جیگر مادر و بابا

به استقبال بهار

1390/12/16 7:14
نویسنده :
372 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com به سان طبیعتیم که با آمدن بهار سبز می شویم و زیبا

اگرچه ما همواره بیداریم و مقتدر

 

 

niniweblog.com

 

فقط کلیک کن

 

niniweblog.comطرز تهیه انواع سبزه عید به زبان ساده

 

 

چگونه تخم مرغ های هفت سین را رنگ کنیم؟niniweblog.com

 

 

niniweblog.comسریالهای تلویزیون در نوروز 91

 

تحویل سال نو 1391

ساعت ۸ و ۴۴ دقیقه و ۰۰ ثانیه صبح سه شنبه 

اول فروردین ۱۳۹۱ در ایران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان نیایش
16 اسفند 90 10:59
ان شا الله سال خوب و شادی پیش رو داشته باشید با آرزوی بهترین ها برای شما مامان مهربون و دختر ناز


ممنونم دوست خوبم
ثمین
16 اسفند 90 11:19
سلام
اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید
منتظرتون هستم


سلام
چشم حتما میام
مامان زهره
16 اسفند 90 11:22
حالا از کی تا حالا معلم آموزش شدین خانوم.دیروز که مارا از کار انداختین؟تورا خدا امروز این طوری نشین.چون واقعا من هم به بوی گل حساس شدم.یکتا جون را ببوس


از وقتی که شما آموزش گذاشتن صدا در وبلاگ رو خواستین!
ما که دیروز خیلی بهمون خوش گذشت
یکتا کیه؟؟؟حسابی به بوی گل حساس شدیا
مامان زهره
16 اسفند 90 11:32
به قول محمد سپهر حواسم رفت .چند تا وب را با هم باز کردم . کوثر جون را ببوس.




خواهش میکنم. میبخشمتون
مرسی از لطفت
مامان زهره
16 اسفند 90 11:40
نشانی را گذاشتم تو هم دوست داشتی بیا



کجا بیام؟کجا گذاشتی؟ نشانیه چی؟
یه کم بیشتر توضیح نمیدین مامان هنرمند؟
مامان زهره
16 اسفند 90 11:50
حواست را جمع کن گل .. بلبل....
اگه دوست داری بیایی ضبط برنامه جمعه ایرانی را ببینی.دوشنبه هفته آینده بیا پائین تر از پارک وی روبروی سوپر استار- ساختمان اداری - سالن کوثر ساعت 15:30 دقیقه


آهاااااان حالا شد.
چشم اگه بتونم حتما میاااااااام
مامان ماهان
16 اسفند 90 13:56
به به چه مطالب خوبی گذاشته بودی دستت درد نکنه عالی بود
الهی که سال خوب و خوشی در راه باشه


خواهش میکنم عزیزم. ممنون که وقت گذاشتی
امیدوارم شما هم روزای خوبی در پیش رو داشته باشید.
شبنم
16 اسفند 90 15:07
سلام از اینکه می بینم آپید خیلی خوشحالم
دستت درد نکنه
مواظب کوثر خاله باش حسابی حسابی



سلام عزیزم. خواهش میکنم
ممنونم که همیشه میای اینجا.
سید محمد ما رو ببوس
مامان امیر علی
16 اسفند 90 23:42
خیلی خیلی عالی بود باید با حوصله دوباره بیام و کاملا استفاده کنم .بوس ما هم اپیماااااااااااااااااااااا


خواهش میکنم عزیزم. ممنون از حضورت
چشم حتما میام پیشتون
مامان مانی
17 اسفند 90 9:01
سلام
جالب بود
پیشاپیش نوروزمبارک عزیزم .....


سلام عزیزم
خواهش میکنم. نوروز بر شما هم مبارک
مامان طهورا
29 اسفند 90 9:29
سلام عزیزم.
از اون بالا تا اینجا رو خوندم.میرم که بقیشو هم بخونم.اگ کامنت نذاشتم واسه سرعت اینترنته خواهر!
ممنون که اومدین پیشم.افتخار دادین.کلا این ننه ی زینب تا حالا خیلی ها رو با هم دوست کرده.دمش گرم!
من لینکتون کنم؟اره؟تورو خدا بذارین لینکتون کنم.
من لینکتون کردم.


سلام دوست جدید من
مرسی که همه رو خوندی
ایول به شما و مامان زینب طلا
چشم منم شما رو لینک خواهم کرد