جیگر مادر و بابا

چشم های مان را دروازه انتقال انرژی مثبت کنیم

1391/6/12 7:26
نویسنده :
363 بازدید
اشتراک گذاری

هلند بزرگترین صادر کننده ی گل جهان است.

دانشمندای هلندی تستی رو انجام دادن. بچه های مهد کودکی رو بردند در مزارع گل و گفتن شما در بین مسیر هایی که بین ردیف های گل وجود داره بازی کنید، راه برید و بدوید ولی به گل ها صدمه نزنید.

دیدن جاهایی که بچه ها رو بردن و اونا بازی کردن، گل هاش با نشاط تر و شاداب تر و زیباتر میشن و زود تر رشد می کنن. نتیجه ی تحقیقات شون رو به دولت هلند اعلام کردن.

هلند بخشنامه ای رو داد به مهد کودک ها که هر مهد کودک موظف است هفته ای یک روز، مهد کودک رو تعطیل کنه و بچه ها رو ببره در مراکز پرورش گل و بچه ها اونجا بازی کنن....

 

طبق همین تحقیق، کوثر خانم رو بردیم کنار درخت هلو که براش شعر بخونه!مژه

اولش خوب داشت پیش میرفت،

اما....تعجب

بقیه اش رو در فیلم ببینید.نیشخند

 

 

ادامه نوشت: متن کامل جملات ابتدایی این پست رو از اینجا بخونید. مثبت باشید.لبخند

فیلم نوشت: دوستانی که هنوز موفق به دیدن فیلم نقطه آبی کمرنگ نشدن اینجا رو کلیک کنند. موفق باشید.لبخند

نویسنده نوشت: خوشحال میشم نظراتتون رو همیشه بخونم بخصوص اینکه اگه فیلم یا آهنگ یا لینکی رو نتونستید باز کنید، حتما اطلاع بدید. سلامت باشید.لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (24)

بابای دوقلوها
12 شهریور 91 7:37
سلام
فکر کنم این انتقال انرژی مثبت توی مزرعه گل دو طرفه بوده، از گلها به بچه ها و از بچه ها به گلها.

جالب بود،


سلام. ممنون از حضورتون
آره خب این وجه ش هم قابل تامله...
بابای دوقلوها
12 شهریور 91 7:40
ای جوونم به این قند و نبات
چه لالایی هم میخونه
نزدیک بود منم خوابم ببره

ولی خودمونیما، یه کم دیگه پیش میرفت درخت رو از ریشه در آورده بود



ممنون از لطفتون

بله دیگه به همین خاطر فیلم گرفتن رو متوقف کردم
مامانی
12 شهریور 91 7:45
چه ناز لالایی میخونه

چه هلوهایییییییییییییییییییییییییییییییی


این لالایی رو خاله جونش براش میخونه...

مرسی از حضور و نگاهت
خاله باران
12 شهریور 91 11:03
اوی من از خنده غش کردم.جوجوی خالهههههههههههههههههههه


خاله باران
12 شهریور 91 11:04
سلام.
نگووووووووووووووووو.من دیشب 4 تا مفصل نوشتم .ببینم عمومی ها هم نبود


سلام دوستم
نههههههههههه. هیچی نبوووووووود
خاله باران
12 شهریور 91 11:05
مادر جون اخه گفته تو اون تحقیق بچه ها بازی کنند بدون اینکه به گلها آسیب برسونند.نه اینکه درخت تبدیل بشه به تاب یک کم دیگه شما به فیلمبرداری ادامه می دادی درخت از جا کنده شده بود.


دقیقا حق با شماست
خاله باران
12 شهریور 91 11:06
قربونت برم لالای خونده براشون بعد دیده یه وقت حالا درخته می خوابه زوده تا زمستون خودش زود بیدارش کرده...


شاید!!!
ازاده
12 شهریور 91 11:21
ای جانمممممممممممم. خب بچم داره همزمان با لالایی تکونش میده تا بخوابه دیگه



تاب تابش میده مثلا!!
شبنم
12 شهریور 91 11:53
سلام
من طبق معمول فیلم رو نمی تونم ببینم تازه از دیروز وبلاگ ناز خانومی هم کلی مشکل داره صد بار میای یه بار می شه وارد شد!!!


