جیگر مادر و بابا

آخرین پست سال 91

1391/12/24 12:32
نویسنده :
550 بازدید
اشتراک گذاری

در یک سال گذشته به خوبی دریافته ام که

اینترنت فضایی است که در آن زندگی می کنیم، می آموزیم و دوست پیدا می کنیم.

حواسمان هست هر حرفی را هر جایی نزنیم.

عکس ها و اطلاعاتمان را هر جایی منتشر نکنیم.

چون می دانیم اکنون رفتارها و عملکرد ما در این فضا، مجازی نیست و

جزو رفتارهای اجتماعی ما به حساب می آید.

 وبلاگ نویسی درآمد زا نیست و شغل محسوب نمی شود،

اما در این فضا بی چشم داشت اطلاعات خود را به اشتراک می گذاریم.

تجربیات خود را با دوستانمان قسمت می کنیم و

در واقع ما به یک خرد جمعی متصل هستیم.

 

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

پس بر خود لازم می دانم در آخرین پست این وبلاگ در سال 91

از همه ی دوستانی که در این یک سال باهاشون زندگی کردم و ازشون انرژی گرفتم

تشکر و قدردانی کنم و بهترین و زیباترین لحظات را برای شان آرزو کنم:

 

 

تک خاله کوثر جون که امیدوارم سال آینده صداش کنم مامان یه فسقلی خوشمل و خوردنی

آزاده جون مامان متین و مبین که قدیمی ترین و با معرفترین دوست مجازی منه و هر روز اینجا رو باز می کنه و همیشه انرژی مثبت میده.

شبنم جون مامان سید محمد که بیشتر وقتا بدون دعوت میاد و مهربونیش شامل حالمون میشه و ای کاش بازم توی وبلاگش می نوشت

مامان قشنگ ترین بهانه زندگی، نیایش جون که صبر و صداقتش همیشه برام الگو هست
 
مامان مسافری از بهشت، امیر حسین با احساس و خوش قلم که از دوستیش خوشحالم

مامان تسنیم السادات گل و عزیزم که به داشتنش بر خودم می بالم و ازش ممنونم

مامان ستاره زندگی باهوش و خانم که بیشتر از قبل از احوالاتشون باخبرم

خاله باران عزیز که چند ماهی بهترین روزها و لحظات رو باهاش سپری کردم
 
صاحبنظر اینجا که نمیدونم چرا سکوت کرد و رفت اما نظرات خوبش برامون به یادگار موند

مامان یاشار جون ناز و تپلی که همیشه بهترین عکسا رو از قند عسلش میذاره

مامان ماهان عشق ماشین که نوشته های خردمندانه ش رو خیلی دوست دارم

مامان محمد سپهر تاج سر مامان فعال و هنرمند که پست های فوق العاده ای میذاره

مامان سورنا توپولی مهربون و دوست داشتنی که بیشتر وقتا میره سفر

مامان یا بابایی فرشته ای به نام محیا که نوشته های طنزآلود و بامزه شون همیشه انرژی مثبت میده

مامان عسل جون شیرین و خوشگل و ناز و خوردنی که پست های مادرانه ش خیلی عاشقانه است

مامان زهرا دختر دوست داشتنی و باهوش که خیلی زیبا از زندگی در یه کشور غریب (قبرس) مینویسه

مامان ویستامهر ناز و شیرین زبونم که تصمیم گرفته دیگه از دختر ماهش ننویسه

مامان قشنگترین تجربه، علی جون پر کار و باحوصله و با احساس و خوش قلم

مامان فرشته آسمونی مبینا خانم و پر احساس ساکن بندرعباس

مامان طه پسر پاییزی که از اولین روزهای بارداریش تا الان عاشقانه مینویسه
 
مامان الینا فرشته آسمونی باوفا و مهربونم که هر روز به اینجا سر میزنه و منو شرمنده میکنه و جزء بهترین دوستای منه
 
