جیگر مادر و بابا

خونه جدید

1391/12/20 12:39
نویسنده :
536 بازدید
اشتراک گذاری

سپاس و آفرین خدای را كه این جهان مجاز و آن جهان واقع را آفرید،

و نیك‌اندیشان و وفاداران را پدیدار كرد خاصه مادران مهربان نی نی وبلاگی! ماچ

چقد دلمان برای دوباره نبشتن تنگیده بود...

اما انگیزه و حس و حالش را نداشتیم،

پیوسته تمام ذهن و جسممان را به جابه جایی خانه مان سپرده بودیم.

نزدیک به دو هفته جمع می نمودیم در کارتون موزی و روزنامه همشهری! نیشخند

و روزکی چند نظارت داشتیم بر نقاشان سقف و دیوار و نصابان کاغذ دیواری و لمینت کف

و بیش از یک هفته باز می نمودیم از کارتون و روزنامه مورد اشارت.

امان از بستن و باز کردن های بی انتها که ما را بسیار سخت آمد. استرس

دخترکمان نیز هر آینه و هر مکان، حضور فعال یدی و بصری و کلامی داشتندی

و از همه چیز پرسیدنی و گفتندی و شنیدندی و لمس کردندی و گاه کلافه نمودندی کلافه

سرانجام به اتاق خود رسیدندی و شادتر از گذشته بودندی! قلب

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (48)

آزاده
20 اسفند 91 13:27
خونه نو مبارک. ایشالا به خوشی و سلامتی توش زندگی کنین و هی جمعیتتون اضافه بشه

کوثر جونم اتاق جدیدت مبارک. ماااااااااااچ به لپای خوشگلت

چقده دلم براتون تنگ شده بود


ممنونمممممممممممممممم عزیزممممممممممممممممم

نه دیگه جمعیت خوب نیس اضافه بشه

مرسی از تبریک و حضور خوشگلت دوست جونم

ما هم دلمون برای این اومدنات تنگ شده بود جیگر خانم
مامان طه
20 اسفند 91 13:28
سلام عزیزم به به خونه نو مبارک

خسته نباشییییییییی

روزنامه همشهری رو خوب اومدی منم استفاده کردم بسییییییییییییی

حالا کدوم ور تهران رفتین؟


سلام مامانی

ممنونم. شما هم خداقوت عزیزم

دیگه حالم بهم میخوره ازش

همون ور که بودیم بازم رفتیم همون ور
مامان تسنيم سادات
20 اسفند 91 13:53
مثل اينكه خييييييييييلى خييييييييييلى بهتون سخت گذشته عزيز جان .....

از لهجه نوشتنتون فهميدماااااااا ....!!
حالا خسته نباشيدندى .... دوست عزيزجانمندى....
اين دختر نكو سيرت را ز جانب ما ببوسندى


آره خیلیییییییییییییییییی
فدای تو مامانیه باهوش
ممنون از حضورت عزیزممممممممممممممممم
مامان فتانه
20 اسفند 91 13:55
خونه نو مبارك انشالله به خوشي استفاده كنين ازش ...اتاق دخملي هم خيلي ناز شده


ممنونم دوست خوبمممممممممممم
مامان ملیسا و مهدیس
20 اسفند 91 19:33
خونه نو مبارکهههههههه ایشالا همیشه توش خوش باشید الهی من فدای این کوثر جونم بشم که دلم هم واسه خودش هم واسه مامان گلش تنگیده بو اخییییییش بلاخره دیدمشون یه ذره دلتنگیم کمتر شدراستی مامانی یه سوال شما به ما رمز نمیخواهی بدندی


ممنون از محبتت عزیزم
ما هم دلتنگ همه ی دوستان بودیم
مامان نیایش
20 اسفند 91 20:21
عزیز خانم بسیار مشهود می باشندی که بسی سخت گذشتندی به شما علی الخصوص یه چند تا آهی باید همی می کشیدندی نه مینبشتندی اما صدای آه ها همین جور هم به گوشمان میرسیدندی
برو بابا خیلی سخته این چه مدل حرف زدنه دیگه
قربونت برم بابا این جوری خیلی بهتر تره میگم خیلی سخت بوده نه خسته شدی ولی وقتی به در و دیوار تمیز خونه نگاه میکنی و ذوق کردنای کوثری رو میبینی همه خستگی از تنت بیرون میره مبارک باشه ان شاا لله به سلامتی و دل خوش مبارک باشه کوثر نازم اتاق خوشگلت خانمی دلم برات یه ذره شده بود اااااااااااااااااااا
خصوصی


