جیگر مادر و بابا

دل تنگ آقایم

1391/6/8 9:26
نویسنده :
358 بازدید
اشتراک گذاری

لحظه های سکوتم،

 پرهیاهو ترین دقایق زندگی ام هستند،

 مملو از آنچه می خواهم بگویم و نمی گویم ...

 

 

خدایا!

بضاعت من به قدری است که نمی دانم در حق آشنایان و دوستانم چه دعایی کنم. اما می دانم که تو از حال آنان آگاهی. پس بهترین ها را برایشان کرم نما که خزانه ی تو هرگز تهی نمی گردد.

 

تشکرنوشت: پست هایی پایین به پیشنهاد یه صاحبنظر دوست پربار شده : "کاش نکات تربیتی رو که پیدا می کنید بیشتر توی وبلاگ ذکر کنید. آخه احتمال میدم برا خانواده ها خیلی مفید باشه...." .ممنونیم ازشون...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

خاله باران
8 شهریور 91 14:28
]چه عکس خوشگلی !!!!
من را یاد وقتهایی که توی بهار و عید زیر درختهای باغ دراز می کشم انداخت....هوای خنک و گرمای افتاب


من فدای اون نگاه مثبت و قشنگت عزیزممممممممم

حیف که تابستون داره تموم میشه
تحمل فصل پاییز و زمستون برام سخته
خاله باران
8 شهریور 91 14:28
سکوتم از رضایت نیست!
دلم اهل شکایت نیست!


دقیقا مثه خودمی.....
خاله باران
8 شهریور 91 14:29
سلام دوست خوبم...
ممنون از محبت هات.می روم و میایم...مفصلللللللللللللل جواب می دم...


سلام عزیز دلم
مرسی از محبتت هات
ممنونم از جواب هات
ولی من الان زیاد خوب نیستم
شاید فردا....
ترانه
8 شهریور 91 16:22
سلام..
چه دعای پر محتوا و زیبایی...الهی امین.
خدا خیرتون بده..ممنونم
نظر دادن که کاری نداره، جمع آوری مطالب علمی مفید و برقراری ارتباطشون با هم و بیان آنها به طرزی که خواننده رو جذب کنه و ازش راضی باشه، خیلی زحمت و خلاقیت میخواد.مخصوصا" که همه این زحمات با خلوص نیت همراه باشه و تاثیر را دوچندان کنه.



سلام. مرسی از حضورتون
خب یه چیزایی احساس کردم و این دعا رو گذاشتم...خداروشکر که حل شد.
و ممنون از لطف و نظر دلگرم کننده ی شما.
اما دقت و توجه در دنبال کردن مطالب و ارائه نظرات و پیشنهادات عالی و متفاوت هم از هر کسی بر نمیاد.

مامان امیرحسین ومحیا
8 شهریور 91 22:55
شیرین زبونی های دخملی رو بیشتر بگی برا من یکی که جالب تره.


چشم حتما
مامان امیرحسین ومحیا
9 شهریور 91 8:55
من آپممممممممم


چشم دوستمممممممممممممم
مامانی
9 شهریور 91 14:05
سلام عزیزدل
خوبی خانومی؟ من وطه بروز شدیم منتظرتیم



سلام فدات شم

چشم میام پیشت
اما وقتی من و اینجا خوب شدیم
ستاره زندگی
10 شهریور 91 15:46
پیشنهاد خوبی بود
مخصوصا برای مامانهایی مثل من که خودشون درس میخونن و وقت آزاد کم دارن ونیاز به همین نکته ها دارند


آره واقعا عالی بود و لازم بود یه تشکر کوچیک ازشون داشته باشم. صاحبنظر دوست رو میگم
شبنم
11 شهریور 91 15:08
سلام سلام صد تا سلام
از صبح تا حالا هزار بار سر زدم یا باز نمی شد یا نظر نمی شد گذاشت
خوبی خانومی خوشی کوثر خانومی چطوره خوبه خوش میگذره سالم و سرحالت


سلام سلااااااااااااااااام
وای عزیزممممممممممممم فدات شمممممممممممم
خیلی خیلی خوش اومدیییییییییییییی

ما خوبیم خداروشکر
شبنم
11 شهریور 91 15:09
خیلی دلم هواتون رو کرده بود خیلی به یادتون بودم و خیلی هم دلتنگتون شدم بوووس هزار تا برای مامانی و گل و دختر نازش


ممنونم از محبتت عزیزمممممممممممممممم
یاس
11 شهریور 91 16:18
نبینم دل مادر گرفته باشه هاااا
متن قشنگی بود عزیز دلم


دلم از این گرفت: " گاهی اوقات مجبورید بپذیرید که برخی آدم ها فقط می توانند در قلبتان باقی بمانند، نه در زندگیتان ...!"

مرسی از حضورت مامانییییییییی
ترانه
11 شهریور 91 16:19
سلام..
خدا قوت..
پست نقطه آبی کمرنگ باز نمیشه...


سلام. ممنونم
مشکل از نی نی وبلاگه
این فیلم رو بزودی آپلود میکنم.

راستی خیلی تعجب کردم وقتی گفتید پست" روزهایی که به شادی گذشت رو تازه اونروز اتفاقی (احتمالا وقتی داشتید دنبال پست خرزوخان میگشتید )دیدید!!!! آخه این مربوط به زمانیه که یه مدت نبودید و بعدش گفتید: تونستید همه ی پست هایی که در این مدت نبودید رو ببینید!
من که گفته بودم باید برای تک تکشون که غایب بودید نظر بذارید
(نظرات پست شب نوزدهم ماه مبارک رو ببینید تا یادتون بیاد)
تــــــــــــــک خـــــــــــــــاله کــوثر جــونـــی
11 شهریور 91 17:10
بهت گفته بودم بر ندار آهنگ رو ...ایششش!


خب میخوام آهنگ جدید برارم
هیششششششششششش
تــــــــــــــک خـــــــــــــــاله کــوثر جــونـــی
11 شهریور 91 17:18
اول آهنگ جدید رو انتخاب کن ... بعد قبلی رو بردار!

ایششششششش!


انتخاب کردم!

وقتی پست جدید گذاشتم اونم میذارم

هیشششششششششششش
تــــــــــــــک خـــــــــــــــاله کــوثر جــونـــی
11 شهریور 91 17:21
ایــــــــــــــــــــشششش !

چه کیفی داره... آنلاینی ها ...


هیششششششششششششششششش

آره

ولی نی نی وبلاگ مشکل داره و نمیشه نظرات و خوب تایید کرد!
تــــــــــــــک خـــــــــــــــاله کــوثر جــونـــی
11 شهریور 91 17:28
ولش کن نی نی وبلاگ رو ... !


بیا چت کنیم ...


کلی نظر تایید نشده رو دستمه!

پست جدید هم باید بذارم دختر جون!

از صبح هم سرم درد میکنه..

هر کی ندونه فک میکنه مجبورم بشینم پای نت
مامان نیایش
17 شهریور 91 17:57
بهترین ها رو برات آرزو دارم


منم همینطور گلم
مامان محمد صادق(زهرا)
19 شهریور 91 9:26
مهربووووووووووووووووووووووووووووووووووووون!


مامان زهرا دختر دوست داشتنی
30 شهریور 91 15:54
دعا برای ظهور امام زمان بهترین راه تسکین و آرامش است.

اللهم عجل لولیک الفرج. آمین



ممنونم دوستم. عالی نوشتی