سلام عزیزم
الهیییییییییی. شاید سرعت نت پایینه!
مشکل که از نی نی وبلاگه اینجا باز نمیشه گلم
مامان زهره
12 شهریور 91 11:59
سلام عزيز دلم خوبين .چقدر ناز ماه مامان لالايي مي خونه انشاء الله هميشه خوب و خوش باشه


سلام عزیزمممممممم
خوبیم. ممنون.
مرسی از لطف و نگاهت
خاله باران
12 شهریور 91 13:17
وای کوثر جونی اگر بابا جان ببینند؟؟؟


خاله باران
12 شهریور 91 13:18
من خوندم.دوست داشتم... ممنون


خواهش عزیزدلم
سپیده
12 شهریور 91 18:33
سلام . مسابقه شماره 3 شروع شد. دوست داشتید دختر گلتون رو شرکت بدید.
http://koodakeman91.niniweblog.com/


سلام عزیزم
چشم میام حتما
ترانه
12 شهریور 91 19:03
سلام..
به به به...عالی بووووووود...بحث بسیار جذابی هست این بحث هاله های انرژی...خیلی هم مفیده.واقعا" استفاه کردیم ..همه مباحثش جالب بود.خیر ببینید
فقط احساس میکنم یه جاهاییش با یکی از فرمایشات معصوم علیه السلام( احتمال خیلی زیاد امیرالمومنین علی علیه السلام)مغایرت داره..اونجاییش که در توضیح چشم زخم گفتین"وقتی ما از درون حالمون خراب و از بیرون می خوایم نشون بدیم حالمون خوبه، نتیجه چیزی میشه به نام چشم زخم!".فک کنم نظر اسلام عکس این باشه..شایدم من اشتیاه کنم! البته خیلی دنبال اون حدیث گشتم اما پیداش نکردم.حدس میزنم بتونید حلش کنید
فیلم نقطه ابی کمرنگ هم بسیار بسیار عالی بود خیلی لذت بردیم..تشکر ویژه میشه...
فیلم تحقیفاتی کوثر جون هم خیلی حال داد و شیرین بود مخصوصا" اینکه عمل به توصیه استاد فرهنگ کرده بودین خیلی با مزه بود
ممنون از بابت تلاشتون بخاطر این پست بسیار مفید و زیبا


سلام. مرسی از حضورتون...
آره واقعا بحث جذابیه...بازم حضورتون در اینجا رو حس کردم و در اولین فرصت اومدم و دیدم بله درست بوده
مرسی که متن کاملش رو خوندید
اما شما قسمتی از حکمت 333 نهج البلاغه در ذهنتونه که با مطالعه ی کاملش حتما میتونید این مغایرت رو حلش کنید.
خوشحالم که بالاخره تونستید فیلم نقطه آبی کمرنگ رو ببینید. امیدوارم مفید بوده باشه.
کوثر خانم که حسابی ما رو روسفید کرد جلوی اون درخته. مثلا میخواستیم اینجوری زودتر هلوهاش برسه
و ممنون از دقت و حوصله. مثه همیشه.

فقط یه پیشنهاد:
وقتی در مورد موضوعات متفاوتی قصد نظر دادن دارید ممنون میشم اگه در قالب چند نظر باشه. اینجوری پاسخ دادن بهشون طولانی نمیشه و آمار نظرات هم میره بالا
ترانه
12 شهریور 91 21:36
سلام...ممنونم بابت پاسخ به این شفافی...راهنماییتون در مورد اون شبهه خیلی عالی هس،میرم سراغ حکمت 333 ،امیدوارم چیزای دیگه ای هم نصیبم بشه.
من که باور دارم که کوثر جون با اون حضور قشنگ و شعر خوندن با نمکش تاثیر مثبتش رو روی درخت گذاشته...
دیگه اینکه پیشنهاد خوب و حساب شده ای دادین از این بابت هم متشکرم.


