جیگر مادر و بابا

خودکفایی و...

1391/7/4 10:20
نویسنده :
466 بازدید
اشتراک گذاری

خودکفایی 1:

هر وقت تشنه می شم

دیگه مادر یا بابایی رو از پای سفره و یا از تو خواب بلند نمی کنم،

خودم به کمک چهارپایه از آبسرد کن یخچال آب می خورم.

تازه بعضی وقتا هم یک لیوان رو پر از آب می کنم و

مادر یا بابایی رو مجبور به خوردنش می کنم!niniweblog.com

 

 

خودکفایی 2:

دستام که کثیف میشه

در دستشویی رو باز می کنم، چهارپایه رو میذارم

بعدش دستام رو با آب و صابون تمیز می شورم.

تقصیر من چیه که گاهی آستین و یا جلوی لباسم کاملا خیس مشه!niniweblog.com

 

 

خودکفایی 3:

تازه شلوار و جوراب و کفشم رو هم خودم می پوشم.

ولی هنوز لباس پوشیدن رو یاد نگرفتم.

این یکی رو هم که یاد بگیرم

دیگه لازم نیست برای پوشیدن لباسایی که از تنم کوچیکه، یا بزرگه و یا فصلش نیس

التماس مادر جونو بکنم!niniweblog.com

 

 

زنگ تفریح:

به آشغال میگم غاشگالniniweblog.com

 

 

مهارتی قدیمی:

و اینکه از بچگی مهارت خاصی در بر هم زدن خواب مادر جون دارم.

وقتی من بیدارم که مادر جون نباید بخوابه

هی میرم به بهانه های مختلف بیدارش می کنم و

میگم : خب دوستت دارم که بیدارت می کنم!niniweblog.com

 

 

 

 

 

و اما عکس:

تمام تخم مرغ ها رو دونه دونه بررسی کردم

هی برداشتم و هی گذاشتم سرجاشون و

هی مادرجونو حرص دادم.niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (38)

آزاده
4 مهر 91 10:27
ماشالا به این دخمل خودکفا

مادرجون خب دوستت داره دیگه ولی کار خدا نمیدونم چرا این وروجکا علاقه شونو میزارن وقت خواب نشون میدن
کوثر جون تخم مرغ به این گرونی چرا هی ورشون میداری آخه


مرسی از حضور و نگاهت عزیزممممممممممم

فدات بشم که هر روز بهمون سر میزنی.

خب شما هم یه خونه ی مجازی کوچیک برای گل پسرا راه بنداز تا از شرمندگیتون در بیایم.

آره واقعا! نمیدونم چرا وقتی خوابیم دوست دارن ابراز علاقه کنن!

دخترم فقط بلده یه روز در میون تخم مرغ بخوره...به قیمتش که کاری نداره
مامان رها
4 مهر 91 10:52
سلام گلم عزیزم چه خوب که شما مشوق این خود کفایی شدین من که چهارپایه ای که هدیه خریده بودند برای رها رو وقتی دیدم از اون برای بالا رفتن از هرجا استفاده میکنه قایم کردم تا فعلا به خود کفایی فکر نکنه راستی عزیزم ممنون ا همدردیتون


سلام عزیزم
خب باید از یه جایی شروع کنی دیگه مامانی
وقتش که برسه خودش کاراشو انجام میده
مامان محمد سپهر
4 مهر 91 10:53
سلام كوثر عزيز خوبي.ممنون كه به فكر اين هستي كه كمتر زحمتت را ديگران بكشند اگه ماها از يه جنسيم و زود ياد مي گيريم بزرگ شيم اما گل پسر ما وقتي تشنه اش مي شه با وجودي كه آب بالاي سرشه مي گه مامان من تشنمه بيدارم مي كنه چون دوست داره از لبام بوس بگيره گاهي نصفه شبها به خاطر اينكه گرسنه هست منو بيدار مي كنه .
اما من خواب ظهر ندارم كه ببينم دوستم داره يا نه ؟
كوثري قدر مامان و بابا را بدون.


