جیگر مادر و بابا

صرفا جهت یادآوری

1391/8/18 7:38
نویسنده :
344 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک که میره خانه اسباب بازی، سعادتی نصیبمان می شود که چند خطی کتاب بخوانیم!

و اینم قسمت های جالبی از کتاب "همه کودکان تیزهوشند اگر..."

ممکنه تکراری باشه اما یادآوریش خالی از لطف نیست! چشمک

 

حافظه کودک:

تا زمانی که حافظه کودک شما تکامل نیافته است انتظار نداشته باشید رفتار صحیح را به خاطر بسپارد، هرچند آن را بارها و بارها نشان داده باشید. نباید قبل از پنج سالگی انتظار داشته باشید آنچه را که باید و نباید انجام دهد، به یاد آورد.

 

تمرکز کودک:

کودک خردسال قدرت تمرکزی به اندازه افراد بالغ ندارد. یکی از کارهای مهم که می توانید جهت کمک به حفظ توجه کودک خویش انجام دهید این است که وقتی مجذوب چیزی شده است تمرکز او را بر هم نزنید. صبر کنید تا زمانی که توجه او معطوف چیز دیگری شود و سپس از یک کار خوب او تقدیر کنید.

 

توجه به کودک:

توجه کردن به کودک خیلی خردسال باید نمایشی و آشکار باشد. کودک فقط هنگامی احساس می کند به او گوش می دهید که با او تماس چشمی برقرار کنید و کارتان را برای گوش دادن به او رها کنید. با این توجه، شما به کودک خود شخصیت می دهید.

 

 

کلاس نوشت: اول صبحی اینجوری نشستم پای نت خمیازه . رفتم سراغ تایید نظرات و دیدم 40 نظر تایید نشده؟؟؟ تعجب اشتباهی نشده بود، خاله باران اومده بوده اینجاااااااااا.بغل

تکمیل نوشت: پی نوشت پست "باز هم باران " (کلیک کنید) تکمیل شد! ممنونم.چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (49)

مامان یاشار
17 آبان 91 8:23
خیلی ممنون که اینا رو مینویسی خانومی حتی اگه تکراری باشه ... در ضمن با قسمت جالب است بدانید 1000000% موافقم. و اینکه ایشالا به سلامتی مهموناتون میان و حسابی هم خوش میگذره. دسته گل خوشگلت رو یه عالمه ببوس


خواهش میکنم عزیزم. مرسی که وقت میذاری و میخونی
ممنون از دعای خوبت. انشالله....
مامان تسنیم سادات
17 آبان 91 10:07
خوش به حالتان که این سعادت نصیبتان می گردد....
ما که کلا کم سعادتیم ....


ممنونم عزیزممممممممم
یواش یواش
کمی صبر داشته باشید
آزاده
17 آبان 91 10:07
ممنون که اطلاعات مارو زیاد میکنی

ایشالا که با مهمونای محرمانه خوش باشی


خواهش میکنم عزیزممممممممم
مرسی از دعای خوبت
مامان سيد محمد سپهر
17 آبان 91 10:18
سلام عزيزم سه روز بود كه از اينترنت محل كارم نمي تونستم وارد ني ني وبلاگ بشم.مي بوسمت انشاء الله خوش بگذرزه


سلام مامانی
خوش اومدی. ممنونم
باراز سلام
17 آبان 91 10:35
سلام پائیزت به زردی برگها نباشد بلکه به دوام و ثبات درختان باشد


سلام
ممنون از حضورتون
دیروز وبلاگتون باز نمیشد!
مامانی
17 آبان 91 11:04
سلام

به به چه مطالب خوبی دستون درد نکنه

خاله باران رو خوب اومدی نصف بیشتر کامنتات اونه

خسته نباشن

مهمونای محرمانه کیان؟


سلام عزیزم
خواهش میکنم دوستم
خاله باران که حرف نداره
حدس بزنید و جایزه بگیرید
ستاره زندگی
17 آبان 91 11:07
مامانی، ما رو جون به لب کردیا
من حدس بزنم مامان و بابا هستن؟؟



نچ. حدس بزنید!
ستاره زمینی
17 آبان 91 11:50
ممنون از اطلاعات خوبتون.


