جیگر مادر و بابا

یک بار دگر ماه خدا را دیدم

1391/4/31 2:28
نویسنده :
310 بازدید
اشتراک گذاری

شب اول این ماه مبارک است و دستانم بی تاب نگاشتن

نمی دانم چرا خواب به چشمانم نمی آید و این قدر بی قرارم

چه عظمتی دارد این ساعات و ثانیه ها

و من در تب و تاب جستجوی بهترین واژه ها برای توصیف این لحظات

آرام نمی شوم و گیج مانده ام در برابر این همه شکوه و زیبایی

ماه خدا، ماه برکت و رحمت و آمرزش...بهار قرآن....

خوانده اند تو را به ضیافت خدا و گردیده ای از اهل کرامت خدا

بالاتر از این که نفس هایت ثواب تسبیح دارد؟

خواب تو عبادت، عمل هایت مقبول و دعاهایت مستجاب؟

خدای عالمیان! توفیق روزه داری و تلاوت قرآن ده.

به گونه ای که روز روزه ام با روز افطارم یکی نباشد.

روزه نگاه دارم گوش و چشم و مو و پوست و جمیع اعضایم

و خود را مشرف به آخرت دانم و منتظر فرج و ظهور قائم آل محمّد (ص)

و بر تو باد آرام دل و آرام تن و خضوع و خشوع و شکستگی و مذلّت

ترسان از عذاب خدا و امیدوار به رحمتش

و فارغ گردان دلت را از برای محبت و یادش

می خواهم آنچه سزاوار روزه داشتن است به جای آورم و فرموده ی خدایم را اطاعت کنم

سه رمضان گذشت به حالی که در حسرت روزه داری بودم از وجود تو دخترم و پسرم علی

امسال حال من متفاوت است

یا ارحم الراحمین!

مرا یکی از هزار هزار کس که در هر روز از این ماه، از آتش جهنم آزاد می کنی قرار ده

و اللهم ارزقنی حج بیتک الحرام...

یا غافر یا تواب! در آن شب که ملائکه به اذن تو بر زمین نازل و به خدمت آقایم مشرف می شوند،

بهترین ها را برایم مقدر و رو سفیدم کن نزد ایشان ....شب قدر

             

                    رمضان،

                              ماه میهمانی خدا،

                                                     بر همه ی عاشقان درگاهش مبارک...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

محيا كوچولو
31 تیر 91 2:35
سلام خاله جون خيلي دلم براي شما و كوثر جونم تنگ شده من هنوز تو سفرم
ماه رمضان مبارك


سلام عزیزم
مرسی از لطفت مهربونم
خیلی خوشحال شدم که تو رو هم در این ساعات بیدار دیدم
حلول این ماه بر تو هم مبارک
مامان علی خوشتیپ
31 تیر 91 10:32
حلول ماه رمضان بر شما هم مبارک


مرسی
بر شما هم مبارک
مامان نیایش
31 تیر 91 11:02
عزیزم چه قدر قشنگ نوشتی ان شا الله که خدا خودش به هممون توفیق بده به بهانه ی این ماه قشنگ مهمون همیشگی اش باشیم مبارک باشه بر شما هم و التماس دعای مخصوص


ممنون از لطفت
انشالله که توفیق داشته باشیم
چشم به یاد همه ی دوستای خوبم هستم همیشه
مامانی
31 تیر 91 11:20
ماه رمضان بر تو عزیزدلم مبارک

خیلی التماس دعا دارم برای من و نی نی جون دعا یادت نره


بر شما هم مبارک مهربونم
چشممممممم به یاد شما دوستم هستم
بابای دوقلوها
31 تیر 91 11:24
زیبا و با معنی بود
فرارسیدن ماه مبارک رمضان رو بهتون تبریک میگم


ممنون از توجهتون
بر شما هم مبارک
مامان امیر علی
31 تیر 91 11:42
دعا ما را یادت نره خانمی حتماااااا ما را دعا کن بوس


چشم عزیزم. به یاد همه ی دوستانم هستم
ستاره زندگی
31 تیر 91 22:50
عزیزم، مامانی مهربون ،دراین ماه مبارک
ما رو هم دعا کنید


چشمممممممممممممممم
به یاد همه ی دوستانمون هستیم
شما هم ما رو دعا کنید
تک خاله کوثر جونی
1 مرداد 91 0:20
میان سجده سبزت، اگر بر خاطرت رد شد خیال من، دعایم کن!


زیبا بود قشنگم
مرسیییییییییییییییییییییی
مامان ماهان
1 مرداد 91 9:23
بـر هــر نفست اشاره دارد رمضان / بر عشق و عطش نظاره دارد رمضان
در ظلمت بیکرانه ی شبهامان / دریا دریا ستاره دارد رمضان . . .
ماه ضیافت الهی مبارک


ممنون از شعر خوشگلت
بر شما هم مبارک عزیزم