من فدای اونجوری حرف زدنت که بسیار سختت آمد
آره خب خیلی خیلی بهم سخت گذشت اما نتیجه اش خداروشکر خوبه
مهسا مامان کیارش
20 اسفند 91 22:38
واااااااااااااااای عزیزم خسته نباشین. خونه نو مبارک امیدوارم که همیشه شاد و با موفقیت کامل زندگی کنین اتاق کوثر جون هم خیلی قشنگ شده مبارکش باشه


ممنونم دوست خوبمممممممممممممممم
مامان ماهان
21 اسفند 91 0:49
سلام.منزل نو مبارک.ایشالله همیشه سفره شادی و زیارت توش پهن باشه.کوثر جونی چقدر اتاقت خوشکله.مث اینکه حسابی هم نورگیره ها.لباست هم خیلی قشنگه گلم.
پیشنهاد آزاده جون هم خیلی عالیه ها.


سلام عزیزم. متشکر از لطف و نگاهت
حالا تا ببینیم
تک خاله کوثر جوووونی
21 اسفند 91 0:49
به به ،،، سلام ،،، چقدر دلم واستون تنگ شده بود

واای خدا ،،،، اتاقشو ببین سلیقه کی بوده؟ چه ناناز شده

ایشالا هر چه زودتر کارهای جمع و جور کردنیت، به اتمام برسه


واااااااااای سلام عجیجم
اتاقش سلیقه من و باباییش بوده
ممنونم خواهر جونممممممممممم. انشالله کارای تو هم زودتر تموم بشه
معصومه
21 اسفند 91 7:09
گم کرد شبی راه و مسیرش به من افتاد

ناخواسته در تیر رس راهزن افتاد

در تیر رس من گره انداخت به ابرو

آهسته کمان و سپر از دست من افتاد

بی دغدغه بی هیچ نبردی دلم آرام

در دام دوتا چشم دو شمیر زن افتاد

می خواستم از او بگریزم دلم اما

این کهنه رکاب از نفس از تاختن افتاد

لرزید دلم مثل همان روز که چشمم

در کشور بیگانه به یک هم وطن افتاد



درگیر خیالات خودم بودم و او گفت:

من فکر کنم چایی تان از دهن افتاد.


به به چه شعر متفاوتی
مرسی!
حالا یعنی چی؟؟؟!!!
محبوبه مامان الینا
21 اسفند 91 8:06
به به برگشتی دوست خووووووووووبمخونه نو مبارک کوثر جون اتاقت خیلی نازه عزیزمانشااله تو این خونه همیشه خوش و خوشبخت تر و شادتر باشید


آره برگشتیم عزیزم
ممنون از لطف و نگاه و آرزوهای خوبت
مامان گلها
21 اسفند 91 9:44
سلام.
خسته نباشی مامانی مهربون
خونه جدید مبارک.
کوثرجونی اتاق خوشگلت مبارکت باشه
آرزو می کنم سال جدید تو خونه جدید براتون پر باشه از خوشی و خرمی و شادی و سلامتی


سلام دوست خوبم
ممنونم از حضور و نگاه و دعای خوبت
ستاره زمینی
21 اسفند 91 10:53
منزل نو مبارک عزیزم خسته نباشید.
کوثر ج.نم اتاق جدید مبارکت باشه انشالله سال خوش و توام با سلامتی زیر سایه بابایی و مامانی.


