جیگر مادر و بابا

فقط انرژی مثبت

1391/4/12 13:10
نویسنده :
330 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقت ها میشه که به کسی زنگ می زنیم و میگه:

- "چه خوب شد زنگ زدی!"

- " داشتم بهت زنگ می زدم!"

- "داشتم بهت فکر می کردم!"

- "حلال زاده!"

- "دل به دل راه داره!"

و نکته فوق العاده جالبش اینه که من به محض این که به شخص خاصی در هر جای دنیا فکر کنم انرژی های من بلافاصله به سمت اون حرکت می کنه و بلافاصله به اون می رسه بدون سپری شدن زمان.

پس به محض اینکه ما به چیزی فکر کنیم انرژی ما پیش او حاضر است.

اگر ما حالمون خوب باشه، اگر آرام باشیم، اگر داریم مهر ورزی می کنیم، اگر داریم لطفی می کنیم و اگر داریم دعا می خونیم انرژی ما مثبت است.

اگر ما حالمون بد باشه، اگر داریم غر می زنیم، اگر داریم بد و بی راه می گیم، اگر عصبانی هستیم، اگر استرس داریم، اگر نگران هستیم و اگر اضطراب داریم انرژی ما منفی است.

افکار من و شما زندگی من و شما رو شکل میده چون به محض اینکه به چیزی فکر می کنیم، چه مثبت و چه منفی، انرژی ما با بار مثبت و منفی به سمت اون چیز حرکت می کند. انرژی های من و شما دائم در حال تبادل اطلاعات هستند. 

انرژی های شما اتوماتیک میرن برات خوب ها رو جذب می کنن. پس تو فقط خوبی ها رو زندگی کن. 

اگر تو بد باشی کائنات یه بدتر از خودت رو می فرسته سراغت که از اون بدی حالت بهم بخوره.


اما صادق (ع) فرمودند:

"اگر می خواهید کسی را بشناسید او را از روی دوستش بشناسید."


انرژی ها کاملا هوشمندانه، شما رو به سمت چیزی هدایت می کنند که بهشون فکر می کنید.

اگر فکر کنی به چیزی که دوستش نداری، دقیقا اون رو جذب می کنی و اگر فکر کنی به چیزی که دوستش داری، دقیقا اون چیز رو جذب می کنی. رویداد های زندگی من و شما آینه ای می شود که تفکرات ذهنی من و شما را به سمت ما باز بتاباند.

اتفاقات پیرامون ما به واسطه ی انرژی های ما رقم می خورد و شکل می گیرد. خودمون خالق اتفاق های زندگی فردا و پس فردا مون هستیم. پس لطفا اتفاقات رو خوب خلق کن.

استاد شاهین فرهنگ


و اما نکته ی چهارم: با تلنگری، چند روزی بود که فکر کردن به هاله های انرژی برام پر رنگ شده بود ..... توسط هاله های انرژی مثبت یک دوست، به یک پست خاص و گرفتن جوابم فکر می کردم ....... تا اینکه یک عصر شلوغ و پرکار هاله های انرژی با بار مثبت منو به شدت به اینجا جذب کردن ....... و این شد که با دیدن اون سه نکته، نکته ی چهارم شکل گرفت.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان نیایش
12 تیر 91 15:16
واقعا همه اطراف ما رو انرژی هایی گرفتن که با تمام قدرت دارن کارشون رو میکنن و باید خیلی حواسمون باشه به این انرژی ها و هاله های انرژی شدیدا اعتقاد دارم بهش و خدا کنه بتونیم فقط به هم انرژی مثبت بدیم شاد باشی و مثبت همیشه
ممنون


مرسی مهربونم. فقط انرژی مثبت
مامان محمد صادق(زهرا)
12 تیر 91 17:59
دقیییقا همین طوره هاااا!

منم بهش معتقدم...

پس انرژیه مثبت ترر!
زندگیه قشنگترررررررررررر!

************************
عزیزم محمد صادقم توو یه مسابقه شرکت کرده...
بهش رای بدی خوشحال میشم!


چشم میام گلم
مامان محمد صادق(زهرا)
12 تیر 91 18:02
اینم لینکش!

yekta-sh.niniweblog.com


مرسی
خاله باران
12 تیر 91 21:39
سلام مامانی خوبم.خوب تری؟ امیدوارم همیشه شاد باشی و اگر هم شاد نیستی امیدوارم همیشه امیدوار باشی و ارام....
توثرش(کوثرش) تجا(کجا) بود؟اینجا وبلاگ جوجه خوشتله خاله بارانه مامانی دوش(گوش) تن(کن).من کوثر می خوااااااااااااااااااااااااااممممممممممم.



سلام عزیزمممممممممممممم. بوس بوس
ما خوبیم مهربونم. تو هم شاد باشی و سلامت
حسابی زبون کوثری رو یاد گرفتیا
چشم از کوثر خانم هم عکس میذاریم و مینویسیم
خاله باران
12 تیر 91 21:40
هر چی ارزوی خوب مال شما....
برای هم دعا کنیم این بالاترین انرژی مثبتیه که می تونیم به هم بدیم....
من همیشه به یادتون هستم و دعاتون می کنم....


ممنونم عزیزممممممممم
دعا خیلی زیباست
خاله باران
12 تیر 91 21:41
ممنون از مطلب خوبی که نوشتی...


ممنون از حضورت دوست من
ستاره زمینی
12 تیر 91 21:49
بسیار جالب بود.


ممنونم
مامانی
13 تیر 91 7:38
اره راس میگین دقیقا این طوریه
راستی بروزمکوثر خاله رو ببوسش


مرسی مامانی. چشم میام
مامان زهره
13 تیر 91 8:40
باران روي سر فقير و غني يكسان مي باره


شبنم
13 تیر 91 8:58
سلام
آره منم معتقدم
یعنی شما هم هر روز به یاد ما هستید!!؟؟؟!


سلام عزیزم
چرا که نه
البته اگه آدرستو میذاشتی هر روز بهت سر میزدیم

خاله نسرین مامان صدف و سپهر
14 تیر 91 9:48
کاملا درسته اما نمی دونم چرا من بیشتر قدرت جذب انر/زی های منفی رو دارم تا مثبت؟!!!!


عزیزدلم احتمالا به منفی ها بیشتر فک میکنی و یا روشون حساس شدی
حتی با خودت هم نگو دیگه به منفیا فک نمیکنم بلکه باید همیشه بگی من همیشه مثبت هستم و همه چیز و همه کس مثبت هستن. بوس
زنگ تفريح
14 تیر 91 17:13
سلام وب خوبي داريد موفق باشيد درضمن اگه وقت كردين بهم سربزنيد


سلام. انشالله سر میزنم
ستاره زندگی
15 تیر 91 2:16
بالاترین انرژی مثبت اینه که بتونیم به نعمت های خدافکر کنیم و شاکر باشیم



آفریــــــــــــــــن مامانی. مرسیییییییییی
بابای دوقلوها
15 تیر 91 14:54
سلام
پست بسیار جالبی بود
دقیقا همینطوره
زیاد برام اتفاق افتاده


سلام
خواهش میکنم. ممنون که استفاده کردید