جیگر مادر و بابا

دیشب چی شد؟!

1391/11/4 7:40
نویسنده :
929 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی کسی را دوست دارید؛

در دلِ زمستان هم؛

احساس بهاری بودن دارید؛

به راستی دوست داشتن چه زیباست ... قلب

 

 

دیشب شیرین شده بودی از اون شیرین شدنای جیگر!

آخه....

مشغول کاری بودم و چندین بار صدام کردی.

تا جواب دادم ببخشید عزیزم که منتظر موندی...

جواب دادی: ببخشید، حواسم نبود، معذرت می خوام که هی صدات کردم!!! بغل

 

و باز همون دیشب گفتم: راستی فردا صبح داریم میریم خونه خاله جونا!

یه لبخند زدی و گفتی:

راستی فردا صبح اگه بخوای می برمت اون پارکه که اسب داره ها! خنده

 

چند تا کلمه ی به ظاهر عجیب هم گفتی که کلی از شنیدنشون خندیدم.

اون کلمات رو به عنوان تست هوش گذاشتم ادامه ی مطلب برای مامانی های باهوش! از خود راضی

 

دو روز پیش چند تا کلمه ی انگلیسی بهت یاد دادم همراه با معنیشون.

و تو دیشب هی کلمات من در آوردی به من تحویل دادی همراه با معنیشون! زبان

 

در آخر مجبور شدم بگم: میام اون لپای خوشگلتو گاز میگیرما! (قابل توجه مامان تسنیم جون!)

با ترس و تعجب گفتی: چراااا؟

گفتم: خب اونا لپای خودمه. دوستشون دارم. دلم می خواد!

و خیلی جدی گفتی:

خوبه منم بگم اون لپای تو مال خودمه و می خوام گازشون بگیرم؟! خنده

 

یعنی کشته مرده ی اون تحویل دادن هات هستم!

که به چه شیرینی حرفای خودمونو به خودمون پس میدی. جیگر منی دیگه! ماچ

 

 

چند تا عکس باحال و تست هوش مادرانه در ادامه ی مطلب تشویق

 

اول چسبونک پلنگ صورتی رو به کمک شیر آب خیس کرده

و می زنیم به دیوار.

سر و دستای پلنگ صورتی هم اصلا خیس نمیشه!

 

 

 

 

بعد شکمش رو فشار می دیم تا آهنگش پخش بشه و فرااااااااار.

آخه صدای آهنگش خیلی قویه!

 

 

 

اگه فقط دم پلنگ صورتی رو بگیریم اونوقت یه هماهیما داریم!

 

 

 

 

و اگه اینجوری حسابیییییییییییی بچرخونیمششششششش.....

 

 

 

 

مثله فرفره برامون می چرخهههههههههههه!

 

 

 

فک کنم روی مارکش هم نوشته:

صدای آهنگ پلنگ صورتی خیلی قویه.

چون غذاشو خوب خورده!

 

 

بیچاره پلنگ صورتی! نگران

 

 

 

و اما تست هوش مادرانه

 

معنی کلمات کوثرانه ی زیر رو حدس بزنید:

 

پااوخ ؟؟؟

پارکینِش ؟؟؟

سَتل ؟؟؟

اِسکِل ؟؟؟


عمراً اگه بتونید حدس بزنید! شیطان

تقلب هم نکنید که جایزه مایزه در کار نیس! نیشخند

 

 * * *  * * *  * * *  * * *  * * *  * * *  * * *  * * *  * * *  *

 

پاسخ نوشت: وقتی ناز دخملی کلماتی رو بشنوه اما متوجه تلفظ دقیقش نشه، نتیجه ش میشه این مدل شیرین زبونی و دلبری:

 

پااوخ = پارو

پارکینِش = پارکینگش

سَتل = سد

اِسکِل = اسکیت

 

ممنون از مامانی های باهوش که تلاش خودشونو کردن و یه حدسایی زدن! چشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (48)

گلاویژ
4 بهمن 91 8:40
اولیش پاسخ بود به نظرم

بقیه اش رو نمیدونم

شاداب باشین !


آزاده
4 بهمن 91 9:08
ای جانمممممممممممممم. چقده دلم باست تنگ شده بود کوثر جونم
چه کلمات سختی.منم آی کیوم در حد جلبک
ایشالا همیشه خوش باشین


ممنونم گلم
اختیار دارین
مامان تسنیم سادات
4 بهمن 91 9:36
من تا قبل از اینکه تسنیم به دنیا بیاد فکر می کردم بچه ها نهایتش تا 2 سالگی خیلی شیرینن .....
ولی الان فهمیدم که اوج شیرینی بچه ها توی سه سالگیه ....!!!!!
البته هنوز از 4 سالگی خبر ندارم ....
چون الان هر روز از دست تسنیم و کوثر و نیایش و ....کلی می خندم ....
واقعا بچه 3 ساله رو باید چلوند و لپاشو خورد چه اجازه بده چه نده ....
از بس که شیرین زبونی می کنن هزار ماشاا... خدا حفظشون کنه همشون رو اون پلنگ صورتیش چه بامزه ست تا حالا ندیده بودم چند کاره بود .....
مهمونی خوش بگذره البته اول پارک اسب دار خوش بگذره ....
این کلماتش هم خیلی سخته روش فکر می کنم ....