مامان ستاره زمینی دوست داشتنی و مهربون خودم
 
مامان پارسا قند عسل  که با وجود درس و مشغولیت زیاد همچنان با معرفته

مامان دینا مامانی خوشگلم که مدت کوتاهیه باهاشون آشنا شدم

مامان محمد صادق جون عزیز و مهربونم که کامنتها و نوشته های متفاوتش رو دوست دارم

مامان باران جون که نوشته های خیلی با احساس و نظرات خوشگلش منو به وجد میاره

مامان امیر حسین و محیا که خیلی عالی از غنچه ها و محیط زندگیشون مینویسه

عمه آریسا فرشته کوچولو ی ناز و بامزه خودمون

مامان تارا جون با سلیقه و مهربون و دوست داشتنی

مامان النا دختر ناز مامانی که از داشتنش خوشحالم

مامان محمد و ساقی که پست های طولانیش رو دوست دارم

مامان آرمیتا آرامش جان با احساس و دقیقم که از مهربونیاش ممنونم

گلاویژ عزیزم که دوست داره رازگونه باشه و براش آرزوی سلامتی دارم

مامان سینا جون که به چه زیبایی از زندگی در یه شهر غریب مینویسه

مامان گلهای مهربونم که خیلی کم پست میذاره ولی پر از شادی و عشقه

آجی مهربااااااااااااااااااااان فرناز خاتون که خیلی عالی از خواهر گلش می نویسه
 
مامان ایلیا شاهزاده کوچولوی مامان و بابا و دوست داشتنی که هر روز بهمون سر میزنه 

مامان میعاد جون که مدت کمی هست که باهاشون دوستم

مامان فاطمه جون، متولد بهار که خیلی باهوش و دوست داشتنیه

مامان سه دسته گل، آرام جون که از داشتنش خوشحالم
 
مامان امیر حسین وروجک و شیرینم که پست هاش خیلی صادقانه است

مامان نفسم ایلین که خیلی وقت نیس با هم دوستیم

مامان مهدیس و ملیسا خوشگل و ناز که ازش ممنونم
 
مامان پارسا قشنگترین هدیه خدا که خیلی خیلی عاشقانه مینویسه از قند عسلش
 
مامان دخمل ناز، زینب طلا که نوشته هاش همیشه به من انرژی میداد
 
مامان آینده تربچه که امیدوارم بزودی تربچه جونش بیاد و در تحصیلاتش موفق باشه
 
مامان طهورا جون بسیار بسیار خوش قلم و متفاوت
 
مامان شیما و حدیث که چند ماهی یکبار در کمال مهربونی بهمون سر میزنه
 
مامان پارسا جون که خیلی دوستشون داریم
 
بابایی دوقلوها زینب و زهرا که خیلی وقته کمتر از شیرین کاریهای دوقلوها مینویسن
 
مامان علی خوشتیپ بامزه و شیرین و با معرفت خودم
 
مامان پریسای عزیزم که از داشتنش خوشحالم
 
مامان صدفی نمک خونه با نوشته های زیبا و با احساسش
 
مامان علی اکبر مامانی و بابایی که نوشته های معنویش رو دوست دارم
 
مدیر وبلاگ بارازسلام که همیشه نوشته هاشون برام آموزنده هست
 
مدیر وبلاگ شعرهای دلتنگی خودم که مدتیه دیگه شعری ازشون ندیدم
 
شبنم جونم که امیدوارم هر چه به صلاحشونه همون بشه و براش آرزوی سلامتی دارم
 
مامان دخی عزیزم که فقط دخملا رو لینک میکنه
 
مامان عشق مامانی و بابایی ، نازنین زهرای عزیزم که براش آرزوی سلامتی دارم
 
مامان رها کوچولو باهوش و ناز خودم که دوستای خوبی هستیم
 
مامان نازنین نرگس نفس مامان که بیشتر از یکساله ازشون دیگه خبری ندارم
 
مامان زینب عشق مامان و بابا که از تربیت معنوی دخمل نازشون لذت میبرم
 
بابای نگین که مطالب علمی و آموزشیشون واقعا عالیه
 
مامان آوا جون که همیشه مشوق من در نوشته های کودکانه هستن
 
مامان امیر علی باهوشم که افتخار دیدنشون رو داشتم اما خیلی وقته دیگه نمینویسن
 
مامان سید ابولفضل عزیزم که اولین کسی بودن که در این وبلاگ نظر گذاشتن

مامان مانی عزیزم که از دوستیشون خوشحالم

مامان میوه دل، محمد متین که همیشه زیباترین ها رو از خودشون و نوه شون مینویسن
 
خواهر کیمیا تک فرشته کوثر جون که وبلاگ خودش و خواهرش رو دوست دارم
 
و مامان آرینا جون که صادقانه و از ته دل برای دختر نازش مینویسه
 
مامان سه تفنگدار که پست های کوتاه و مادرانه شون زیباست
 
مهرسا هستی مامان که خیلی کم میبینمشون ولی دوست خوب من هستن
 
مامان ماهان ناز دار مامانش که برای نوشتن پست هام ازشون ایده میگرفتم
 
 بابای مهتا زیبای خفته در خاک که امیدوارم همیشه در آرامش باشن
 
و....
مامان دور دونه ی ما (محمد مهدی) و مامان الینا ملکه شهر عشق و مامان ملیسا، هدیه آسمان و مامان شاهزاده کیارش و مامان آیناز و امیررضا و مامان مریم گلی و مامان آرمین عشق مامان و بابا و مامان پلنگ کوچولوی ارفعکوه و مامان مهرسا جون و مامان فرشته کوچولوی آسمانی (مهدیه زهرا)  و مامان پسر مهربون من حسین و مامان ابولفضل و  مامان تنها بهونه زندگی و  مامان سعید رضا و  مامان امین حسین و مامان محمدطاها و مامان آیدا و آیلار و مامان ایلیا جون بزرگ مرد کوچک و یه مامان نصفه نیمه و  مامان محمدطاها بزرگ مرد کوچک و مامان فرشته های روی زمین و عمه کوثر کوچولو! و مامان صبا جون و مامان معین کوچولو و مامان آرنیکا دختر خوش رفتار آریایی و مامان خاطرات مامانی(محمد پارسا) و مامان گیسو فرشته کوچولوی مامان و حسناجون دوست نی نی سایتی خودم (مزاج شناسی)......
 
که خیلی وقته ندیدمشون و ازشون زیاد خبری ندارم
 
ولی دوستای خوب من هستن و از داشتنشون خوشحالم.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد 

در پایان،

آهنگ ادامه ی مطلب رو تقدیم می کنم به کسی که

"انتظارش منو کشت توی سالی که گذشت"

 

 

 

از ناکجای وجود بی مقدارم، تا آستان بی کران کوی تو،

در میان سیلاب اشک،

پلی از نیاز می زنم. پلی از انتظار،

از غیبت تا ظهور

 

 

مهدي جان  تو بيايي همه ساعت ها، ثانيه ها

از همين روز، همين لحظه، همين دم، عيدند

 

پی نوشت:

1- طولانترین و پر زحمت ترین پستی بود که در سال 91 گذاشتم و حالا از تولدش خوشحالم چون همیشه آرزوی همچین پستی رو داشتم.

2- سالروز تولد حضرت زینب (س)، پیشاپیش بر همگی مبارک.

3-- نمی دونم لحظه ی سال تحویل کجا هستم اما می دونم که به یاد همه ی دوستای خوبم هستم.

4- امیدوارم سال جدید برای همگی پر باشه از شادی و موفقیت و سلامتی بامن حرف نزن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (84)

lمامان زهرا دختر دوست داشتنی
24 اسفند 91 13:08
این یکی از زیباترین پست های شما بود
بهترین سال را برای شما و خانواده محترمتون دعا می کنم

امیدوارم هر جا هستید شاد باشید
امیدوارم دعای همه ما در زمان تحویل سال ظهور آقا امام زمان (عج) باشه .