سلام مامانیه مهربون. ما خوبیم مرسی
وای چه مادر و پسر با احساسیییییییییییییییییی
الهییییییییییی همون بهتر که خونه نیستی که ظهر ها هوس خوابیدن بکنی
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
4 مهر 91 12:19
دست دختر خودکفا و باهوش و بازیگوش درد نکنه که اینقدر به فکر مادرشه
اما خاله جون بذار مادر کمی هم استراحت کنه مادرها نیاز دارند تا از دست شما کوچولو ها کمی استراحت کنند شما ها که ماشاء .... بمب انرژی هستید


مرسی از تشویییییییییییییییییق
فعلا که مجبوریم وقتی این بمب انرژی خوابه ما هم کمی استراحت کنیم
مامانی
4 مهر 91 13:06
الهییییییییییییی ای جانم چقد خوبه که داره کاراشو خودش انجام میده تبریکککککککککککککک

حالا بزنه یکی از این تخم مرغا بشکنه قیافش دیدنی میشه هااااااااااااا


مرسی عزیزمممممممممممممممم از تبریکت
تا حالا نشده که تخم مرغ بشکنه
ستاره زندگی
4 مهر 91 13:47
کوثر جون خود کفاییت مبارک
همیشه میگفتم ستاره بزرگ بشه ی خواب راحتی بکنم، الان هم که رفته کلاس اول ومثلابزرگ شده!!ساعت 3ونیم میادبا باباش خونه ومیگه مامان این چی نوشته،یا خاطراتش وسط خواب من یادش میاد



مرسی مهربون
عزیزممممممممممممممم. ماشالله به این ستاره خانم کلاس اولی. چه زود بزرگ شد
پس هنوزم یه خواب راحت نداری؟؟؟؟؟
مامان علی اکبر
4 مهر 91 16:22
سلام ماشاالله به این دختر ناز و خود کفا.خدا حفظش کنه ایشالا.
عزیزم آپم تشریف بیار و با نظرات خودتون،خوشحالمون کن.


سلام
متشکر از لطفتون
چشممممممممممممم میام حتما
خاله باران
4 مهر 91 18:47
سلام
من دیروز امدم نشد نظر بذارم...


سلام عزیزم
خوش آمدی
خاله باران
4 مهر 91 18:48
از قدیم گفتند
اب نطلبیده مراده...
بخور حاجت بخواه.غر نزن به جای تشرکتونههههههههه


بله چشم
کوثر جون اون لیوانها رو پر از آب کن بیار خاله باران هم بخوره
شاید حاجت روا شد
خاله باران
4 مهر 91 18:49
تقصیره آب که راه خودش را میره.نمی فهمه نباید لباس را خیس کنه


واقعا!
به چه نکته ی مهمی اشاره کردی
نمیدونستم
یعنی اختیار آب رو نادیده گرفته بودم!!!!

ای خدااااااااااااا اینم شد دوست؟! همش ضدحال میزنه!
خاله باران
4 مهر 91 18:50
واییییییییییی خداااااااااااااا.
خاله اییییییییی.غاشگالها را کجا می ریزی


غاشگال میریزم تو سطل غاشگال
خاله باران
4 مهر 91 18:50
مادر جون چقدر می خوابییییییییییییییی؟



مگه میذاره که بخوابم؟؟؟
خاله باران
4 مهر 91 18:51
عکس تخم مرغها خوشگله...


چشمات خوشگل میبینه
وای چقد بوسه. خوشبحال کوثر خانم
تک خــــــــــــــــــاله کوثر جونی
4 مهر 91 20:09
کوثر جون، به تخــــــــــــــم مــــــــــــــــــرغ دست نزن... مادره دعوات میکنه!


همینه دیگه، تخم مرغ گرون میشه بچه ها هم از دیدنشون به وجد میان.



من فدات بشم عزیزممممممممممم
اتفاقا دیروز یهو اومدی تو ذهنم و با خودم میگفتم آخیییییییییی جای خواهرم خالیه که نظر بذاره
مامانی
5 مهر 91 0:14
سلام خانومی خوبی عزیزم؟
بروزم بیا منتظرتم
یاعلی



سلام دوستم. چشم اومدم
مامان یلدا و سروش
5 مهر 91 0:47
چه دخمل نازیه این خانومی. ماشالله چه خودگفا هم هست


ممنون از لطفتون
یاس
5 مهر 91 1:13
جونم جیگرم عزیزم.
حالا خوبه خودش میخوره یا شما رو مجبور به خوردنش میکنه.این پسر ما که تمام آب رو میریزه کف زمین و ما هم همش سر میخورزدیم و پهن میشدیم وسط آشپزخونه.تا دیکه آب سرد کنو پر نکردم