خواهش میکنم دوستم
مامان پریسا
17 آبان 91 12:32
خاله باران همیشه در حال سورپرایز کردنه


کتاب خوبیه من هم دارمش


من فدای این خاله باراااااااااان

آفرین مامانی
مامان گیسوجون
17 آبان 91 15:58
سلام عزیزم ممنون ازاطلاعاتت
ممنون می شم ادامه بدی و برامون بنویسی



سلام دوستم
خواهش میکنم مامانی
ممنون از حضورتون
بابای دوقلوها
17 آبان 91 16:53
ممنون از یادآوریتون
خیلی نکات مفیدی بود


خواهش میکنم
مامانی
17 آبان 91 17:11
من دارم از فضولی منفجر میشممممممممممم مهمونا کیان؟




صبر کن پستشو میذارم جیگر
سمانه مامان پارسا جون
17 آبان 91 17:22
سلام عزیزم خوبید؟
مرسی اطلاعاتی که دادی عالی بود ممنون
پستها مثل همیشه عالیه
کوثر جونو ببوس


سلام عزیزم
متشکر از حضور و نگاهتون
ما خوبیم ممنون
مامان ماهان
17 آبان 91 17:25
اولا سلام به دوست جون با وفای خودمممممممممممممم
خوبی خوشی عزیزم
کوثر جونم چطوره خوبه ببوسش
کتاب خیلی خوبیه عزیزم



سلام سلاااااااااااااااااام
خوش اومدییییییییییین
رسیدن بخیر. چه عجب!
ما خوبیم ممنون
مرسی از حضورت
مامان نیایش
17 آبان 91 23:14
سلام عزیزم خوبی ایشالا همیشه از این سعادت ها نصیبتون بشه که خیلی عالیه کتابش رو دارم خیلی خوبه موفق باشی ممنون راستی اهنگ وبلاگ خیلی قشنگه عالی


سلام دوستم
ممنون از لطف و حضور و نگاهت
تک خاله کوثر جوووووووني
18 آبان 91 1:34
به به عجب سعادتي نصيبتان گرديده ... از خداوند متعال خواستار آنيم که ما را به داشتن همچين سعادت هايي مشعوف گرداند....

ببين تو رو خدا.....گويش ما رو هم متغير ساخته اي ...

بسيار سپاسگذاريم از پست جالبتان....
بسيار جالب بودندي


خواهش میکنم خواهر گلم
مرسی که با گوشی موبایل میای و نظر میذاری
مامان علي خوشتيپ
18 آبان 91 8:23
ممنون از اطلاعاتي كه دراختيارمون ميذاريد...من هم اين كتاب رو دارم...


خواهش میکنم مامانی
سارا
18 آبان 91 9:59
می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟
اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.
خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما....


جالب بود اما تکراری
خوشبختانه چهره کسانی که دوستم دارن رو میتونم تصور کنم!!!
مامان نازنین زهرا
18 آبان 91 10:32
سلام.ممنون از یادآوریهاتون.اگه میشه اسم کتابو برام بنویسید.


سلام
خواهش میکنم دوستم
لینک معرفی کتاب رو میذارم تو وبلاگت
مامی امیرحسین(فاطمه)
18 آبان 91 10:44
یعنی دارم در حسرت مطالعه میسوزما!!!!خوش به سعادتت!


