جیگر مادر و بابا

آموزش گذاشتن فیلم و صدای نی نی در وبلاگ

1391/4/28 14:32
نویسنده :
1,082 بازدید
اشتراک گذاری

تا شروع کردم به نوشتن این پست

دخترک اومد و گفت دستشویی دارم نیشخند

داشتم می شستمش که با یه ذوقی اول دستامو نگاه کرد و گفت:

وااااااای دستای مادرررررررر. مادر داره منو می شوره تا تمیز بشم! بغل

بعدشم با یه لبخند زیبا و دوس داشتنی برا چند دقیقه بهم خیره شده بود و هی می گفت:

دوستت دارم و صورتمو با دستای کوچیکش نوازش می کرد.... مژه

منم که محو و تماشای این عشق ورزی پاک و دخترانه ماچ

عاشقتمniniweblog.com

 

خب بریم سراغ اصل مطلب:


- طریقه گذاشتن فیلم نی نی در وبلاگ

1- ابتدا باید در سایت آپارات ثبت نام کنید:

http://www.aparat.com/

وقتی با نام کاربری و رمز خودتون وارد شدید از قسمت بارگذاری ویدئو، فیلم نی نی رو طبق شرایط گفته شده در اونجا، ارسال کنید. فرم مشخصات فیلم رو پر کنید و فیلم که پردازش شد، روش کلیک کنید. زیر فیلم آماده ی پخش، گزینه دریافت کد ویدئو دیده میشه که می تونید همونجا سایز فیلم پخش شده رو هم انتخاب کنید. من معمولا 320×480 رو انتخاب می کنم. حالا شما کد پخش فیلم نی نی رو دارید.

2- کادر ارسال مطلب جدید رو باز کنید و از گوشه ی بالا و سمت راست این کادر گزینه ی HTML رو کلیک کنید. کادری باز میشه که می تونید کد ساخته شده ی مرحله قبل رو هر جای اون که خواستید کپی کنید و بروز رسانی رو بزنید.

3- گزینه ارسال و مطلب جدید رو بزنید و از دیدن فیلم نی نی در وبلاگتون لذت ببرید.

 

 - طریقه گذاشتن صدای نی نی در وبلاگ

1- ابتدا صدای نی نی رو باید در سایت آپلود فایل صوتی آپلود کنید تا یه آدرس بهتون بده. من همیشه اینجا آپلود می کنم. هم صدای نی نی و هم آهنگ:

http://pichak.net/blogcod/cod-music/upload.html

2- ابزار کاربردی نی نی وبلاگ رو باز کنید. گزینه پخش موزیک و صدا رو انتخاب کرده و آدرس به دست اومده از مرحله ی قبل رو در کادر آدرس فایل (های) موزیک کپی کنید. تنظیمات دیگر مانند نوع آیکن پخش و یا پخش اتوماتیک رو انجام بدید و دکمه سبز ساخت کد ابزار رو کلیک کنید.

3- کد به دست آمده رو در گزینه ی HTML  کادر ارسال مطلب جدید ( گوشه ی بالا و سمت راست آن) کپی کنید و بروز رسانی رو بزنید. بعد از کلیک کردن گزینه ی ارسال مطلب و بازسازی وبلاگ، آیکن پخش صدای نی نی در وبلاگ شما ظاهر می شود.

نکته: اگر می خواهید صدای نی نی با باز شدن وبلاگ همیشه پخش شود. کد به دست اومده از مرحله دوم رو در قسمت اسکریپت های اختصاصی در منوی تنظیمات وبلاگ کپی کنید.

 

یه نکته ی دیگه (که ربطی به این آموزش ها نداره):

دوستای عزیزم اگر همیشه از یک مرورگر خاص (اینترنت اکسپلورر یا گوگل کروم یا فایرفاکس یا ...) استفاده می کنید کافیه فقط یک بار نام خودتون و آدرس وبلاگتونو در کادر ارسال نظر وارد کنید و گزینه مشخصات شما حفظ شود رو بزنید. با این کار دیگه نیاز نیس هر بار برای ارسال نظر، نام و آدرس وارد کنید! اینجوری منم همیشه آدرستونو زیر نظر ارسالیتون دارم و سریعتر میام پیشتون. مرسی که حوصله کردید.

