جیگر مادر و بابا

باز هم جلوه ی بی انتهایی دیگر

1391/4/31 3:49
نویسنده :
751 بازدید
اشتراک گذاری

بازم چند روز و چند شب در جایی که فارغ می شوی از نیرنگ های دنیا

زیبایی، زیبایی و زیبایی

خدا، خدا و خدا

من و دل و تو و کوه و ابر و آسمان و درخت و خاک و باران

و چه ناچیزم من

که آن همه زیبایی و جلال و نعمت و رحمت را فقط با این عکس ها می توانم نشان دهم

 

عکسی که زیباییش برای من کم نظیر است

 

و بنگرید به چند عکس همراه با صدای آب در ادامه ی مطلب

 

اولین سبزی چیدن دخترم 

 

درختان پربار سیب 

 

اولین غروب خورشید ما

 

باز هم چیدن سبزی این بار از نوع تربچه 

 

دخترم، کلاه، آسمان ابری و غروبی دیگر

 

آلوچه خوردنش 

 

آبالو (آلبالو) چیدنش 

 

دیدو (گردو) دیدنش 

 

 اوووووووو چقد آبالو

 

 فقط آبی آسمان و دخمل نانازی

 

ناهار با طعم تربچه زیر درخت هلو 

 

تو هوای سرد و بارونی چقد پتو می چسبه!

 

ذرت دوس دالم.... همشو میخولم 

 

و صدای آبی که می شنوید از اینجاست 

 

"این بود عکس هایی منتخب از 160 عکسی که به یادگار گرفتم"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (26)

مامان علی خوشتیپ
31 تیر 91 9:31
تبریک میگم برنده شدنتونو


ممنونم عزیزمممممممممممممممممم
زهرا از نی نی وبلاگ213
31 تیر 91 10:03
چه دختر نازی و چه عکسهای قشنگی


متشکرم از حضورتون. شما لطف دارید
احمدی- مامان پویا
31 تیر 91 10:10
سلام مادر مهربون
خوب و خوشی عزیزم؟
ماه مبارک خوبی داشته باشی
در کنار این دختر ناز ایشالا
سالم باشه این گل دخترت


سلام دوست من
ممنون از محبتت
و همچنین ماه زیبایی برای شما باشه.
متشکر از حضورتون
مامان علی خوشتیپ
31 تیر 91 10:27
خیلی عکساتون قشنگ بود.واقعا یه پا عکاسیا
دخترمونم که دیگه کدبانو شده...سبزی میچینه...آلبالو میچینه...


ممنون از نگاه و توجه تون
مرسی شما لطف دارید مامانی
مامان الیناجونی
31 تیر 91 10:30
با سلام
تبریک به خاطر برنده شدن دخمل نازتون کوثر جوون
واقعا لبخند نازیه
از این عکساتون هم خیلی خوشم اومد عاشق این مکانا هستم


سلام
ممنونم از حضورتون مامانی
شما لطف دارید
مرسی از نگاهتون
مامان پارسا(شاهزاده کوچولو)
31 تیر 91 10:38
خیلی زیبا بود کار قشنگیه گذاشتن صدای آب چه طور میتونم توپست وبلاگم اینکارو بکنم؟مرسی


خواهش میکنم. ممنون از لطفتون
در پست "آموزش گذاشتن فیلم و صدای نی نی در وبلاگ" کاملا توضیح دادم عزیزم
مامان نیایش
31 تیر 91 10:59
عزیزم واقعا عالی بود لذت بردم چه جای با صفایی عکس ها هم خیلی خیلی قشنگ بود هم اون عکس هنری و خاص که اول از همه گذاشتی و هم همه 160 تا عکسی که گرفتیخوش به حالتون واقعا آب و هوا عوض کردین خوش باشین همیشه


مرسی از حضور و نگاهت عزیزم. چشمات زیبا دیدن
آره خداروشکر خیلی عالی بود. جای همه ی دوستان خالی
مامان نیایش
31 تیر 91 11:01
واقعا این عکس اول مثل کارت پستال و شنیدن صدای آب هم واقعا آرامش بخشه


آره کاملا درسته. ممنون
مامانی
31 تیر 91 11:19
به به قربونت برم کوثر جونم خوش گذرونده ها

خاله تو هم مثل من عاشق بلالی؟


آره حسابییییییییییییییییی بازی کرد
وای نوش جونت
بابای دوقلوها
31 تیر 91 11:21
عکسها عالی بود
با دیدنشون احساس آرامش کردم
گلی هم زیبایی عکسها رو چندین برابر کرده بود


