جیگر مادر و بابا

بچه نچین گلا رو!

1391/4/27 8:02
نویسنده :
1,060 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

یادم می آد که روزی

خونه ی آقا جون بودیم

دخترکم هی می چید

گل های شاه پسند را

 

 

زنبورا گفته بودن

بچه نچین گلا رو

کار تو خیلی زشته

زود باش از اینجا برو

 

توضیح نوشت: برگرفته از کتاب مزرعه و صحرا، سروده ی ناصر کشاورز . البته فقط تکه ی دومش نیشخند و اینکه این شعرخوانی در منزل آقاجون ضبط شده چشمک.راستی به ادامه ی مطلب هم سری بزنیدمژه

اگه گفتین این کیه که اینقد هم دوست داشتنیه؟ نیشخند

 

 

مامان یاشار جون که حتما میتونه حدس بزنه بقیه رو نمیدونم! چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

مامان یاشار
27 تیر 91 10:14
راست میگی خانومی شباهت دارن. خیلی خیلی جالب بود



مرسی که اومدی عزیزم. یاشار منو ببوس
مامان زهره
27 تیر 91 10:24
سلام دوست داري عكس هاي محمد سپهر را با عمه نشيبا ببيني .خوشحال مي شم نظراتتون را بشنوم


سلام عزیزم
دوست دارم بیام پیشتون اما از دیروز تا حالا وبلاگت باز نمیشه برا من. پیغام خطا میده
مامان زهره
27 تیر 91 10:25
واي كوثر جونم چقدر با احساس خونده. لذت بردم


مرسی عزیزم
مامان زهره
27 تیر 91 10:26
عكس كوثر جونه كه شبيه ياشار جون شده.مباركه


عکس کوثر جون؟!!!
مامان زهره
27 تیر 91 10:27
سلام مي رين خصوصي


سلام عزیزم. چشم.
دوست دارم بهت یاد بدم اما وبلاگت برا من باز نمیشه!
از دیروز تا حالا

مامان نیایش
27 تیر 91 11:31
وای چه خوشگل خوندی گلم آفرینمخصوصا اون برو آخرش قربونت دخمل نازم
میگم عکس هر کی که هست واقعا شبیه یاشار جونه ! راستش اولش می خواستم بگم دایی کوثر جونه ولی بعد که کمی فکر کردم فهمیدم بابایی کوثر جونه!
تقلب هیچ وقت خوب نیست ولی به کار انداختن فکر خوبه مگه نه؟!!



ممنونم از محبتت عزیزممممممممممم
ایول به مامانیه باهوش
خوشم میاد که همیشه همه چیز رو درست حدس میزنی
بوس بوس برا خودت و دخملی
مامان زهره
27 تیر 91 12:32
سلام عزيزم حفظ كردن دوستي سختي داره.اگه باز نشد ما كه با هم ليننك هستيم از آنجا امتحان كن


سلام مامانی
از دیروز تا حالا همه مدل وبلاگتو باز کردم
پیغام میده که شما از یه سایتی شکلک و یا چیز دیگه ای تو وبلاگتون استفاده کردین که الان اون سایت مشکل داره و وبلاگ شما هم باز نمیشه. وبلاگ مامان پریسا و نازدار مامانش هم همینطوریه
سپیده
27 تیر 91 13:55



ممنونممممممممممم
مامان امیر علی
27 تیر 91 15:17
بابای کوثر جون



ایول بابا

مامان امیر علی
27 تیر 91 15:21
وای خدا جونم چه خواب نازی عزیزم فدات


مرسی مهربونم
مامانی
27 تیر 91 18:40
افرین خاله جونی چه ناز خوندی
دوستت دالم


مرسی مامانی ناز
نایسل
27 تیر 91 19:53
آخ قربون خوندنت برم من


ممنونم عزیزم و خدانکنه.
نایسل
27 تیر 91 19:53
کوثره میخونه > یا کس دیگه است؟


کوثره عزیزم
نایسل
27 تیر 91 19:53
من نفهمیدم این عکسه کیه


آخیییییییییییی. خب حدسی چیزی
نایسل
27 تیر 91 19:54
400 کیلوووو یا ابووالفضل


؟؟؟؟؟؟ این 400 کیلو را از کجا نوشتی؟؟
نایسل
27 تیر 91 19:54



خدانکنهههههههههه
نایسل
27 تیر 91 19:54
قربونت برم من


وای خدانکنههههههههههه. مرسی از حضورت
مامان پریسا
27 تیر 91 20:49
عالی بود

راستی مامان کوثر میشه بگید چطوری برای کوثر جون فیلم درست میکنید.
مرسی


خواهش میکنم. مرسی از نگاهت
چشم حتما عزیزم
مامانی شیما وحدیث
28 تیر 91 1:14
سلام مامان کوثرجون
خیلی خیلی پست جالبی بود .کلی لذت بردم .
خیلی قشنگ خونده بود .ازطرف منم حسابی بوس آبدارش کن .
راستی سرفرصت به منم یادبده .باشه ؟؟
راستی عکس بابای کوثرجونه ؟؟
هرکی هست خیلی کوثر جون شبیهشه
بوووووووووووووووس واسه کوثرجونم


سلام عزیزم
خواهش میکنم. ممنون از نگاهت و لطفت
چشم حتما مامانی
دقیقا درست حدس زدی عزیزممممممممم
تک خاله کوثر جونی
28 تیر 91 1:19
منم میتونم یه کوچولو حدس بزنم؟


خیلی فکر کردم ...
این عکس داداشیه عموییه که میشه داداشه بابایی.حالا میشه کی؟!