 

 پی نوشت 1: اگر سوالی داشتید بپرسید. خوشحال میشم که این پست با سوالات و نظرات شما غنی تر بشه. ممنونلبخند

پی نوشت 2: ما داریم چند روزی میریم باغ ویلا. جای همگی خالی.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامان زهره
28 تیر 91 14:30
ممنون عزيزم كه براي اين آموزش يه پست را اختصاص دادي.بهتون خوش بگذره روي ماه گل دختر را ببوس


خواهش میکنم دوست خویم
مرسی از لطفت. منم بوس
خاله باران
28 تیر 91 14:59
سلام.
برای خالی نبودن عریضه نوشتم.چون همه می گفتند.نوشتم.هم یادبود این هفته ام هست.هم پست نوشته باشم...
ممنون عزیزم.گلم خیلی دعام کن...
نه بابا.چرا مزاحم.خوشحال می شم...



سلام عزیزم
خوشحالم که اومدی
چه خوب که نوشتی حالا به هر دلیلی که میخواد باشه. بوس
چشم به یادت هستم. بوس
باشه پس منتظر مزاحمتم باش
مامان نیایش
28 تیر 91 15:16
سلام عزیزم ممنون از اینکه دوستات رو راهنمایی کردی من هم عضو شده بودم یه کلیپ هم می خواستم همین الان بذارم کدش رو دریافت کردم و گذاشتم ولی پخش نمیکنه کد scrip رو دریافت میکنی یا کد embed من البته همین کد embed رو که اول خودش میده زدم توی قست html و لی بازم اجرا نمیکنه عزیزم توی خود مطلب که داری می نویسی هنوز به چه شکلی نشون باید بده همین جوری که توی وبلاگ هست یا فقط سفید نشون میده؟ممنون خانمی پست عالی بود


سلام دوست من
خواهش میکنم. مرسی از نگاه و توجهت عزیزم
باید همون کد embed رو در HTML بذاری
البته اگه سرعت نت مشکل داشته باشه خیلی اذیت میکنه و باید چندین بار تکرارش کنی
قبل از ارسال برا من فقط یه کادر زرد رنگ نشون میده با یه مثلث که برای اجرا کردنه.
مامان نیایش
28 تیر 91 15:17
خوش باشی عزیزم


مرسی مهربونم
مامان نیایش
28 تیر 91 15:24
مثل اینکه اشکال از نی نی وبلاگ بود ممنون خانمی


آهان خداروشکر که حل شد
برا منم گاهی از این اشکالا پیش میاد. بوس
ستاره زندگی
28 تیر 91 16:30
همیشه به گردش وشادی
خوش بگذره


ممنونم عزیزم. جاتون خالی بود
مامان زهرا
28 تیر 91 16:51
مرسی بابت راهنمایی
استفاده کردیم

امیدورام سفر خوش بگذره


خواهش میکنم مامانی
مرسی خیلی خوش گذشت. بوس
مامانی
28 تیر 91 20:33
ممنونم عزیز از اموزشتون

خوش بگذره


خواهش دوست من
مرسی از لطفت. جای شما خالی بود
مامانی
29 تیر 91 0:11
سلام عزیزم خوبی؟
بروزم خانومی منتظرتیم من و نی نی



سلام دوستم
چشم میام عزیزم
یاسمین مامان سورنا
29 تیر 91 1:55
جیگر این گل دختر مهربون برم من
عزیز دلم رو ببوس
باغ کلی خوش بگذره مامانی خوبه یه هوایی عوض میکنید و از گرمای شهر دور میشید



مرسی مهربونم. بوس
ممنون از لطفت. آره خداروشکر خیلی هوا عالی بود و خوش گذشت
ياس
29 تیر 91 2:09
آخه چيرا تو اينقد مهلبوني؟
از طرف پارسا بود خاله خانم
عزيزم مرسي که اينهمه به فکر همه هستي،يه عالمه بوس واسه تو و کوثر عشق خاله


ممنونم پارسا جونـــــــــــــم
خواهش گلم. مرسی از نگاهت
بابای دوقلوها
29 تیر 91 9:17
خیلییییییییییییییییییییییییییییی ممنون
این مطالب خیلی مفید و با ارزش بود
امیدوارم باغ ویلا بهتون خوش بگذره


خواهش میکنم. منون از حضورتون
متشکرم . جای همه ی دوستان خالی بود.
مامان علي خوشتيپ
29 تیر 91 11:04
ممنون بابت آموزشتون به خصوص گذاشتن صدا
ايشاالله باغ ويلا خوش بگذره بهتون


خواهش میکنم عزیزم. ممنون از نگاهتون
مرسی از لطفتون. جای دوستان خالی بود
ستاره زندگی
30 تیر 91 14:00
سلام مامانی
هنوز برنگشتی؟



سلام عزیزم
مرسی از محبتت. میام پیشتون
عمویی
30 تیر 91 16:15
دستشویی معجزه میکنه!