هر سنی شیرینی خاص خودش رو داره
مهمونی خوش گذشت
اما پارک اسب دار دیگه وقت نشد بریم

مامان تسنیم سادات
4 بهمن 91 9:48
چند تا خصوصی ....
من خصوصی هاتون رو الان دیدم ....
ببخشــــــــــــــــــــــــــید ...


مرسی و خواهــــــــــــــــــــــش
مامان نیایش
4 بهمن 91 9:49
قربون این شیرین زبونی هات برم جییییییییییییگر یعنی من موندم شما ها چه قدر حاضر جوابینااااااااااااااا واقعا همه حرفای خودمون رو میذارن تو آب نمک تحویلمون میدن خیلی ماهی کوثری شیرین عسل


آب نمک رو خیلی خوب اومدی
مامان تسنیم سادات
4 بهمن 91 9:50
میگم یه راهنمایی بکن خیلی سخته که .....
این کلمه ها فعله یا اسمه ....؟؟؟؟



همشون اسمن
مامان نیایش
4 بهمن 91 9:50
وای چه پلنگ صورتی با حالی هم هواپیما میشه هم اهنگ میزنه هم بالگرد میشهواااااااای چه خوشگله مخصوصا اون قیافه کوثری که خیلی با حاله


مامان نیایش
4 بهمن 91 9:51
واقعا بعضی وقتا اینقدر شیرین میشید که جز خوردن و چلوندن و گاز گزفتنتون راه دیگه ای برا ادم نمیذارید شکلک گاز گرفتن نداره وگرنه یه گاز محکم برات می فرستادم


عزیزمییییییییییییییییییی
مامان نیایش
4 بهمن 91 9:52
وای تست هوشت خیلی سخته اصلا فکرم کار نمیکنه میترسم یه چیزایی بگم موجبات خنده ی شما فراهم بشه فقط


اختیار دارین
مامان نیایش
4 بهمن 91 9:54
بعد ببخشید از کجا میشه تقلب کرد اون وخخخخخخخخخخخخ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟مثلا از تک خاله بپرسم میگه بهم؟


شاید...اگه یادش مونده باشه
محمد
4 بهمن 91 9:54
بیچاره پلنگ صورتیه ؟


مامان نیایش
4 بهمن 91 10:03
خب پا که پا هِ اوخ هم که اوخه دیگه
حتما به پارکینگ هم میگه پارکین

یعنی اون یکی هم هون سطله آیا نه فکر نمیکنم

اسکل هم همون اُسگُله البته ببخشیدا فکر نمیکنم از این حرفا بلد باشه کوثریتازه اون که کسره داره نه ضمه!!!!!!!!
برو بابا گذاشتی ما رو سر کار بییییییییییییی خیااااااااااااالبگو خودت بی هوشی برو پی کار خودت چرا اینقدر از مخت کار میکشی اخه فکر کنم ولی اینا از همون کلمات من در آوردیش باشه که با معنیش تحویلتون داده وگرنه خودت هم نمیفهمیدی چی میگه نـــــــــــــــــــــــه؟میگم این نظر رو تایید نکنیا غیر خودت همه ملت میخندن به این حدسکای من



آفرین. یکیشو درست گفتی
مرسی که تلاش خودت رو کردی و به جمله ی "عمرا اگه بتونید حدس بزنید" توجه نکردی
مامان نيروانا
4 بهمن 91 10:59
من تسليمم عزيزم، لطف كن بيشتر در انتظارمون نذار و فرهنگ لغاتش رو بگشاي.
شيرين زبونمون رو ببوس فراوان


مامان نيروانا
4 بهمن 91 11:02
اي ماماني كه مث مامان يه فسقلي ناقلايي،‌ پلنگ صورتي ايشالا كه غذاي خوش رايحه اي ميل فرمودن آره؟!


حتما آره!
محبوبه مامان الینا
4 بهمن 91 12:31
چه تست هوش سختی



محبوبه مامان الینا
4 بهمن 91 12:32
راست میگه بچمون خب ...خوبه لپاتو گاز بگیره مامانی؟
اووووووون پلنگ صورتیه بیچاره رو چه کردی کوثر؟!!!