متشکرم دوست گلم
مرسی از دعاهای خوشگلت
محبوبه مامان الینا
21 اسفند 91 10:55
راااااااااااستی چه جالب که اتاق کوثر جون سبزهآخه الینا همیشه میگه اتاق منو آبی و سبز کنید اصلا رنگ صورتی و قرمز دوست نداره واسه همین دکور اتاقشو سبز انتخاب کردیم


من فدای اون سلیقه الینای ناز و باهوشم بشمممممممممم
دکور سبزش مبارک
شبنم
21 اسفند 91 11:45
سلام سورپرایز!!!! من دوباره اومدم!!
خونه جدید مبارک فکر کنم خیلی بزرکتر قبلی باید باشه
اتاق گل خانومی که اینو میگه مبارکش باشه
ماشا.. چه نازم افتاده عکسش خانوم و شیک و باوقار ماشاا...
راستی چرا حالا باهم دو تا خواهر و دوتا جاری اونم درست باهم؟؟؟!!! مشکوک می زنیدا!!! ههههههه
آخه من توی اسباب کشی کمک خواهرم بودم و خواهرک کمک من می دونم کمک یه خواهر توی اسباب کشی نعمت بزرگیه
خوش باشید کمک آبجی هم برید !!!!
عیدتونم دوباره مبارک
سفر مخد برد، بید هد ما، خشونه ببینمتون!!!
عمراً بتونی با لهجه خودم اینو بخونی ههههه
بوووووووووووووووووس


سلام عزیزدلم. خوش اومدی
مرسی از حضورت دوست جونم
خب دیگه. قضیه داره
اتفاقا از ظهر خونه ی خواهرم بودم و داشتم بهش کمک میکردم چون کارای خودم تقریبا داره تموم میشه
وای چه بامزه با لهجه نوشتی خیلی خوشم اومد
فهیمه مامان سینا
21 اسفند 91 13:20
خونه نو مبارک

چه اتاق خوشگلی هم داره کوثر فسقلی...مبارکش باشه



ممنونم عزیزمممممممممممممممممم
خواهر فرناز
21 اسفند 91 15:14
سلامممممممممممممممممممممممممممم
وای چه قدرخوش حال شدم برگشتین

رمز براتون تلگراف شد
مبارک خونه نو باشه
مبارک اتاق کوثر خانم باشه
حیاط بزرگ داره کوثر بازی کنه


سلام خانم خانما
ممنونم از محبتت
مرسی از رمز
نه بابا آپارتمانه فعلا به حیاط نرسیده
متین مامی ایلیا
21 اسفند 91 15:43
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام خوشحالم که برگشتید
خونه نو مبارک عزیزم ایشالا شاد باشید
دلم واسه این وروجک یه ذره شده بود تقریبا هر روز اومدم و بهتون سر زدم خیلی خوشحالم که برگشتید
اتاق کوثر جون هم عاااااااااااااااااااااااااااااااااااالی شده مثل دخملمون خوشگله


سلام دوست خوبم
منم خوشحالم که باز نظرات خوشگلتونو میبینم
ممنون که هر روز به اینجا سر میزدی. خیلی گلی
مرسی از لطفت
مریم مامان عسل
21 اسفند 91 17:01
سلام سلاممممممممم
خخخخخخخخخ
خواهر من راضی نیستم فشارت بوفته.
یه خط در میون بخون پستامو. جا بزن!
ههههههه
مرسی از نگاهت مهربون

به به خونه ی جدید مبارککککککککککک
به سلامتی و ل خوش انشالله کنار هم زندگی کنید و کلی خاطرات خوب بسازید تو این خونه.



سلاااااااااااااااام عزیزمممممممممم
نه بابا! دلت میاد جا بزنم؟!
بازم میام میخونم

متشکر از لطف و حضور و نگاهت
مریم مامان عسل
21 اسفند 91 17:02
کوثر ناز من اتاقت خیییییییییییلی خوشگله خاله جون
خیلی زیاد
دوستتون دارم
مبارکه منزل نو


ممنون از نگاهت عزیزم
مامان یاشار
21 اسفند 91 20:54
به سلامتی. خیلی تبریک میگم مبارک باشه. ایشالا یه عالمه خاطره ای خوب تو خونه جدید اتفاق بیفته اتاق گل دخملمون هم خیلی خوشگله


سلامت باشین عزیزم
ممنونممممممممممممممممممممم
خواهر فرناز
21 اسفند 91 21:01
به کوثر جون بگو بیاد خونه ما تا دلش میخواد با فرناز تو حیاط بازی کنه
الهی بمیرم ما هم که حیاط داریم هم بازی نداره



