جیگر مادر و بابا

میگذرد...

1391/2/20 8:34
نویسنده :
494 بازدید
اشتراک گذاری

بارالها...

از كوي تو بيرون نشود پاي خيالم

نكند فرق به حالم

چه براني،چه بخواني

چه به اوجم برساني،چه به خاكم بكشاني...

 نه من آنم كه برنجم،نه تو آني كه براني...

نه من آنم كه ز فيض نگهت چشم بپوشم

نه تو آني كه گدا را ننوازي به نگاهي

در اگر باز نگردد،نروم باز به جايي

پشت ديوار نشينم چو گدا بر سر راهي

كس به غير از تو نخواهم،چه بخواهي چه نخواهي

باز كن در كه جز اين خانه مرا نيست پناهي
 

 

شاعر: یه عاشق گمنام...

زیباترین و بهترین و والاترین ماه های خدا در راهند

و من فرصتی دارم برای پیرایش درونم،

اگر عمرم کفاف دهد.

اگر خدای مهربانم تا لیالی قدر فرصتم دهد.

اگر ...

 

پی نوشت 1: از لطف و محبت و انتقاد و دلگرمی همه ی دوستان مجازی ام سپاسگذارم. دوستان عزیز، خداروشکر تا به امروز مزاحمی نداشتم و ندارم. علت رمزی نوشتن مطالب هم، مزاحمت کسی نبوده.

پی نوشت 2: دوستان مهربانم در سکوت گهگاهی به دیدارتان می آیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (94)

