جیگر مادر و بابا

گل گلی

1391/2/13 8:18
نویسنده :
693 بازدید
اشتراک گذاری

این گل گلی کیه که داره بدو بدو میره؟؟؟؟؟متفکر

وای چه خوشمل شده تو این چادر بغل

دخمل کجاست؟ تو مسجدچشمک

چیکار داره اونجا؟ رفته بازی کنه، نماز بخونه و از چپ و راست شکلات بدن دستش نگران

 

پس عکساش کو؟؟؟ برو به ادامه ی مطلب  قلب

آرام باش، ما تا همیشه مال همیم ، همیشه عاشق و یار همیم

 

 

 آرام باش عشق من ، تو تا ابد در قلبمی ، تو همه ی وجودمی


 

بیا در آغوشم ، جایی که برایت سرچشمه آرامش است


 

خیره به چشمان تو ، پلک نمیزنم تا لحظه ای از دست نرود تصویر نگاه زیبای تو


 

دستم درون دستهایت ،

یک لحظه رها نمی شود تا نرود حتی یک ذره از گرمای دستان لطیف تو



 عشق است که اینک ما را به عالمی دیگر برده

عشق است که من و تو را نمی تواند از هم جدا کند هیچگاه

خیلی آرامم ، از اینکه در آغوشمی خوشحالم

 

 

در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟

مثل آرامش بعد از یک غم 

مثل پیدا شدن یک لبخند

مثل بوی نم بعد از باران

در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟

من به آن محتاجم !
 

 

 پی نوشت: دوست من ستاره زمینی، مامان ریحانه، ممنون از حضورت عزیزم. ما هم خیلی دلمون میخواد بهتون سر بزنیم اما عزیزم آدرستو صحیح وارد نکردی. سرچ هم کردم به جایی نرسیدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (28)

