جیگر مادر و بابا

دفاع مقدس

1391/7/3 11:29
نویسنده :
397 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی گمان نمی کنی و می شود

گاهی نمی شود که نمی شود

گاهی هزار دوره دعا بی استجابت است

گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود

گاهی گدای گدایی و بخت نیست

گاهی تمام شهر گدای تو می شود...

 

از مناجاتهای شهید مصطفی چمران:

ترا شکر می کنم که از پوچی ها، ناپایداری ها، خوشی ها و قید و بندها آزادم کردی و مرا در طوفان های خطرناک حوادث رها ننمودی و در غوغای حیات، در مبارزه با ظلم و کفر غرقم کردی، لذت مبارزه را به من چشاندی، مفهوم واقعی حیات را به من فهماندی… فهمیدم که سعادت حیات در خوشی و آرامش و آسایش نیست، بلکه در جنگ و درد و رنج و مصیبت و مبارزه با کفر و ظلم و بالاخره در شهادت است.

 

شهدا را یاد کنیم حتی با یک صلوات و ادامه مطلب

مادر، پول و طلاهاشو که داد از در ستاد پشتیبانی جنگ خارج شد. مسئول مربوطه فریاد زد:

"مادر رسیدتون!"

مادر خندید و گفت: من برای دادن دو پسر و همسرم رسید نگرفتم، چه رسد به...

 

می روم تا با عروس شهادت ازدواج کنم (کلیک کنید)

 

دل نوشت: می گویند که دلتنگ نباشم! خدای من...انگار که به آب بگویند خیس نباش!... دعای باران چرا؟ خدایا کمی عشق ببار...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان محمد سپهر
3 مهر 91 11:41
آره داره كم كم هفته دفاع هم تموم مي شه .انگار نه انگار كه سالها پيش اين اتفاقات در كشورمان به وقوع پيوسته .كم كم بچه هاي ما اين اتفاقات را در كتاب ها مي خوانند و برايشان خواهند گفت: اينها افسانه اي بيش نيست


عالی بود. مرسی
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
3 مهر 91 13:03
واقعا یادشون بخیر و روحشون شاد

زیبا و به جا نوشتید


ممنون از نگاهتون
سوگل
3 مهر 91 14:17
سلام اینو بخون:
البته من ننوشتما یکی برام فرستاده
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید........


چه بامزه
ولی من صورت کسانی که دوستم دارن رو میتونم تصور کنم
مرسی!
ستاره زندگی
3 مهر 91 15:10



مرسییییییییییییییی
مامانی
3 مهر 91 23:53
ای شهدا برایمان حمدی بخوانید که شما زنده اید و ما مرده

روحشون شاد

اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم


خوشگل نوشتی عزیزم
مامان نیایش
4 مهر 91 9:14
دعای قشنگی بود
خدایا عشق ببار...
اللهم صل علی محمد و آل محمد


ممنون از نگاهت
خاله جون
4 مهر 91 15:10
اي جوووون ماشالا
دوست داريد يه آلبوم از عكساي قشنگ جوجوتون داشته باشيد؟ به وبلاگ من سر بزنيد


ممنووووووووووووون
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
5 مهر 91 18:02
انها که رفتندکار حسینی کردند انها که ماندند باید کار زینبی کنند


ستاره زمینی
6 مهر 91 9:50
روحشون شاد ..

انشالله فراموشمون نکنند..


انشالله ....
محيا كوچولو
6 مهر 91 22:44



متشکرم
تبریک
12 مهر 91 15:03
سلام خدا قوت
از شهدا گفتید و به این خوبی یادشون کردید، مناجات شهید چمران، ذکر خاطره، مختصری از زندگینامه و وصیت شهید، و بالاخره یاد شهدا یا ختم صلوات در این محیط مجازی زیبا کار خیلی قشنگ و خدا پسندانه ای رو به وجود آورده، خدا خیر و توفیقتون بده و خوش بحالتون،خیلی عالی بود و من واقعا" استفاده کردم در ضمن نظرات دوستان هم جالب و زیبا بود برای همشون حسن عاقبت و شادی رو آرزو میکنم..یادتون باشه که این همه خیر از طریق شما داره جاری میشه


سلام
به به به...رسیدن بخیر
خوش آمدین. ایندفعه دیگه غیبت کبری بود
شما هم خدا قوت...
ممنون از لطف و دعاهای خوبتون. خوشحالم که استفاده کردید.
و خداروشکر که دوستان خوبی دارم.
متشکر از حضورتون و اینکه...
منتظر دیدن نظراتتون در مورد تک تک پست هایی که غایب بودید، هستم
برا خودتون میگم!