مامان امیرعلی
13 اردیبهشت 91 17:32
چرا آخه؟نکنه مزاحم دارین شما هم؟
مامان امیر علی
13 اردیبهشت 91 17:50
ای بابا چرا ؟؟؟ چرا شما را اینقدر اذیت می کنند اول رمز دار حالا هم تعطیل تو قوی باش و به دشمنات بخند جلوشون کم نیار و خودتو بزن به بی خیالی .بگو به درک نزار دشمنات به خواسته هاشون برسن .تو که مادر قوی هستی
مریم مامان عسل
13 اردیبهشت 91 18:14
چرا عزیزممممممممممممم؟ خیلی ناراحتم کردی! خواهش میکنم ادامه بده بخاطر کوثر و بخاطر دوستات که ما هستیم. دلمون میگیره اگه وبلاگت بروز نشه. خواهش میکنیم ازت. آخه دلیلش چیه؟؟
مامان علي خوشتيپ
13 اردیبهشت 91 20:13
وااااااااااااي نهههههههه چراااااااااااااا؟ شما تصمصم چند وقت پيش منو گرفتي؟ولي دوستان پشيمونم كردن.من از دست مزاحما...شما چرا؟ اميدوارم نظرت تغيير كنه
مهرانه مامان مهرسا
13 اردیبهشت 91 20:18
سلام عزیزم حالا که ما اومدیم شما دارید میرید؟
مامی امیرحسین
14 اردیبهشت 91 1:06
حتما شوخی میکنی دوست خوبم مگه نه؟بگو آره...جدا میخوای تعطیل کنی؟آخه چرا؟پس ما چی؟کوثر چی؟دوستیمون چی؟ واقعا مزاحم داری؟آی پی ها که کنارش مشخصه به دایره رسیدگی به جرایم رایانه ای شکایت کن.جدی میگم.من متا حالا مزاحم نداشتم اصلا نمیدونم چه مدلین ولی رفتن یعنی همون چیزی که اون میخواد.مگه نه؟
خاله نسرین مامان صدف و سپهر
14 اردیبهشت 91 5:56
سلام دوست خوبم.چه خبره؟!!! چه اتفاقی افتاده.این یه عنوانه یا نه واقعا قراره تعطیل کنین ؟چرا؟ دلیلش چیه؟ منکه میدونی خیلی به دیدن اسمتون تو وبلاگ خودم و خوندن نظرات عالیتون خو گرفتم. امیدوارم گذری باشه.
مامان علي خوشتيپ
14 اردیبهشت 91 11:07
عزيزم حالت خوبه؟بهتري؟ برگرد ديگه.اين نوشته رو هم پاك كن.به خاطر كوثر جوني
مسافران آسمانی
14 اردیبهشت 91 11:35
برای چی تعطیل؟ دلیلشو نمیدونم اما ما ها که کوثرجون و شما رو دوست داریم و دلمون براتون تنگ میشه چکار کنیم...؟
مامان علی
14 اردیبهشت 91 11:55
خواهش می کنم این شوخی تلخ رو نکن با ما نمیگی کسی دل بسته باشه به نوشته هات به دخترت به نظراتت خواهش میکنم کمی به خودت استراحت بده و برگرد پیشمون پیش اینهمه چشمونه مونده به راه . چقدر دلیلت منطقیه برای اینکار لطفا روراست باش با خودت لطفا!!!!!
مامان علی
14 اردیبهشت 91 12:02
اصلا فکر دخترت رو کردی چه جوابی می خوای بهش بدی که قانعش کنی اونم توی این سن کم؟؟؟ من نمی فهمم واقعا نمی فهمم!!!!ببخشید که اینقدر لحنم تنده ولی این رسمش نیست دوست من حالا به هردلیلی...
مامانی طهورا
14 اردیبهشت 91 16:04
خانمی ما تازه شما رو پیدا کردیم کجا میخوای بری ؟
یاسمین مامان سورنا
14 اردیبهشت 91 19:17
نههههههههه تو رو خدا برای چی ؟ اذیتتون میکنن؟بی محلی کن عزیزم اگه اینکارو کنی دشمن شاد میشی فقط و دوست ندارم که اینجوری بشه یه کم استراحت کن و آروم شو بعد بیا باز شروع کن من نمی خوام دوستیمون رو از دست بدیم آخه درسته که دوستی تو دنیای مجازیه ولی بازم مایه ی دلگرمی و آرامشه و من که دوسش دارم تو هم اگه همه ی دوستات رو دوست داری باز برگرد باشه؟ ممنونتم
محيا كوچولو
14 اردیبهشت 91 23:25
نه خاله ميدونم كه اين كار رو نميكني حيفه فقط همين
مامان کورش
15 اردیبهشت 91 12:03
سلام عزیزم اخه فکر ما نیستی کورش از دوری کوثر جونم چیکار کنه ؟؟؟
مامان کورش
15 اردیبهشت 91 12:04
سلام عزیزم برو خصوص
مامان نیایش
15 اردیبهشت 91 12:42
سلام خانمی خیلی ناراحت شدم این پست رو دیدم نمیدونم چی باید بگم ولی دلیلش هر چی که هست به خاطر ما و کوثر جون اینکار رو نکن و سعی کن آروم باشی و زود تصمیم نگیری نمیدونم به خدا باید چی بگم فقط خیلی ناراحت شدم همیشه به امید دیدن عکس های کوثر ناز و نوشته های قشنگت میام ایشالا که بیای به زودی
