جیگر مادر و بابا

کلمه ها وجمله های خوشگل من...

1390/6/26 9:47
نویسنده :
489 بازدید
اشتراک گذاری

تبسی :تسبیح....تبسی مادر بردارم...مادر نماز...توثر (کوثر) اینجا

سیر تکاملی اسم "عموعماد": عمو دا ...عمو مدا....عمو ما.... عمو عماد

آبالو: آلبالو... آبالو بخولم.... بسی آبالو توثر بخوله

خس: خط.....خس تشم :خط بکشم....نتاشی تشم

تتاب: کتاب...تتاب بخونه توثر....تبلد تبلد ....مامان بوسیده ...پیزن کدو اووووو ، مادر بخونه

تولو: کوچولو....اُردَ تولو: اردک کوچولو

گاهی به مادر جون هم میگم بادر جوشی!

یا خیلی خوشگل اسمشو صدا میکنم

پوشت میسی (پوشک مرسی) بابایی خریده...توثر بخوابه مادر پوشت توثر

مادر جون، تخمه (پسته، بادام، تخمه!)

اذا خوردم. آب بخوله توثر

اخم میکنم، زیر چشمی نگاه میکنم و جدی میگم دَبا (دعوا)

 

 

مااااااااااادرجوووووووووووووووووون   مااااااادر جوووووووووون

بله؟

بیا

کجا بیام؟

بیا اینجا

بیام اونجا چیکار کنم؟

بیا مُل (مبل) بیشین توثر نشسه

 

آبی یه: آبمیوه

آبی یه بسی: آب هویج بستنی

چرخی: چرخ خیاطی

جیاب: جوراب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان ماهان عشق ماشین
22 شهریور 90 22:02
سلام.من شبکه گسترده رو لینک کردم و سر میزنم ولی اونجا خبری از کوثرجون نبود.کدوم قسمت باید برم؟


سلام عزیزم. مرسی.دیگه اونجا هم خبری از خاطرات کوثر جون نیست.من اونجا مطالب جدید و جالب و خوندنی میذارم.
نگين
24 شهریور 90 10:01
سلام هدفم سر زدن به وبلاگتون و عرض ادب بود .اميدوارم كه هميشه سالم و سلامت باشيد .


سلام عزیزم. مرسی
مامان حسین
27 شهریور 90 15:58
سلام خانومی
انگار دوباره اومدی...دلمون برات تنگیده...رمزهمون قبلیه؟؟


سلام سلام.من که دلم نمیاد از خاطرات خوب اینجا دل بکنم..نه خانومی رمز عوض شده!
مرضیه
27 شهریور 90 23:50
رمز رو يادم رفته عزيزم


عزیزم رمزش یه چیزه دیگه ست.
مامان ماهان
29 شهریور 90 9:59
سلااااااااااااااااااام به منم رمز میدی دوست جونم


سلام سلام.شرمنده!
نازنین نرگس نفس مامان
3 مهر 90 16:49
سلام مهم نیست که ما رمز نداریم مهم شیرین زبونی های فرشته ناز الهی است در پناهد حق


سلام عزیزم.مرسی خانمی.نازنین نرگسمو ببوس.
زهرا
12 مهر 90 16:06
سلام مامان کوثر خیلی استفاده کردم