کوثر جون را ببوسید


ممنون از لطف و نگاهتون مهربون مامانی
و متشکر از دعاهای خوبتون و همچنین برای شما
lمامان زهرا دختر دوست داشتنی
24 اسفند 91 13:43
دوست گلم
این آخرین باری که تو سال 91 مهمون خونه ات میشم
سال نو پیشاپیش مبارک .بهترین سال را برات آرزو مندم . دعا برای ظهور آقا امام زمان (عج) در موقع تحویل سال یادتون نره.

با پست های آخر 70 تا 73 سال 91 بروزیم.



چشم عزیزمممممممممممممم
حتما میام
خواهر فرناز
24 اسفند 91 14:28
سلام
من وفرناز با هم دیگه اومدیم وبتون
وقتی اسممون را نوشته بودین حسابی شدیم
ممنون از محبتتون که یاد ما هم هستین
راستی فرناز میخواد خودش براتون بنویسه از این جا به بعدش ماله فرناز

فرناز

مرسی کوثرکه به یادمون بودی
ایشالا امسال سال خوبی داشته باشین
دعا میکنم خدا همیشه پیشت باشه
وخدا کنه صد تا فرشته کوچولو بذاره تو دل مامانت
(الته بیچاره مامانت)
از این 100تا 1 پسر 99 تا دختر باشن
ایشالا با هم دیگه خوب باشین وهمیشه هم بازی کنی باهاشون
اینا را فرناز گفت ومن نوشتم براش
بیچاره مامان کوثر وقتی 101 بچه داشته باشه 100تاشم دختر باشه
پیشاپیش سال نوتون مبارک


سلام آجی مهرباااااااااااااااااان و فرناز جون خودم
خیلی خوش اومدین
چرا تعجب؟! شما دوستای خوب من هستید
وای مرسی از حرفای خوشگلت فرناز خانم شش سالهههههههه
ولی چرا آخه 100 تا دخمل
عسل و مامان مریم
24 اسفند 91 16:48
سلام عزیزم
خسته نباشی واقعا. بهت تبریک میگم با این پست بلند و بالایی که گذاشتی. میدونم خیلی خسته شدی و نگران از اینکه مبادا اسم دوستی رو یاد نکنی.

یه حسی دارم به این پست.

یه حس توام از غم و شادی که با خوندن پینوشت هات پررنگ تر میشه.

هم خوشحالم و هم دلم میگیره.
غمگین از اخرین های امسال و امیدوار و دلخوش به اولین هایی که در پیش داریم.
امیدوارم تو سال جدید بشه اونچه که آرزشو داریم.
شادی و برکت بیاد تو زندگیامون.

ممنون
ممنوم از این حس قشنگی که بهم دادی.
کوثرو ببوس
التماس دعا دوست خوبم.


سلام دوست مهربون و عزیزمممممممممممممممم
دقیقا خودمم همین حس رو داشتم...غم و شادی
حرفام هم خیلی خیلی زیاد بود
دلم میخواست همه ی پست های امسال رو مرور کنم
دلم میخواست کلی از آرزوهامو برای سال جدید بنویسم
اما به همین نوشته های اندک بسنده کردم....
گذشته ها به خاطره ها میپیونده و باید در انتظار روزای شاد آینده و سال جدید بود

این حس رو وقتی میخواستیم از خونه قبلی بیام این خونه جدید هم داشتم
متین مامی ایلیا
24 اسفند 91 17:02
مامان *ایلیا شاهزاده کوچولوی ماما و بابا* منم که هر روز بهتون سر میزنم و نظر مذارم پس چرا اسمم توی لیست سیاهه ؟
فکر کنم با ایلیا بزرگمرد کوچک اشتباه شدیم گریهههههههههههههههههههههههههههههه


عزیزمممممممممممممممممممممممم
شرمنده دوست گلممممممممممممممممممممم

اصلاحش کردم
منو ببخش دوست خوبم. آخه این پست طولانی خیلی نفس گیر بود...
حالا بیا آشتیییییییییییییییی
مامان ملیسا و مهدیس
24 اسفند 91 17:19
ممنونم گلم دوستون دارم پیشاپیش عیدتون مبارک باشه ایشالا این سالی که پیش رو دارید سال خوبی توام با شادی و نشاط باشه براتون و ...... هرچی که از خدا میخواهید بهتون بده.....
و در سال جدید بتونیم دوستای خوبی برای هم باشیم میبوسمت هم شما رو هم کوثر جونمو موفق باشید


خواهش میکنم عزیزم
عید شما هم مبارک
مرسی از دعاهای خوشگلت
از داشتنتون خوشحالم
مامان تسنيم سادات
24 اسفند 91 18:55
سلام
دوست جونى خوب و عزيزم
باعث بسى خرسندى و شادمانيست براى من كه در اين سال با شما آشنا شدم ...
و اميدوارم دوستى هايمان مستدام باشد
سال نيكو و پر از معنويت ، پر از زيارت ، پر از سلامتى خوشى و شادمانى داشته باشيد در كنار همسر و كوثر عزيزم
ملتمس دعاييم
در پناه حق


سلام عزیزم
منم از آشنایی با شما و دوستیتون واقعا خوشحالم
امیدوارم همیشه با هم بمونیم
و هیچ چیز نتونه بینمون جدایی بندازه...
مرسی از دعاهای خوبت
مامان زینب
24 اسفند 91 19:16
سلام دوست خوبم
باورم نمیشه اسم منم آوردی توی پستت واقعا لطف داری بهم عزیزم
ایشالا سال خوبی داشته باشی و پر باشه از تجربه های خوب و خوب و خوب
راستی اون نوشته ی اولت در مورد دنیای مجازی خیلی عالی بود



وای سلام عزیزم
خوشحالم از حضورت
کاری نکردم که دوست خوبم. پست های شما واقعا متفاوت و عالی و شاد بودن. همیشه و همیشه برای انرژی گرفتن میومدم اونجا
یادمه پارسال که غم رفتن علی جونم روی دلم بود یه روز وبلاگ شما رو باز کردم و وقتی چند تا از پست هاتونو خوندم حالم حسابی عوض شد و دلم خواست منم پست شاد بذارم
کاش بازم مینوشتید
مرسی از دعای خوب و حضور قشنگتون

زهرا(✿◠‿◠)
24 اسفند 91 21:19
وای دختــــــــــــــر چه کــــــردیییییی؟

ینی پستت بی نظیر بودا!