مرسییییییییییییی آجی مهربااااااااااااااااااان
مامان محمد و ساقی
22 اسفند 91 0:08
سلام مبارک باشه
خسته نباشین
ایشا... همیشه توش سلامتی و شادی باشه
اتاق دخملی خیلی خوشگله


سلام عزیزم
ممنونم از حضور و دعای خوبتون
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
22 اسفند 91 12:03
خونه نو خونه تکونی و اتاق جدید همه و همه مبارک
امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشید


مرسییییییییییییییییییییییییییی
مامان دینا
22 اسفند 91 12:43
سلام دوست عزیزم

خونه نو مبارک انشاا... زیباترین روزا رو تجربه کنید
(آمین)


سلام عزیزم
ممنون از لطف و حضورت
مامان طه
22 اسفند 91 14:32
عزیزم بروزم


چششششششششمممممممممم
mamanebaran
22 اسفند 91 16:39
عزيزم ، مباركتون باشه خونه جديد و خوشگلتون ، اميدوارم بهترين لحظه هاي رو كنار هم داشته باشين ، خانمي حسابي خسته نباشي ، ميدونم خيلي سخته اما آخر كار وقتي نتيجه زحمات رو نگاه مي كني يه دنيا ارزش داره ، قربون قد و بالاي كوثر نازنينم ، عزيزم ممباركت باشه اتاق خوشگلت فداي تو اون عروسكات ، خيلي خيلي خيلي دلمون براتون تنگ شده بود تروخدا ديگه غيبتاتون انقد طولاني نشه ديگه باشه


ممنونم از حضور و نظر خوشگلت دوست خوبم
بله نتیجه معمولا شیرینه بخصوص اگه کار سختی باشه
مرسی از لطفت
چشم ولی قول نمیدیم
بهجت
22 اسفند 91 16:49
منزل نو مبارکامیدوارم شادترین لحظات در انتظارتون باشه


ممنونم عزیزمممممممممممممم

یاس
22 اسفند 91 23:51
خونه جدید مبارک.وای که چقدر سخته.حالا جمع کردنش به کنار،دوباره همه رو جابجا کردن و جا براشون پیدا کردن رو دیگه نگو...
خدا قوت خواهر.
راستی مهربون الان خوبین همتون؟
مریضی واقعا بده.
خدا همه بیمارها رو شفا بده.
میبوسمتون گل نازم


ممنونم عزیزممممممممممم
آره جا دادن وسایل واقعا سخته
بابایی و کوثرجون خوبن اما من هنوزم سرفه میکنم ;(
مرسی از دعای خوبت
ما هم بوسسسسسسسسسس
مامان ثمین
23 اسفند 91 3:49
سلام چه دخترنازی دارین ماشاله
خونه جدید مبارک
عزیزم بیاین پیش ماخوشحال میشیم


سلام عزیزم. متشکرم از لطف و نگاهتون
چشمممممممممم
مامان سيد محمد سپهر
23 اسفند 91 10:17
مثل هميشه منو شارز كردي موفق باشي خونه جديد مبارك عزيزم مي يام سر فرصت مي خونم ما هم به روزيم


عزیزمییییییییییییییی
ستاره زندگی
23 اسفند 91 10:26
سلام سلام سلام
خونه نو مبارککککککککککک
بزرگتر از خونه قبلی هست؟(2خوابه ؟)
انشالله روز های خوش ودر کنار هم سپری کنید
اتاق این وروجک هم مبارک باشه


سلام مامانی
ممنونممممممممممممممممممممم
بله دقیقا
مرسی از لطف و دعای خوشگلت
مامان سيد محمد سپهر
23 اسفند 91 11:35
ممنون از دعاي خيرت براي شما هم من همين دعا را آرزومندم
راستي چقدر كم لباس كوثر جوني شبيه كمد لباس محمد سپهره نذار بگم دل به دل راه داره و......


خواهش میکنم عزیزمممممممممم
جدی؟ چه جااااااااااالب
مامان سيد محمد سپهر
23 اسفند 91 11:38
فقط كشوهاي كمد كوثر جوني بيشتره. بيا وب ما موضوع محمد سپهر و مسابقات پست : مسابقه اتاق من . بازم خونه جديد مخصوصا اتاق گل دختري مبارك...