عزیزمممممممممممم
کمی صبر داشته باش
یواش یواش
تبریک
18 آبان 91 11:22
سلام
خدا قوت بنظر من این پست هم خیلی خیلی مفید و مثبت هس..خیر ببینید


سلام
ممنون از لطف و حضورتون
سلامت باشید
(نظرات را با عمال شاقه تایید کردیم و پاسخ دادیم. مگر این دخترک امان میدهد! . راستی دنبال یه پست خاص میگشتم که این پست رو دیدم:
http://kowsar.niniweblog.com/post74.php )
محيا كوچولو
18 آبان 91 22:53
واي خاله ماشالله چقده فعالي شماهر چي ميخونم تموم نميشه نوشته هاتون!
چند روز ما نبوديم چقدر نت توسعه پيدا كردهخوابيدن و ظرف شستنن كوثر عسلي خيلي بامزه بود


سلام عزیزم
خوش اومدی
مرسی که وقت میذاری و میخونی
تک خاله کوثر جوووووووني
19 آبان 91 1:09
اوووووووووو. آمار ما رو در مياري..... بابا باهووووووووش .... آره ديگه..... با کلي مشقت و سختي با موبايل ميام سر ميزنم....... چيکار کنيم ديگه..... تک خاله بودن و هزار مسئوليت.....

راستي..... نگفتي.... حالا مهمون هات کي هستند؟!!!


مرسی عزیزممممممممممممممم
وبگذر داریم دیگه
مهمونا همونایی هستن که خودت میدونی!
مامانی
19 آبان 91 7:28
سلام عزیزم خوبی مامانی؟
بروزم من و پسلی منتظرتیم



سلام عزیزمممممممممممم
چشممممممممممممم
زهرا (✿◠‿◠)
19 آبان 91 8:30
آره گلم خیلی کتاب خوبیه!
منم دارمش!

کلا سریه کتاباش خوبن!

ما بالاخره برگشتیم!!!


خوشحالم که شما هم داری
به به به رسیدن بخیر
مامان زهرا
19 آبان 91 11:15
مرسی از اینکه اطلاعاتی را که می دانید مفید است را برای مطالعه دوستان قرار می دید




خواهش میکنم دوستم
ممنون از حضورتون
عمه اریسا کوشمولو
19 آبان 91 20:56
من بجای کوثر جون افتخار میکنم به داشتن همچین مامانی ماشالله
ببوسید کوثر جونمو


مامان زینب
20 آبان 91 0:58
سلام
نوشته هاتون پر از احساسه،دوسشون دارم
از مامان نازی نرگس خبری ندارین؟


سلام دوستم
ممنون از لطفتون
نه متاسفانه
مامانی
20 آبان 91 6:52
سلاممممممممم

یه سوال؟ چرا چند روزه قالب وبلاگای نی نی وبلاگ هی بهم میریزه؟


سلام عزیزم
نمیدونم
ستاره زمینی
20 آبان 91 11:50



mamanebaran
20 آبان 91 13:51
مرسي عزيز دلم بابت مطالب خيلي خيلي مفيدت ، من عاشقه پي نوشتاتمممممممم خانومي


خواهش میکنم دوستممممممممممممممم
مامان سيد محمد سپهر
20 آبان 91 15:20
سلام خيلي خوبه حتي چند لحظه اي براي خودت داري. خيلي دلم مي خواد منم چند خطي براي خودم داشتم تا به تمام كارهاي ناتمامم برسم...............................................


سلام عزیزمممممممممممم
الهیییییییییییی
خب شما از طرق دیگه ای اطلاعاتتون رو بالا میبرید
هیچکس نباید بیکار بشینه
مامان نیایش
20 آبان 91 21:07
بالاخره آپیدیم


مامان روژینا
20 آبان 91 23:59
سلام چه وبلاگ جالبی دارین هم در مورد کوثر خوشگلم نوشتی و هم اطلاعات داره و هم دلنوشته به این می گن وبلاگ با اجازه لینکتون کردم که بیشتر بتونم بهتون سر بزنم خوشحال می شم تبادل لینک داشته باشیم بازم مرسیییییییییییییی کوثر جون و ببوسسسسسسسسسسسس


سلام عزیزممممممممممممم
ممنون از نگاه و حضورتون
چشم بهتون سر میزنم
مامان طلایی
21 آبان 91 6:06
ای جوونم چه خوش گذشته در طبیعت و پاییز و ... ببخشید که دیر دیر میام...
عیدای گذشته م مبارک...
کوثر نازمو ببوس اونم هوارتا


ممنونم از تبریک و حضورتون
مریم
21 آبان 91 7:07
مامان مهربون کوثر..از مطالب ارزنده ای که نوشتی ممنون..استفاده کردم..


