جیگر مادر و بابا

نمایشگاه اسباب بازی

1390/11/15 10:15
نویسنده :
2,149 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اینجا نمایشگاه دنیای اسباب بازی، آموزشی و سرگرمی ست:

 

 خیلی خوش گذشت

جای همه نی نی ها خالی بود 

کلی اسباب بازی خریدیم و

بقیه ماجرا به روایت تصویر در ادامه مطلب ...

اولش رفتیم غرفه آریا تا با خمیر بازی آریا از اینا درس تنم

http://aryacompany.ir/

 

niniweblog.com

اما خوشم نیومد و رفتم سراغ پاستل و نخاشی تشیدم و جایزه درفتم

 

niniweblog.com

تو غرفه هیراد یه خانمه باتنت صویتی بهم داد 

http://www.hiradtoys.com/

 

niniweblog.com

یه اسباب بازیه خوشتل برداشتم. اینو میخوام، همینو، این

 

niniweblog.com

خسه شدم بازم بییم نخاشی بتشم

 

niniweblog.com

مادر جون اینا چیه؟ دارن چیتار میتونن؟ اینا میخوام

 http://kimditoys.com/site/index_fa.php


niniweblog.com 

بییم نخاشی بتشیم. با مداد رندی

niniweblog.com

سرسره دوس دالم، بخر از اینا

http://www.farazhouse.com/

niniweblog.com

 اینجا هم ثبت نام کردیم تا کادو تبلد بدیرم

http://www.berangekoodaki.com/

یه آغاهه با دستگاه (Plus Optix) چشممو چک کرد و

گفت عالیه و کارت سلامت بینایی داد

66362705 - 66360896

از نخاشی رو صورت خوشم نیومد و دفتم: نه نمیخوام

از ماهنامه نبات کوچولو (سردبیر ناصر کشاورز) اشتراک درفتیم

http://nabatkoochooloo.blogfa.com/

niniweblog.com

اینم آدرس نمایشگاه:

خیابان حجاب، خیابان فاطمی،

مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان

از 13 ام تا 16 ام بهمن

 

niniweblog.com

پی نوشت: دختر گلم تو نمایشگاه عالی بودی. اصلا گریه و نق نق نکردی. بابایی هم برات سنگ تموم گذاشت و منم اصلا خسته نشدم.بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (39)

مامان زینب
15 بهمن 90 8:40
سلام عزیزم
نمایشگاه جالبی بوده...
پست ثابتم کم کم میخونم
سعی میکنم هرروز یه مقداریشو بخونم


سلام گلم
مرسی که دیدی و کم کم میخونی!
بوس
شبنم
15 بهمن 90 9:14
سلام
وااااای خوش به حالت
به نظرم جای خیلی جالب و خوبی بوده
کوثر خاله این جور جاها میری جای سید محمد هم خالی کن آخه خاله اصلاً نمی رسه سید محمد رو ببره بیرون!!!!!


سلام
آخی بمیرم برا سید محمد عزیزم. عجب مامانی داری!
مامان شبنم یه روز مرخصی بگیر و پسمل ما رو ببر گردش و خرید.
بوس
مرضیه
15 بهمن 90 9:28
عالي بود عجب نمايشگاهي


خواهش میکنم عزیزم
پریسا مامی صدرا و صهبا
15 بهمن 90 9:44
سلام آموزش طراحی تقویم سال 91 را شروع شد http://noruz1391.niniweblog.com/


سلام
چه عالی
حتما میام خانمی
مامان محمد صدرا
15 بهمن 90 9:52
فدای این کوثر خانوم که توی نمایشگاه مامانشو اذیت نکرده !

میبینم که ملوسک ما عاشق نقاشیه !!!!!!

عزیزم امیدوارم یه روز پیکاسوی شماره 2 بشی!


مرسی خاله جون

شما لطف دارین
مامان امیر علی
15 بهمن 90 10:37
سلام بر دخمل ناز و خوشگل .ماشاله خانمی شدی واسه خودت عزیزم .مبارک باشه همه اسباب بازیهای قشنگت .کیمدی ها خیلی جالب هستند من خودم عاشق کیمدی هستم .بوس بوس


سلام مامانیه مهربون
ممنونم عزیزم.بوس بوس
مامان امیر علی
15 بهمن 90 10:38
سلام خانمی ممنون به ما سر می زنید در مورد پست ثابتت می خوام سر فرصت کامل بخونم تیتر وار خوندم خیلی خوشم اومد .دوباره برمی گردم و کامل می خونم .موفق باشین .