هر چی واست آیکن تشویق بذارم کمِـته!!!(فعلا اینارو داشته باش!!!!بده بقیه رم کوثر خوشگلم عوضم تشویقت کنه!!!)
خیلی ماهی!
توو این پستت کااااملا معلوم شد که هر چی خوبیِ از خودتِ!!!
دوست داشتنی من دوستت دارم


وای خواهش میکنم
نفرمایید
بسی خجالت کشیدیم و آب شدیم
کاری نکردم که عزیزم
همیشه دلم میخواست از تک تک دوستان تشکر کنم و خدا لطف کرد و فرصتش پیش اومد
خوشحالم از داشتن دوستای خوبی چون شما
زهرا(✿◠‿◠)
24 اسفند 91 21:20
سال خوبی داشته باشین


ممنونم عزیزمممممممممم
خواهر فرناز
25 اسفند 91 8:27
100تا فرشته خوبه که!!!!!!!!
فقط متاسفم براتون که با 101 بچه چیکار میکنید

البته کوثر جون مثل یه مامان مواظبشونه
راستی دلیل اینکه فرناز یه پسر خواست از پسرا متنفره فقط از دخترا خوشش میاد
اگه از پسرا هم خوشش می ااومد اون موقع 100 تا دختر و100 تا پسر براتون آرزو میکرد

هنوز 5 روز دیگه مونده بازم بیاین پیشمون
ما هم سال نو را به شما تبریک میگیم
ایشالا سال پر از خیر وخوبی داشته باشین
همیشه هم به شادی باشین
ایشالا امسال خاله 2قلو بشین و خودتونم یه نا پسر یا دختر هر چی صلاحه برای کوثرم بیارید
همه بگین ایشالا چشم نخوره ماشالا



100 تا بچه؟!S
ببخشییییییییییییییییییییییییییییییییید
نکنید از این آرزوها
تو تربیت و نگهداری همین یه دونه هم موندیم

شوخی باحالی بود مرسی. بسی خندیدیم
ممنون از دعای خوشگلت
براتون آرزوی سلامتی و شادی دارم
متین مامی ایلیا
25 اسفند 91 9:52
سلام عزیزه دلم، اول اینکه ممنون که با وجود اینهمه مشغله باز هم به یادم بودی و زحمت کشیدی تو وبم هم نظر گذاشتی
و واقعا ممنون بابت این پست، واقعا خوشحالم که دوست خوبی مثل شما دارم
کاش میشد اینهمه محبت و یه جوری جبران کرد، تو این دو هفته دلم خیلی براتون تنگ میشه، امیدوارم سالی پر از شا ی سلامتی و ارامش رو پیش رو داشته باشید.
پ.ن: این نظر و با موبایل گذاشتم اگه غلط املایی داشت به بزرگی خودتون ببخشید.


سلام دوست خوب من
خواهش میکنم عزیزم. کاری نکردم
ما هم دلمون خیلی خیلی تنگ میشه
مرسی از دعای خوبت و همچنین شما
مامان امیرحسین
25 اسفند 91 18:46
هر چند اسممان در لیست شما نبود ولی ما ارادت داریم به شما.سال نوتون پیشاپیش مبارک.


وای ببخشید دوست خوبممممممممم
اتفاقا امروز به یاد شما بودم و شک داشتم که اسمتون رو نوشتم یا نه
اصلاحش کردم
ممنون از لطف و حضورتون
ما هم دوستتون داریم
ستاره زندگی
25 اسفند 91 19:05
بدون هیچ مکثی:
میگن اگه عزیزی جزئی از خاطرات خوب زندگیت شد، برای بودنش ازش تشکر کن، متشکرم که هستی

منم برای شما سالی سرشار از موفقیت میکنم


ممنون از لطف و محبتت عزیزممممممممممم

مامان تسنيم سادات
25 اسفند 91 20:54
واااااااى رئيس بزرگ نمى دونى من الان چقدر شرمنده هستم بايد خودم رو شطرنجى كنم بررررررررو خصوصي


ای بابا
این حرفا چیه
شرمندگی کدومهههههههههه
اختیار دارین
آخ جون خصوصی
مامان تسنيم سادات
25 اسفند 91 22:03
ولى خصوصى شما نبود كه......


ای بابا
مامان نیایش
25 اسفند 91 22:18
دوست عزیز و صبور و مهربونم من صبوری رو از خودت یاد گرفتم بانو
خیلی خیلی قشنگ نوشتی واقعا پستی که توی آخرین روزای سال 91 نوشتی از بهترین پست هات بود خیلی با حوصله و با دقت ا زهمه دوستات نوشتی کار قشنگ و تکی کردی آفرین
ممنونم که به ما هم افتخا ردادی تو این لیست باشیم اونم جزو اولین ها ...
اون روزایی که می اومدم و بهم رمز نمیدادی خیلی دلم میگرفت ولی بهت حق میدادم ولی روزی که رمز اون پست ها رو بهم دادی و خوندمشون بیشتر از قبلش دلم گرفت ...
دوست نازنینم برات توی این سال جدید آرزوی سلامتی و شادی دارم
امید وارم سال قشنگی پیش رو داشته باشید و هر جا که هستید خوش باشید
لحظه ی تحویل سال ما رو فراموش نکن و ما هم همیشه به یادتون هستیم
عزیزم ساعت کامنتت رو که دیدم خیلی جا خوردم میدونی از چی
از اینکه دقیقا توی اون لحظه داشتم به این فکر میکردم که وقتی پیدا کنم بیام وبلاگت یه سر بزنم با خودم میگفتم چه قد ردلم برای کوثرم تنگ شده الهی قربون اون دل مهربونت برم که اینقد راب احساس نوشتی عزیزم همیشه باهاتون میمونیم من و نیایش شما از بهترین دوستای ما هستی ...
اللهم عجل لولیک الفرج


