جیگر مادر و بابا

وبلاگ تکونی

1391/4/20 11:04
نویسنده :
317 بازدید
اشتراک گذاری

اوه اوه اوه چه خاکی گرفته اینجاااااااااااااااا تعجب

برید کنار .... برید کنار ..... خاکی نشید....میخوام اینجا رو بتکونم! عینک

 

حالا من یه چیزی گفتم شما چرا باور کردید؟؟؟!!! نیشخند

بیاید جلو..... جلوتر...... نترسیـــــــــــــــــد ..... خاکی نمیشیــــــــــــــــد..... چشمک زبان

 

آخه اونقدر دوستای خوب و مهربون داریم که تو این مدت ما رو تنها نذاشتن

و مرتب به خونه ی کوچیکمون سر زدن و از خودشون 70 نظر به جا گذاشتنقلب ماچ

 

البته ما هنوزم نیستیماااااااااااا !! در مسافرت به سر می بریماز خود راضی

ولی انشالله برمی گردیم، اونم با یه پست پر از عکس و خاطره از مسافرتمونبغل

 

دوستای عزیزم

وقتی برگشتیم همه ی نظرات پر مهر و خوندنیتونو تایید می کنم، جواب میدم و

به تک تکتون سر میزنم. آخه اینترنت خونه ی داداشم زیاد پر سرعت نیسنگران

فعلا خدانگهدار بای بای ماچ

 

بعدا نوشت: سلام دوست جونا. همه ی نظرات خوشگلتونو تایید کردم. الان نزدیک به دوساعته پای سیستمم و دیگه اینجوری شدم niniweblog.comپس تا بعد که اینجا رو بروز کنم و به همگیتون سر بزنم، بای بای.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

سمانه مامان پارسا جون
20 تیر 91 11:25
خوش بگذره حسابییییییییییی


مرســــــــــــــــــی
ستاره زندگی
20 تیر 91 13:21
به به
کوثر جون رفته مسافرت

خوش بگذره عزیزم


ممنونم مامانی. جای شما خالیه
ستاره منو ببوسش
بزودی بهتون سر میزنم
ستاره زمینی
20 تیر 91 14:46
عزیزم همیشه به سفر و گردش انشالا خوش باشید.


ممنونم از مهربونیت. بوس
خاله باران
20 تیر 91 15:17
سلام.عزیزم.چه خوب که امدی.به وبلاگت سر زدی و ممنون که به من هم سر زده بودی... خوش بگذره...


سلام گلم. بوس بوس بوس
خواهش میکنم عزیزدلمممممممممم
بزودی بازم میام پیشت
خاله باران
20 تیر 91 15:19
کوثر جونم خوبه؟؟؟چتار می تونه؟مامانی چرا ؟؟


کوثر خانم هم در نهایت تفریح و بازیه
سوال پرسیدنش هم تمومی نداره
یاسمین مامان سورنا
20 تیر 91 17:19
سلام عزیزم خدا رو شکر پس خوبید و خوش و به سلامتی سفرید
خوش بگذره گلم مراقب خودت و کوثر قشنگم باش
کلی ببوسش


وای سلام عزیزمممممممممم
مرسی از لطفت. چشم مهربونم. بزودی به دیدنتون میام
بابای دوقلوها
21 تیر 91 20:54
همیشه به گردش
انشالله بهتون خوش بگذره


ممنونم
خاله باران
21 تیر 91 20:56
دوستم...دوستت دارم...


عشقم خیلی دوستت دارم
وای باران جونم خیلی دوس دارم بیام پیشت و حسابیییی باهات حرف بزنم
همه ی نظرات زیبا و دوست داشتنی و پر محبتت رو خوندم عزیزم. هم خصوصی و هم عمومی
خیلی باهات حرف دارم.وقتی برگشتم یک روز کامل فقط میام پیش تو. بوس بوس بوس


مامان یاشار
22 تیر 91 11:14
چه خوب شد اومدی اینو گفتی خانومی. دیگه داشتم نگران میشدم. ایشالا که خیلی خوش بگذره. بی صبرانه منتظریم. برای کوثر خانوم عروسک


خواهش میکنم عزیزمممممم
وای من قربون یاشار جونمممممممم که دلم یه ذره شده براش
مامان نیایش
22 تیر 91 15:26
سلام عزیزم هر جا هستی خوش باشی و لباتون خندون


سلام دوست خوبم. ممنون از لطفت
ستاره زمینی
22 تیر 91 15:28









ممنونم گلم مهربونم بوس
مامانی
23 تیر 91 10:56
سفر به خوش عزیزمممممممممم
دلم براتون تنگ شده


مرسی عزیزم ما هم دلمون تنگ شده بود
آرام
23 تیر 91 18:41
سفرخوش بگذره ایشالله


مرسی مامانیییییییییی
خاله باران
23 تیر 91 19:47
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام/دوستم خوبی؟ای جانم.
دلم تنگتون شده بود.کوثر جونیم بوووووووووووسسسسس.خدا را شکر که به سلامتی برگشتی مامان و اینا را هم دیدی.خوش هم گذشته .خدا را هزار بار شکر...