مامان ماهان
15 اردیبهشت 91 15:48
سلام گلم تازه داشتم با نوشته های قشنگت انس میگرفتم عزیزم نمیدونم دلیلش چیه ولی خواهش میکنم که بازم بنویسی تا ماهم بخونیم و لذت ببریم
بارازسلام
15 اردیبهشت 91 19:14
سلام ممنونم لطف دارید انسان سه راه دارد راه اول راه اندیشه که والاترین راه است راه دوم راه تقلید اسان ترین راه است وراه سوم را ه تجربه که سخت ترین راه است ...
بابای ارشیا
15 اردیبهشت 91 20:33
ممنونم که سر زدی . ولی از اینکه بازم آپ نگردی ازت دلگیرم . اگه حوصله داشتی میخوام چند کلام باها ت صحبت کنم و قوی باش .شب هستم منتظرم ببینمت تو یاهو یا تو نی نی
بهجت مامان ویستا
15 اردیبهشت 91 21:44
ما دلمون تنگ میشه ها.منتظریم بر گردید
مامان امیر علی
16 اردیبهشت 91 1:19
قوی باش یک زن باید نمونه ای از قدرت و ایثار باشه تا ارامش به خانوادش برگرده .شما که مادر قدرتمندی هستی و درجت خیلی بالاتر از همه ما مادرهاست پس حوصله ندارم یعنی چی قوی باش بخند و زندگی کن و به حکمتهاش احترام بزار
شبنم
16 اردیبهشت 91 8:35
سلام نمی دونم دلیل داری برای ننوشتن یا فقط خودت حوصله نداری ولی ان شاا... که خیره! اگه دوست داشته باشی منتظرتم
مامان علی
16 اردیبهشت 91 10:43
عزیزم خیییلی خوشحالم که اومدی و سر زدی و خوشحال تر میشم از تصمیمت برگردی به آغوش دوستات که همیشه چشم به راه نوشته های قشنگت. شکلک بغل لازم دارم الان.... زودتر سبز شو سبز همیشه سبز
مامان زهره
16 اردیبهشت 91 10:44
فكر كردي ناراحت شدم؟ فكر كردي مي گم چرا؟ برو برو كه حوصله بو كردن گل را ندارم. نبينم دفعه ديگه از اين چيزها بنويسي
مامان نیایش
16 اردیبهشت 91 10:50
بگذار روزگار هرچقدر میخواهد پیله کند، چه باک، وقتی یقین داریم که پروانه میشویم ...
یاسمین مامان سورنا
16 اردیبهشت 91 13:41
ما هنوز منتظر بازگشتت هستیما
مامان علی خوشتیپ
16 اردیبهشت 91 13:53
منتظریمااااااااااا
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
16 اردیبهشت 91 22:48
سلام.جالبه.منم یه مدت تعطیلش کردم.فقط و فقط به خاطر ماهان.امیدوارم تصمیمت از سر شوق باشه.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
16 اردیبهشت 91 22:49
خدا نکنه بشکنی.
مرضیه
16 اردیبهشت 91 23:49
مامان زهره
17 اردیبهشت 91 10:23
خوب يا بد كوثر جون را ببوس
شبنم
17 اردیبهشت 91 14:15
سلام نمی دونم چی بگم ولی کاش حداقل یه توضیح هر چند کوتاه می دادی!!! فقط نگران خودتم
مامان امیر علی
18 اردیبهشت 91 0:26
دوست خوبم خوبی بهتر شدی ؟؟؟؟؟؟ دوباره زندگی را از نو شروع کن قوی باش
مامان زهره
18 اردیبهشت 91 8:15
سلام سلامتي مياره . پس سلام سلام سلام.......
مامانی طهورا
18 اردیبهشت 91 20:39
خوشحالم که برگشتی عزیز
آرام
20 اردیبهشت 91 8:27
سلام. آخه چرا؟؟؟من که واقعا ازخوندن تصمیمتون ناراحت شدم ودلم گرفت, منتظر پست جدیدتون میمونم خانوم
مریم مامان عسل
20 اردیبهشت 91 10:01
حداقل پیش ما بیا.
مامان حسین
20 اردیبهشت 91 13:54
سلام دوست گلم چرا عزیزم؟؟؟؟ دلمون برات تنگ میشه
مامان پریسا
20 اردیبهشت 91 17:03
آخه چرا عزیزم. امروز همه دارن حال گیری میکنن. دلم حسابی گرفت
بابای دوقلوها
21 اردیبهشت 91 16:05
چی شده آبجی؟؟؟؟؟؟؟؟ چه خبره اینجا؟؟؟؟؟؟
مامانی شیما وحدیث
21 اردیبهشت 91 23:18
سلام مامان کوثرجون دوست خوبم اومده بودم که روز مادر رو بهت تبریک بگم ولی بادیدن پست جدیدت خشکم زد . آخه چرا ؟اگه واقعا مابرات مهم هستیم دوست دارم که دلیل رفتنت رو بدونم . میدونم که حتما دلیل قانع کننده ای واسه ی این کارداری ولی اگه نگی واقعا دلم میگیره . البته حالاهم حسابی دلم گرفت . ................. روزت مبارک عزیزم
متین مامی ایلیا
22 اردیبهشت 91 2:54
