جیگر مادر و بابا

وقتی عشق تو باشی

1391/1/22 17:34
نویسنده :
457 بازدید
اشتراک گذاری

خلیج زیبای فارس


مادر: کوثر بیا اسباب بازیهاتو جمع کن.

کوثر: نه نمیخوام بیام. نمیخوام اونا رو جمع کنم.

مادر: کوثر بیا مادر دوستت داره.

کوثر: نه نه. من دوستت ندارم!

مادر مثلا داره گریه میکنه...

کوثر: مادر چی شد؟ مادر؟ مادر؟ و صدای گریه کوثر خانم بلند میشه...

دوسِـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت دارم عجیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــجم

عمه جون چند تا اسکناس خشک رو به عنوان عیدی میده دست کوثر جون

کوثر جون بعد از تشکر و تبریک عید، رو به مادر: مادر بیا بگیر، پول کثیفه!

دوسـِــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت دارم عجیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــجم

مادر و کوثر نشستن با هم غذا می خورن

کوثر: دوتاتون اینجاییم اذا میخولیم!

دوسـِــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت دارم عجیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــجم

کوثر: مادر مسبات بده. خمین دندون بذال لوش. میخوام خمین دندون بخولم

مادر مسواکمو بده. خمیر دندون هم روش بذار آخه میخوام خمیر دندونشو بخورم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مامان زینب
22 فروردین 91 22:31
ای الههیییییییییی صداقتشو حال کردم مسواک بده خمیر دندون بذار روش میخوام بخورم
خوشم اومد


دقیقا مثه خودم.
بابای دوقلوها
23 فروردین 91 8:48
ای دون ای دون ای دون. چه شیلین زبون شدی ملوسک.
دوقلوها هم اولین کاری که موقع مسباک زدن میکنن، خوردن خمیردندان با لذت کامل هست، به به


ممنون
دوقلوهای ناز ما رو ببوسید
مامان حسین
23 فروردین 91 10:25
سلام عزیزم
خوبین
امیدوارم سال خوبی را شروع کرده باشید و تا اخر سال همینطوری خوب ادامه بدید.
کوثر نازمو میبوسم


سلام گلم
ما خوبیم خداروشکر
مرسی از محبتت
محیا کوچولو
23 فروردین 91 11:10
خیلی خوب نوشتید


ممنون
مامان نیایش
23 فروردین 91 11:17
چه عکس خوشگلی البته خلیج زیبای فارس با وجود کوثر خانوم زیبا شده ها خیلی عکست قشنگه قربون این حرف زدنت دخملی چه قدر شما بچه ها شبیه همین کاراتون فکراتون احساساتتون خیلی قشنگه و جالبه


مرسی از لطف سرشارت مامانیه مهربون
خوشحالمون میکنی وقتی میای
آخه مامانی همه بچه ها معصومند و مثه یه لوح سفید میمونند...
مامان امیرعلی
23 فروردین 91 11:48
چه بانمک و خوردنی


ممنون
مامان طهورا
23 فروردین 91 12:24
اون دوتا خط اخرش منو کشتوند!


خوش اومدی مامانی
تو نظر دادن هم با مامان زینب طلا در رقابتی؟!
مامان نفس طلایی
23 فروردین 91 17:55



مرسی از حضورت عزیزم

مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
23 فروردین 91 21:44
به به خلیج زیبای فارس زیباتر هم شده.
جیگمل خمیردندون خوردنت.روزی چندبار خمیل دندون میخولی؟


ممنونم عزیزم
من فقط شبا خمین دندون میخولم
مامی امیرحسین
24 فروردین 91 11:37
عکسش فوق العادست.جدی میگم.در حد قاب کردن و به دیوار زدن.قربونش برم.از خمیردندون خوردن نگو که منم تا بشم پیش دانشگاهی عاشق مزه خمیردندون بودم!بعد ازدواج همسری ترکم داد!
مامانم میگه بچه بودم روزی 5 بار مسواک کیزدم که خمیردندونشو بخورم!


ممنونم مهربونم
عجب مامانیه بلایی بودی!!
مامان نفس طلایی
24 فروردین 91 23:53
عزیزم برات خصوصی میذارم


مرسی مهربونم. چک کردم
یاسمین مامان سورنا
25 فروردین 91 3:02
الهی بگردم دخملیمون چه شیرین زبونه ماشالا
ایول که خمیر دندون می خوری خاله جون سورنا هم همینجوریه تا می خوام براش مسواک بزنم خمیردندونش رو می خوره بعد هم گریه میکنه که بازم خمیر بزار روش بده بخورم مثلا فکر کرده مسواک نوعی قاشقه و خمیر دندونم نوعی خوراکی که فقط میشه با مسواک خوردش


وای قربونه سورنا تپلیه خودم برم من
ببوسش هزار بار
مامان امیر علی
26 فروردین 91 12:42
اخه نازی شیرین زبون .اما به مسواک عادت کنه خیلی خوبه .نوش جونت خاله جونم بخور تا قوی بشی بعد هم مسواک. افرین دخمل باهوشم


ممنونم که به ما سر زدید مامانی
مامان ماهان
27 فروردین 91 9:16
مثل اینکه همه بچه ها همین طورن خمیر دندون رو میخورن .......
آفرین به کوثر جون که مسواک میزنه


ممنون از لطفت عزیزم
مامان زهره
28 فروردین 91 9:18
بچه ها زودشیرین زبون می شن.شیرین زبونی های کوثر گوارای وجودتون


مرسی گلم
شبنم
28 فروردین 91 13:52
سلام
ماشااله به کوثر خاله
عجیجم مواظب خودت باش!!


سلام
مرسی عزیزمممممممم

معصومه
30 فروردین 91 9:55
خمیر دندون میخوره؟
مگه غذا نمیدی بهش؟
چه جالب



نه
دختر من اصلا تا به حال رنگ غذا رو ندیده
همینجوری بزرگ شده
نیلوفر مامان آوا
3 اردیبهشت 91 18:27
جیگر حرف زدن و خوشمزگیهای کوثر جونم.
دوستتون داریم. چقدر دلمون تنگتون میشه ببخشید کمرنگ شدیم مدتیه


ما هم دوستون داریم خانمی
خواهش میکنم عزیزم