سلاااااااااااااام سلاااااااااااام
مرسی عزیزمممممممممممممممم
ما هم دلمون تنگ شده بود جیگررررررررررر
آره خوش گذشت مهربونم. بوس
مریم مامان عسل
24 تیر 91 5:22
سفر به سلامت عزیزای من.
منتظر عکسای خوشجل و نوشته ای عالی تون هستیممممممممم.


ممنونمممممممممم
چشم حتمااااااااااا
خاله باران
24 تیر 91 9:59
سلام عزیزم.از بس خوبی...ممنون که اونجا هم به یاد من بودی.منم که گفتم شب عید خیلی به یادت بودم...وکلی آرزوهای خوب برات کردم...


سلام گلم
تو خیلی خوبی
امروز صبح داشتم به این فکر میکردم که هاله های انرژی مثبت تو رو بیشتر وقتا حس میکنم
وقتی خونه ی مامانم بودم با اینکه یه روز زیاد حالم خوب نبود یهو یه حس خوب و شادی اومد تو وجودم. داشتم به این حس خوب فک میکردم که از کجا اومده و با گوشیم اینجا رو باز کردم و دیدم تو اومدی و از ما یاد کردی.
دوستت دارم
خاله باران
24 تیر 91 10:27
از کجا فهمیدی من رفتم سایتتون؟آمارها؟؟؟ ناقلا


نه فدات شم از نظری که داده بودی
خاله باران
24 تیر 91 10:35
نظر علی را تایید کنم؟یا نه؟


نه گلم اونا رو برای خودت نوشتم. تایید نکن
خاله باران
24 تیر 91 11:18
جانم دست شما درد نکنه مامانیه ناز....
به سلامت...
بووس یه عالمه
خوشحال شدم زیاد تا


خواهش عزیزمممممممم
ما هم بوسسسسسسس یه عالمههههههههههه
خاله باران
24 تیر 91 11:20
من کلا همیشه شیرنکاری میکنم.به خصوص وقتی می خوام کار یواشکی بکنم...
اره عزیزم می گفت گس اسم من کو...اینقدر نازش را کشیدم.اخه اونم دوستش دارم...
حالا یه وقتایی به یه کسایی می گی شرمنده اشتباه شد.ولی اینا نوشتم کلی نوشتم.تو هم جزوشونی دیگه...



چه باحال!
دوستت دارم
مامان زهره
24 تیر 91 11:41
هميشه به سفر هميشه خوش


مرسی عزیزم
یاس
24 تیر 91 16:31
سلام عزیز دلم.هنوز مسافرتی؟الهی که همیشه خوش بگذره .کوثر ناز نازی خاله خوبه.میبوسمتون از راه دور.
با یه عالمه خاطرات خوب و خوش و عکسایه خوشگل از گل دختر برگردین عزیز دلم


سلام مامانی
ما برگشتیم و بزودی آپدیت هم میکنیم
مرسی از حضور و توجهت. بوس
ستاره زمینی
24 تیر 91 19:09
دعای قاصدک ها خوشبختی ادمهاست برات ارزوی یه دنیا قاصدک دارم.


چه خوشگل بود. مرسیییییییییییی
ستاره زندگی
25 تیر 91 0:13
رسیدن به خیر خانمی
از وقتی ستاره فهمیدکه شما رفتیدمسافرت،مرتب میگفت چراشیراز.خونه ما نمیان
من دوست دارم باکوثربازی کنم


مرسی عزیزم
الهیییییییی من فدای اون شیرین خانم
قابل نبودیم عزیزم. بوسسسسسسس
ستاره زندگی
25 تیر 91 0:14
منتطر عکسهای کوثر جونیم


ممنونم
مامان زهره
25 تیر 91 9:29
من خودم هم موندم به اين جواب



مامان زهره
25 تیر 91 9:30
ممنون عزيز دلم از لطف هاي شماست


خواهش میکنم
مامان زهره
25 تیر 91 9:33
بععععععععععععععععععله متوجه شدم دست گلتون هم درد نكنه


خواهش میکنم وظیفه بود که به تاج سر رای بدیم
مامان زهره
25 تیر 91 9:34
ممنون عزيز دلم انشاء الله قسمت شما هم بشه


وای خوشبحالت مامانی
دلم هوای جمکران رو کرد
مامان زهره
25 تیر 91 9:35
خسته نيستم تازه اول وقته.تازه اول هم بازي كردم


ماشاللهههههههههههه
مامان زهره
25 تیر 91 9:36
ممنون عزيزم.انشاء الله به افتخارات پدرش افتخار كنه


خواهش میکنم
حتما همینطوره
مامان زهره
25 تیر 91 9:44
مي رين خصوصي


بله اونجا هم میریم
مرسی گلم