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است زیباترین خطاب “مادر جان” است “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک مادر . . .
متین مامی ایلیا
22 اردیبهشت 91 2:56
چراااااااااااااااااااااااا؟ تورو خدا نرو
بابای دوقلوها
22 اردیبهشت 91 10:01
کردم از علم سوال می توانی آیا معنی مادر را بهر من شرح دهی گفت نی نی هرگز من برای این کار منطق وفلسفه وعقل وزبان کم دارم قدرت شرح وبیان کم دارم ......................................... روزتان گلباران
مامی امیرحسین
22 اردیبهشت 91 10:46
روزت مبارک نازنین...امیدواربودم روز مادر نظرتو عوض کنه...
ستاره زمینی
22 اردیبهشت 91 18:48
سلام وعرض تبریک فراوان خدمت مامان کوثر جون. روزت مبارک مامان مهربون
مامانی طهورا
23 اردیبهشت 91 1:11
آدمها ... : ... وقتی کودکند می خواهند برای مادرشان هدیه بخرند ولی پول ندارند . ... وقتی که بزرگتر می شوند ، پول دارند ، ولی وقتِ هدیه خریدن ندارند. ... وقتی که پیر می شوند ، پول دارند ؛ وقت هم دارند ، ولی مادر ندارند ! روز مادر مبارک
شبنم
23 اردیبهشت 91 8:31
سلام دلیل رفتن رو نگفتی !!! روزت مبارک مادر نمونه
مامان تارا و باربد
23 اردیبهشت 91 11:04
روزت مبارک مادر مهربون و نمونه
مامان امیر علی
23 اردیبهشت 91 11:06
سلام دوست خوبم .روزت مبارک برات بهترین ها را ارزومندم .امیدوارم در کنار خانوادتون شاد و سلامت باشید .به ما هم سری بزن و دوباره برگرد .بازم می گم زن یعنی قدرت مادر یعنی صبوری در برابر بدیها و فاطمه زهرا از قدرت و صبوری الگوی تمامی ما زنهای زمینی قوی باش خانمی . بوس برای شما و دخمل نازت
مامان علی
23 اردیبهشت 91 20:30
"مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزتون مبارک دوست عزیزم.
کوثر آبجی کیمیا
23 اردیبهشت 91 23:15
خاله جون دلم براتون تنگ میشه
محيا كوچولو
24 اردیبهشت 91 16:46
مــادر آن مــرکــز پــرگــار عـشـق مــادر آن کـاروان سـالـار عـشـق آنـکـه جـان در پـیـکر گیتی دمید روزگــــار تـــازه آئـــیـــن آفـــریـــد گــریــه هـای او ز بـالـیـن بـی نـیـاز گــوهــر افــشـانـدی بـدامـان نـمـاز اشـک او بـر چید جبریل از زمین همچو شبنم ریخت بر عرش برین روز مادر بر همه فرشتگان زميني مبارك
یاسمین مامان سورنا
24 اردیبهشت 91 19:44
مامانیه مهربون روزتون مبارک
مامان زهره
25 اردیبهشت 91 12:59
سلام چند بار مي خواستم زنگ بزنم گفتم شايد مزاحم باشم .
مامان علی خوشتیپ
25 اردیبهشت 91 15:10
هنوز نیومدی عزیزم؟خوبی؟کوثر جونم خوبه؟ بی خبر نذارمون
مامان نیایش
26 اردیبهشت 91 10:17
سلام عزیزم امید وارم خوب باشی و دختر گلت هم شاد و سر حال روز مادر رو بهت تبریک میگم مامان صبور و مهربون و عاشق و ان شاا لله سایه ات رو سر دختر گلت همیشگی باشه دوستتون دارم کوثر رو ببوس
زينب عشق مامان و بابا
26 اردیبهشت 91 17:49
سلام سلام خوبيد دلم براتون تنگ شده با عكساي جديد زينب بروزم
بارازسلام
28 اردیبهشت 91 0:58
سلام دوست من متشکرم از ابراز احساساتت نسبت به پستها
مامان علی خوشتیپ
30 اردیبهشت 91 11:38
عزیزم ممنون بابت گل.خودت گلی واقعا آدم یه وقتایی نیاز به تنهایی داره...که فقط خودش باشه و خدا.وای من الان خیلی به این حالت نیاز دارمممممم این گلا هم برای شما
مامان زهره
30 اردیبهشت 91 12:00
سلام گلم به خونه خودت خوش اومدي
یاسمین مامان سورنا
30 اردیبهشت 91 13:11
سلام عزیزم مرسی از اینکه دوباره برگشتی خانوم گل بابت گل هم ممنون خودت گلی عزیزم
مامان پریسا
30 اردیبهشت 91 13:44
سلام دوست و خواهر عزیزم. خییییییلی خوشحالم که برگشتی. هر بار اومدم و دیدم که نیستی دلم گرفت. ممنون که بهم سر زدی. در ضمن خودت و دختر ماهت گل هستید. تقدیم به شما....
