جیگر مادر و بابا

لجبازی و نی نی ها

1391/9/19 7:43
نویسنده :
689 بازدید
اشتراک گذاری

-کوثر جون بیا فلان کار رو انجام بده.

-هیچ کس نباید فلان کار رو انجام بده!

- (چند دقیقه سکوت و بی توجهی من) خنثی

- میخوام فلان کارو انجام بدم!

(فلان کار: مسواک زدن، لباس پوشیدن، غذا خوردن، تمیز و مرتب کردن، آماده شدن و ...)

 

این قبیل لجبازی و استقلال طلبی (که اقتضای سنش هست)، این روزا کم اتفاق نمیوفته!

و جالب تر این که بچه ی نامرئیش هم در این بین نقش مهمی پیدا می کنه.

 

- کوثر جون اگه تلویزیون نگاه نمی کنی، خاموشش کن.

- نه، بچه م داره می بینه! هیچ کس نباید تلبیزیون خاموش کنه!

(چند دقیقه بعد تلویزیون خاموش میشه چشمک)

 

و البته موارد حاد ترش وقتی اتفاق میوفته که خسته یا گرسنه باشه!

در اینجور مواقع باید باهاش مهربون باشم، مدارا کنم و حواسشو به چیزای مثبت پرت کنم

تا آروم آروم به قول معروف، شیطونا برن و باز بشه همون دختر صبور و مهربون و شیرین خودم.


 هفت راه برای درمان لجبازی کودکان

 

این دخترک نازدونه و شیرین که

خودم یکی به تنهایی فدای اون ژست گرفتنش میشمماچ 

آماده شده کجا بره؟سوال

 

 

ادامه مطلب و ملاقات با دوتا نی نی خوشمل چشمک

دخترک ناز دونه ی من آماده شده که بره نی نیه اول:

هدی خانم بامزه رو ببینه.

کوثر جون و هدی کوچولوی دو ماهه در حال دیدن شبکه پویازبان

 

 

 

دخترم فکر می کنه عروسک پیدا کرده

مثلا گذاشته رو پاش که آرومش کنه! و با تعجب میگه: چقدر سنگینه!

 

 

و نی نیه دوم:

امیر علی خوشجلم که حدودا چهار ماهشه!

و خودش اومد در خونمون

که البته تو این هفته ما میریم خونشون از خود راضی 

خاله حورا آماده باش! نیشخند

 

 

نی نی نبشتانه:

1- هر دو نی نی از بچه های دوستامون هستن.

2- یه نی نی 13 ماهه به اسم رضا کوچولو فردا میره بیمارستان قلب که برای دومین بار عمل بسته قلب (شانت) براش انجام بدن. برای صبر مامانش و شفای خیر خودش دعا کنید.ممنونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (37)

مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
19 آذر 91 8:52
سلام گلم پست با حالی بود کوثر جونم چه نازشده با اون عروسک بغل کردنش من قربونش برم ایشالله حال رضا جون هم هرچه زودتر خوب شه امینتقدیم به قلب مهربونتتتتتتتتتتتتتت


سلام مامانی
ممنون از لطف و محبتت
و دعای خیرت
گلاویژ
19 آذر 91 9:21
عزیزم که اینقدر قشنگ نی نی داری میکنی!

چه تیپی هم زده وروجک !

خدا حفظت کنه کوثر جون !


ممنون از لطف و نگاهت
گلاویژ
19 آذر 91 9:25
شبکه گسترده کامنتهاش رو خودت تایید میکنی!؟

غیر از تو کس دیگه ای نمیبینه ؟


آره خودم تایید میکنم عزیزم

شاید یه وقتایی همسرم ببینه که احتمالش 10 درصده!

چطور؟
محبوبه مامان الینا
19 آذر 91 9:33
به به قرتی خانوم همیشه به مهمونی
خدا رضا کوچولو رو شفا بده آمین


ممنونم عزیزم
آزاده
19 آذر 91 9:52
مامانی چه خسیس شدی خاله هم میخواد قربون اون تیپ و ژستش بشه

کوثر جونم بیا مبین خاله رو رو پات بخوابون

خدایا مراقب اون قلبای کوچولویی که فقط تو رو تو خودشون دارن باش.