سلام عزیزم. خواهش میکنم
امیدوارم فرصت خوندنشو پیدا کنی
زهره مامان نیایش
15 بهمن 90 10:54
سلام به مامانی گل و دختر نازش خدا رو شکر که بهتون خوش گذشته از عکس ها معلومه که کوثر جونم خیلی خوشحال بوده دست بابایی هم درد نکنه ان شا الله همیشه شاد باشید کاش ما هم تهران بودیم میاومدیم نمایشگاه اسباب بادی!
هزار تا بوس برای شما


سلام عزیزم
مرسی که خوندین.آخی کاش شما هم بودین!
زهره مامان نیایش
15 بهمن 90 10:56
عزیزم عالی بود ممنون استفاده کردم حتما مرتب می خونمشون ممنون که به فکر دوستات هم هستی همیشه دعا میکنم که دلت سرشار از آرامش باشه تو هم برای ما دعا کن عزیزم


خواهش میکنم مامان مهربون
چشم منم دعای گوی دوستان هستم
مامان علی خوشتیپ
15 بهمن 90 12:22
همیشه به نمایشگاه عزیزم.خوش به حالت همه این نمایشگاهها مال تهرانیاسبرای ما که هیچوقت نمیذارن
جای ما رو هم خالی کنید


مرسی عزیزم
آخی راست میگی. حق باشماست
اما من لینک اون غرفه های اسباب بازی رو هم گذاشتم
شاید بتونید بازدید اینترنتیه خوبی داشته باشید
مامان علی خوشتیپ
15 بهمن 90 12:23
مامانی جون؟میشه بگید چجوری اون قسمت عکسای کنار وبلاگ رو درست کردید.خیلی کار قشنگیه


بله چرا که نه عزیزم.
به کمک ابزار کاربردی نی نی وبلاگ
نمایش اسلایدر تصاویرو انتخاب کنید
آدرس عکسهای آپلود شده را وارد کنید
کد ابزار ساخته شده رو در قسمت اسکریپتهای اختصاصی کپی کنید. سوالی بود بپرسید
موفق باشید
مامان علی خوشتیپ
15 بهمن 90 12:27
با افتخار لینک شدید


مرسی عزیزم لطف کردین
منم شما رو لینک خواهم کرد.
مام پارسا
15 بهمن 90 13:01
سلام عزیز خاله همیشه به گردش و تفریح خوشگل خانوم.آفرین که دخمل خوبی بودی.
ایشالله همیشه سالم و خوش باشی عزیزدلم.
وسایلی هم که خریدی مبارکت باشه نازنینم.دست مامان و بابا درد نکنه.


سلام خاله مهربون
ممنون از محبتت. بوس بوس
مام پارسا
15 بهمن 90 13:02
خانومی پست ثابتت رو شروع کردم به خوندن .دارم جلسه به جلسه می خونم تا خوب مطالب رو درک کنم.
از ته دل دعا می میکنم که هر چه زودتر به آرامش برسی.
مرسی که این مطالب رو گذاشتی تا ما هم از اونها استفاده کنیم


وای مرسی که داری میخونی. لطف میکنی عزیزم
امیدوارم موفق و شاد باشی
مامان زهره
15 بهمن 90 13:57
سلام نمایشگاه بدی نبود ما هم محمد سپهر را بریدم . مطلب مارا هم بخونید لطفا


سلام. آره بد نبود. میشه گفت خوب بود
چشم میام حتما عزیزم.
هانا
15 بهمن 90 13:57
سلام
خوبيد؟فكر كنم كوثر خيلي نقاشي دوست داشته باشه
اي جانم
چه نازه
وقت نشد پست ثابتت نشد بخونم اما فردا سر فرصت ميخونم


سلام
خوبیم خداروشکر
مرسی که اومدی. بوس
مامان زهرا نازنازی
15 بهمن 90 14:08
سلام دوست خوب و مهربونم

خوشحالم که یک پست تصویری از کوثر جون دیدم

الهی همیشه روزهای خوبی رو در کنار هم داشته باشید و خدای مهربون دختر نازتون رو حفظ کنه.