عزیزمممممممممممممممممممممممم
چقدر با احساس نوشتیییییییییییییییی
اینقد از داشتن و بودنتون خوشحالم که اشکای شوقم سرازیر شد
ممنون از لطف و محبتی که همیشه نسبت به ما داشتی و داری
امیدوارم سال جدید رو با شادی و سلامتی شروع کنید و حسابی بهتون خوش بگذره
و براتون پر از موفقیت و بهترین ها باشه
لحظه ی سال تحویل حتما به یادت هستم
اون هاله های انرژی رو هم خیلیییییییی حال کردم
مامان نیایش
25 اسفند 91 22:24
خصوصی


دوستت دارمممممممممممممممم
مامان نیایش
25 اسفند 91 22:25
تو رو خدا شاکی نشی چرا آدرس نذاشتم بیا اینم آدرس


مامان دینا
25 اسفند 91 22:37
سلام دوست گلم پستت حرف نداشت خسته نباشی مرسی که از منو دینای یاد کردی تو این مدت کم که باهاتون آشنا شدم کلی شما و کوثری عزیزمو دوس دارم
سال نو رو پیشاپیش بهتون تبریک میگم
سال خوبی داشته باشین
به خیلی



سلام عزیزم
ممنون از لطف و محبتتون و دعاهای خوشگل
مامان نیایش
25 اسفند 91 22:57
الهم عجل لولیک الفرج


الهی آمین
مامان نیایش
25 اسفند 91 22:58
سال نو یعنی تو
....
نذر کردم امشب
....
سفره چیدم که بیای
.....
دیدنت عید منه
....




ممنون که شنیدی!
محيا كوچولو
25 اسفند 91 23:04
سلام خاله جوني ممنون كه ما و از همه دوستاي ني ني وبلاگي ياد كرديد. واقعا معلومه كه خيلي وقت گذاشتين براي نوشتن اين پست عالي بود
ماهم با يه پست نوروزي به روزيم شايد آخرين پست امسال


سلام عزیزمممممممممممممم
مرسی که اومدی و دیدی خانم کوشمولوووووووووووو
چشمممممممممممممممممممم
مامان تارا
25 اسفند 91 23:24
دوستی فصل قشنگیست پر از لاله سرخ
دوستی تلفیق شعور من و توست
دوستی رنگ قشنگیست به رنگ خدا
دوستی حس عجیبیست میان من و تو

ماهم از اینکه دوست خوب و بزرگواری همچون شما پیدا کردیم به خود می بالیم


وای مرسیییییییییییییییییی از شعرتون
لطف دارید شما
مامان محمد و ساقی
25 اسفند 91 23:47
سلام عزیزم
به به چه پست پرباری.شبیه همون پست های طولانی من شد
مشخصه که کلی زحمت کشیدی عزیزم
خیلی قشنگ همه رو توصیف کردیوامیدوارم دوستیها پابرجا بمونه


سلام دوست خوبمممممممممم
آره دقیقا
متشکر از لطفتون
مامان محمد و ساقی
25 اسفند 91 23:48
من هم پیشاپیش نوروز 1392 رو به شما تبریک میگم و از آشنایی با شما هم خوشحالم.امیدوارم دوستهای خوبی برای هم باشیم


واقعا ممنونم دوست خوبم
از داشتنتون خوشحالم
مامان محمد و ساقی
25 اسفند 91 23:49
لحظه ی تحویل سال مارو هم از یاد نبرید.هر جا هستین خوش و سلامت باشین
کوثر جون رو ببوسین


چشم عزیزم
شما هم ما رو دعا کنید
مامان محمد و ساقی
25 اسفند 91 23:50
من بلد نیستم برای آقا بنویسم.یعنی اصلا" روم نمیشه ولی:
خدا کند که بیایی...


عزیزمممممممممممممممم
الهی آمین
مامان علی اکبر
26 اسفند 91 0:28
سلام عزیزم
پست واقعا زیبایی بود.ممنون.
انشاالله امسال آقا امام زمان ظهور کنه.
لحظه ی تحویل سال برامون دعا کن.


سلام دوست جونم
خواهش میکنم
ممنون از حضورتون
چه دعای خوبی. انشالله
محبوبه مامان الینا
26 اسفند 91 8:11
سلام دوست جون منواقعا دستت درد نکنه پست بسیار جالب و دلنشین و مبتکرانه ای بود و واقعا براش وقت گذاشتی عزیزم که کلی واسه هممون ارزش داره و یه عیدی دلچسب بود برای هممون
همیشه شاد و سلامت و پاینده باشید


سلام عزیزمممممممممممممممم
خواهش میکنم دوست گلم
قابل همه ی دوستای خوبم رو نداره
مرسی از دعای خوشگلت جیگر
فهیمه مامان سینا
26 اسفند 91 9:36
عجب پستی
آفرین
صد آفرین
هزارو سیصد آفرین
مامان خوب و نازنین
فرشته روی زمین

سال نوتون هم پیشاپیش مبارک



چه نظر خوشملییییییییییییییی
مرسیییییییییییییی
بر شما هم مبارک
گلاویژ
26 اسفند 91 9:51
پست متفاوت و جذابی بود
مطمئنم هر کس مثل من
دنبال اسمش میگرده
ببینه چی برا ش نوشتی!