وای خدانکنه مهربون مامانی

مبین؟!

ممنون از لطف و حضورت عزیزمممممممممممم
زهرا (✿◠‿◠)
19 آذر 91 10:29
اول قربون اون ژستش برم من که اینقد ماهه!
صد بار دیدمش!
بازم می خوام ببینم!!!!

بعدناشم که...
نی نی هام خیییلی ناز بودن!

ان شاللا که اون نی نی هم سالم برگرده توو بغل مامانش....


متشکر از نگاه مهربونت دوست گلم
و ممنون از دعای خوشگلت
زهرا (✿◠‿◠)
19 آذر 91 10:30
راستی صلوات فرستادن محمد صادقم و شنیدی؟؟؟؟؟


چشممممممممممممم
میام الان
مامان نیایش
19 آذر 91 11:12
قربون اون دخمل نازم بشم که اینقدر هم لجبازی میکنه اشکالی ندایه مهم اینه که بعدش همونی میشه که مامانی می خواد آفرین به مامانی که باهوشه و بلده باهات مدارا کنه موفق باشید


ممنونم عزیزم
شما لطف دارید
نیایش شیرینمو ببوس
مامان نیایش
19 آذر 91 11:12
چه نی نی های نازی چه قدر هم به کوثر جون میاد که نینی داری کنه خدا همشون رو برای مادر و پدرشون حفظ کنه و همه بچه های مریض رو شفا بده انشاالله


ممنونم عزیزمممممممممممم
متشکر از دعای خوبت
mamanebaran
19 آذر 91 11:18
واي خدا جونم كوثر جونم كشته همه رو با اين ژستاشو حرفاش


خدانکنهههههههههههه
مامان النا
19 آذر 91 11:28
لجبازی بده ولی خداییش خیلی باحاله باخوندن مطالب خیلی خوشم اومد لجبازی بچه ها شیرینه


مامان علی خوشتیپ
19 آذر 91 12:08
ای قربون لجبازیاش...ولی چرا علی ما تو این سن اینجوری نبود؟


چی بگم مامانی؟
دختر ما این مدلیه!
مامان علی خوشتیپ
19 آذر 91 12:10
ای جانم ژستشوووووو...منم میشه فدا شم؟
چه دوستای نازی خدا حفظشون کنه
ایشاالله رضا کوچولو هم به سلامتی به آغوش گرم خونوادش برگرده و دل و مامان و باباش رو شاد کنه


خدانکنه مهربون مامانی
ممنون از لطف و نگاهتون
انشالله .....
مامان محمد و ساقی
19 آذر 91 12:33
سلام عزیزم
شرمنده من خیلی از پستهات عقب موندم.
چه خوشتیپ شده این دخترمون.
ساقی هم لجبازی میکنه فراووووووون
چه دیدارهایی.حتما" برای کوثر جون شیرین بود.بچه ها با بچه ها خوشن
ایشا... عمل قلب رضا کوچولو با موفقیت انجام بشه و سلامت باشه کنا پدر و مادرش در پناه اسمش


سلام مامانی
خواهش میکنم. ممنون از حضورتون
شما لطف دارید
ساقی جون رو ببوسید
انشالله..
شبنم
19 آذر 91 12:55
سلام
ماشاالله به این ژست
خدا خودش نگهدار و حافظش باشه ان شاالله


سلام عزیزم
ممنون از حضور و نگاهت
خاله حورا مامانی امیرعلی
19 آذر 91 13:45
سلام عزیزدلم الههههههههههی قربون وروجکم بشم که اینقده نازه...مامانی کوثر جون فک کنم 1سال بیشتر شده که به وبلاگ قند عسل سرنزدم.به خاطر امیر علی که تو دلم بود پا کامپیوتر ننشستم. ما با جون و دل منتظر شماییم که بیاین خونمون جیگر خاله رو خیلی ببوس ممنونم که عکس امیر علی گذاشتی یه دینا بوس برا خودت


