جیگر مادر و بابا

شب قدر آوای ایمان را در گوش جان مومنان به غیب، نجوا میکند..

1390/5/29 15:44
نویسنده :
496 بازدید
اشتراک گذاری

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

بارالها!

در پیشگاه تو ایستاده‌ام،

و دست‌هایم را به سوى تو بلند كرده‌ام،

آگاهم كه در بندگى‌ات كوتاهى نموده و در فرمانبرى‌ات سستى كرده‌ام،

ولى … پروردگارم!

آن گاه كه شنیدم گناهكاران را به درگاهت فرا مى‌خوانى،

و آنان را به بخشش نیكو و ثواب وعده مى‌دهى،

براى پیروى ندایت آمدم،

و به مهربانى‌هاى مهربان‌ترین مهربانان پناه آوردم.

چرا که من به سبب آنچه به سرم آمده

بی تاب و توان شده و قلبم از تحمل آنچه در زندگیم رخ نموده

لبریز از اندوه گشته و تو به رفع گرفتاری هایم و دفع آنچه در آن افتاده ام، توانایی.

 پس قدرتت را درباره من به کار بر

گرچه از جانب تو مستحق آن نیستم ای صاحب عرش عظیم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نانی
29 مرداد 90 13:52
طاعات قبول . التماس دعاااااااااااا
مامان زهرا نازنازی
29 مرداد 90 14:06
التماس دعا منتظر حضور شما در بازی وبلاگیمون هستم
نازنین نرگس نفس مامان
30 مرداد 90 3:34
التماس دعا
مامان ماهان
31 مرداد 90 17:08
التماس دعا
مامان زینب
1 شهریور 90 11:05
وای خدا چه عکساییییییییی نازیییییییییی قربونش برم من به منم ماتته میدییییییی؟؟؟
مامان زینب
1 شهریور 90 11:06
با نی نی ها تبادل لینکم داریمااا
اگه خوشتون اومد با این اسم لینک کنین
دخمل ناز (زینب طلا)
و تاریخ تولد کوثر جون رو برام بفرستین تا لینکش کنم


با افتخار لینکتون کردم عزیزم