در مورد پست ثایت هم خیلی خیلی ممنون که این اطلاعات خوب رو با ما در میون گذاشتید انشاالله به تدریج سر فرصت می خونمشون

امیدوارم روزهای زیبا و پر از آرامش در انتظارتون باشه


سلام مامان فعال و خلاق
مرسی از لطفت عزیزم
امیدوارم بتونی همه جلسات رو بخونی
موفق باشی
مامان پریسا
15 بهمن 90 19:39
سلام مامانی خوش به حال شما چه نمایشگاه خوبی. جای ما خالی. راستی پست ثابت شما رو یه نگاهی انداختم. دستت درد نکنه. با اجازه لینکت می کنم تا بیشتر استفاده کنم. اگر دوست داشتی شما هم لینک کنید. دعوتتون میکنم به خونه کوچیک دخترم بیایید.


سلام مامان مهربون
آره جای همه نی نی ها خالی بود
مرسی از لطف و توجه ت
حتما میام پیشتون و با افتخار لینکتون میکنم. مرسی
مامان حسین
15 بهمن 90 21:33
سلام خانمی
ممنون از مطالب خوبی که گذاشتی
حتما میام و کم کم میخونم
راستی نمایشگاه خوش گذشت؟ شاد باشید.بوسسسسسس


سلام عزیزم
خواهش میکنم.مرسی که خوندی
نمایشگاه هم خوب بود جای شما خالی
شما هم شاد و سلامت باشین. بوس بوس
مامانی شیما وحدیث
15 بهمن 90 22:29
کوثرجونم چه نمایشگاه باحالی رفتی ها ...حسابی معلومه بهت خوش گذشته

حالا با مامانی بدو بیا که تولد حدیث و جشن گرفتم


مرسی خاله جون.ممنون که اومدییییییین
وااااااااااای تولددددددد
حتما میام
مامان رها
15 بهمن 90 23:26
سلام خانومی ممنون از پست ثابتت خیلی عالی بود الهی کوثر جون هزار ماشا الله چه بزرگ شده خانومی شده واسه خودش


سلام عزیزم. خواهش میکنم
مرسی که خوندی خانمی
ممنون از لطفت. رها جونمو بوس بارون کن
سودابه
16 بهمن 90 2:10
سلام عزيزم چه دخمل نازي د اري ماشالله

خوب شد اومدم پيشتون ويادم افتاد يه سري هم به نمايشگاه بزنم

پايدار باشي


سلام عزیزم. ممنون از لطفتون گلم
امیدوارم بری نمایشگاه و بهت خوش بگذره. بوس بوس
نیلوفر(فرح) مامان آوا
16 بهمن 90 10:07
سلام.
آرامش همین لحظه هایی است که داره تند و تند سپری می شه و ما به امید به دست آوردنش منتظر فرداییم. از حال لذت ببر. آرامش در باور قلبی راستین به خالق یکتاست. آرامش یعنی وجود کوثر عزیز وجود خانواده دوستان همسر آرامش یعنی سلامتی یعنی توانایی تحمل سختی یعنی لیاقت یعنی قناعت. آرامش همینیه که تو دوست خوبم خاطره و عکس میذاری و من بهت سر بزنم و از بودن هم شاد بشیم. اون دور دورا دنبالش نگرد همین بغله دستتو دراز کن و بگیرش.


سلام دوست و یار خوب و عزیزم
مرسی که میای و با حرفای خوشگلت آرامش میدی
خیلی دوستت دارم
آوا جونمو ببوس عزیزم

سمانه مامان پارسا جون
16 بهمن 90 11:31
سلام خانومی خوبی؟
کوثر جون خوبه؟
خوبه ما نرفتیم نمایشگاه لا اقل شما عکسهاشو واسمون گذاشتین
ممنون
عکسهای کوثر جونم عالی بود
میبوسمش


سلام. خوبیم خداروشکر
خواهش میکنم عکسها که قابلی نداشتن عزیزم.
شما هم گل پسرتو ببوس
مامان تربچه
16 بهمن 90 12:11
سلام عزیزم
رمز رو برات خصوصی گذاشتم


سلام خانمی
مرسی عزیزم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
16 بهمن 90 14:11
سلام کوثر جون.همیشه به گردش عزیزم.خوشحالم که خوشحالی.