سال خوبی داشته باشی مهربون !



مرسی از حضورت
و خوشحالم که دیدی و خوشت اومده
و همچنین برای شما
مامان امیرحسین ومحیا
26 اسفند 91 10:46
ممنون مامانی مهربون ودوست داشتنی
پیشاپیش سال جید برشما وخانواده محترمتون به خصوص دختر گلم که اندازه خاله ریزه خودم دوستش داره مبارک باشه وسال جید رو در کنار هم با مهروصفا وصمیمیت بیشتر سپری کنید بازم ممنون
موقع تحویل سال ما رو از دعای خیرتان فراموش نکنید.
بیادتم همیشه
کوثر جون رو از طرف من ببوسش.
راستی منم به روزم


خواهش میکنم عزیزمممممممممممممممم
ممنون از دعاهای خوبت
و همچنین برای شما
mamanebaran
26 اسفند 91 11:43
با خوبي ها و بدي ها ، هر آنچه كه بود گذشت ، برگي ديگر از دفتر روزگار ورق خورد ، برگ ديگري از درخت زمان بر زمين افتاد ، سالي ديگر گذشت بهار نو آمد ، عزيزم بهارت مبارك باد


ممنونمممممممممممممممممممممممممم
عمه اریسا کوشمولو
26 اسفند 91 12:34
خیلی زیبا بود مامان کوثر جونم ...ممنون بابت تموم مهربونیاتون
انشالله سال سرشار از شادی و سلامتی و خبرهای خوش داشته باشید ...ماهم پیشاپیش تبریک میگیم سال نور و خیلی دوستون داریم کوثر خوشگلمو ببوسید


خواهش میکنم عزیزدلم
ممنون از دعای خوب و تبریکت دوست جونم
مامان تسنيم سادات
26 اسفند 91 12:35
يه خصوصى هم من گذاشتم


آزاده
26 اسفند 91 13:10
ممنون دوست خوبم از محبتت.امیدوارم امسال یکی ار بهترین سالای عمرت باشه و همش اتفاقای خوب براتون بیفته. اولیشم مامان شدن تک خاله
مث همیشه خیلی ار آهنگت لذت بردم
کوثر جونو ببوس . فک کنم دیگه نتونم بهتون سر بزنم.آخر سالی سرم خیلی شلوغه.

سال نو مبارککککککککککککککککک.


خواهش میکنم عزیزمممممممممممممممم
ممنون از دعای خوشگلت
مرسی که با وجود مشغله زیاد اومدی و شنیدی
موفق باشی و سال خوبی رو شروع کنی
مامان ماهان
26 اسفند 91 13:58
سلام.ممنونم خردمندبانو.عجب حوصله ای داشتین ماشالله.خوش به حال ما دوستاتون.
ایشالله همه آرزوهای خوبت نصیب خودت بشه.آمین.
ایشالله سال دیگه کوثر جونی از یه دونه بودن دراومده باشن و نازدونه شده باشن.یه دردونه لازمه ها.
(از طرف میدونه )


سلام عزیزم
ممنون از لطفتون دوست من
خیلیییییییییییییییی مشکوک میزنی مامانیییییییییییییی
مامان علی خوشتیپ
26 اسفند 91 15:00
سلاااااااااااااااااااااااااام
اول از همه خونه نو مبارک
ایشاالله تو خونه جدید سالی پراز موفقیت و سلامتی داشته باشین


سلااااااااااااااااااااااااااااام
ممنونم مهربون مامانی
مامان علی خوشتیپ
26 اسفند 91 15:05
چه پست خوشگلی
و چقدر هم سخته ها
حالا بامزه و شیرین منم یا علی
ممنون که مارو خوشگل وصف کردی ولی کلا مدتیه من بی معرفت شدم.اصلا وقت نمیشه به دوستان سر بزنم


مرسی از لطف و حضور و محبت شما مامانی بامزه
هر دوتون شیرینید
مامان علی خوشتیپ
26 اسفند 91 15:06
سال نو شما هم مبارک.ایشاالله به همه آرزوهای قشنگت برسی
من تو اداره نمیتونم گوش بدم ایشاالله تو خونه گوش میدم


ممنونم مامانی مهربون
مرسی از لطفت
علی خوشتیپ
26 اسفند 91 15:06
خاله سلام.عیدت مبارک
خاله چرا اسم منو با آبی ننوشتی؟



ببخشید یادم نبود قند عسل
مامان سيد محمد سپهر
26 اسفند 91 15:25
سلام عكس تاج سر مامان را كنار سفره هفت سين ببينين شايد امسال موقع تحويل سال به جاي حرم امام رضا جاي ديگه اي باشيم اگه تا فردا درست بشه مي يام و حلاليت مي طلبم


عزیزممممممممممممممممممممم
ماشالله
عکساش واقعا عالی بودن
بسلامتی
هر جا هستید خوش بگذره
مامان سيد محمد سپهر
26 اسفند 91 15:26
سلام عزيز دلم گلم خوبم نازم خاله بچه تك خاله كوثر جوني ممنون كه منو به عنوان دوست ياد كردي سرم خيلي شلوغه همه كاراي اداره روي سرم سنگيني مي كنه انشاء الله فردا مي يام و مي خونمت!