از دست این فسقلی های شیطون
اگه یخچالتون مثه ما بود چی؟ مخزنش همیشه پر بود؟؟!
اونوقت چیکار میکردی مامانی
ارغوان
5 مهر 91 9:18



آرش
5 مهر 91 9:29
با سلام
پیرو کامنت شما مبنی بر درج خبرنامه، پستی با عنوان «در خبرنامه های وبلاگ ها عضو نشوید!» در وبلاگ قرار گرفت. خوشحال میشم اونجا جواب رو بخونید و نظر بدید
با تشکر
رضاپور


سلام
ممنون. میام الان
مامان محمد سپهر
5 مهر 91 10:36

مال شما نيستا ! مل دختر خود كفايه


بازم ممنوووووووووووووون
مامان محمد صادق(زهرا)
5 مهر 91 11:12
بابا خودکفااااااا!

قربونت برم ...

محمد صادقم هم هی لیوان کوچولوش و ور میداره و از آب ریز آب پپپپپپپپپپپپپپر (سرریییییییز!!!) می کنه!
بعد میگه: مامان.آب زیخت!!!!!نچ.نچ.نچ.نچ!!!!
**********************
ای جونم! تمیز خانووووووم!
*********************
ااایشاللا لباس پوشیدن هم یاد می گیری دیگه میشی مدل و هی لباس عوض می کنی و ذوووووووق می کنی!!!!

***********************
لطفا غاشگال ها رو(به قول کوثر جونی!)بریزید توو سشاخال(به قول محمد صادق جونی!!!!)

*********************
و اما راجع به مهارت قدیمی!!!!:

من که یادمه کوچولو بودم همین طوری بودم!!!
مامانی گل شما چطوووووور؟

********************
و اما عکس:




ماشالله به این گل پسر بلا و شیرین!
سشاخال عزیزمممممممم
کوچولو که بودم؟!؟؟
خب!
حالا که خوب فکر میکنم می بینم کم خواب مامانمو به هم نزدم
آزاده
5 مهر 91 12:32
راستش خواهر من چون یه ذره فقط یه ذره ها تنبلم نمیتونم خونه مجازیو اداره کنم ولی هرازگاهی براشون مینویسم .آدرسشو برات ایمیل میکنم . اونجا نظر نداره خواهر ولی همینکه ببینی خوشحالم میکنی دوستم
بوووووووس واسه خودت و کوثر و تک خاله


مطمئنی فقط همون یه ذره هس
فدای تو مامانیه شاغل
وااااااااای چه عالییییییییی. حتما میرم میبینمش
البته دو سه روزیه جیمیل باز نمیشه. کلا گوگل تحریم بوده!
بوسسسسسسس برا خودت و پسرای ناز
بعدا نوشت:عزیزممممممممم مهربون مامانی
رفتم دیدم
اینا که خیلی عالی هستن
نوشتنشون تو وبلاگ که آسونتر و سریعتره دوستم
مامی سایت خیلی کند باز میشه و امکان نظر دادن هم نیست. همین الان هم میتونی نوشته هاتو به یه وبلاگ منتقل کنی گلم
نسرین مامان سپهر و صدف
5 مهر 91 17:56
قربون این دختر نازو خودکفا.خاله قشنگم!اجازه بده مامانی هم یکمی بخوابن دیگه باشه؟!!!!!!!
راستی مامانی گوش های دخترمونو کی سوراخ کردین ؟اذیت نشد چون بابای صدفی خیلی اصرار به انجام این کار دارن اما من میترسم.