سلام خاله مهربون
مرسی که اومدین. شما لطف دارین. بوس
مامان ماهان
16 بهمن 90 15:03
سلام عزیزم نمایشگاه فوق العاده بود منم ماهانی رو بردم خیلی خوشش اومده بود
الهی کوثر جونم حسابی بهت خوش گذشته هاااااااااااااااا عکسهاتم خیلی خوشگل بود
خریداتم مبارکهههههههههههههههه


سلام.آره نمایشگاه خوبی بود. مرسی از لطفتون
امیدوارم به شما هم خوش گذشته باشه. خریدار شما هم مباررررررررررک
مامان امیرعلی
16 بهمن 90 17:25
حتما نمایشگاه جالبی بوده.مرسی که سایت بعضی از وسایل بازی رو گذاشتی


آره نمایشگاه خوبی بود خاله جون
خواهش میکنم قابل شما رو نداشت. مرسی از توجه
مامان تارا و باربد
16 بهمن 90 22:37
ماشالا به اين خانم گل كه انقدر فهميدس مامان و بابا دستتون درد نكنه عجب جاي خوبي بردين نازنازي خانمو


مرسی عزیزم
شما لطف دارین.دوقلوهای ناز ما رو ببوس
مامان نازی نرگس
17 بهمن 90 23:56
سلام اول خوش به حالتون من رو یاد همون روزهایی انداختی که بابا جونم هر هفته دستمون رو میگرفت میبرد نمایشگاه
زیاد هم فرق نمیکرد چی باشه از گل و گیاه گرفته تا پوشاک یا کتاب یادش به خیر. خوب زندگی توی مرکز کشور مزایای خودش رو داره. همیشه به نمایشگاه
میبینم که حسابی خوش گذروندی. آفرین که دخمل خوبی بودی. خدا رو شکر دخمل من هم بیرون و بازار عالیه و این واسه من هم عالیهکلاه و شالگردنت هم خیلی شبیه دخمل منه. کوثرجون اسباب بازی هات هم مبارک


سلام مامان عزیز.آخی یاد قدیما افتادی؟الهی
آره نمایشگاه خیلی خوش گذشت جای شما خالی
کوثر:نازنین نرگس رفتی مثه شال و کلاه من خریدی؟!
ممنون از محبتت خانمی.بازم بیا پیشمون

مامان نازنین زهرا
19 بهمن 90 16:21
سلام.خیلی خوب بود ان شا الله نازنین زهرای منم زودتر بزرگ بشه با هم بریم بیرون.کوثر خانم رو ببوس خیلی دوسش دارم بامزه هست ان شا الله داغشو نبینی عزیزم ممنون که به ما سر میزنی


سلام عزیزم
خواهش میکنم
دختر نازمونو ببوس.مرسی که اومدی
بهجت مامان ویستا
21 بهمن 90 22:35
من این پست رو قبلا خوندم، اما نتونستم کامنت بگذارم اون موقع، الان اومدم دیدم رمز دار شده.به هر حال امیدوارم همیشه به گردش و اوقات خوش باشه و دلتون شاد باشه بادیدن شادی دختر کوچولومون


ممنونم از لطفت عزیزم. مرسی که اومدی
مامان زهره
23 بهمن 90 11:41
چرا رمز دارش کردی؟ببخشین که بدون سلام آغاز کردم. گلی دوباره داری با خودت چه کار می کنی


خیلی ناراحت بودم رمز دارشون کردم
یاسمین مامان سورنا
24 بهمن 90 17:17
الی بگردم که دخمل خوبی بوده آفرین که مامانی رو اذیت نکردی و مرسی از بابایی که واسه دخملمون سنگ تموم گذاشتن
مواظب گل دخترمون باش مامانی


مرسی خاله جون.لطف کردین تشریف آوردین
سورنای منو ببوسید
مامان پریسا
25 بهمن 90 1:05
سلام مامانی خدا بد نده.
چی رمز دار شده؟


سلام عزیزم
یه چیزی بود اومد و رفت
مامان پریسا
30 بهمن 90 18:10



مامان پریسا
27 اسفند 90 16:16
سلام مامانی به من هم رمز بده.


سلام عزیزم
شرمنده ام!
مامان پریسا
27 اسفند 90 16:17
بوی جان می آید اینک از نفس های بهار
دستهای پر گل اند این شاخه ها بهر نثار
با پیام دلکش"نوروزتان پیروز باد"
با سرود تازه ی "هر روزتان نوروز باد"
شهر سرشار است ازلبخند,از گل,از امید
تا جهان باقی ست این آئین جهان افروز باد...


ممنونم از نوشته های خوشگلت
پیشاپیش عید شما هم مبارک
تک خاله ی کوثر جونی
3 اردیبهشت 91 0:09
جووووووووووووون... نفس خاله رو ببیییین ؟
چه عشقیییییییی کرده دخترم با نقااااااااشی !

قربونت برم که هنرمند بودنت رو از یه دونه خاله ت به ارث بردی


مرسی تک خالههههههههههههههه
حلال زاده به خاله ش میبره دیگه. شایدم به مادرش