جیگر مادر و بابا

من توچیتم!

1391/3/28 7:59
نویسنده :
793 بازدید
اشتراک گذاری

همه چی آرومه غصه ها خوابیدن.....

همه چی آرومه من چقدر خوشحالم.....

پیشم هستی حالا به خودم می بالم.....

تو به من دل بستی از چشات معلومه......

من چقدر خوشبختم همه چی آرومه......

 

عروسک

 

ادامه ی مطلب فراموش نشه قلب

اسم این چیه؟ بابا اسفنجی

(بابایی تعجب نههههههه  دخترم، این باب اسفنجیه .....و من  نیشخند )

باب اسفنجی

    

مادر جون بیا از تو تُمد الاخ منو بده میخوام بازی تنم..... (الاخ = الاغ)

وااااای تولل روشن تُن من گرممه. میخوام بخوابم. روشن تُن دیده.....(تولل = کولر)

به منم آلوبیا بده بزنم به صورتم.......(آلوبیا = آلوئه ورا)

تُمپه های لباستو ببند. لباس منم تمپه داله هاااا.........(تُمپه = دکمه)

    

بیاین ببینین نخاشی تشیدم. خوشید، توه، ماهی تشیدم!

   امان از این نخاشی تشیدن تو 

تو یه پست جداگانه کامل برات می نویسمش جیگرم

 

دارم داروهامو مرتب می کنم و تو سر میرسی:

داری چیتار میتنی؟ اینا چیه؟ برا کیه؟ چرا اُرص میخویییی؟

و بعد از گرفتن جوابات ادامه میدی:

من توچیتم اُرص نمیخویَم وختی بزرگ شدم اُرص میخویَم!!!!

وای خدانکنه قرص بخوری دخترم و بعد از چند ثانیه:

یا مادر مریضه یا بابایی میره دکتر یا مادر میره دکتر....

و من

    

کوتاهیه موهات مبارک عزیز دلم

 چند وقتیه به سنگا علاقه مند شدی.

سنگای این محله رو جمع می کنی، با خودت حمل می کنی و می بریشون به اون محله!

    

هر لباس جدیدی میپوشم فوری میگی:

وااااای چقد اَشنته....مبالتت باشه.....

تا اینجاش با هم میخندیم اما چند ثانیه بعد:

منم از این لباسا دوس دالم.....برا منم بخر.....بده منم بپوشم

و باید توضیح بدم که شما الان کوچولویی وقتی بزرگ شدی می تونی از اینا بپوشی

چند روز پیش یه لباس خوشگل پوشیده بودی و گفتم:

واااااااااای چقد بهت میاد عزیزم. مبارکت باشهههه

و جوابه شنیدی تو:

تو الان بزرگی وَختی توچیت شدی خودم ازینا برات میخرم باشه؟

و من  

 

بازم سل سله بازیییییی

سرسره

 از سرسره بالا میرم

سر می خورم، پایین میام

یک دفعه ترمز می کنم

تا به زمین می رسه پام

    

ایندای دستم چرا اِمز شده؟ پشه نیش زده؟ آره؟ نیشش بشتنه الهیییییییی

من دوس دالم مثه غوبایه بپرم....اور اور

 

دوتایی بیرون هستیم. چشمت به گلا میوفته و میری سراغشون

منم این شعر به ذهنم میرسه و برات می خونم 

زنبورا گفته بودن

بچه نچین گلا رو

کار تو خیلی زشته

زود باش از اینجا برو

اولش با تعجب نگام کردی ولی بعدش زدی زیر خنده و کلی ذوق کردی 

 

مادر، خرسی دلش تاب تاب میخواد!

تاب

 مادر، خرسی رو درست بذار نیوفته

مادر، بلند هل بده بریم تو آسمونااااااا

مادر، یواش هل بده خرسی میترسه

مادر، خرسی نیوفته!

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

مامانی
28 خرداد 91 8:16
سلام عزیزم
کوثر خاله رو ببوس
راستی نی نی من طه هست نه طاها
طه کلمه عربیه طاها اشتباهه


سلام گلم
مرسی از لطفت
چشم از این به بعد می نویسیم طه. بوس
مامان زهره
28 خرداد 91 9:44
#####__#_____#____###_________ #_____
_____#__#_____#___#____#________#_____
_____#__#_____#__#______#_______#_____
#####__#_____#__#______#_______#_____
_____#___#___#___#______#_______#_____
_____#____#_#_____#____#________#_____
#####_____#_______###_____#####____


مرسی عزیزمممممم
مامان علی خوشتیپ
28 خرداد 91 10:07
وااااااااااااای عزیزم وسط کار چقدر با این پست زیبات انرژی گرفتم
هزار ماشاالله با موهای کوتاهش نازتر شده
الهی قربونت بشم تو توچیتی ولی قلبت بزرگه چقدر



خواهش میکنم مامانیه گل و مهربون
مرسی از لطفتون
شبنم
28 خرداد 91 10:09
سلام
ماشاا...
من جیگرش رو بخورم !!