زحمت کشیدی با فکر کردنت!
یاس
28 تیر 91 3:09
قضیه چیه عزیز دلم.من که نمیتونم چیزی بشنوم.دارم از غصه هلاک میشم
عکس چیه؟به منم بگید


آخییییییییییی عزیزم
اول یه فیلمه که کوثر جون داره شعر میخونه
در ادامه ی مطلب هم یه عکس گذاشتم
کوثر ابجی کیمیا
28 تیر 91 9:16
سلام خاله جووووووونم.......شرمنده واقعا شما همش بهم سر میزنین ولی من ببخشید

خاله من اسپیکر ندارم گوووووووووووش بدم آهنگو . دیروز با کیمیا میخاستیم کالبد شکافیش کنیم درش اوردیم الان وقت ندارم بذارم سر جاش

ادامه مطلبو نوز ندیدم ..........................الان میرم

راستی بوووووووووووووووووووس برای کوثر جووووووووووووووووونم


سلام عزیزم
مرسی که اومدین.
اسپیکرو موشکافی کردین؟؟؟!!!عجب!
بوس برا خودت و کیمیا جون
ياس
28 تیر 91 10:16
خب چرا فيلم واسه من نمياد،کدوم گوشه کنار گذاشتي؟يکم راهنمايي کن من بيچاره رو،به نظرت من احتياج به عينک پيدا کردم


آخییییییییییی عزیزمممممممم
شاید باید با یه مرورگر دیگه تست کنی
یه مرورگر با ورژن بالاتر
شاید هممرعت نت پایینه. فیلم رو وسط اون شعر گذاشتم مامانی
ياس
28 تیر 91 10:24
من غمگينم،امشب ته توشو در ميارم،خوبه حالا لااقل جاشو ميدونم
عر چند نديده دلم براش غش ميره،بوووووووووووس


الهییییییییییییی
امکیدوارم بتونی ببینی
مرسی از لطفت
ياس
28 تیر 91 10:30
گلم،اسم مرورگرتون چيه؟بوووووس


مرورگری که من باهاش کار میکنم گوگل کروم هست
البته با اینترنت اکسپلورر 9 IE و فایر فاکس هم گاهی میام اینجا که مشکلی نداره
مامان یاشار
28 تیر 91 14:14
تازه الان تونستم ویدیو رو ببینم. جیگر صداشو دلم ضعف رفت. خدا براتون حفظش کنه این عروسکو


ممنونم از نگاهت مامانیه مهربون. بوسسسسسسسس
خاله باران
28 تیر 91 22:43
اینا دیشب دیدم ولی به همون دلایل ننوشتم....
کوثر جونی قربونت برم خاله با اینشعر خوندنت...
خاله دوستت دارم...
گل می چینی و اونقت شعر هم می خونی؟؟ تازشم من شعر عنکبوت را شنیدم...قربونت برم..اون روزی که پارک رفته بودید سنگ جمع کرده بود این سمفونیه زیبا را اجرا کرد؟؟؟


مرسی از حضورت عزیزم
ما هم دوستت داریم مهربون
ممنون که شعر عنکبوت هم دیدی عزیزم
نمیدونم کی خونده زیاد یام نمیاد. آخه پارک زیاد میریم
خاله باران
28 تیر 91 22:44
بابایی کوثر جونیه؟
به جز چشمها لب و بینی خیلی شبیه...برای همین گفتم.ولی کوثر من خوشگل تره
نه شاید هم داییه؟آره؟؟؟


همون حدس اولت درست بود باران جونم
چشمهاش به خودم رفته
مرسی از دقتت
بابای دوقلوها
29 تیر 91 9:19
به به
چه شعر زیبایی

مامان یاشار حدس زدی کیه به ما هم بگید


ممنون از لطفتون
عکس متعلق به بابای کوثر جونه که خیلی شبیه به یاشار جونه!
مامان ماهان
1 مرداد 91 9:26
ای جونم خیلی ناززززززززززززز میخونی


مرسی مامانیییییییییییییی
عمو عماد
1 مرداد 91 15:05
یه بچه ژاپنیه )
میدونم کیه


چشم داداشتون روشن
مامان پریسا
2 مرداد 91 19:11
منتظرم . یادتون که نرفته



معلومه که یادم نرفته عزیزم

یاس
8 مرداد 91 15:53
به من میگن.خاله ایی با پشتکار فراوان.
بالاخره موفق شدم خوااااااااااهر.
قربون صداش بشم.قربون اداش بشم.عاشقتم من


آفریـــــــــــــــــــــن
ممنون از لطف و توجه ات مامانییییییییییی
ما هم