خدانکنه مهربون مامانی
کوثر 7 ماهه بود که گوش هاش رو سوراخ کردیم
نترس مامانی
همون لحظه یه کم درد داره فقط
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
5 مهر 91 17:59
افرین به این دخمل مستقل خودمونننننننننننننننننننن


ممنووووووووووووون مامانییییییییییی
مامان تارا
5 مهر 91 22:40
H آفرین صدآفرین به دخملی مستقل و خودکفای خودم / اینفددددددددددده بچه های مستقل رو دوسسسسسست دارم کوثررررررری

خوشگلم مواظب باش این تخم مرغها الان حکم تخم طلا رو داره !! میدونی چقد پولششششششونه؟؟!!!! نکن نکن مامانی رو اینقد حرص نده


مرسییییییییییییییییی عزیزمممممممممم
ما هم
تخم طلا!!!
مامان نیایش
6 مهر 91 8:56
فدات شم دختر خود کفا
الهی همیشه سالم باشی نیایشم مثه خودته وروجک
مامانی ممنونم از محبتت به ما خیلی دوست داشتم همون دیروز بیام و برات کامنت بذارم اما وقت نشد امروز صبح هم اومدم همش توی دلم بود که حتما ازت تشک رکنم به خاطر کامنت های پر مهرت ممنونم دوست عزیزم


خدانکنه مامانی. ببوس نیایش منو
خواهش میکنم عزیزم. لایق محبت و دوست داشتنی
ستاره زمینی
6 مهر 91 9:46
عزیزم خود کفا شدی افرین.
نزنی تخم مرغها را بشکنی؟؟

چون خودت بیداری مامان جونم باید نخوابه ما هم این ورروجک را داریم.


مرسی از حضورت عزیزم
مامان پریسا
6 مهر 91 17:12
خسته نباشی عزیزم. با این همه مهارت.
میگم یه کلاس باز کن بذار بقیه بچه ها هم فیض ببرن


ممنون از محبتتتتتتتتت
یاسمین مامان سورنا
6 مهر 91 19:15
آفرین آفرین به کوثر جونیه خودکفا و باهوشم که همه ی کاراشو دیگه تقریبا یاد گرفته و خودش انجام میده
کلللللللللللی ببوسش برام مادر جونیه مهربون


ممنون از لطفت عزیزمممممممم
آره واقعا خداروشکر
تو هم سورنای منو ببوسسسسسسسس
یاسمین مامان سورنا
6 مهر 91 19:15
راستی عیدتون هم مبارک باشه


مرسیییییییییییی
عید شما هم مبارک
محيا كوچولو
6 مهر 91 22:53
آفرين كوثر نانازي
منم خيلي خودكفا شدم همه خرابكاريهاي نو خونه
رو ديگه خودم به تنهايي انجام ميدم


ای محیا خانم ناقلای شیرین
فدای ریخت و پاش هات
معصومه
7 مهر 91 13:01
این پست رو از همه پست ها بیشتر دوست دارم
خدا ان شالله برات نگه اش داره
واقعا دختر ماهی داری


فقط این پست رو خوندی نه؟!
ممنون از دعای خوبت
نظر لطف شماست
نیلوفرآبی
7 مهر 91 18:30
آفرین به این دختر خوشگل و خوب
چه خوب که کاراشو خودش انجام میده
بوس برای کوثر جون
ممنون که اومدید


ممنون از لطفتون :8
مرسی خاله جون
لیلا مامان آرمین
8 مهر 91 19:04



مرســــــــــــــــــــــــــــــی
مامان نصفه نیمه
8 مهر 91 20:48
خودکفایی خیلی خوبه اونم ازاین نوعش... ولی خواب رو خوب اومدی... حالا حالاها داری.. پسرک من امسال کلاس اوله و واویلا.. هنوز وقتی من خوابم و اون بیدار آرامش ندارم.. آخرش هم سنگین سنگین پا میشم و میگم بابا ما اصلا خواب خواستیم واسه خودتون


مرسی از حضورتون
ای بابا
یه مامان دیگه هم که دخترش کلاس اولیه همینو میگفت که
پس حالا حالاها خواب راحت ممنوع
مامان مانی
9 مهر 91 13:11
عزیزم ...... قربونش برم ..... خودکفای خاله .....


ممنون از محبتتون
مامان امیرحسین ومحیا
9 مهر 91 13:22
ایول به این دخمل خودکفا
منم آپم


مرسی مامانیه فعال
اومدم
نیلوفر مامان آوا
18 مهر 91 13:28
آخی. چیکارش داری این نازنینو. بذار کنجکاویهاش ارضاء شه. بچه ام میخواد بدونه این چیزای گردالی چطورین دیگه.
دوستتون داریم.


آره خب هیچوقت دوتا تخم مرغ که مثه هم نیستن
باید تفاوت تک تکشون رو با هم دیگه ببینه