سلام
ممنونم عزیزمممممممممممم
خاله باران
28 خرداد 91 11:19
الهی نیشش بشتنه ! کوثر جونم را نیش زدند.الهههههههههههههیییییییییییی


الهییییییییی آمین
خاله باران
28 خرداد 91 11:20
ای جانم که اینقدر به فکر خرسشی.مامان جون مواظبش باش خوب


خرسیه دیگه. همیشه همراشه
خاله باران
28 خرداد 91 11:21
سلام.خوبی عزیزم.ممنون که برای ما دعا می کنی و به فکرم هستی.ممنون که عکس گذاشتی.روحم شاد شد.ممنون که میای پیشم و وقت می ذاری عزیزم.ممنون که اینقدر مهربونی....


سلام. خوبیم مهربونم
خواهش میکنم گلم
واااااااای مرسی از اینهمه محبتت
مامان نیایش
28 خرداد 91 13:08
سلام عزیزم عروسک کوچولوی خواستنی قربون این حرف زدنت بشم من که اینقدر با نمکی نیایش هم خیلی باب اسفنجی رو دوست داره خیلی حرف زدنت بامزه است دست مامانی هم درد نکنه که اینقدر با دقت نوشته برات الهی همیشه سالم باشی و لبات خندون گلم موهای خوشگلت هم مبارک


سلام مامانی. مرسی که وقت گذاشتی و اومدی و خوندی
ممنون از لطفت
یاسمین مامان سورنا
29 خرداد 91 3:30
وااااااای جیگره این عروسک بامزه برم من
موهاتون مبارک خانوم
ایشالا همیشه سالم باشی عزیزم و هیچ وقت نیاز به دارو نداشته باشی قشنگم
راستی مامانی حسابی از حرف زدنش لذت میبرید نه؟
کلی ببوسش


مرسی از حضور و محبتت مامانی
شما هم همیشه سلامت باشین
سورنای ما رو ببوس
میام پیشت گلم
خاله باران
29 خرداد 91 12:10
وای خدا عروسک وسطیه چه نازه چرا لبش را می کشه.فرفری هاش را نگاه


ممنون از محبتت عزیزمممممممم
مامی امیرحسین
29 خرداد 91 12:55
وای این مدل پستاتو خیلی دوست دارم...دلم غنج میره برای داشتن یه دختر شیرین زبون.خیلی باحال بود وقتی کوچیک شدی خودم برات میخرم!


ممنونم از لطفت عزیز دلم
خدا پسرنازتو برات حفظ کنه
مامی امیرحسین
29 خرداد 91 12:56
عکس اول پست بین عروسکا خیلی خوشگل بود...
بابا اسفنجی!!!!!!


مرسی عزیزممممممم
بابا اسفنجی
مامی امیرحسین
29 خرداد 91 12:58
عکس رو تابش هم که یه جور خاصی نور خورده و خیلی ناز شده.مرسی مامانی که منو میبری پارک...دوست دالم


آفرین به این دقت مامانیییییییی
دقیقا به خاطر این نوع تابش از نور، این عکسو گذاشتم
بوس بوس
بابای دوقلوها
29 خرداد 91 17:54
شیرین عسلییییییییییییییییییی

تو الان بزرگی وَختی توچیت شدی خودم ازینا برات میخرم باشه؟

آخر قند و نباتی به خداااااا
خدا پشت و پناهت باشه


ممنون از لطفتون
دوقلوهای نازمونو ببوسید
خاله نسرین مامان صدف و سپهر
30 خرداد 91 0:52
چقدر جالب.یه مدتیه صدف منم به کارتون باب اسفنجی علاقمند شده و اسمشو میگه بابابستنی.نمیدونم چه تشابهی دارن!!!!
راستی دوست خوبم چرا قرص؟انشاالله که مشکلی نیست؟


بابا بستنی! قربونش برم
نه عزیزم. همه چیز عالیه. بوس
عمو عماد
30 خرداد 91 16:44
حالا واقعا:
چرا اُرص میخویییی؟
مریض شدین؟





دارم خوب میشم
negar
31 خرداد 91 11:11
ای جان چقدر شیرینه ببوسش


ممنونم. بوس
مامان ماهان
31 خرداد 91 16:16
ای جوووووووووووووونم چقدر آخه تو شیرین زبونی دوست دارم بگیرمت گازت بگیرمت ولی افسوس ...............
کوثر جونم خیلی ماهی


مرسیییییییییییییی مامانییییییییی
خیلی خیلی خوش اومدی بعد از یه غیبت طولانییییییی
بوس بوس
عمویی
31 خرداد 91 19:52
کوثر خانوم یه وقت لو ندی این باب اسفنجیه خوشکلت عمویی برات خریده ها!!!

دست اونی که موهاتو کوتاه کرده درد نکنه که تو هم قشنگ بنظر برسی!


به به به
از حضور عمو مصطفی در این خونه ی کوچیک بسیار ممنونیم.

کوثر: مرسی عمویی که برا من بابا اسفنجی خریدی. دوستت دارم و مرسی آقاجون که موهای منو کوتاه کردی!
بازم تشریف بیارید
ستاره زندگی
1 تیر 91 18:28
ماشالله به این شیرین زبونییییی. خدا حفظش کنه


ممنونم عزیزم. بوس
عمویی
3 تیر 91 20:29
آهان! الان درست شد.دخملک شیطوووون!!!

سعی میکنم بیام،اما قول نمیدم!
حالا خیلی هم نگران نباش،من نیام تک خاله که میاد!!!


قدمتون بر چشم. تشریف بیارید منزل
خاله جون که هر روز خونمونه
اما من منظورم تو این خونه ی مجازی بود. مرسی که اومدین