بابای دوقلوها
30 اردیبهشت 91 14:38
سلام آبجی خوشحالم که برگشتید. امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید. فقط یه خواهش حدود بیست روز هستش که از کوثر گلیموون خبری نیداریم. زودتر در موردش بنویسید
محيا كوچولو
31 اردیبهشت 91 0:01
اي خاله پر رمز و راز اميدوارم زودتر برگردي به روزهاي شاد گذشته
مامان سپهر و صدف
31 اردیبهشت 91 1:02
سلام دوست خوبم.من کاملا گیج شدم .واقعا دیگه مطلب نمیذارین.آخه چرا ؟چه دلیلی برای تعطیلی وجود داره.؟ من که خیلی نیاز دارم به خوندن مطالب زیباتون و آرامش میگیرم از اونها.امیدوارم بودم یه دوست خوب پیدا کردم که میتونم در کنارش مشکلاتمو حل کنم.لطفا به من سر بزنین.کوثر جونو ببوسین.
مامان نیایش
31 اردیبهشت 91 10:00
سلام عزیزم ممنون از حضورت دلم برات تنگ شده بود همیشه به یادتم خانمی کوثر گلم رو ببوس ایشالا که شاد باشی و دیگه هیچ غمی تو دلت خونه نکنه هیچ وقت
مامان زهره
31 اردیبهشت 91 10:01
سلام عزيزم منتظر مطالب زيبايت هستم
مامان زهره
31 اردیبهشت 91 10:01
آنلاين خوبي
مامان زهره
31 اردیبهشت 91 10:02
نكنه روزه سكوت گرفتي؟
مامان زهره
31 اردیبهشت 91 10:02
ماماني دنياي بچه ها قشنگه ما خرابش نكنيم
مامان زهره
31 اردیبهشت 91 10:05
نمي خواي چيزي بگي
مامان زهره
31 اردیبهشت 91 10:06
من حوصله سكوت را ندارم.
مامان زهره
31 اردیبهشت 91 10:06
شايد بازم بيام پيشت
مامان زهره
1 خرداد 91 9:16
سلام از امتحان رياضي چه خبر؟ ديروز كه من حسابي غبطه خوردم اگه من هم كدبانو بودم حتما قورمه سبزي مي پختم.ولي خوشحال شدم كه محيط را آرام مي كني براي تمركز اعضاي خانواده.دست مريزاد
مامان تارا و باربد
1 خرداد 91 10:45
عزیزم چه خوب شد که نوشتنو شروع کردی امدوارم همیشه شاد و پیروز باشی دخمر گلتو می بوسم
بابای دوقلوها
1 خرداد 91 15:13
منتظر پست جدید از کوثر خشگلمون هستیماااا.
مامانی طهورا
2 خرداد 91 0:43
مامان زهره
2 خرداد 91 11:52
جواب محبت محبته
مامی امیرحسین
2 خرداد 91 14:28
نگرانم میکنی...توروخدا بگو که هیچمشکل خاصی برای سلامتیت بوجود نیومده...یعنی چی اگه عمرم کفاف بده...بگو تو روخدا
مامان امیر علی
2 خرداد 91 21:24
عزیزم خوشحالم که اومدی بوس
مامان نیایش
5 خرداد 91 23:08
سلام خانمی دلمون براتون تنگ شده خوبی همیشه به یادتم
مامان زهره
6 خرداد 91 10:29
مامان امیر علی
6 خرداد 91 16:04
سلام دوست خوبم نمی دونم چرا در وبلاگ امیر علی این اهنگ و هر اهنگی اجرا نمی شه چه کارکنم ؟؟؟؟؟؟؟
مامان علی
6 خرداد 91 16:56
دلم برات تنگ شده دووووست بیا هوایی شدیم
مامان زهره
7 خرداد 91 11:34
سكوت را بشكن....سكوت را بشكن....
مامانی طهورا
7 خرداد 91 15:49
عاشق شعرت شدم چقدر جالب بود
مامی امیرحسین
8 خرداد 91 12:16
خوشحالم که خوبی دوست خوبم...ناراحتیمو بپذیر از نبودنت...هضمش برام سخته. درضمن آهنگ وبلاگت آهنگ مورد علاقم در طول بارداریم بود و شاید روزی بیشتر از 50 بار گوشش میکردم
مامان زهره
9 خرداد 91 11:23
مامان پریسا
10 خرداد 91 17:25
سلام مامانی. خوبی عزیزم. پیشا پیش میلاد حضرت علی و روز پدر مبارک. شما برای جشن دعوت هستید بفرمایید
مامان نیایش
13 خرداد 91 13:41
دلم براتون تنگ شده دوست عزیزم ان شاا لله خوب باشید و خوش التماس دعا خانمی دوستتون داریم
مامان زهره
13 خرداد 91 15:55
روز پدر بر پدر مهربان كوثر جون مبارك
نی نی ارشام و سارا
15 خرداد 91 22:06
خيلي سخته لباساي پدرت هنوز تو کمد باشه اما ديگه خودش نباشه سخت تر از اون دلتنگي واسه آغوشي که هرگز ديگه نميتوني حسش کني براي شادي تمام پدرها از دنيا رفته در اين لحظه دعا کنيم!!! روز پدر رو بر تمام پداران ایران زمین تبریک میگم مخصوصا پداران اسیر خاک...