فقط حرفشو میزنیم
عملیش نکردیم تا حالا
ستاره زمینی
4 بهمن 91 18:39
اخه مامانی دلت میاد لپش را گاز بگیری......
ناز ناز خاله چه شیرین حرف میزنی


ستاره زمینی
4 بهمن 91 18:41
بیچاره پلنگه..............
عزیزم سخت جوابا ....................


مامان یه فسقِلی
4 بهمن 91 23:53
قبل از هــر چیز... ببین! ساعته کامنت رو ، خـــونه رو که جمع و جور کردم، اومدم پای کامپیوتر

ای جووووووووووووووونم... قـــــــــــربونش بشم که هـــــی داره بزرگ و بزرگ تر میشه و البته خانوم و خانوم تر ...

ای خـــــدا، این پلنگ صورتیه هم گیر کی افتاده

خاله جون، کوثری، یه وقت احساساتی نشـــی... هان؟!

اون کلمه ها هم بهـــم جوابش گفتی ها ... اما یادم رفت ... آخـــــــــه گفتی جایزه نداره... منم به حافظه نسپردمش ... البته اگه جایزه داشت که تو نمی گفتی

بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس


عزیزم با زحمتا!

واقعا یادت نمونده؟ عجب!

دوستت داریم
مبینا گلی
5 بهمن 91 2:25
ای جووووووووونم
مامانی چه بامزه عکسا رو تفسیر نموده ای
چه کلمات سختی بلد نیستم


خواهر فرناز
5 بهمن 91 21:50
سلام
ما با مطلب جدید برگشتیم
بهمون سر بزنید وبرامون یادگاری بنویسید

راستی جایزه نوبل باید بدین
چون ترجمه سخنان کوثر جون خیلیییییییییییی سخته


مامان یه فسقِلی
6 بهمن 91 2:42
ساعــــــــــــــــــــتِ کامنت رو نیگا نکـــــنیا ....

اخیرا دیر به دیر میای...!

چــه خـــبره؟


اصلا ساعت کامنت رو ندیدم

خبری نیس جیگر!
تــــــــک خـــاله کــوثر جــونـــی
6 بهمن 91 3:09
______$$$_(▒)(▒)
_____$$_(▒)(█)(▒)
____$$____(▒)(▒)
___$
__$$___(▒)(▒)
_$$$_(▒)(█)(▒)
_$$____(▒)(▒)
_$$
$$ __(▒)(▒)
$$_(▒)(█)(▒)
$$__(▒) (▒)
$$
_$
_$$ تقــــــــــــــدیم به تـــــــــــکِ من


مهسا مامی کیارش
6 بهمن 91 3:25
عمرا اگه بتونیم حدس بزنیم. آخه مامان کوثر جون خیلی زرنگی ها، خوب میدونی که فقط مامانا میتونن حرفهای این کوچولوهای شیرین زبون رو بفهمن.
پنسس کوچولو خیلی قشنگ حرف می زنی عاشقتتتتتتتتم


زهرا (✿◠‿◠)
6 بهمن 91 7:17
وای خدا............مردم از خنده
جریان پلنگ صورتیِ خیلی با مزززه بود!



زهرا (✿◠‿◠)
6 بهمن 91 7:18
منتظرم ببینم معنیِ اون کلمه ها چی میشه ؟؟؟؟


مامان زهرا دختر دوست داشتنی
6 بهمن 91 13:30
خدا این شیرین زبون را براتون نگه داره

خوب مامان جون لپ های دختر جون را گاز نگیر دیگه
جواب تست هم سخت بود ...تقلب نمیشه کرد؟


ممنونم عزیزم
مثلا از کجا میخواید تقلب کنید؟
مامان تسنیم سادات
6 بهمن 91 17:04
یعنی پنجشنبه و جمعه نت کمپلت توی خونه شما تعطیله هاااااااااااااااااااااااااااا ....
دلم تنگ شد ......


محيا كوچولو
6 بهمن 91 20:11
سلام خاله جوني خوبيد؟كوثر عسلي خيلي شيرين زبوني ميكني ها! مواظب ماماني باش لپاتو گاز نگيره بخوره راستي خاله من متولد اصفهانم چند وقت پيش پرسيده بودي. ببخشيد
فرصت نشده بود جواب بدم


سلام
خوبیم ممنون. مرسی
ستاره زندگی
6 بهمن 91 20:57
سلام
چی میکشه این عروسک از دست کوثر

برای این کلمات حداقل موضوعش را برامون بگو که چه موقع از این کلمات استفاده میکنه:بازی ،غذا ،حمام ،نقاشی،خواب.....


