جیگر مادر و بابا

در جستجوی آرامش

1390/11/8 11:49
نویسنده :
367 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دوست عزیز

مرسی که اومدی...منو ببخش که بیشتر مطالبم رمز داره

در آیه 27 سوره ی اعراف داریم که وقتی ما به بن بست می رسیم شیطان به سراغ ما می آید . تمام حساسیت زندگی ما سر دو راهی ها است .ما با عقل خودمان می خواهیم خودمان را از دو راهی نجات بدهیم .اگر ما عقل مان را دست دین بسپاریم و به سراغ احکام خدا برویم ،خدا راه بیرون رفتن از این بحران، توسط دین را به ما یاد می دهد و قطعا ما به آرامش می رسیم ...خدا مشکلات را از جلوی حضرت زینب برنداشت ،برادرش کشته شد و خانواده اش اسیر شدند ولی زینب آنقدر بزرگ شد که هیچ کدام از اینها زینب را زمین گیر نکرد .آنچه حضرت زینب را آرام کرد ظرفیت الهی بود ....(حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری)

ادامه مطلب....

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

سحر
8 بهمن 90 15:44
سلام
من یک سایت بازی آنلاین دارم خیلی دوست دارم تو هم بیای توی سایت من عضو بشی مطمئنم خوشت میاد .خوشت نیومد ببندش
توی سایت من بازی ‌های آنلاین دو نفره هم هست مسابقه هم داریم با جایزه
منتظرتم
http://gamebaz.ir/



سلام عزیزم
چشم حتما میام
عمو روحانی
8 بهمن 90 19:19
سلام ماشالله چه اسم قشنگ وبرازنده ای


سلام. ممنون
مامان زهره
9 بهمن 90 15:15
خانومی حتما به آرامش می رسی. حتما گل پسر دیگری جای گل پسرمون رو پر می کنه.حتما....


انشالله
بابای دوقلوها
9 بهمن 90 16:43
سلام
همیشه یاد خدا بودن به ما ارامش میده. سعی کنیم از ساد خدا غافل نشیم.
دوقلوها آپ شده. فرصت کردید تشریف بیارید


سلام
ممنون
چشم
بابای مهتا
10 بهمن 90 7:46
سلام وقتتون بخیر و شادی وبلاگتون خیلی عالیه بی تعارف می گم راستش جریان عروج مهتای من هم یه کم طولانیه ایشالا سر یه فرصت کلش رو تعریف می کنم تا بدونیم و خدا چه امتحاناتی از بنده هاش می گیره و چطور هم توی همون امتحان حواسش به بنده هاشه.
زیبا
10 بهمن 90 11:43
سلام مامان کوثر عزیز هر وقت میام وبلاگت و عکس کوثرتو میبینم دلم آروم میگیره که باهاش آروم میگیری خدا رو صد هزار مرتبه شکر که یکی تو بهشت واست هست و یکی رو زمین.... میدونی چه خوبه آدم هر دوجا هدیه خدا رو داشته باشه میگی منم دارم؟ سعی کردم آهنگ بهتری بذارم آهنگی که امید داشته باشه. مرسی از سر زدنت عزیزم برام دعا کن.این عید منم با نی نیم سالم و صالح جشن بگیرم
مهرانه مامان مهرسا
10 بهمن 90 13:26
سلام عزيزم ممنون كه به ما سر مي زنيد خوشبختانه امتحانات رو با موفقيت سپري كردم . بازم ممنون دختر گلت رو ببوس
مامان پریاگلی
10 بهمن 90 21:51
خدا خیلی بزرگه انشاالله که زود زود خوب بشی منم سختیای تو رو کشیدم با این تفاوت که تو یه دختر گل و یه هدیه ی خوب داری که با دیدن اون گل امید تو زندگیت خشک نمی شه ولی من خودم بودم و خودم خدا رو شکر کن به خاطر مصلحت های ناگفته ش و مهربونیای بی اندازش
یاسمین مامان سورنا
11 بهمن 90 3:27
سلام عزیزم نمیدونم برای تسکینت چی باید بگم و یا اینکه اصلا چیزی میتون تسکینت بده؟؟ ولی واست دعا میکنم که به آرامشی که میخوای برسی و خدا گل دختر نازت رو برات حفظ کنه
مامان زهره
11 بهمن 90 9:51
سلام گلم ممنون که به ما سر می زنی


سلام عزیزم. خواهش میکنم. منم از شما ممنونم
خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
11 بهمن 90 9:57
سلام مامان نازنین.خیلی عالی بود.جلسه ی دوم برای من باز نشد نمیدونم چرا.
این کلاس هارو خودتون حضور داشتین یا از سایتی استفاده کردین؟.در هر صورت دست گلتون درد نکنه(باز هم جمله ی منفی استفاده کردم


سلام عزیزم. خواهش میکنم.چه خوب که شما هم استفاده کردین و خوشتون اومده.
عزیزم من فایلهای صوتیه این جلسات رو دارم.در کلاسهای ایشون هم قبلا شرکت کردم.
جلسه دوم هم مشکلی نداره برا من که باز میشه خانمی.
مامان زهره
11 بهمن 90 15:22
سلام.یه سوال چطور همین جلسات را در وبلاگ لینک می کنین.به طور مثال من هم می خواهم مطلبی را لینک کنم اما نمی دونم چطوری؟!


سلام عزیزم.
میام تو وبلاگ گل پسرت و راهنماییت میکنم.
مامان نازنین زهرا
11 بهمن 90 23:30
سلام.خوب هستید.ببخشید که اینقدر مشغول بچه داری هستم که نمیرسم به وبلاگ سربزنم.ازبابت علی جون خیلی ناراحت شدم اما چون میدونم شما یه انسان با اعتقاد هستید و توکلتون به خدای مهربونه پس حتما به این امر راضی هستید و صبر میکنید چون ان الله مع الصابرین
علی جون هم دم در بهشت منتظر مادرش میمونه تا باهم وارد بهشت بشن


سلام عزیزم. خوبیم ممنون از لطفتون
وای ببوس اون دخمل خوشگلموووووووو

خانمی متشکرم از بابت همدردی. انشالله شما همیشه سلامت باشید
مامان رها
12 بهمن 90 1:01
سلام خانومی عزیزم من هم گاهی که بهم میریزم غسل حضرت زینب که میکنم آروم میشم ولثعا اون خانوم چه صبری داشته .......عزیزم روی کوثر جون رو ببوس


سلام عزیزم
ممنون از توصیه ی بسار عالی
مامان زهره
12 بهمن 90 12:47
گلی جون سمت راست شکلک من "درج لینک"اصلا کلیک نمی شه باید چه کار کنم


عزیزم تو وبلاگت توضیح دادم
شبنم
12 بهمن 90 13:40
سلام زیبا جان من این روزا خیلی سرم شلوغ شده و اصلاً وقت نمی شه بیام نت ولی دیگه اخرشه اول که امتحانات بود و الانم که انخاب واحد یه هفته ای خلوتیم بعد دوباره حذف و اضافه
خیلی بیادتم و تنگ انشاا... سالم باشی همیشه کوثر جون رو ببوس


سلام عزیزم
قربونت برم. برات آرزوی موفقیت میکنم
مرسی که اومدی. سید محمد منو ببوس