سلام دوست من
خداقوت
مرسییییییییییییییییییییییییی
مامان پریاگلی
26 اسفند 91 23:24

برآمد باد صبح و بوی نوروز / به کام دوستان و بخت پیروز

مبارک بادت این سال وهمه سال / مبارک بادت این روز و همه روز

هر روزتان نوروز
نوروزتان پیروز
پیشاپیش مبارک




مرسی عزیزممممممممممممممممممممممم
یاس
27 اسفند 91 1:25
عزیزم،مهربونم،خیلی خیلی خوشحالم که دوست خوب و مهربون و دوست داشتنی مثل تو دارم تویه این دنیای مجازی.پستت واقعا قشنگ بود.
برات آرزوی بهترینها رو تویه ساال جدید دارم.در کنار کوثر دوست داشتنی و بابای
کوثر
ممنونم که اینهمه محبت نسبت به همه ماها داری.میبوسمتون از فراسوی این دنیای مجازی.
چه فیلسوفانه گفتما


ممنون از لطف و محبتت دوست خوبمممممممممممم
چه دعای خوبی
همچنین برای شما
ما هم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان سيد محمد سپهر
27 اسفند 91 8:07
سلام عزيز دلم انشاء الله هرجا هستين خوب و خوش باشين


سلام دوست گلم
ممنونم
مامان سيد محمد سپهر
27 اسفند 91 8:47
سلام بهترين ها را موقع تحويل سال براتون آرزومندم...شما هم مارا دعا كنيد ...پيشاپيش عيد مبارك..نوروزتان پيروز.. به روزيم.....


سلام عزیزممممممممممممم
ممنونمممممممممممممممم
چشم
مامان تارا و باربد
27 اسفند 91 9:19
سلام خانومی خوبین شما
پیشاپیش سال نو رو تبریک میگم امیدوارم سال جدید مقدمه ای باشه برای بدست آوردن تمام خوبی های دنیا بالاترین شادمانی ها و از همه مهمتر سلامتی و عافیت
بهارتون مبارک و تمام لحظه هاتون سبز


سلام عززیزممممممممممممممم
مرسی دوست گلمممممممممممممممممممم
سودابه
27 اسفند 91 12:18
سلام. سالی توام باسلامتی و شادمانی همراه رزق فراوان برایت آرزومندم.زیر سایه امیر المومنین باشید.


سلام عزیزم
ممنون
مامان فتانه
27 اسفند 91 13:56
مرسی خانمی از اینکه ما رو هم دوستتون دونستید...خیلی قشنگ نوشتی


خواهش میکنم عزیزمممممممممممممممممممم
مامان فتانه
27 اسفند 91 13:56
سال نومي شود.زمين نفسي دوباره مي كشد.برگ ها به رنگ در مي آيند و گل ها لبخند مي زند و پرنده هاي خسته بر مي گردند و دراين رويش سبز دوباره...من...تو...ما...كجا ايستاده اييم.سهم ما چيست؟..نقش ما چيست؟...پيوند ما در دوباره شدن با كيست؟...زمين سلامت مي كنيم و ابرها درودتان باد و ...سال نو مبارك ...چون هميشه اميدوار وسال نومبارك...


عالییییییییییییییییییییییی
مامان فاطمه
27 اسفند 91 19:05
بی بهانه به خاطرم می آیی...
شاید همین باشد معنی عزیز بودنت...
پیشا پیش عید برشما مبارک


ممنونم دوست خوبممممممممممممممممم
مامان محمد و ساقی
27 اسفند 91 23:37
در لحظه اي که زيبا ترين ملودي ها ازآسمان جاري است به فردا گوش بسپار و دل انگيزترين موسيقي عالم را درياب ، آغاز سمفوني بهار مبارکباد
http://www.niniweblog.com/upl/mohammadsaghi/13635281665.jpg


ممنونم عزیززممممممممممم
هم از پیام و هم از عکس
مامان ثمین
28 اسفند 91 3:51
پست زیبایی بود سال خوبی داشته باشین


متشکرم عزیزمممممممممممممممممم
مامان ثمین
28 اسفند 91 3:54
عزیزم شرمنده من آدرس شماروگم کرده بود الانم شانسی از وبلاگ محیاجون پیداکردم
قشنگم پرسیده بودین ازکدوم شهرم :خراسان رضوی،نیشابور


ممنونم عزیزممممممممممم
از آشناییتون خوشبختم
mamanebaran
28 اسفند 91 8:35
فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید
جم بر همه ایرانیان پاک پندار، راست گفتار و نیک کردار خجسته باد


مامان نیروانا
28 اسفند 91 11:26
عزیز من! بهار، دستان پرمهر توست که در باغ دلم جوانه زده. به حرمت سبز بودنت، دلم را خانه تکانی میکنم و پاکیزه نگاه میدارم تا با بهار یاد تو، زمان و مکان را عطر زندگی ببخشد. رد پای تحویل سالی دیگر بر تقویم دوستیمان گرامی ترین هدیه ی بهار است. پاینده باد و پاینده باشی. نوگل زیبای بهاریت را ببوی و ببوس.

نوروز فرخنده



عالییییییییییییییییییی بووووووووووووووووووود
مامان یاشار
28 اسفند 91 17:48
وای خانومی خیلی زیبا بود. ان شا الله سال جدید برای شما هم سال خیلی خوبی باشه. ماهم از داشتن دوست خوبی مثل شما خوشحالیم. پیشاپیش سال نو رو بهتون تبریک میگم


ممنونم عزیزمممممممممممممممممم
مامان یلدا و سروش
29 اسفند 91 0:36
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان بی نهایت آرزومندم. نوروزتان مبارک


ممنونم عزیزمممممممممممممممممممم
مامان ماهان
30 اسفند 91 2:03
http://www.persiancards.com/ecards/view/39


وای عزیزممممممممممممممممممممممم
خیلی خیلی عالی بوووووووووووووووووود
مامان ثمین
30 اسفند 91 5:04
فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است. آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد. در سال نو، ۳۶۵ روز سلامتی، شادی، پیروزی، مهر و دوستی و عشق را برای شما آرزومندم.