وای سلام عزیزممممممممممممممممممم
قربون کدوم وروجک؟ امیر علی یا کوثر
خیلی خیلی خوش اومدیییییییییییییی مهربونم
حالا ما یه چیزی گفتیم راضی به زحمت نیستیم
خواهش میکنم مهربونم
بازم مرسی که اومدی دوست خوبم
مامان تسنیم سادات
19 آذر 91 15:55
سلـــــــاااااااااام مامانی گل .... دوست مهربون چند روز نبودین ...؟؟؟ دیگه الان می خواستم بگــــــــــــــــــــم کجایی .... مامانی کوثر جونم .....
شما هر روز صبح سحرخیزید و یه پست میذارید چند روز نیاین نگران میشه آدم .... ......
ووووووووووووووووواااای این بچه کوثر خانم منو کشششششششششششششششته خیلی خندیدم ...................
این کاراشم دقیقا عین تسنیمه ..... ههههههههههههههههههه ..........!!!!
اون نی نی کوشولوها هم خیلی ناز بودن خدا حفظشون کنه ....
انشاا... اون نی نی هم شفا پیدا منه و با عاقیت کامل بره خونه ....


سلام دوست مهربونم
ممنون که هر روز سر میزنی و منو چک میکنی
قربونه اون تسنیم ناز خودم. ببوسیدش
ممنون از لطف و نگاهتون
انشالله...
مامان پریسا
19 آذر 91 16:56
سلام کوثر خانم کجا میری اینقد خوشکل کردی.؟
پس شما هم بدی لجبازی کنی؟ فکر کردم فقط پری من بلده
چه نی نی های خوشملی.
ایشالله هم رضا کوچولو و هم همه ی مریض ها شفا پیدا کنن

مامانی خصوصی


سلام عزیزم
ممنون از لطف و حضور و نگاهت
چشم. میام پیشتون
ستاره زمینی
19 آذر 91 21:43
عزیزم چه تیپی زده وروجک خاله.


ستاره زمینی
19 آذر 91 21:47
اخی عزیزم نی نی های نازا ببین.
هدی جون چرا گریه بغل کوثر جونی ها...
ماشالهه به امیر علی جون
وای گل پسری اقا رضا انشالله علی اصغرحسین ع شفاش بده .خدایا خودت کمکش کن/یا امام رضا خیلی دلم گرفت بحق اسمش شفاش بده.


ممنون از لطف و محبتتون
چه دعای خوبی کردی
رضا کوچولو دیروز عصر بستری شده و یکی دو روز آینده عمل میشه!
ستاره زندگی
19 آذر 91 22:06
لباسشو برم
ژست گرفتن شو ،بخورمش


تــــــــک خـــاله کــوثر جــونـــی
19 آذر 91 23:46
خـــــــــــیلی باحال بود ... یه پســـــــــت پر از نی نی ...
بابا .... نکن این کارا رو ... شیطون گولمون میزنه ، ما هم هوس نــــی نــــی آوردن می کنیم ها

شوووووووخی کردم ... تا باشه از این هـــــــــوس ها ...

اصلا خدا رو چه دیدی ، شاید من دوباره خـــاله شدم

ای خاله جون ناقلاااااااااااااااا
عمه ی اریسا کوشمولو
20 آذر 91 0:51
فدای کوثر جونم بشم
انشالله خدا خودش همه مریضارو شفا بده امین


خدانکنه عمه خانم
ممنون از دعای خوبت
یاسمین مامان سورنا
20 آذر 91 1:20
سلام دوستم خوبی؟
کوثر جونیه من همیشه خشگل و زیباست الانم مثل همیشه است فقط خوشتیپتر
مادر جونی من مدل موهای جدید کوثر رو خیلی دوست داره ماشالا ماه شده
صورتش روشن شده قربونش برم
و اینکه دخترا همیشه تو این سن لجبازی می کنن پسرا کمتر لجبان البته تو این سن وقتی بزرگ میشن برعکس میشه دخترا خانوم و سر بزیر میشن پسراااا....