چشممممممممممممممم. اومدمممممممممممم
مامان ملیسا و مهدیس
23 اسفند 91 11:55
سلام گلم خ داری عزیزم


سلام مامانی
ممنون از خ دوست گلم
مامان ثمین
23 اسفند 91 12:10
مرسی عزیزم
اجازه هست لینکتون کنم


خواهش میکنم دوست گلم
با کمال میل
مامان سيد محمد سپهر
23 اسفند 91 13:51
عزيزم ما هم كمدش را سال 1387 گرفتيم البته چندماهي قبا از تولدش مباركشون باشه.


به سلامتییییییییی
مرسی
یاسمین مامان سورنا
23 اسفند 91 15:29
به به سلام مامانی خسته نباشین واقعا کار خیلی سختی بوده
خدا شکر که همه چیز روبه راه شده
چه گل دخملی داریم ما چه اتاق قشنگی
مبارک باشه دوستم هم خونه ی جدید هم اتاق کوثر جونی
:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*


سلام سلام عزیزمممممممممم
ممنون از لطف و نگاه قشنگت
مامان میعاد
23 اسفند 91 15:41
اتاقش خیلی قشنگه مبارکش یاشه


ممنونم عزیزممممممممم
محيا كوچولو
23 اسفند 91 23:03
اتاق جديد و با صفا مبارك كوثر عسلي خوش بحالت
خونه جديد هم خيلي مبارك ايشالله هميشه خستگيها براي جابجا شدن به خونه هاي بزرگتر و قشنكتر باشه


ممنونم ناز دختر عسلییییییییییی

گلاویژ
24 اسفند 91 7:57
پس کارهای عیدت هم کردی آره ؟؟؟؟؟؟؟؟

من که اثاث کشی کردم و اومدم اینجا وروجکم 11ماهه بود


یادش ه میافتم اشکم در میاد
از بس من هم زجر کشیدندی بی حتی یه کمک از طرف هیچ کس!

خوشحالم که هستی !

اتاق کوثرم هم چه مرتب و تمیزه !
مبارکش باشه !
منتظر عکسهای خوشجل موشجل از کوثر جونم توی اتاقش هستیم!

یاعلی!


آؤه عزیزم
همه کار کردم
اون بیشترش تنهایی
جمع کردن و پهن کردن و نظافت...

آخیییی واقعا سخت بوده . همیشه سلامت و شاد باشی

ممنون از لطف و نگاهت
زهرا(✿◠‿◠)
24 اسفند 91 9:54
خونه ی نو مبارم عزیزم...
سال نو توو خونه ی نو!چه شـــــــــــود؟؟؟؟!!!!!!


واقعا
زهرا(✿◠‿◠)
24 اسفند 91 9:56
اتاق خوشگلمم خیلی خوشگله........مبارکش باشه


زهرا(✿◠‿◠)
24 اسفند 91 10:01
معلوم گشتندی که بسیار خسته شدندی!!!
پس ما نیز زینجا رخت بربستندی(!) تا شما به استراحت خود ادامه بدادندی!!!!!

خوشمان آمد زینگونه سخن گفتن!!!!
چه بس برایمان شیرین آمده اســـــت!!!!

هی حرف زدنمان بگرفتندی!!!!
یکی بیامدندی ما را جمع بکردندی!!!



فدای توووووووووووووووووو
ممنونم عزیزممممممممممممممممممممممممم
مامان علی خوشتیپ
26 اسفند 91 15:08
خونه نو مبارک بودندی
چقدر اتاق دختری مثل روی ماه خودش قشنگ بودندی
منم عاشق ترکیب نارنجی و سبز هستمدی


ممنونم عزیزممممممممممممممممم
مامان ثمین
28 اسفند 91 3:56
بااجازه لینک شدین


بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان میعاد
2 فروردین 92 18:29
سلام سال جدید مبارک و امیدوارم سال 92 سال پرباری براتون باشه.


سلام عزیزم. مرسییییییییی
negar
21 فروردین 92 10:51
khooneye no mobarak
ishala ghesmate hameye ounaei bashe ke mostajeran o khoone nadaran
kosar khanomi doset darimmmmm



ممنونم عزیزمممممممممممممممممممم
انشالله