ممنونمممممممممممممممممممممم
مهسا مامان کیارش
1 فروردین 92 1:17
در لحظه ای که زیباترین ملودی ها از آسمان جاری است به فردا گوش بسپار و دل انگیزترین موسیقی عالم را دریاب...
آغاز سمفونی بهار مبارک باد



ممنون از نظر خوشگلت. بوسسسسسسسسسسسس
مامان تسنيم سادات
2 فروردین 92 12:33
سلام سال نو آمد و .....
شما هم كه نيستى ولى من مى نويسم وقتى برگشتى بخون
عيدتون مبارك صد سال به اين سالها
بهتون خوش بگذره پيش مامانى و بابايى و خانواده عزيزت
خوش به حالت پيششونى ( آيكون گريه)
مامانم اينا رفتن مسافرت دلم براشون تنگ شده
وقتى اينو بخونى ديگه اونا برگشتن انشالله


سلام عزیزمممممممممممممم
ممنونم دوست خوبم
مامانی طهورا
3 فروردین 92 10:07
آرزو مي كنم باز شدن هر شکوفه بهاری
آمينی باشد برای شفای بيماران
نجات اسيران
شادی دل بچه های يتيم
و مادران داغديده
و پدران زحمتکش
سيری شكم های گرسنه
بي نيازی نيازمندان
درمان قلبهای شكسته
و برآورده شدن دعاهای شما خوبان...

عیدتان مبارک.


چه دعاهای زیباییییییییییییییییی
ممنونممممممممم
مامان نیایش
3 فروردین 92 22:51



محبوبه مامان الینا
5 فروردین 92 8:30
خداوند قادرترین کارگردانی ست که با رسیدن سکانس نوروز میگوید:نور،صدا،حرکت! او زیباترین فیلم هستی را با بازیگری تمام مخلوقات کلید میزند،بهترین نقش را برایت آرزومندم.
سال نو مبارک دوست خوب و عزیزم


ممنونمممممممممممممممم
عالیییییییی بود
مامان امیرحسین
6 فروردین 92 23:46
سلام .سال نوتون مباااااارک.


سلام عزیزم
مرسییییییییییییییییییییی
مریم (مامان آرینا)
9 فروردین 92 15:14
عزیزم عیدتون مبارررررررک سالی سرشار از شادی و سلامتی براتون آرزودارم


ممنون دوست خوبمممممممممممممم
مامان دینای
9 فروردین 92 20:40
سلام دوست گلم
سال نو مبارک


سلام عزیزم
ممنونننننننننننننننن
سمانه مامان پارسا جون
10 فروردین 92 1:35
سلام عیدتون مبارک
پستت عالی بود دوست گلم
ینی ازین بهتر نمیشد از اینهمه دوست تشکر کرد


سلام
بر شما هم مبارک
...............
10 فروردین 92 11:46
........ ابجی عزیز و کوثر جون سال نو مبارک


ممنونم
مامانی طهورا
10 فروردین 92 20:31
سلام

سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک

انشالله سالی پر از خیر و برکت را سپری کنید
در پناه مولا باشید

التماس دعا


سلام عزیزم
ممنون از تبریکت
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
سعید
11 فروردین 92 14:11

سلام چطوري خوبي؟ازسايتت خوشم اومدوتورولينکت کردم تووبلاگم اگه ميشه توهم منولينک کن دمت گرم.
www.karajftv.tk
خواسته هاي شما
albate shoma ro linke kardeh bodam addres avaz shod.linke ro edit konid lotfan
www.spasandpour.mihanblog.com booood



**************----------------------*******************



سلام دوست عزيز من برات يک راه پيشنهاد ميدم که ميتوني با اون سريعا و به مقدار زياد پول به دست بياري ما عضو تيم پارس پا هستيم و تو رو دعوت ميکنيم که به ما به پوندي و به ازاي هر بار بازديد ازسايتت پول دريافت کني
اينم لينک عضويت
عضو شي ميفهمي دروغه يا راسته.يه سربزن ضررنداره
http://parspa.com/?q=regnuser&moref=saeeidpasandpour





سلام
ممنونمممممممممممم. چشم سر میزنم
مامان فاطمه
11 فروردین 92 23:36
سال نو مبارک


ممنووووووووووووووون
مامان طه
12 فروردین 92 11:57
سلام خانومییییییییییییییییییییییییییییی بروزم


سلام عزیزم. چشممممممممممممممم
مامان صبا
12 فروردین 92 14:24
سلام به کوثر و مامان مهربونش من وصبا از اینکه مارو در پست زیباتون یاد کردید ممنونیم واز راهی مجازی شمارو میبوسیم...


سلام به دوست عزیزممممممم
خواهش میکنم مهربونم
دخملی شکلک
13 فروردین 92 1:48
هنوز هم دخملی فقط با دخملا میپره
فدای محبتتون
سال نو مبارک..به رسم عشق



ممنونم دوست خوبم
مامان رها
14 فروردین 92 17:02
سلام دوست عزیزم وکوثر گلم بپاس خوب بودنتون هر بار که از ذهنم میگذرید لبخند پر مهر خدا را برایتان آرزو می کنم سال نو مبارک


سلام عزیزم
ممنون از نظر خوشگلت
خواهر فرناز
15 فروردین 92 19:21
سلام
پوسیدیم از بس به صفحه وبلاگتون چشم دوختیم
و شماره عینکمان به 10 رسیده
چون میخوایم مطلب جدید با خاطرات شما ببینیم

بیاین دیگه منتظریم


سلام دوست باوفای من
چشمممممممممممم
بهجت
15 فروردین 92 21:54
ممنون دوست عزیزم
امیدوارم سال پیش رو براتون سرشار از شادمانی باشه


خواهش میکنم دوست گلم
مامان تارا
16 فروردین 92 21:06
سلام سال نوتون مبارک باشه ما برگشتیم با اولین پست سال جدید


سلام عزیزم. ممنونم. چشمممممممممممم
مامان تسنیم سادات
17 فروردین 92 10:55
هنوز نیـــــــــــــــــــــــــــومدید ...؟؟؟؟

تعطیلات تموم شداااااااا !


مهسا مامان کیارش
30 فروردین 92 17:56
دوستون داریم


ممنووووووووووووووووووووووووون