سلام عزیزم
متشکر از لطف و نگاهت مهربونم
به نظر خودمم اینجوری صورتش بیشتر پیداست
پس منتظر لجبازی سورنا باش ببوسش حسابییییییییی
یاسمین مامان سورنا
20 آذر 91 1:23
عزیز دلم چه نی نی های خشگلی
ایشالا رضا کوچولو هم خوب بشه و خدا شفای خیر بده و برای مامانش هم از خدا آرامش و صبر می خوام خیلی شرایط بدیه


ممنون از نگاهت
متشکر از دعای خیر و همدردیت
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
20 آذر 91 15:15
سلام خانمی
مثل همیشه پست های قشنگی بود
به احترام خودت و علی کوچولوت توی اون پست نظر نذاشتم
خدا بازهم بهت صبر بده
و کوثر مهربونت را برات نگه داره


سلام عزیزم
متشکر از لطف و نگاه مهربونت
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
20 آذر 91 15:15
می تونم خواهش کنم بهم بگید چطور صدای دخترتون را ضبط و صداش را آپلود میکنید


چشممممممممممم
میام وبلاگتون توضیح میدم
وانیا باستان پور
20 آذر 91 18:45
عزیزم به دیدنم بیا لینکم کن


ممنونم از دعوتتون. چشم
یاسمین مامان سورنا
21 آذر 91 14:01
آره والا از همین حالا ماتم گرفتم
خدا به خیر کنه با این اعصاب من خواهر
از خونه بیرونش کنم خوب میشه؟؟؟
نه والا اون موقع میترسم بره 2 تا 3 تا برگرده زیر سرم باشه بهتره



ای وای شوخی کردم عزیزم
انشالله هیچوقت لجبازیشو نبینی خانم گل
بوس برا خودت و سورنای نازم
یاسمین مامان سورنا
21 آذر 91 14:02
منم خیییییییییییلی زیاد دوست دارم دوست گلم
هم خودت رو هم دختر عروسکت رو واقعا دوستون دارم


وای ممنونم از محبتت مهربونممممممممممم
یاسمین مامان سورنا
21 آذر 91 14:09
راستی مطلب رمز دارت رو خوندم اونجا برات نظر نذاشتم چون نخواست ناراحت شی
جای علی کوچولوی بهشتی پیش همه محفوظ و هیچ کس جای دیگری نمیات هر کی هم اینو میگه اشتباه میکنه حرف قشنگی نیست
تو کوثر زیبا رو داری براش بهترین مادری و بهترین کارا رو براش انجام میدی امیدوارم همیشه سالم باشی و خدا برات عروسکم رو نگه داره
شادی و سلامتی رو از خدا برای خودت و خانواده ات خواستارم
امیدوارم به بزرگترین موفقیتها برسید
دلت رو قوی کن جای علی کوچولو بهشته و جزء فرشته های زیبای خداست یکی از اون cupid های کوچولوئه که با تصورش هم دلم می خوات بخورمش
باور کن برام خیلی عزیزی و خییییلی زیاد دوستون دارم




ممنونم که به این خوشگلی روحیه میدی دوست نازم
یاسمین مامان سورنا
21 آذر 91 14:10
خصوصی دارید خانوم گل


ممنونم
د خملـــــــــــی
22 آذر 91 8:11
ای جونم..فدای بچه هات خاله آخه تلبیزیونو چرا رو بچه هاش خاموش میکنی


مریم مامان عسل
22 آذر 91 12:19
عزیزم فدای تیپ زدنت بشم کوثر جونی.
سکوت و بی توجهی به لجبازی خیلی خوب جواب میده.
چه نی نی های نازیییییییییییییی
الهی اون نی نی 13 ماه زودی خوب بشه


ممنون از محبتت دوست من
مریم--------❤
22 آذر 91 13:41
دخملتون خیلی نازه


ممنونم
یاسمین مامان سورنا
23 آذر 91 1:30
سلام دوستم
خوبی؟
من یکماه نیستم بازم سفر
اومدم خداحافظی کنم باهاتون
مراقب خودت و کوثر جونیه عروسکم باش میبوسمتون دلمون براتون تنگ میشه
وقتی برگردم بازم میام پیشتون


سلام عزیزم
خوبیم ممنون
بازم سفر؟
دلمون تنگ میشه
امیدوارم بهت خوش بگذره و به سلامتی بری و برگردی
خواهر فرنازجان
26 آذر 91 17:59
سلام خدا کوثر جان را براتون حفظ کنه
همه مریشا را شفا بده
وبه هممون صبر در برابر مشکلات وامتحانات الهی بده
الهی آمین


سلام
متشکر از دعای خوبتون و حضور خوشگلتون