سلام

موقع بازی کردن
آرام
7 بهمن 91 12:09
سلام ببوس این شیرین زبون روازطرف من مامان خانم.
فکرکنم پارکینگش,کچل,خوشگل باشه,نههههههههههههه


سلام عزیزم

آفرین یکیش رو درست حدس زدید.
مامان فاطمه
7 بهمن 91 14:40
بیچاره پلنگ صورتی ، چه بلایی به سرش آوردی خاله جون.
فکر کنم همه جوره بات کنار می آد.
در مورد تست هوش هم خیلی سخته . می گن زبون بچه رو فقط مادرش می دونه چی می گه و مترجم خوبیه .
فقط اولی رو فکر کنم یعنی پام درد اومده.




مرسی مامانی که یه حدسی زدین
مامان میعاد
7 بهمن 91 17:38
بیچاره پلنگ صورتی
به نظر من هیچکس خوب مثل مادر خوده بچه نمیتونه بفهمه بچه اش چی میگه.
بخدا هیچکدومشو نفهمیدم


ستاره زندگی
8 بهمن 91 0:04
من از تک خاله برای ترجمه تقلبی میخوام


تک خاله میگه یادش نمونده
ستاره زندگی
8 بهمن 91 0:07
قبل از تقلبی اول حدسهای خودم
1 فکر کنم پاهاش درد گرفته
2پارکینگ ماشینش
3سطل
4اسکیت



به به. مرسی مامانیییییییییی. دوتاشو درست گفتی
آفرین!
ستاره زندگی
8 بهمن 91 10:43
کدوم دوتا؟؟ 1 ،2،3،4


همون دوتا
بعدا میگم مامانی
مامان رها
8 بهمن 91 22:56
عزیزم هزار ماشا الله چه خانومی شدی واسه خودت بخدا من که مغزم در برابر این کلمات error داد


فهیمه مامان سینا
9 بهمن 91 1:04
عجب عکسهای مشتیییییییییییییییییی ییی

هوشم خوبه هاااااااا فقط سوالات سختههههه
اعتماد به نفسو داشتی


مامان نیایش
9 بهمن 91 10:56
حالا ما جایزه نمیخوایم بابا جوابا رو. بگو بسه دیگه خماری ای بابا



ببشخید
یادم رفته بود جوابا رو اضافه کنم
در ادامه ی مطلب همون پست اضافه شد.
مامان نیایش
9 بهمن 91 10:56
حالا واقعا یه دونه رو درست گفتم کدوم یکی ؟ آفرین به خودم


عزیزمممممممممممممم
پاسخ ها رو به ادامه پست "دیشب چی شد" اضافه کردم.
مامان تسنیم سادات
9 بهمن 91 13:30
منم پارکینگ رو حدس زده بودم .....
ولی بقیه اش خیلی سخت بودمخصوصا اولیه


مامان محمد و ساقی
9 بهمن 91 13:34
ماشا... چه دختر بامزه ایه!چه شیرین زبون هم هست
از تست هوش فقط پااوخ رو متوجه شدم.هر مامانی فقط زبون بچه ی خودش رو متوجه میشه


ممنونم مهربونمممممممممم
زهرا (✿◠‿◠)
9 بهمن 91 14:36
ههههههههههه!
خیلی خوش مزه بود!


تــــــــک خـــاله کــوثر جــونـــی
9 بهمن 91 20:40
من جواب تست هوش رو می دونســــــــــتم ... برای اینکه ریا نشـــــــــــــه نگفته بودم

حالا اگه هدیه ای هم داره ... ازت قبول می کنم

بیا ... اینم مدرک :

پااوخ = پارو، پارکینِش = پارکینگش، سَتل = سد، اِسکِل = اسکیت





کادوووووووووووووووووو وَده ...


ما کادو زور نَوَدیم
مامان نیایش
9 بهمن 91 23:49
وای عزیزم قربون این حرف زدنت آخه این چه مدلشه دیگه!!!! گلم کجای پارو شبیه پا اوخ هِهههههههههه خخخخخخخخخخخخخخخخخ بی خود نبود مامانی گفتی عمرا اگه بتونید حدس بزنید ببوس این بلبلک شیرینم رو



مرسییییییییییییییییییییی
مامان ملیسا و مهدیس
12 بهمن 91 20:30
چه تست هوش سخت و جالب بود
چه دختر نازی دارید خدا حفظش کنه با تبادل لینک موافقید؟؟
من که لینکتون کردم به ما هم سر بزنید
mahdis-melisa.niniweblog.com


ممنون از نگاهتون
چشم خدمت میرسیم
مامان سيد محمد سپهر
17 بهمن 91 15:31
عزيزم نبوديك كه ما هم پاسخ بديم خوش باشيد


عزیزم هر سه مون بیمار شدیم
فقط با موبایل میام تایید میکنم.
بزودی بهتون سر میزنم
مریم مامان عسل
18 بهمن 91 23:34
ای ول! خوب پلنگ صورتی هم عمرا فکر نمیکنه این همه کاربرد داشته باشه! خخخخخخخخخخخخخ هماهیماش از همه باحال تر بود! و اینکه خوب غذا میخوره!