جیگر مادر و بابا

امام زمزمه های عاشقانه شب!

1391/9/19 16:03
نویسنده :
420 بازدید
اشتراک گذاری

امام سجاد علیه السلام:

راضى بودن به سخت ترین مقدّرات الهى از عالى ترین مراتب یقین خواهد بود.

(مستدرك الوسائل، 2/413)

 

ای سرور عابدان عالم!

امشب كه شب شهادت توست، به درگاهت می آیم تا بر جوانی ام دعا كنی،

تا در لطافت و غلظت و رقت و نورانیت تو شناور شوم و ذوب شوم در زلال نگاهت.

در كوچه پس كوچه های دلم، نجوای دعای توست كه می جوشد

و میل رویش را در تمام وجودم ایجاد می كند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان تسنیم سادات
19 آذر 91 18:11
شهادت آقا امام سجاد(ع) تسلیت باد ...
التماس دعا....
ستاره زمینی
19 آذر 91 22:00
ستاره زندگی
19 آذر 91 22:07
التماس دعا
گلاویژ
20 آذر 91 2:04
شهادت بزرگ مرد مناجات، سید سجده کننده آل طه، امام عابدان و عارفان، بر همه جوانان جوینده راه سبز وصال تسلیت باد!
مامان نیایش
20 آذر 91 8:23
التماس دعا
مامان نیایش
20 آذر 91 8:27
علی جون بهشتی بدون که مامانی همیشه دلتنگته یادت نره برای مامان مهربونت که یک ساله ندیدتت و همه ی مامانا دعا کنی که دلاشون غم نبینه یا غم تو دلاشون همیشگی نشه
خوش به حالت که توی بهشتی ....از اون بالا حواست به مامانی باشه حتما امروز اومده پیشت از همین جا برات دعا میکنم هم برا ی تو که هر روز بالا و بالا تر بری تا به خودش برسی هم مامانی ات که صبور باشه و هم برا یسلامتی کوثر خوشگلم ت هم برای من دعا میکنی علی جون خیلی دوستت دارم فرشته کوچولوی آسمونی


ممنونم عزیزم
محبوبه مامان الینا
20 آذر 91 10:32
التماس دعا....
مامان تربچه
21 آذر 91 5:00
سلام عزیزم
قربون دلت برم گلم
چون گفتی چیزی ننویسیم, چیزی نمی نویسم.
فقط خواستم از این که بهم سر زدی تشکر کنم.

بلاااااااااا چه طوری سالگرد ازدواج من رو یادت بود؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!


سلام دوست من. ممنونم
میام پیشتون
مامان تارا
21 آذر 91 21:00
خدا تنها روزنه ی امیدی است که هیچگاه بسته نمی شود... تنها کسی است که با دهان بسته هم می توان صدایش کرد...تنها خریداریست که اجناس شکسته را بهتر می خرد... تنها کسی است که وقتی همه رفتند، می ماند... وقتی همه پشت کردند، آغوش می گشاید... وقتی همه تنهایت گذاشتند ، محرمت می شود... و تنها سلطانی است که دلش با بخشیدن آرام می گیرد، نه با تنبیه کردن... برایت خدا را آرزو دارم


باراز سلام
21 آذر 91 22:59
سلام رسیدن بخیر خیلی کم پیدا شدین مامان کوثر جون
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
22 آذر 91 13:11
دوست خوبم با یک شاخه گل توی این روز زیبا 12/12/12 بهترین ها را برای شما و خانواده محترم آرزومندم.