شاید
مامانی
30 تیر 91 22:26
سلام عزیزم
نی نی خوشگلمون خوبه؟ ببوسش
بروزم با ماه برکت خدا
منتظرتم



سلام دوست خوبم
مرسی
چشم حتما میام
مامان ماهان
1 مرداد 91 9:24
ممنون از آموزشت


خواهش گلم
مامان محمد صادق(زهرا)
2 مرداد 91 9:14
به به!

آموزشت عااااالی بود!

سعی میکنم ازش استفاده کنم!



خداروشکر که خوشت اومده. بوس
مامان پریسا
2 مرداد 91 19:12
وای من اینو الان دیدم. الان میخونم


خواهش میکنم گلم
مامان پریسا
2 مرداد 91 19:18
مامان کوثر جون ممنون از اموزشتون . فقط یه مشکل دارم و اینه که من صدای پریسا رو با گوشی ضیظ کردم و گذاشتم رو کامپیوتر ولی از کامپیوتر پخش نشد و همچنین نتونستم به کد تبدیلش کنم. فکر میکنید مشکلش چیه؟
نمیدونم برای جوابم اینجا بیام یا زحمتشو میکشید؟ مرسی عزیزم


خواهش میکنم مامانیه مهربون
باید پسوند صدای ضبط شده حتما mp3 باشه گلم تا بتونی آپلودش کنی و کدش رو بسازی
میام پیشت
بابای دوقلوها
22 مرداد 91 10:34
سلام
با اجازتون یه نفر در مورد نحوه گذاشتن فیلم تو وبلاگ ازم پرسیده بود و از اون جایی که من حوصله توضیح دادن نداشتم توضیحات رو از وبلاگ شما کش رفتم.

ببخشید که اول اینکارو کردم بعد اجازه میگیرم.


سلام.
خوشحالم که مورد استفاده بقیه قرار گرفته!
چرا کش رفتین؟؟ خب لینک میدادین
مامان امیرحسین و امیرعلی
23 مرداد 91 11:56
از وبلاک 2 قلوهای نازنازی اومدم اینجا...
ممنون از آموزشت امیدوارم بتونم ازش لاستفاده کنم.
گل دختر و از طرف من ببوس.


ممنون از حضورت عزیزمممممممممم
امیدوارم بتونید راحت استفاده کنید
مرسی
مامان زهره
23 مرداد 91 13:58
مي خواستم ثبت نام كنم ولي رمز بايد فارسي باشه يا انگليسي ؟چند حرفي چون هر كاري مي كنم ثبت نام نمي شه


منظورت سایت آپارات هست؟؟؟
شاید مشکل داره
رمز من یه عدد چند رقمیه
سپیده
28 مرداد 91 11:11
سلام. بسیار عالی توضیح دادید.


سلام
خواهش میکنم گلم
مامان یلدا و سروش
16 شهریور 91 1:18
مرسی عزیزم. کلی دنبال گذاشتن فیلم و صدا بودم ولی پیدا نمیکردم.


خواهش میکنم مهربون
خوشحالم که استفاده کردید.
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
3 آبان 91 19:10
وااااااااااااااااااااااای مامان کوثر جون مرسی بابت آموزش .....



خواهش میکنم عزیزم
خوشحالم که استفاده کردید
مامان سيد محمد سپهر
7 اسفند 91 8:34
عزيزم گشتم گشتم پيدا كردم اينم براي رو ي ماهت
خواهر فرناز
23 اسفند 91 23:15
ممنونم از را هنمایت
ولی حیف دیر بهم گفتی دیگه از تولدش گذشته ایشالا برای سال بعد ازش استفاده میکنم
راستی آپارات عمومیه ومن نمیخواستم فیلمش عمومی باشه برای همین تو یه سایت دیگه آپلودش کردم که این طوری باز میکنه
صداشم وزنش زیاد بود آپلود نمیشد
البته اونم تویه سایت دیگه انجامش دادم
ولللللللللللللللی بازم ممنون از راهنمایت
میشه آپارات را خصوصی کرد؟یعنی کسی غیر خودمون نبینه؟


آپارت عمومیه فقط میشه تنظیم کرد که کسی کامنت نذاره

موفق باشی و شاد عزیزم
مامی امیرسام
12 اردیبهشت 92 16:41
سلام مامان مهربون خواستم ازتون تشکر کنم به خاطر توضیح جامع و کاملی که دادی ممنونم


سلام عزیزم
خواهش میکنم
خوشحالم که استفاده کردید