خواهش میکنم دوستم
کاش آدرستونو میذاشتید عزیزم
مامان تسنیم سادات
21 آبان 91 9:55
فکر کنم دیگه مهمونا اومدن که چند روزه نه میاین .... نه میرین ....!!!!
چقدر اینجا ساکته ....!!!!
صدا می پیچه حرف می زنم ....
زود بیاااااااا ینن .........



آره حسابی مشغول بودیم
مرسی از حضور خوشگلت
زهرا (✿◠‿◠)
21 آبان 91 12:09
کوشی پ دوستم؟؟؟؟؟

دلم واست تنگ شده!
باورت میشه؟


وای من فدای مهربونیااااااااااااااات
مامان تارا
21 آبان 91 15:42
سلام خانومی خسته نباشی /حسابی سرگرم مهموناتی نه؟


سلام دوستم
آره. حسابی سرگرم بودم
مامانی
21 آبان 91 17:54
سلام خانومی بروزماااااااااا


سلام عزیزم. چشممممممممممممم
مامان پریسا
21 آبان 91 22:00
عزیزم تولد پریسا و عکساش اماده شد


وااااااااااااای چه عالییییییییییی
حتما میاااااااااااام
مریم (مامان آرینا)
22 آبان 91 8:45
مثل همیشه آموزنده خیییلی جالب بود. برای شما ودخمل طلا.


ممنونم از لطفتووووووووووووووون
مامی امیرحسین(فاطمه)
23 آبان 91 0:06
مامانی چند جا تو کرمانشاه سر زدم این کتابو نداشتن!


آخیییییییییییییی
اینجا که خیلی زیاده
امیدوارم بتونی پیداش کنی
مامان سيد محمد سپهر
23 آبان 91 9:50
پائيز اومد دوباره برگها شدن ستاره.....دلت نمي خواد تو هم بخوني پيشمون بيا


اومدمممممممممممممممممممممم
باراز سلام
23 آبان 91 10:15
سلام
در مجالس امام حسین دنبال چه بگردیم ؟


سلام
چه سوال پرجوابی!
بهتون سر میزنم
زهرا (✿◠‿◠)
23 آبان 91 22:51
کجایی دوستم؟

رفتین سفر؟

زودی بیا! دلم واست تنگ شده فعال خانوم!


مهمان داشتیم و نت قطع بود
چشمممممممممممم. میااااااااااااام
مامان نیایش
24 آبان 91 8:53
سلام خوبی خانمی کجایی کم پیدایی باز ما ظهور پیدا کردیم شما غیب شدیایشالا هر جا باشی خوش باشی گلم می خواستم یه تشکر ویژه از تک خاله کوثر جونی کنی که همیشه منو شرمنده میکنه با نظرات خوشگلش بهش بگو ممنونم ازت که خط به خط منو می خونی و اینقدر پر انرژی هستی و بهم انرژی مثبت میدی کوثر جونم رو هم ببوس


سلام دوستمممممممممم
مشغول مهمانها بودیم
خواهش میکنیم عزیزم.چشممممم بهش میگم.
شاد باشین و سلامت
مامان سيد محمد سپهر
24 آبان 91 10:26
سلام ماماني معلومه كجايي؟............................


سلام عزیزم
مهمان داشتیم و نتمون قطع بود
مامان تسنیم سادات
24 آبان 91 19:08
چقدر عجیبه با اینکه همو ندیدیم ولی چقدر به هم وابسته ایم ....
چند روز خبری نباشه آدم فکر می کنه چی شده حالا خوبه خبر داده بودی مهمون دارین زیاد نگران نبودم ...


عزیزمییییییییییییییییییییییییییییی