سلام. خواهش میکنم
ممنون از حضورتون. حتما به نکات مهمی در این حکمت پربار دست پیدا خواهید کرد.
امیدواری میدین؟!؟!؟ داشت درخت رو از جا میکند!!! ولی خب مطمئنا بی تاثیره مثبت هم نبوده. مرسی
خب این پیشنهاد رو اگه در همینجا میخواستید اجرا کنید قاعدتا باید سه تا نظر میدیدیم نه یکی!
موفق باشید.

یه چیز بامزه: شما آخرین نفری بودید که از اینجا بازدید کردید و نظر گذاشتید و بعدش نی نی وبلاگ رفت تو کما!!!

مریم مامان عسل
16 شهریور 91 1:34
خخخخخخخخخخخخ
باحال بود فیلمش!
قربونش بشم شیطون بلای من!
من که اگه عسلو ببرم جلوی گلدون حسابی پر پرش میکنه!


مرسی از نگاهتتتتتتتتتتتتت
وای من قربون اون عسل خودم برممممممممممممم
دلم یه ذره شده براشششششش
ستاره زندگی
17 شهریور 91 12:19
سلاااااااااممممممممممم مامانی
دلمون براتون تنگ شده بود
ستاره هم زیاد به وبش سر میزنه و معتادش شده!!!!!!


سلام سلاااااااااااااااام
ما هم دلتنگ بودیم
ستاره یا مامانش؟؟؟
ستاره زندگی
17 شهریور 91 12:22
کوثر جون چی شد خاله جون
جو گیر شدی


شاید
مامان نیایش
17 شهریور 91 17:46
شما هم موفق و مثبت و سلامت باشید خانمی با این پست های زیبا و پر از انرژی مثبت ممنون عالی بود
کوثر جونم قربونت برم گفتن شعر بخون براش آخه اینجوری که همه هلوهاش یه روزه میرسه شایدم میریزه فدات شم دخمل بامزه دلم برات تنگ شده بود خیلی


مرسی عزیزمممممممممممممم چه دعای خوشگلی
ممنون از حضورت
ما هم دلمون یه ذره شده بود
مامان نیایش
17 شهریور 91 17:56
واقعا مطلب مفیدی بود ممنونم البته قبلا ایمیلش رو دریافت کرده بودم ولی خوندن دوباره اش هم خالی از لطف نبود و خیلی هم برام خوب بود تکرار دوباره اش ایشالا که بتونیم همیشه به هم انرژی های مثبت بدیم
مامانم همسو کرده و می تونه انرژی بده خیلی وقتا که خسته هستم و زیر دستاش میرم و بهم انرژ یمیده گرماش رو کاملا حس میکنم واقعا عالی میشه اگه این انرژی ها رو درک کنیم و بتونیم کاملا مثبتش کنیم موفق باشی


ممنونم که با دقت و توجه دیدی و خوندی
و مرسی که تو هم حس میکنی
همیشه شاد باشی و مثبت
تــــــــــــــک خـــــــــــــــاله کــوثر جــونـــی
17 شهریور 91 22:52
عاشقــــــــــــــــــتم خاله ...
که این روحیه ی لطیف رو از تـــــــــــــــــــــک خاله جونت به ارث بردی!




خاله جون خوب شد مادر این وبلاگ رو برا من درست کرد!
تــــــــــــــک خـــــــــــــــاله کــوثر جــونـــی
18 شهریور 91 23:21
آره خوب شد درست کرد... دستش درد نکنه


بعـــــــــله !


خداروشکر که قبول داری
مامان محمد صادق(زهرا)
19 شهریور 91 9:24
هههههههههههههههههههههههه!

خیییلی خوشششششمزه بود!!!


ممنون از نگاهت عزیزممممممممممممم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
30 شهریور 91 15:57
کوثر جون خوب از درخت انرژی گرفت ولی بایددید درخت چقدر از کوثر جون انرژی گرفته ؟؟؟؟



خب اینم مسئله ی مهمیه!
اما ظاهرا درخته هم انرژی گرفته. نظر بیشتر دوستان که اینه