ممنون از حضور و توجهتون
مامان امیر علی
31 تیر 91 11:41
چه عکسهایی و منظره های با شکوه و قشنگی خیلی منظره ها زیبا بودند وای گردو و البالو رو دیگه نگو دخمل ناز من حسابی کیف کرده و خوش گذرونده هااااااااا همیشه شاد و خوش باشیدددددددد طبیعت خدا همیشه پر از زیباییهاست عالی بود بوس


آره واقعا با شکوه هستن اون مناظر زیبا و بی مثال
گردوها که نرسیده بود ولی تا میتونستیم آلبالو چیدیم!
جای همه ی دوستان خالی بود
مامان یاشار
31 تیر 91 11:43
وای چه جای بی نظیری. همیشه خوش باشین ایشالا. کوثر خوشگل و شیرین رو ببوس مامانی.


مرسی از نگاهت عزیزم
عمه اریسا کوچولو
31 تیر 91 12:00
مبارک برنده شدنت خانووومی


ممنونممممممممممم
مامی کارن
31 تیر 91 14:18
چه عکسهای خوشگلی و چه مناظر زیبایی کوثر جونم مبارک برنده شدنت ما تازه چند ماهی اومدیم تو نی نی وبلاگ به ما یه سری بزن خوشحال میشیم.


مرسی از نگاهت
ممنون که اومدید پیشمون
چشم حتما بهتون سر میزنم
مامان امیرحسین ومحیا
31 تیر 91 15:12
سلام برنده شدنتون تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتبریک
خوشحال میشم از یه جای سرسبز سری به کویر خراسان جنوبی بزنید. شاید دوستای خوبی باشیم .


سلام عزیزم. ممنونم
چشم حتما میایم پیشتون
نایسل
31 تیر 91 18:32
وای خوشگلمممم چقدرررر جای با صفایی رفتین فدای کوثرم بشم داره بلال میخوره
همیشه به گردش عزیزمممم


ممنونم. جای همه ی دوستان خالی بود
نایسل
31 تیر 91 18:32



مرسییییییییییی
ستاره زندگی
31 تیر 91 22:43
دیدن عکسها باشنیدن صدای آب واقعا آرامش خاصی به من وستاره داد


ممنونم از نگاه و توجه تون
ستاره ی منو ببوس
یاس
1 مرداد 91 0:34
عجب جایی بود.چقدر بکر و قشنگ بود.من سرما و طراوت رو احساس میکردم از عکسا.(چه فیلسوفانه گفتم )
عزیز دلم تبریک میگم که جیگر خاله برنده شد.من عاشق این لبخندایه ملیحش هستم.کلا عاشقشم


آره عزیزم. خیلی عالیه
جای شما خالی
ممنون از تبریکت مامانیه گل
تک خاله کوثر جونی
1 مرداد 91 0:59
هیمشه همه جا بدون خاله جون خوش میگذره!

این دیگه شده یه عادت واسه ما ...

شوخی کردم!!! خوش باشی همیشه خاله جونی...


نه خاله جون
جای همگی خالی بود.
عمویی مصطفی
1 مرداد 91 1:00
ذرتت چرا کچل شده ؟! دندون موشی زدی؟!


هم دخترم ازش خورده و هم اینکه
از اول یه کم کچل بود!
تک خاله کوثر جونی
1 مرداد 91 1:03
حالا من هم از بین عکس های انتخاب شده ی شما، یکی رو انتخاب میکنم که بنظرم رمانتیک شده و این هنر عکسبرداری شما رو نشون میده.

هشتمین تصویر، یعنی درخت گردو


ممنونم خاله جوووووووووووووووون
آره اون عکس رو هم خیلی دوست دارم
مامان ماهان
1 مرداد 91 9:23
به به
واقعا عکسها بینظیره
صدای آب که دیگه محشره
چقدر قشنگ شعر میخونی عزیزم
بلال هم نوش جونت


مرسی که اومدی
ممنون که دیدی و گوش کردی. بوس
ilijoon
1 مرداد 91 10:47
ممنون عزيزم كه به وبمون اومديد از آشنايي با شما خوشوقتم با افتخار لينكتون ميكنم شما هم اگر مايل بوديد ما رو به جمع دوستاتون اضافه كنيد


خواهش میکنم عزیزم
منم از حضور شما ممنونم
چشم با افتخار لینک شدید
عمو عماد
1 مرداد 91 15:03
دیدو می خوام، دیدو تازه


هنوز نرسیده. توش مثه ژله بود
lمامان امیرحسین
2 مرداد 91 1:11
چه جای خوشگلی واااای چه دخملی !!! بخورمت هام هام؟؟!!


ممنونممممممممممممممممم