جیگر مادر و بابا

دوســــــــــتتـــــــــ دارم

1390/12/17 15:45
نویسنده :
364 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comسلام به حس زیبای دوستـــــــ داشتن و دوستـــــــ داشته شدن که همیشه با خودش لبخند و آرامش و لطافت خاصی داره.

لطافتی که ذهن رو به سمت نرمی و نازکـــــــــــــی شکوفه های بهاری و صدای جوشش چشمه سارها و سبزی دشتـــــــــــ های وسیع می بره.

دشت هایی به وسعت دریـــــــــــــــا! niniweblog.com

دریایی آبی رنگ و براق و کمی مواج که اگه چشماتو ببندی میتونی صدای حرکت موج ها رو همراه با وزش بادی که صورتتو نوازش میده، بشنوی و آروم بشیــــــــــــــــــــ .

دریایی که هر چه به آن نگاه می کنی انتهایی برایش نمی بینی جز عظمت آسمان را.niniweblog.com

آسمانی صاف و روشن که با آمدن شب و چشمک ستاره ها بیشتر خودنمایی می کنه و تو باز آروم میشی.

آروم آروم مثــــــــه کودکی که در آغوش مادرانــــــــــه ای خوابیده و دیدن آن چهره ی زیبا و معصوم یادآور مهربونی و بزرگی خداست برای تو.

خدایی که همیشه آغوشش برای تو باز باز هســـــــــــ . niniweblog.com

بخصوص زمانی که فکر می کنی حس لطیف دوستـــــــ داشتن و دوستـــــــ داشته شدن با تو نیست!niniweblog.com

niniweblog.comتقدیم به همه اونایی که دوستشون دارم و دوستم دارن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

شبنم
17 اسفند 90 14:57
سلام
صد هزار شاخه گل نرگس تقدیم به شما و کوثر خانوم


سلام عزیزم
ممنونم گل خوشبوی من
بازم که آدرستو نذاشتی خانوم خانوما

مامان زهره
17 اسفند 90 15:51
امروز خیلی مشغول بودم. نشد به کسی سر بزنم. حتی شمای گل .البته به شما از قصد سر نزدم چون به بوی گل حساسیت دارم.


خواهش میکنم عزیزم. راحت باش مامانیه مهربون و گل
مامی امیرحسین
18 اسفند 90 7:21
خیلی زیبا بود عزیزم.من که ندیده دوستت دارم خیلی زیاد...


ممنونم از لطفت عزیزم
مرسی که اومدی و خوندی. منم دوستتون دارم
مامان تارا و باربد
18 اسفند 90 11:21
احساسات پاک و لطیفتون قابل ستایشه


ممنونم مامان مهربون
متین مامی ایلیا
18 اسفند 90 13:31
دستت درد نکنه، من عاشق مطالبتم


خواهش میکنم عزیزم
ممنون از حضورت
مامانی شیما وحدیث
18 اسفند 90 19:24
خیلی احساسی و لطیف و خلاصه خیلی عالی بود .
من که کلی لذت بردم

کوثر خانم ما چطوره ؟بوس بوس هزار تا بوس واسه کوثر نازم


ممنونم از لطفت خانمی
کوثر هم خوبه. مرسی
زهره مامان نیایش
20 اسفند 90 9:33
خیلی قشنگ بود خانمی از دوست داشتن گفتن و شنیدن و خوندن همیشه زیباست دوستتون دارم


خواهش میکنم عزیزم
ممنونم که خوندی. مرسی از نظر دوس داشتنیت

مامان زهره
20 اسفند 90 14:33
همیشه دوستتون داشته ودارم. البته از موقع ای که به بوی گل حساس شدم


ما هم شما رو خیلی دوست داریم عزیزدلم
وای نگو که منم به بوی گل حساسم
خاله نسرین مامان صدف و سپهر
27 اسفند 90 8:58
خانمی یه نظر خصوصی


ممنونم عزیزم. چک کردم
مامان ماهان
1 فروردین 91 1:28
خیلی زیبا بود


خواهش میکنم و ممنون