ستاره زمینی
13 اردیبهشت 91 10:01
سلام به روی ماهت به چشمون سیاهت


عزیزم آدرسی که وارد کردی اشتباهه. باز نمیشه. تو پست گل گلی هم توضیح دادم
مامان زینب
13 اردیبهشت 91 10:04
ای الهیییییییییییییییییییی قبول باشه خاله جو...برا ماهم دعا کن با او چادر خوشکلت... شعر پایانیت محشر بوداااا خیلی قشگ
مسافران آسمانی
13 اردیبهشت 91 10:45
عزیزدلم با اون چادری که سر کردی...ماشاالله چقدرم که بهش میاد... الهی که مامانی هیچوقت این چشما ، نگاهها ، خنده ها ، شیطنت ها و خلاصه وجود نازنیشو که بهش محتاجی و این حس لطیف مادرانه رو خدا ازت نگیره و فقط نظاره گر رشد و بالندگی و شادیه کوثر جونی باشی...الهی آمین...
زهره مامان هلیا
13 اردیبهشت 91 10:49
چقدر این بچه ها معصوم هستن و هر حالتشون زیباست الهی که خدا همه دعاهای دلتو مستحاب کنه عسل خانوم
مامان پریسا
13 اردیبهشت 91 13:52
قربئن این فرشته ها برم با این نماز خوندنشون. واقعا دست گلت درد نکنه با این دست گل نازت
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
13 اردیبهشت 91 15:50
قبول باشه خاله جون التماس دعا. چادر قشنگت هم مبارک.ایشالله تو چادر عروسی ببینمت عزیزم.
مامان گیسو جون
13 اردیبهشت 91 16:11
سلام دوست گلم خوبین ؟ ای جانممممممممممم خاله قربون اون نماز خوندنت بره التماس دعا خوشگلم با اون دل پاکت منو هم دعا کن
مامان امیرعلی
13 اردیبهشت 91 17:34
خاله جون یه حسی بهم میگه که شاعری.نمیدونم چرا؟
مریم مامان عسل
13 اردیبهشت 91 18:16
قبول باشه کوثر من! چشمه ی رحمت مامان و بابا قربون اون دل صاف و ساده ات. واسه ما هم دعا کن گلی گلی!
سمانه مامان پارسا جون
13 اردیبهشت 91 18:42
سلام عزیزم خوبی؟ کوثرجون خوبه؟ آخه چرا رفتی حد اقل دلیلش رو بگو
مامان علي خوشتيپ
13 اردیبهشت 91 20:11
الهي فدات شم چقدر چادر بهت مياد عزيزم. خيلي التماس دعا دارم
یاسمین مامان سورنا
14 اردیبهشت 91 19:13
آخی عزیزم چه عروسکی شده این دختری ببوسش مامانی راستی شعر خیلی زیبایی بود من ازش استفاده می کنم البته با اجازه تون تو یه وبلاگ شعری که اونم مال خودمه اگه دوست داشتین یه سر بزنید خوشحال میشم www.akhs.mihanblog.com
محيا كوچولو
14 اردیبهشت 91 23:21
واي خدا اين دخمل خوشگل نمازخون رو ببين چقده ماهي تو خاله حيف نيست همينجوري ميگي همه چي تعطيل فكر بقيه رو هم بكن
مامان نیایش
15 اردیبهشت 91 12:43
خیلی با چادر نماز ماه شدی قربون تو دختر خوشگل و ناز خیلی ماهی التماس دعا مامانت رو هم ببوس از طرف من و بگو یه کم به فکر دوستاش هم باشه
مامان ماهان
15 اردیبهشت 91 15:45
ای جووووووووووووونم قربونت برم فرشته کوچولو چقدر چادرت خوشگله با اون قلب پاکت برای ما هم دعا کن عزیز دلم
نیلوفر(فرح) مامان آوا
16 اردیبهشت 91 8:48
سلام قند تو دلم آب شد با این عکسای گل گلی طاعات و عباداتت قبول درگاه حق باشه عروسک. خاله رو از دعا فراموش نکن با اون دستای کوچیک و قلب بزرگت. دوستون داریم. مامان کوثر جون حق داری با جیگرگوشت آرامش بگیری تا داریش غم نداری خدا بهت ببخشدش. زنده و سلامت باشید و همیشه کنار همدیگه سعادتمند.
مامان زهره
16 اردیبهشت 91 10:47
عكس ها خيلي قشنگ بود.نماز گل دخترم قبول باشه.جديدا مامان كوثر شعر گفتنتون هم قشنگ شده
مامان مانی
24 اردیبهشت 91 13:08
روز مامانی مبارک .... چه دختر نازی الهی قربونش بشم ...
رضا
25 اردیبهشت 91 14:47
بازهم ممنون از حضورتون
ستاره زمینی
30 اردیبهشت 91 10:47
سلام کوثر جونی فرشته کوچولو reyhan1385.niniweblog.com
مامان امیر علی
2 خرداد 91 21:23
فدات بشم خاله جونم با این چادر قشنگت و نماز نازت ما را هم دعا کن
مامان امیر علی
6 خرداد 91 15:44
خصوصی
negar
6 خرداد 91 15:50
سلام مامان کوثر وبلاگت خیلی مامانیهانشالله خدا برای هم حفظتون کنه انشالله نامدار باشه کوثر خوشگل
negar
6 خرداد 91 15:51
یادم رفت بگم من مامان ریحانه هستم دختر منم کمتر ازدختر تو خوشگل نیست دختر منم مثل یه تیکه ماهه
مامانی طهورا
7 خرداد 91 15:50
نازززززززززززززززززززززززی
مامانی شیما وحدیث
10 خرداد 91 0:28
وای خدا کوثر جون چقدرتو این چادر ماه شدی عزیزم چقدرمامان کوثرجون قشنگ نوشته بودی خوش ب حال دخملی که انقدر مامان هنرمندی داره اون دعای اول پستت رو هم من خیلی دوست دارم .تو آخرین پستمم این دعارو نوشته بودم . بووووووووووووووس
آقا جون
12 خرداد 91 20:44
باسلام: خداوند همه دخترا ورنان با حجاب اسلامی حفظ کند و طول عمر به آنها عطا فرماید. زنان و دختران با حجاب اسلامی مطمئنا نماز و عبادت دیگر انجام می دهند. کوثرجون دوستت دارم (توپل و مپل)
مامان تارا و باربد
13 خرداد 91 11:19
عروسک خانوم قبول باشه دعا یادت نره عزیزم