما میام